Briefje ophangen bij het plakbord bij de supermarkt!quote:Op woensdag 19 augustus 2020 21:57 schreef Lenny77 het volgende:
We zullen maar weer even wat meer OT gaan he..
Dates en hoe ze te krijgen!
Zou dat nog werken?quote:Op woensdag 19 augustus 2020 22:00 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Briefje ophangen bij het plakbord bij de supermarkt!
Ja leuk als je dat wil en kan, maar niet dat het anders niet geregeld wordt.quote:Op woensdag 19 augustus 2020 21:31 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ik bén de garage.. mijn auto gaat alleen naar de garage voor dingen die ik niet zelf kan.. moet wel de ruimte ervoor hebben, en die heb ik nu niet, maar de spullen en kennis heb ik wel. Dat is mijn hobby en doe ik graag, vies worden en sleutelen hoort bij mijn werk, dus dat kan ik thuis ook wel, zeker als het honderden euro's bespaart.. gaan we daarna wel uit eten
Zou dat werken? Kijkt daar iemand nog wel naar?quote:Op woensdag 19 augustus 2020 22:00 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Briefje ophangen bij het plakbord bij de supermarkt!
Mijn moeder deed dat. Ze las ze nog hardop voor ookquote:Op woensdag 19 augustus 2020 22:20 schreef Gruj0 het volgende:
[..]
Zou dat werken? Kijkt daar iemand nog wel naar?
In de supermarkt of waar dan ook?quote:Op woensdag 19 augustus 2020 22:21 schreef Prisha het volgende:
[..]
Mijn moeder deed dat. Ze las ze nog hardop voor ook
ja...leesbril erbijquote:
Oh nee, het is niet dat die skills onmisbaar zijn in een relatie, zéker niet.quote:Op woensdag 19 augustus 2020 22:17 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Ja leuk als je dat wil en kan, maar niet dat het anders niet geregeld wordt.
"IK ZOEK... EEN LIEVE... LEUKE MAN... MET 30CM... Waarom 30cm? Dat is toch veel te klein?"quote:Op woensdag 19 augustus 2020 22:21 schreef Prisha het volgende:
[..]
Mijn moeder deed dat. Ze las ze nog hardop voor ook
Dat. En het is superchill als iemand iets zelf kan, op welk gebied dan ook. Vaak scheelt het handen met geld en is het beter geregeldquote:Op woensdag 19 augustus 2020 22:36 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Oh nee, het is niet dat die skills onmisbaar zijn in een relatie, zéker niet.
Koken, ook dát kan ik... en ik fiks ook bijna alles wat je kapot kunt maken.. ik zat van de week eens rond te kijken, maar de helft van mijn meubels heb ik zelf gemaakt.. kast in de woonkamer, blad van de salontafel, bureau en kast in mijn FOK! office, medicijnkastje, bed heeft modificaties, het hele huis staat vol met zelfbouwshizzle.. dakdekken, stratenmaken, timmeren, auto's en motoren fiksen, véél op het gebied van DHZ.. Ik ben de ideale manquote:Op woensdag 19 augustus 2020 22:48 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Dat. En het is superchill als iemand iets zelf kan, op welk gebied dan ook. Vaak scheelt het handen met geld en is het beter geregeldnet als met koken, je kan prima voer afhalen, maar echt lekker eet je als je zelf met wat enthousiasme iets in elkaar flanst.
Nouja als ze vervelend en stalkerig deden waren het ook wel een beetje klootzakken. Maar mooi dat je bizar veel matches hebt die je aantrekkelijk vindt en er wel gelukkig van wordt.quote:Op woensdag 19 augustus 2020 18:49 schreef Avianflu het volgende:
@:geeninspiratie1235,
Ok ik sta er iets anders in, eerlijk gezegd nog geen echte klootzakken ontmoet. Wel wat mannen die ik vervelend en stalkerig vond.
Overigens heb je met selectief swipen nog bizar veel matches.
Ik vind daten gewoon leuk, ik moet er zelf niet aan denken 7 jaar zonder intimiteit en daten. Maar als jij er gelukkig mee bent, ieder het zijne.
Ja mee eens. Al vind ik het wel raar dat ze eerst niet reageerde. En dat jouw eigen doelen voor anderen komen maarja ergens is dat ook wel weer begrijpelijk.quote:Op woensdag 19 augustus 2020 18:52 schreef Solid-Snake het volgende:
Dit is precies de reden. Voor je het weet kom je wanhopig of drammerig over. Dan wil je te graag.
De date is al gepland, beetje geduld tot aan de date is niks mis mee.
Ik zie iemand gewoon niet zo snel als een klootzak alleen omdat hij niet MIJN type is qua Date gedrag.quote:Op donderdag 20 augustus 2020 00:17 schreef geeninspiratie1235 het volgende:
[..]
Nouja als ze vervelend en stalkerig deden waren het ook wel een beetje klootzakken. Maar mooi dat je bizar veel matches hebt die je aantrekkelijk vindt en er wel gelukkig van wordt.
[..]
Ja mee eens. Al vind ik het wel raar dat ze eerst niet reageerde. En dat jouw eigen doelen voor anderen komen maarja ergens is dat ook wel weer begrijpelijk.
Nee, ze kunnen inderdaad prima dan geen klootzak zijn bij hun ouders, vrienden, broers/zussen, betere matches enz.quote:Op donderdag 20 augustus 2020 07:05 schreef Avianflu het volgende:
Ik zie iemand gewoon niet zo snel als een klootzak alleen omdat hij niet MIJN type is qua Date gedrag.
Niet alle mannen zijn klootzakken alleen omdat ze een keer iets onaardigs doen of hebben gedaan.
Leuk! Met die ene waar je eigenlijk tweede keus was?quote:Op zaterdag 22 augustus 2020 18:48 schreef Themeparktommy het volgende:
Jongens! Ik heb vrijdag weer een nieuwe date!
Nee, iemand andersquote:Op zaterdag 22 augustus 2020 18:49 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Leuk! Met die ene waar je eigenlijk tweede keus was?
Oh, dat dacht ik. Desalniettemin, leuk!quote:
Heerlijk gesprekje wel, geen cliche shit als woonplaats, werk, hobbies. Gewoon lekker smooth beetje kletsenquote:Op zaterdag 22 augustus 2020 18:53 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Oh, dat dacht ik. Desalniettemin, leuk!
Goed bezigquote:Op zaterdag 22 augustus 2020 18:48 schreef Themeparktommy het volgende:
Jongens! Ik heb vrijdag weer een nieuwe date!
Dat is altijd wel fijn. Lekker ouwehoeren over niksquote:Op zaterdag 22 augustus 2020 18:54 schreef Themeparktommy het volgende:
[..]
Heerlijk gesprekje wel, geen cliche shit als woonplaats, werk, hobbies. Gewoon lekker smooth beetje kletsen
Uiteindelijk komt werk en woonplaats toch wel een keer ter sprake, maar er werd niet specifiek om gevraagdquote:Op zaterdag 22 augustus 2020 18:55 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Dat is altijd wel fijn. Lekker ouwehoeren over niks
Ik vind die eerste 2 toch wel aardig van belang, derde ook, maar één treetje minder.. geeft je best een aardig beeld van wat voor soort type het zou kunnen zijn icm de ploaties.quote:Op zaterdag 22 augustus 2020 18:54 schreef Themeparktommy het volgende:
[..]
Heerlijk gesprekje wel, geen cliche shit als woonplaats, werk, hobbies. Gewoon lekker smooth beetje kletsen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |