abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_194637310
quote:
0s.gif Op woensdag 19 augustus 2020 19:51 schreef Avianflu het volgende:

[..]

Ik hou wel van een beetje jagen. Alleen sommige mannen worden daar inderdaad een beetje “bang” van 😬.
Ook ik hou van jagen. De verovering als gevolg daarvan geeft dan een vrij bevredigend gevoel. Het jagen, is wat het de verovering waard maakt :D
pi_194637319
quote:
7s.gif Op woensdag 19 augustus 2020 19:41 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Vrouwen anno nu hanteren een prima dubbele standaard; als het hun uitkomt ben jij de man, en als het hen uitkomt zijn ze geëmancipeerd.. goede test: laat de band van dr auto maar leeglopen :7

Geen peil op te trekken, beetje aanvoelen, maar dan nog ga je regelmatig de plank missen; Mars, Venus dit dat. :+
Als hij geen zin heeft in zo'n hypocriete deerne, waarom zou hij dan in zulk gedrag meegaan? Is uiteindelijk toch geen relatiemateriaal voor hem, omdat ze niet op dezelfde golflengte zitten.
  woensdag 19 augustus 2020 @ 20:02:45 #83
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_194637378
quote:
0s.gif Op woensdag 19 augustus 2020 19:47 schreef Solid-Snake het volgende:

[..]

Wat ik vooral zie is dat blijkbaar vrouwen voorrang moeten krijgen in je leven. Zo sta ik er gewoon niet in. M'n persoonlijke doelen gaan voor alles. Daarna vrienden en familie en dan zie ik het wel of ik een leuke vrouw tegenkom die een leuke toevoeging kan zijn aan m'n leven.

Maar blijkbaar vind jij iemand die je nog niet eens een keer hebt ontmoet al veel belangrijker dan een afspraak die je met vrienden had gepland staan.

Gooi er dan ook nog even die hihi erbij en de vrouw is dan ongetwijfeld kletsnat van al dat beta gedrag.
Neuh, dat hoeft helemaal niet, ik vind alleen dat als je iets wilt, dat je daar in moet stoppen wat ervoor nodig is.. ; je wordt ook geen Doctorandus zonder te leren.. je krijgt geen slagroom als je niet wilt kloppen.. De meeste vrouwen vinden het fijn als ze het gevoel krijgt dat je haar belangrijk genoeg vindt om tijd in te investeren en eventueel een afspraak voor te verzetten omdat je die date WILT.
Die vrienden zijn volgende week ook nog je vrienden, je familie ain't going nowhere.. Dat bedoel ik.. Ik zeg nergens dat je alles moet laten vallen en er keihard achteraan moet geen lopen.. dat werkt ook niet.. beetje feeling.. ieder persoon is anders :)
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
  woensdag 19 augustus 2020 @ 20:19:17 #84
313769 ieniminimuis
Zo gek als een muis
pi_194637531
Ik ben ouderwets als in van dat ik vind dat een man de eerste zet moet doen en dat ik hem daarna aanmoedig of afrem etc.
Waar ik dan verder niet tegen kan is als ik dan verder als prinses of teder ding behandeld wordt. De mening van de man telt ook en doe vooral je eigen ding want dat doe ik ook. Ik sta op nummer 1, die relatie is een leuke toevoeging.
Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+
pi_194637544
quote:
0s.gif Op woensdag 19 augustus 2020 19:47 schreef Solid-Snake het volgende:

[..]

Wat ik vooral zie is dat blijkbaar vrouwen voorrang moeten krijgen in je leven. Zo sta ik er gewoon niet in. M'n persoonlijke doelen gaan voor alles. Daarna vrienden en familie en dan zie ik het wel of ik een leuke vrouw tegenkom die een leuke toevoeging kan zijn aan m'n leven.

Maar blijkbaar vind jij iemand die je nog niet eens een keer hebt ontmoet al veel belangrijker dan een afspraak die je met vrienden had gepland staan.

Gooi er dan ook nog even die hihi erbij en de vrouw is dan ongetwijfeld kletsnat van al dat beta gedrag.
Dus je vrouw/ vriendin mag op de vierde plaats komen huppelen?
Een vreemde vrouw, tot daar aan toe.. maar een partner? Is een beetje een trieste plaats.
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_194637583
quote:

[..]

Vrouwen anno nu hanteren een prima dubbele standaard; als het hun uitkomt ben jij de man, en als het hen uitkomt zijn ze geëmancipeerd.. goede test: laat de band van dr auto maar leeglopen :7

Geen peil op te trekken, beetje aanvoelen, maar dan nog ga je regelmatig de plank missen; Mars, Venus dit dat. :+
Pardon? Niet alle vrouwen hoor. En al helemaal niet die van de begingolven van het feminisme!
Wij vervangen onze eigen band wel, boren zelf in de muur, hangen zelf lampen op, schuppen zelf de hele tuin om enz,... Gelijke rechten, gelijke plichten!
pi_194637614
quote:
0s.gif Op woensdag 19 augustus 2020 20:23 schreef Lenny77 het volgende:

[..]

Pardon? Niet alle vrouwen hoor. En al helemaal niet die van de begingolven van het feminisme!
Wij vervangen onze eigen band wel, boren zelf in de muur, hangen zelf lampen op, schuppen zelf de hele tuin om enz,... Gelijke rechten, gelijke plichten!
Dit is geen man hoor :D
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_194637636
quote:
0s.gif Op woensdag 19 augustus 2020 20:20 schreef Lenny77 het volgende:

[..]

Dus je vrouw/ vriendin mag op de vierde plaats komen huppelen?
Een vreemde vrouw, tot daar aan toe.. maar een partner? Is een beetje een trieste plaats.
Nee, want dan is ze toch onderdeel van m’n familie?
pi_194637663
quote:
0s.gif Op woensdag 19 augustus 2020 20:29 schreef Solid-Snake het volgende:

[..]

Nee, want dan is ze toch onderdeel van m’n familie?
Oh ok, dat was even verkeerd gelezen door mij dan ^O^
pi_194637810
quote:

[..]

Oh ik niet hoor, daar heb ik een man voor :D

Maar je zoekt een beetje een aanverwante geest natuurlijk. Een man die zich graag man wil voelen door voor zijn vrouw te zorgen, zal niet passen bij een vrouw die alles zelf wil doen. Een vrouw die ouderwetse standaarden waardeert, zal niet op een man vallen die niet eens de deur voor haar open houdt. Het is ook wel weer fijn dat het zo relatief makkelijk filtert :)
Sarcasme. Herken het.
pi_194637878
quote:
0s.gif Op woensdag 19 augustus 2020 20:46 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

Oh ik niet hoor, daar heb ik een man voor :D

Maar je zoekt een beetje een aanverwante geest natuurlijk. Een man die zich graag man wil voelen door voor zijn vrouw te zorgen, zal niet passen bij een vrouw die alles zelf wil doen. Een vrouw die ouderwetse standaarden waardeert, zal niet op een man vallen die niet eens de deur voor haar open houdt. Het is ook wel weer fijn dat het zo relatief makkelijk filtert :)
Ja dat klopt misschien wel :P
Zo een man die graag een vrouwtje heeft waar ie voor kan zorgen en een lampje kan ophangen, winterbandjes opleggen enz, is niet aan mij besteed. Leuk dat ie het doet, maar ik doe het zelf ook wel.

Maar ik kan er gewoon niet zo goed tegen als een vrouw zegt feminist te zijn als het haar uitkomt :N
pi_194638051
quote:
0s.gif Op woensdag 19 augustus 2020 20:51 schreef Lenny77 het volgende:

[..]

Ja dat klopt misschien wel :P
Zo een man die graag een vrouwtje heeft waar ie voor kan zorgen en een lampje kan ophangen, winterbandjes opleggen enz, is niet aan mij besteed. Leuk dat ie het doet, maar ik doe het zelf ook wel.

Maar ik kan er gewoon niet zo goed tegen als een vrouw zegt feminist te zijn als het haar uitkomt :N
No worries, persoonlijk zou ik nooit zoiets durven beweren :P Gedraag me er waarschijnlijk wel naar, maar ach.
Sarcasme. Herken het.
pi_194638238
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 augustus 2020 08:09 schreef gooddaddy het volgende:

[..]

Dat was Faxie zijn dingetje toch :D
Klopt
  woensdag 19 augustus 2020 @ 21:12:47 #94
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_194638347
quote:

[..]

Oh, ja, ik had idd een bijvoeglijk naamwoord kunnen toevoegen; ik wilde ook niet alle vrouwen over één kam scheren, mijn nederige excuses, maar die dubbele standaard is wel behoorlijk wijdverbreid.. ik ken er zat inmiddels..

Ik vind het fijn om mezelf nuttig te kunnen maken, en een vrouw hoeft van mij dr nagels niet te breken bij een lekke band en 3 dagen met zwarte fikken rond te lopen van het remstof, maar het is ook wel fijn als ze het zelf kan als het eens nodig is.. Vlak trouwens ook het percentage man-achtigen niet uit die de ANWB ervoor belt :')
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_194638520
quote:
7s.gif Op woensdag 19 augustus 2020 21:12 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Oh, ja, ik had idd een bijvoeglijk naamwoord kunnen toevoegen; ik wilde ook niet alle vrouwen over één kam scheren, mijn nederige excuses, maar die dubbele standaard is wel behoorlijk wijdverbreid.. ik ken er zat inmiddels..

Ik vind het fijn om mezelf nuttig te kunnen maken, en een vrouw hoeft van mij dr nagels niet te breken bij een lekke band en 3 dagen met zwarte fikken rond te lopen van het remstof, maar het is ook wel fijn als ze het zelf kan als het eens nodig is.. Vlak trouwens ook het percentage man-achtigen niet uit die de ANWB ervoor belt :')
Nou, excuses aanvaard :)

Ik vind gewoon dat je zo goed als alles zelf moet kunnen. En als ik wil zeiken over gelijke rechten dan vind ik dat ik ook mijn kop moet houden als die mij niet zo handig uitkomen.
pi_194638564
Ja hallo, als zij gewoon botweg een vraag/voorstel negeert vind ik het wel een ander verhaal hee. Dan is het ook wel duidelijk en zou ik er ook geen energie meer insteken.

Ook eens met dat gemaakte afspraken bijjjjna altijd voor gaan. Is het met mensen die je sowieso regelmatig ziet is het voor een date wel geoorloofd.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_194638635
quote:
0s.gif Op woensdag 19 augustus 2020 19:34 schreef OptimusMaximus95 het volgende:

[..]

Interessant om dat vrouwelijk perspectief mee te krijgen. In mijn wereld hoort de man als eerst het initiatief te nemen. Wellicht ben ik nog vasthoudend aan 'oude' normen, alhoewel ik best jong ben.
Ik heb mijn huidige partner als eerste een berichtje gestuurd, om een date af te stemmen, nadat we op het terras messengerbuddies waren geworden. 2 goede vriendinnen hebben ook het initiatief tot een eerste date gezet bij hun huidige lange relaties.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
pi_194638651
quote:
0s.gif Op woensdag 19 augustus 2020 19:34 schreef OptimusMaximus95 het volgende:

[..]

Interessant om dat vrouwelijk perspectief mee te krijgen. In mijn wereld hoort de man als eerst het initiatief te nemen. Wellicht ben ik nog vasthoudend aan 'oude' normen, alhoewel ik best jong ben.
Ik heb mijn huidige partner als eerste een berichtje gestuurd, om een date af te stemmen, nadat we op het terras messengerbuddies waren geworden. 2 goede vriendinnen hebben ook het initiatief tot een eerste date gezet bij hun huidige lange relaties.
quote:

[..]

Als ze de garage niet weet te bellen moet je er misschien sowieso niet aan beginnen.
  woensdag 19 augustus 2020 @ 21:31:12 #99
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_194638732
quote:
0s.gif Op woensdag 19 augustus 2020 21:25 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

[..]

Als ze de garage niet weet te belmen moet je er misschien sowieso niet aan beginnen.
Ik bén de garage.. mijn auto gaat alleen naar de garage voor dingen die ik niet zelf kan.. moet wel de ruimte ervoor hebben, en die heb ik nu niet, maar de spullen en kennis heb ik wel. Dat is mijn hobby en doe ik graag, vies worden en sleutelen hoort bij mijn werk, dus dat kan ik thuis ook wel, zeker als het honderden euro's bespaart.. gaan we daarna wel uit eten :P
  Moderator woensdag 19 augustus 2020 @ 21:57:12 #100
441859 crew  Lenny77
pi_194639106
We zullen maar weer even wat meer OT gaan he..

Dates en hoe ze te krijgen!
pi_194639147
quote:
0s.gif Op woensdag 19 augustus 2020 21:57 schreef Lenny77 het volgende:
We zullen maar weer even wat meer OT gaan he..

Dates en hoe ze te krijgen!
Briefje ophangen bij het plakbord bij de supermarkt! *O*
  Moderator woensdag 19 augustus 2020 @ 22:05:51 #102
441859 crew  Lenny77
pi_194639246
quote:
0s.gif Op woensdag 19 augustus 2020 22:00 schreef xFriendx het volgende:

[..]

Zou dat nog werken?
pi_194639479
quote:
7s.gif Op woensdag 19 augustus 2020 21:31 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Ik bén de garage.. mijn auto gaat alleen naar de garage voor dingen die ik niet zelf kan.. moet wel de ruimte ervoor hebben, en die heb ik nu niet, maar de spullen en kennis heb ik wel. Dat is mijn hobby en doe ik graag, vies worden en sleutelen hoort bij mijn werk, dus dat kan ik thuis ook wel, zeker als het honderden euro's bespaart.. gaan we daarna wel uit eten :P
Ja leuk als je dat wil en kan, maar niet dat het anders niet geregeld wordt.
pi_194639539
quote:
0s.gif Op woensdag 19 augustus 2020 22:00 schreef xFriendx het volgende:

[..]

Zou dat werken? Kijkt daar iemand nog wel naar? _O-
pi_194639561
quote:
0s.gif Op woensdag 19 augustus 2020 22:20 schreef Gruj0 het volgende:

[..]

Zou dat werken? Kijkt daar iemand nog wel naar? _O-
Mijn moeder deed dat. Ze las ze nog hardop voor ook :')
Silence breaks apart, Brightness comes to life
Stream of sounds Wash away the darkness from my soul
pi_194639598
quote:
0s.gif Op woensdag 19 augustus 2020 22:21 schreef Prisha het volgende:

[..]

In de supermarkt of waar dan ook? :D _O-
pi_194639616
quote:
0s.gif Op woensdag 19 augustus 2020 22:23 schreef Gruj0 het volgende:

[..]

In de supermarkt of waar dan ook? :D _O-
ja...leesbril erbij _O-
Silence breaks apart, Brightness comes to life
Stream of sounds Wash away the darkness from my soul
pi_194639669
quote:
0s.gif Op woensdag 19 augustus 2020 22:05 schreef Lenny77 het volgende:

[..]

Zou dat nog werken?
Je moet je nieuwe liefde alleen wel zelf ontsmetten met de spray bij de ingang :D
  woensdag 19 augustus 2020 @ 22:36:36 #109
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_194639836
quote:
0s.gif Op woensdag 19 augustus 2020 22:17 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Ja leuk als je dat wil en kan, maar niet dat het anders niet geregeld wordt.
Oh nee, het is niet dat die skills onmisbaar zijn in een relatie, zéker niet. :)
pi_194639946
quote:
0s.gif Op woensdag 19 augustus 2020 22:24 schreef Prisha het volgende:

[..]

ja...leesbril erbij _O-
Personeel heeft vast de tijd van zijn leven. :P
  Moderator / Redactie FP woensdag 19 augustus 2020 @ 22:48:27 #111
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_194640044
quote:
0s.gif Op woensdag 19 augustus 2020 22:21 schreef Prisha het volgende:

[..]

"IK ZOEK... EEN LIEVE... LEUKE MAN... MET 30CM... Waarom 30cm? Dat is toch veel te klein?"
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_194640050
quote:
7s.gif Op woensdag 19 augustus 2020 22:36 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Oh nee, het is niet dat die skills onmisbaar zijn in een relatie, zéker niet. :)
Dat. En het is superchill als iemand iets zelf kan, op welk gebied dan ook. Vaak scheelt het handen met geld en is het beter geregeld *O* net als met koken, je kan prima voer afhalen, maar echt lekker eet je als je zelf met wat enthousiasme iets in elkaar flanst.
  woensdag 19 augustus 2020 @ 22:57:20 #113
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_194640147
quote:
0s.gif Op woensdag 19 augustus 2020 22:48 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Dat. En het is superchill als iemand iets zelf kan, op welk gebied dan ook. Vaak scheelt het handen met geld en is het beter geregeld *O* net als met koken, je kan prima voer afhalen, maar echt lekker eet je als je zelf met wat enthousiasme iets in elkaar flanst.
Koken, ook dát kan ik... en ik fiks ook bijna alles wat je kapot kunt maken.. ik zat van de week eens rond te kijken, maar de helft van mijn meubels heb ik zelf gemaakt.. kast in de woonkamer, blad van de salontafel, bureau en kast in mijn FOK! office, medicijnkastje, bed heeft modificaties, het hele huis staat vol met zelfbouwshizzle.. dakdekken, stratenmaken, timmeren, auto's en motoren fiksen, véél op het gebied van DHZ.. Ik ben de ideale man :')

Ik zoek nog een wit paard,én iemand voor achterop <O)

[ Bericht 1% gewijzigd door Sounddragon op 20-08-2020 01:52:34 ]
pi_194640794
quote:
1s.gif Op woensdag 19 augustus 2020 18:49 schreef Avianflu het volgende:
@:geeninspiratie1235,
Ok ik sta er iets anders in, eerlijk gezegd nog geen echte klootzakken ontmoet. Wel wat mannen die ik vervelend en stalkerig vond.

Overigens heb je met selectief swipen nog bizar veel matches.
Ik vind daten gewoon leuk, ik moet er zelf niet aan denken 7 jaar zonder intimiteit en daten. Maar als jij er gelukkig mee bent, ieder het zijne.
Nouja als ze vervelend en stalkerig deden waren het ook wel een beetje klootzakken. Maar mooi dat je bizar veel matches hebt die je aantrekkelijk vindt en er wel gelukkig van wordt.

quote:
0s.gif Op woensdag 19 augustus 2020 18:52 schreef Solid-Snake het volgende:
Dit is precies de reden. Voor je het weet kom je wanhopig of drammerig over. Dan wil je te graag.

De date is al gepland, beetje geduld tot aan de date is niks mis mee.
Ja mee eens. Al vind ik het wel raar dat ze eerst niet reageerde. En dat jouw eigen doelen voor anderen komen maarja ergens is dat ook wel weer begrijpelijk.
❣ °º¤,¸🖤 ♡º💕♡💚,ø¤°º¤💛♡`°º¤,¸❣ https://bit.ly/3oMY5yM ; https://bit.ly/39EZXor ; https://bit.ly/309QhN5 ; https://bit.ly/3fUlDyP
pi_194641724
quote:
0s.gif Op donderdag 20 augustus 2020 00:17 schreef geeninspiratie1235 het volgende:

[..]

Nouja als ze vervelend en stalkerig deden waren het ook wel een beetje klootzakken. Maar mooi dat je bizar veel matches hebt die je aantrekkelijk vindt en er wel gelukkig van wordt.
[..]

Ja mee eens. Al vind ik het wel raar dat ze eerst niet reageerde. En dat jouw eigen doelen voor anderen komen maarja ergens is dat ook wel weer begrijpelijk.
Ik zie iemand gewoon niet zo snel als een klootzak alleen omdat hij niet MIJN type is qua Date gedrag.
Niet alle mannen zijn klootzakken alleen omdat ze een keer iets onaardigs doen of hebben gedaan.
Als een vlinder die toch vliegen kan tot in de blauwe lucht.
Als een vlinder altijd vrij en voor het leven op de vlucht. Wil ik sterven op het water maar dat is een zorg van later Ik wil nu als vlinder vliegen op de bloemenbladeren wiegen.
pi_194642594
quote:
1s.gif Op donderdag 20 augustus 2020 07:05 schreef Avianflu het volgende:
Ik zie iemand gewoon niet zo snel als een klootzak alleen omdat hij niet MIJN type is qua Date gedrag.
Niet alle mannen zijn klootzakken alleen omdat ze een keer iets onaardigs doen of hebben gedaan.
Nee, ze kunnen inderdaad prima dan geen klootzak zijn bij hun ouders, vrienden, broers/zussen, betere matches enz.
Alleen heb ik daar zelf niks aan dus benoem ik het zelf hoe diegene tegen mij is :)
Uiteindelijk weet die persoon immers niet eens hoe je hem in gedachten noemt.
En jij begon zelf met het woord klootzakken.
❣ °º¤,¸🖤 ♡º💕♡💚,ø¤°º¤💛♡`°º¤,¸❣ https://bit.ly/3oMY5yM ; https://bit.ly/39EZXor ; https://bit.ly/309QhN5 ; https://bit.ly/3fUlDyP
pi_194678665
Jongens! Ik heb vrijdag weer een nieuwe date! :D
  Moderator / Redactie FP zaterdag 22 augustus 2020 @ 18:49:20 #118
Brabo Bastard
pi_194678670
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 augustus 2020 18:48 schreef Themeparktommy het volgende:
Leuk! Met die ene waar je eigenlijk tweede keus was?
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
pi_194678691
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 augustus 2020 18:49 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Leuk! Met die ene waar je eigenlijk tweede keus was?
Nee, iemand anders :9
  Moderator / Redactie FP zaterdag 22 augustus 2020 @ 18:53:19 #120
Brabo Bastard
pi_194678720
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 augustus 2020 18:50 schreef Themeparktommy het volgende:

[..]

Nee, iemand anders :9
Oh, dat dacht ik. Desalniettemin, leuk!
"Omae wa mou shindeiru."
pi_194678731
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 augustus 2020 18:53 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Oh, dat dacht ik. Desalniettemin, leuk!
Heerlijk gesprekje wel, geen cliche shit als woonplaats, werk, hobbies. Gewoon lekker smooth beetje kletsen
  zaterdag 22 augustus 2020 @ 18:54:40 #122
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_194678735
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 augustus 2020 18:48 schreef Themeparktommy het volgende:
Goed bezig ;)
  Moderator / Redactie FP zaterdag 22 augustus 2020 @ 18:55:20 #123
Brabo Bastard
pi_194678749
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 augustus 2020 18:54 schreef Themeparktommy het volgende:

[..]

Heerlijk gesprekje wel, geen cliche shit als woonplaats, werk, hobbies. Gewoon lekker smooth beetje kletsen
Dat is altijd wel fijn. Lekker ouwehoeren over niks :P
"Omae wa mou shindeiru."
pi_194678754
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 augustus 2020 18:55 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Dat is altijd wel fijn. Lekker ouwehoeren over niks :P
Uiteindelijk komt werk en woonplaats toch wel een keer ter sprake, maar er werd niet specifiek om gevraagd
  zaterdag 22 augustus 2020 @ 18:56:50 #125
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_194678764
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 augustus 2020 18:54 schreef Themeparktommy het volgende:

[..]

Ik vind die eerste 2 toch wel aardig van belang, derde ook, maar één treetje minder.. geeft je best een aardig beeld van wat voor soort type het zou kunnen zijn icm de ploaties.
pi_194678784
quote:
7s.gif Op zaterdag 22 augustus 2020 18:56 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Ik vind die eerste 2 toch wel aardig van belang, derde ook, maar één treetje minder.. geeft je best een aardig beeld van wat voor soort type het zou kunnen zijn icm de ploaties.
Uiteraard, maar de standaard vraag: en wat doe je in het dagelijks leven..... }:| :r
  zaterdag 22 augustus 2020 @ 19:14:11 #127
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_194679015
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 augustus 2020 18:58 schreef Themeparktommy het volgende:

[..]

Uiteraard, maar de standaard vraag: en wat doe je in het dagelijks leven..... }:| :r
Noodzakelijk kwaad.. maar hij hoeft ook niet in je openingszin he :)
  Moderator / Redactie FP zaterdag 22 augustus 2020 @ 19:21:49 #128
Brabo Bastard
pi_194679134
quote:
7s.gif Op zaterdag 22 augustus 2020 19:14 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Noodzakelijk kwaad.. maar hij hoeft ook niet in je openingszin he :)
Je kan het toch altijd in het gesprek verwerken, hoeft niet altijd op de cliché manier :P
"Omae wa mou shindeiru."
  zaterdag 22 augustus 2020 @ 19:22:27 #129
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_194679140
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 augustus 2020 19:21 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Je kan het toch altijd in het gesprek verwerken, hoeft niet altijd op de cliché manier :P
Psies, komt vanzelf een keer ter sprake.. ;)
  Moderator / Redactie FP zaterdag 22 augustus 2020 @ 19:24:34 #130
Brabo Bastard
pi_194679176
quote:
7s.gif Op zaterdag 22 augustus 2020 19:22 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Psies, komt vanzelf een keer ter sprake.. ;)
"Oh, wat ben jij een saaie kantoorslaaf. Doeg."
"Omae wa mou shindeiru."
pi_194682564
Zelfs een saaiekantoorslaafbaan kun je op zo'n manier delen dat het eerder interesse opwekt dan een dooddoener is. Bron: Ik, saaiekantoorbaanslaaf.
pi_194682665
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 augustus 2020 23:20 schreef DancingPhoebe het volgende:
Zelfs een saaiekantoorslaafbaan kun je op zo'n manier delen dat het eerder interesse opwekt dan een dooddoener is. Bron: Ik, saaiekantoorbaanslaaf.
pi_194683490
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 augustus 2020 23:20 schreef DancingPhoebe het volgende:
Want dat ligt echt aan hoe je het brengt, niet aan het feit dat je tieten hebt _O-
  zondag 23 augustus 2020 @ 00:49:22 #134
241156 M1stral
Denim Connaisseur
pi_194683532
quote:
10s.gif Op zondag 23 augustus 2020 00:45 schreef Huck_ het volgende:

[..]

Want dat ligt echt aan hoe je het brengt, niet aan het feit dat je tieten hebt _O-
Want dat zijn jouw enige selectiecriteria?
[b]Op dinsdag 11 oktober 2011 23:06 schreef zwartemarktplaats het volgende:[/b]
Als Momotaro een voetbalteam was dan had jij waarschijnlijk een stadionverbod :P
Blog
pi_194683539
quote:
0s.gif Op zondag 23 augustus 2020 00:49 schreef M1stral het volgende:

[..]

Want dat zijn jouw enige selectiecriteria?
Bedoelde alleen te zeggen dat wat voor vrouwen werkt niet voor mannen zal werken :)
  zondag 23 augustus 2020 @ 00:52:05 #136
241156 M1stral
Denim Connaisseur
pi_194683549
quote:
0s.gif Op zondag 23 augustus 2020 00:50 schreef Huck_ het volgende:

[..]

Bedoelde alleen te zeggen dat wat voor vrouwen werkt niet voor mannen zal werken :)
Ja en wat voor mannen werkt, zal niet altijd voor vrouwen werken. Your point being?
Als Momotaro een voetbalteam was dan had jij waarschijnlijk een stadionverbod :P
Blog
pi_194683557
quote:
0s.gif Op zondag 23 augustus 2020 00:52 schreef M1stral het volgende:

[..]

Ja en wat voor mannen werkt, zal niet altijd voor vrouwen werken. Your point being?
Wat is dit nou weer voor reactie. Doe normaal, zo doe ik toch ook?
  zondag 23 augustus 2020 @ 00:54:26 #138
241156 M1stral
Denim Connaisseur
pi_194683566
quote:
0s.gif Op zondag 23 augustus 2020 00:53 schreef Huck_ het volgende:

[..]

Wat is dit nou weer voor reactie. Doe normaal, zo doe ik toch ook?
Hahahaha.

Jij suggereert dat iets aan tieten ligt en dan doe ik niet normaal?
Blog
pi_194683574
Oh sorry, was vergeten dat dit een safe-space was voor feministen.
pi_194683586
Tetten *O*
  zondag 23 augustus 2020 @ 00:59:48 #141
241156 M1stral
Denim Connaisseur
pi_194683595
quote:
10s.gif Op zondag 23 augustus 2020 00:55 schreef Huck_ het volgende:
Oh sorry, was vergeten dat dit een safe-space was voor feministen.
Och, meneer moet de feministenkaart weer trekken. Je moet toch wat als je geen argumenten in te brengen hebt.
Blog
pi_194683599
quote:
0s.gif Op zondag 23 augustus 2020 00:50 schreef Huck_ het volgende:
Wat vinden vrouwen volgens jou dan uberhaupt aantrekkelijk aan mannen? Wat werkt er dan voor mannen?
pi_194701019
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 augustus 2020 19:21 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Precies, de leukste matches en leukste dates heb ik tot nu toe altijd gehad met vrouwen waarbij het gesprek vooral heel veel lachen was en waarbij je tussen neus en lippen door er vanzelf achter komt of een vrouw bij je past of niet (zelfspot, slim, sociaal etc) daar hoef je echt geen standaard interview gesprek voor te voeren of te vragen wat haar plannen zijn voor vandaag :r , op deze manier ook weer 2 dates gescoord voor komend weekend. :Y
pi_194733159
Volgende week zaterdag een pannenkoeken/netflix date staan :+

Via Paiq een fotoreactie gekregen dat ze mij heel leuk vond. Dus aan het praten geraakt. Klikte goed. Toen ze vroeg wat ik voor eerste date in gedachte had vertelde ik haar dat ik onlangs van twee meiden tijdens het uitgaan had gehoord dat een drankje doen beetje saai is tegenwoordig en dat je dus origineel moet zijn. Zoals bijvoorbeeld samen pannenkoeken bakken en netlfix daarna.

En dus stel haar dit voor en ze vond het nog leuker dan haar voorstel om samen naar de sauna te gaan omdat ze meteen wilt zien wat voor vlees er in te kuip zit :+

Dus ja, volgende week pannenkoeken en netflix :Y)
pi_194733729
Heel subtiel om de mening van die 2 meiden te noemen. _O_

Ze wil dan ook nog weten wat voor vlees ze in de kuip heeft.

Verstandig bevestigd hoor door samen "Netflix" kijken. :D

Als dat geen batsen wordt... _O-
Your life is your life: go all the way
https://youtu.be/2lK4LrD8Ii4
pi_194734165
quote:
0s.gif Op woensdag 26 augustus 2020 19:21 schreef Solid-Snake het volgende:

Via Paiq een fotoreactie gekregen dat ze mij heel leuk vond. Dus aan het praten geraakt. Klikte goed. Toen ze vroeg wat ik voor eerste date in gedachte had vertelde ik haar dat ik onlangs van twee meiden tijdens het uitgaan had gehoord dat een drankje doen beetje saai is tegenwoordig en dat je dus origineel moet zijn. Zoals bijvoorbeeld samen pannenkoeken bakken en netlfix daarna.

En dus stel haar dit voor en ze vond het nog leuker dan haar voorstel om samen naar de sauna te gaan omdat ze meteen wilt zien wat voor vlees er in te kuip zit :+

Jij gaat seksen *O* *O* *O*
pi_194734680
quote:
1s.gif Op woensdag 26 augustus 2020 20:20 schreef Brybry het volgende:

[..]

Ze gaan pannenkoeken bakken/eten toch?? :+
  Moderator / Redactie FP woensdag 26 augustus 2020 @ 21:57:42 #148
Brabo Bastard
pi_194735847
quote:
17s.gif Op woensdag 26 augustus 2020 20:52 schreef Cinderelladreamer het volgende:

[..]

Ze gaan pannenkoeken bakken/eten toch?? :+
Zo'n lekkere opgerolde :9
"Omae wa mou shindeiru."
pi_194735869
quote:
0s.gif Op woensdag 26 augustus 2020 21:57 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Zo'n lekkere opgerolde :9
Met jam? Chocoladepasta? Stroop? :9
  Moderator / Redactie FP woensdag 26 augustus 2020 @ 22:30:13 #150
Brabo Bastard
pi_194736588
quote:
17s.gif Op woensdag 26 augustus 2020 21:58 schreef Cinderelladreamer het volgende:

[..]

Met jam? Chocoladepasta? Stroop? :9
Slagroom is ook een optie :9
"Omae wa mou shindeiru."
pi_194736703
quote:
0s.gif Op woensdag 26 augustus 2020 22:30 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Aardbeien :9
pi_194745532
quote:
1s.gif Op woensdag 26 augustus 2020 20:20 schreef Brybry het volgende:

[..]

Ik eh ga het zien :+
  donderdag 27 augustus 2020 @ 14:53:40 #153
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_194745703
quote:
0s.gif Op woensdag 26 augustus 2020 22:30 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Pannekoek, banaan, slagroom, perfect package 8-)
pi_194745707
quote:
0s.gif Op woensdag 26 augustus 2020 19:21 schreef Solid-Snake het volgende:

Ik heb ook eens een sauna date gehad. Heb ik nog 5 jaar een relatie mee gehad naderhand. :Y
pi_194752318
quote:
0s.gif Op donderdag 27 augustus 2020 14:54 schreef Duiveltja het volgende:

[..]

Ik heb ook eens een sauna date gehad. Heb ik nog 5 jaar een relatie mee gehad naderhand. :Y
Haha ja misschien voor een tweede date :+

Ze heeft in ieder geval wel veel zin in aankomende date :) Ze vroeg zich af hoe het kwam dat ik überhaupt nog vrijgezel ben.
pi_194752688
quote:
0s.gif Op donderdag 27 augustus 2020 21:13 schreef Solid-Snake het volgende:

[..]

Haha ja misschien voor een tweede date :+

Ze heeft in ieder geval wel veel zin in aankomende date :) Ze vroeg zich af hoe het kwam dat ik überhaupt nog vrijgezel ben.
Ik vind die vraag altijd zo'n dooddoener. Tsja waarom?
pi_194752792
quote:
0s.gif Op donderdag 27 augustus 2020 21:26 schreef Crohnjurist het volgende:

[..]

Ik vind die vraag altijd zo'n dooddoener. Tsja waarom?
Ze bedoelde het vooral als compliment.
pi_194753437
quote:
0s.gif Op donderdag 27 augustus 2020 21:30 schreef Solid-Snake het volgende:

[..]

Ze bedoelde het vooral als compliment.
Haha nou dan krijg ik dat compliment heel vaak :P
pi_194794129
Heb voor het eerst in tijden weer eens het échte gevoel bij m'n date. Echte zin om haar weer te zien en te spreken. 2 dates gehad, 2x gezoend, date 3 in de maak :) Enige is alleen dat het nog een weekje duurt.. ze is alleen slecht in appen. Heeft ze ook gezegd al vanaf het begin gezegd, wat ik op zich wel nice vind, behalve dat helemaal niks horen me ook soms weer enigszins doet twijfelen. Maar goed, we gaan het zien! ^O^
pi_194795693
quote:
1s.gif Op zondag 30 augustus 2020 14:40 schreef Mr.ACE het volgende:
Heb voor het eerst in tijden weer eens het échte gevoel bij m'n date. Echte zin om haar weer te zien en te spreken. 2 dates gehad, 2x gezoend, date 3 in de maak :) Enige is alleen dat het nog een weekje duurt.. ze is alleen slecht in appen. Heeft ze ook gezegd al vanaf het begin gezegd, wat ik op zich wel nice vind, behalve dat helemaal niks horen me ook soms weer enigszins doet twijfelen. Maar goed, we gaan het zien! ^O^
*; , leuk!
Als een vlinder die toch vliegen kan tot in de blauwe lucht.
Als een vlinder altijd vrij en voor het leven op de vlucht. Wil ik sterven op het water maar dat is een zorg van later Ik wil nu als vlinder vliegen op de bloemenbladeren wiegen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')