Uiteraard, maar de standaard vraag: en wat doe je in het dagelijks leven.....quote:Op zaterdag 22 augustus 2020 18:56 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ik vind die eerste 2 toch wel aardig van belang, derde ook, maar één treetje minder.. geeft je best een aardig beeld van wat voor soort type het zou kunnen zijn icm de ploaties.
Noodzakelijk kwaad.. maar hij hoeft ook niet in je openingszin hequote:Op zaterdag 22 augustus 2020 18:58 schreef Themeparktommy het volgende:
[..]
Uiteraard, maar de standaard vraag: en wat doe je in het dagelijks leven.....![]()
Je kan het toch altijd in het gesprek verwerken, hoeft niet altijd op de cliché manierquote:Op zaterdag 22 augustus 2020 19:14 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Noodzakelijk kwaad.. maar hij hoeft ook niet in je openingszin he
Psies, komt vanzelf een keer ter sprake..quote:Op zaterdag 22 augustus 2020 19:21 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Je kan het toch altijd in het gesprek verwerken, hoeft niet altijd op de cliché manier
"Oh, wat ben jij een saaie kantoorslaaf. Doeg."quote:Op zaterdag 22 augustus 2020 19:22 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Psies, komt vanzelf een keer ter sprake..
quote:Op zaterdag 22 augustus 2020 23:20 schreef DancingPhoebe het volgende:
Zelfs een saaiekantoorslaafbaan kun je op zo'n manier delen dat het eerder interesse opwekt dan een dooddoener is. Bron: Ik, saaiekantoorbaanslaaf.
Want dat ligt echt aan hoe je het brengt, niet aan het feit dat je tieten hebtquote:Op zaterdag 22 augustus 2020 23:20 schreef DancingPhoebe het volgende:
Zelfs een saaiekantoorslaafbaan kun je op zo'n manier delen dat het eerder interesse opwekt dan een dooddoener is. Bron: Ik, saaiekantoorbaanslaaf.
Want dat zijn jouw enige selectiecriteria?quote:Op zondag 23 augustus 2020 00:45 schreef Huck_ het volgende:
[..]
Want dat ligt echt aan hoe je het brengt, niet aan het feit dat je tieten hebt
Bedoelde alleen te zeggen dat wat voor vrouwen werkt niet voor mannen zal werkenquote:Op zondag 23 augustus 2020 00:49 schreef M1stral het volgende:
[..]
Want dat zijn jouw enige selectiecriteria?
Ja en wat voor mannen werkt, zal niet altijd voor vrouwen werken. Your point being?quote:Op zondag 23 augustus 2020 00:50 schreef Huck_ het volgende:
[..]
Bedoelde alleen te zeggen dat wat voor vrouwen werkt niet voor mannen zal werken
Wat is dit nou weer voor reactie. Doe normaal, zo doe ik toch ook?quote:Op zondag 23 augustus 2020 00:52 schreef M1stral het volgende:
[..]
Ja en wat voor mannen werkt, zal niet altijd voor vrouwen werken. Your point being?
Hahahaha.quote:Op zondag 23 augustus 2020 00:53 schreef Huck_ het volgende:
[..]
Wat is dit nou weer voor reactie. Doe normaal, zo doe ik toch ook?
Och, meneer moet de feministenkaart weer trekken. Je moet toch wat als je geen argumenten in te brengen hebt.quote:Op zondag 23 augustus 2020 00:55 schreef Huck_ het volgende:
Oh sorry, was vergeten dat dit een safe-space was voor feministen.
Wat vinden vrouwen volgens jou dan uberhaupt aantrekkelijk aan mannen? Wat werkt er dan voor mannen?quote:Op zondag 23 augustus 2020 00:50 schreef Huck_ het volgende:
Bedoelde alleen te zeggen dat wat voor vrouwen werkt niet voor mannen zal werken
Precies, de leukste matches en leukste dates heb ik tot nu toe altijd gehad met vrouwen waarbij het gesprek vooral heel veel lachen was en waarbij je tussen neus en lippen door er vanzelf achter komt of een vrouw bij je past of niet (zelfspot, slim, sociaal etc) daar hoef je echt geen standaard interview gesprek voor te voeren of te vragen wat haar plannen zijn voor vandaagquote:Op zaterdag 22 augustus 2020 19:21 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Je kan het toch altijd in het gesprek verwerken, hoeft niet altijd op de cliché manier
Jij gaat seksenquote:Op woensdag 26 augustus 2020 19:21 schreef Solid-Snake het volgende:
Volgende week zaterdag een pannenkoeken/netflix date staan
Via Paiq een fotoreactie gekregen dat ze mij heel leuk vond. Dus aan het praten geraakt. Klikte goed. Toen ze vroeg wat ik voor eerste date in gedachte had vertelde ik haar dat ik onlangs van twee meiden tijdens het uitgaan had gehoord dat een drankje doen beetje saai is tegenwoordig en dat je dus origineel moet zijn. Zoals bijvoorbeeld samen pannenkoeken bakken en netlfix daarna.
En dus stel haar dit voor en ze vond het nog leuker dan haar voorstel om samen naar de sauna te gaan omdat ze meteen wilt zien wat voor vlees er in te kuip zit
Dus ja, volgende week pannenkoeken en netflix
Zo'n lekkere opgeroldequote:Op woensdag 26 augustus 2020 20:52 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Ze gaan pannenkoeken bakken/eten toch??
Slagroom is ook een optiequote:Op woensdag 26 augustus 2020 21:58 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Met jam? Chocoladepasta? Stroop?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |