abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator / Redactie FP maandag 31 augustus 2020 @ 07:31:50 #161
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_194805270
quote:
0s.gif Op donderdag 27 augustus 2020 21:13 schreef Solid-Snake het volgende:

[..]

Haha ja misschien voor een tweede date :+

Ze heeft in ieder geval wel veel zin in aankomende date :) Ze vroeg zich af hoe het kwam dat ik überhaupt nog vrijgezel ben.
Die opmerking heb ik ook wel eens gehad in mijn scharreltijd. Ze vond het oprecht apart, want ik verdiende een leuke vriendin. Vond ik wel leuk om te horen :)
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_194809514
quote:
0s.gif Op maandag 31 augustus 2020 07:31 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Die opmerking heb ik ook wel eens gehad in mijn scharreltijd. Ze vond het oprecht apart, want ik verdiende een leuke vriendin. Vond ik wel leuk om te horen :)
Ja leuk, maar heb je geen flikker aan :P
  Moderator maandag 31 augustus 2020 @ 13:54:56 #163
441859 crew  Lenny77
pi_194809717
quote:
0s.gif Op maandag 31 augustus 2020 13:44 schreef Duiveltja het volgende:

[..]

Nee misschien niet, maar wel liever dat dan: 'nog vrijgezel? Ja dat snap ik wel' :P
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_194811426
quote:
0s.gif Op maandag 31 augustus 2020 13:54 schreef Lenny77 het volgende:

[..]

Nee misschien niet, maar wel liever dat dan: 'nog vrijgezel? Ja dat snap ik wel' :P
Dat hoor je wel als de breakup ook net zo snel weer plaats vind, als dat de 1e date is afgesproken.

"Nu snap ik waarom je nog steeds vrijgezel bent!! :( "
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_194880527
Blijkbaar gaat de date toch niet helemaal door. :')

Ze dacht namelijk dat we zondag zouden afspreken in plaats van zaterdag. En laat ik nou net zondag al met familie uit eten gaan.

Morgen kan ze niet overdag omdat ze haar vader moet helpen en ze eet tevens ook bij haar vader. Dus toen maar zondag overdag voor een drankje voorgesteld, alleen geeft ze aan dat ze dan met een vriendin in de stad is.

Dus toen maar morgen voorgesteld na het eten, om een drankje te gaan doen.

En ze denkt dat dat zou kunnen. Maar in alle eerlijkheid vraag ik mij af of het wel doorgaat.

Ze geeft toe dat ze het heel lullig vind. Omdat er dus blijkbaar miscommunicatie was.

Maar voor mij voelt dit gewoon aan als meerdere red flags dat de interesse er waarschijnlijk niet meer is.
pi_194880560
Sowieso opmerkingen maken over iemands vrijgezellenstatus als zoekende zelf is apart ... :P
  Moderator / Redactie FP vrijdag 4 september 2020 @ 11:34:51 #167
Brabo Bastard
pi_194880569
quote:
0s.gif Op maandag 31 augustus 2020 13:44 schreef Duiveltja het volgende:

[..]

Het was dan ook een scharrel en niet meer dan dat :P
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
  Moderator / Redactie FP vrijdag 4 september 2020 @ 11:35:38 #168
Brabo Bastard
pi_194880573
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 september 2020 11:33 schreef Amee het volgende:
Sowieso opmerkingen maken over iemands vrijgezellenstatus als zoekende zelf is apart ... :P
Dat ben ik dan wel met je eens :)
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 september 2020 11:30 schreef Solid-Snake het volgende:

Ze dacht namelijk dat we zondag zouden afspreken in plaats van zaterdag. En laat ik nou net zondag al met familie uit eten gaan.

Morgen kan ze niet overdag omdat ze haar vader moet helpen en ze eet tevens ook bij haar vader. Dus toen maar zondag overdag voor een drankje voorgesteld, alleen geeft ze aan dat ze dan met een vriendin in de stad is.

En ze denkt dat dat zou kunnen. Maar in alle eerlijkheid vraag ik mij af of het wel doorgaat.

Ze geeft toe dat ze het heel lullig vind. Omdat er dus blijkbaar miscommunicatie was.

Maar voor mij voelt dit gewoon aan als meerdere red flags dat de interesse er waarschijnlijk niet meer is.
Ik hoop voor je van niet, zou jammer zijn.
"Omae wa mou shindeiru."
pi_194880585
Huh? Dit is een andere topic! :D
pi_194880596
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 september 2020 11:35 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Dat ben ik dan wel met je eens :)
[..]

Ik hoop voor je van niet, zou jammer zijn.
Tegenwoordig ben ik wel teleurstellingen gewend als het op dates die niet doorgaan aankomt.
pi_194880862
quote:

Oh joh dat zou heel jammer zijn. Maar hoe heb je in eerste instantie afgesproken dan? Meteen na je vorige date face to face of via de app?
Silence breaks apart, Brightness comes to life
Stream of sounds Wash away the darkness from my soul
pi_194880890
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 september 2020 11:36 schreef Amee het volgende:
Huh? Dit is een andere topic! :D
jah er zijn twee topics. Dating topic was ooit gesplitst. Deze voor dates en die andere voor sites & apps In de praktijk loopt het wat door elkaar heen :+
pi_194880925
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 september 2020 11:54 schreef Prisha het volgende:

[..]

jah er zijn twee topics. Dating topic was ooit gesplitst. Deze voor dates en die andere voor sites & apps In de praktijk loopt het wat door elkaar heen :+
Ik merk het! Vandaar dat ik verdwaald ben. Haha!
pi_194881072
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 september 2020 11:53 schreef Prisha het volgende:

[..]

Oh joh dat zou heel jammer zijn. Maar hoe heb je in eerste instantie afgesproken dan? Meteen na je vorige date face to face of via de app?
Dit word onze eerste date.

We hebben elkaar ongeveer 2 weken geleden ontmoet via Paiq en het klikte meteen. Ik wilde in eerste instantie toen meteen het weekend afspreken met haar, alleen kon zij toen niet. Ze gaf toen wel meteen aan dat ze het weekend daarna kon.

Dus dat leek gewoon verder goed gepland te zijn. Elkaar elke dag ook wel even gesproken.

Maar nu krijg ik zo'n gevoel alsof het niet meer doorgaat.
pi_194881213
quote:

Vrouwen soms ook :') Die heeft geen interesse in je, gewoon verder kijken.
pi_194881330
Lekker laten gaan inderdaad. Desinteresse.
pi_194881442
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 september 2020 12:13 schreef Joppiez het volgende:

[..]

Vrouwen soms ook :') Die heeft geen interesse in je, gewoon verder kijken.
Ik wacht het even af. Ze denkt morgenavond misschien wel een drankje te kunnen doen. En ze komt verder wel oprecht over.

Maar het geeft wel een beetje een raar gevoel.
  vrijdag 4 september 2020 @ 12:30:15 #178
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_194881500
quote:

Je weet dat ze zichzelf enorm tegenspreekt hier?

'Ze dacht namelijk dat we zondag zouden afspreken in plaats van zaterdag'

en vervolgens is het;
'zondag overdag voor een drankje voorgesteld, alleen geeft ze aan dat ze dan met een vriendin in de stad is.'
pi_194881519
quote:
6s.gif Op vrijdag 4 september 2020 12:30 schreef S95Sedan het volgende:

[..]

en vervolgens is het;
'zondag overdag voor een drankje voorgesteld, alleen geeft ze aan dat ze dan met een vriendin in de stad is.'
We zouden in de avond afspreken.
pi_194881525
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 september 2020 12:05 schreef Solid-Snake het volgende:

[..]

We hebben elkaar ongeveer 2 weken geleden ontmoet via Paiq en het klikte meteen. Ik wilde in eerste instantie toen meteen het weekend afspreken met haar, alleen kon zij toen niet. Ze gaf toen wel meteen aan dat ze het weekend daarna kon.

Dus dat leek gewoon verder goed gepland te zijn. Elkaar elke dag ook wel even gesproken.

Ohh ik dacht tweede. Dit is niet die vrouw waarbij op het terras de kinderen aanschoven? Of ben ik nu in de war met iemand anders :@

Elke dag even spreken en als het goed klinkt is dat wel beetje vreemd ja. Hopelijk is je gevoel niet juist. Hoewel ik ondertussen tegenwoordig wel steeds vaker denk dat gevoel vaak wél juist is.
  vrijdag 4 september 2020 @ 12:31:44 #181
438527 MissButterflyy
De beste dingen in het leven z
pi_194881542
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 september 2020 12:26 schreef Solid-Snake het volgende:

[..]

Ik wacht het even af. Ze denkt morgenavond misschien wel een drankje te kunnen doen. En ze komt verder wel oprecht over.

Luister maar naar je gevoel.

Het is graag of niet.
Wie dit leest is een lezer van dit
  vrijdag 4 september 2020 @ 12:32:00 #182
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_194881551
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 september 2020 12:30 schreef Solid-Snake het volgende:

[..]

We zouden in de avond afspreken.
Waarom dan niet in de avond alsnog? Weet je meteen hoe en wat :s)
pi_194881583
quote:
6s.gif Op vrijdag 4 september 2020 12:32 schreef S95Sedan het volgende:

[..]

Waarom dan niet in de avond alsnog? Weet je meteen hoe en wat :s)
Ik zeg net dat ik in de avond niet kan. Omdat ik met familie uit eten ga.

Anders was zondag geen probleem geweest.
pi_194881610
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 september 2020 12:31 schreef Prisha het volgende:

[..]

Ohh ik dacht tweede. Dit is niet die vrouw waarbij op het terras de kinderen aanschoven? Of ben ik nu in de war met iemand anders :@

Elke dag even spreken en als het goed klinkt is dat wel beetje vreemd ja. Hopelijk is je gevoel niet juist. Hoewel ik ondertussen tegenwoordig wel steeds vaker denk dat gevoel vaak wél juist is.
Ik heb geeneens kinderen :+

Dat was inderdaad iemand anders.
pi_194881624
quote:
6s.gif Op vrijdag 4 september 2020 12:30 schreef S95Sedan het volgende:

[..]

en vervolgens is het;
Zo beta. :P
pi_194881743
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 september 2020 12:31 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]

Luister maar naar je gevoel.

Het is graag of niet.
Ze geeft aan dat ze het morgen laat horen. Toen ik zei dat het mij leuk lijkt als het doorgaat, gaf ze aan dat ze het zelf ook hoopt en dat het haar leuk lijkt om mij te zien.

Dit is trouwens verder niet haar verdedigen of goed praten. Ik geef nu alleen aan wat zij tegen mij zegt.
pi_194882101
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 september 2020 12:40 schreef Solid-Snake het volgende:

[..]

Ze geeft aan dat ze het morgen laat horen. Toen ik zei dat het mij leuk lijkt als het doorgaat, gaf ze aan dat ze het zelf ook hoopt en dat het haar leuk lijkt om mij te zien.

Dit is trouwens verder niet haar verdedigen of goed praten. Ik geef nu alleen aan wat zij tegen mij zegt.
Ik duim voor je!
pi_194882166
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 september 2020 12:40 schreef Solid-Snake het volgende:

[..]

Cliffhanger dit :D
pi_194882810
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 september 2020 12:26 schreef Solid-Snake het volgende:

[..]

Als een vrouw meer prioriteit geeft aan het shoppen met een vriendin boven een eerste ontmoeting dan is het wat mij betreft gelijk klaar.
pi_194883110
Het kan een oprechte miscommunicatie zijn. Ik zou het nog even aankijken, maar als afspreken dit weekend niet lukt en vervolgens moet je weer twee weken wachten dan zou ik me zeker gaan afvragen of ze het überhaupt wel wilt.
pi_194883453
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 september 2020 13:44 schreef Joppiez het volgende:

[..]

Als een vrouw meer prioriteit geeft aan het shoppen met een vriendin boven een eerste ontmoeting dan is het wat mij betreft gelijk klaar.
Er staat toch nergens dat zij prioriteit geeft aan die vriendin? Ze heeft een weekendplanning gemaakt alleen heeft ze de date op zondag gepland ipv zaterdag, dat kan de beste overkomen lijkt me.....verder sluit ik me bij chrohnjurist aan :)
pi_194883499
Gesprek gaat verder gewoon nog steeds goed. Dus het voelt in die zin wel weer normaal.
pi_194883511
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 september 2020 13:58 schreef Crohnjurist het volgende:
Het kan een oprechte miscommunicatie zijn. Ik zou het nog even aankijken, maar als afspreken dit weekend niet lukt en vervolgens moet je weer twee weken wachten dan zou ik me zeker gaan afvragen of ze het überhaupt wel wilt.
Ja ik ga zeker niet nog 2 weken wachten.
pi_194883570
quote:
17s.gif Op vrijdag 4 september 2020 14:13 schreef Cinderelladreamer het volgende:

[..]

Er staat toch nergens dat zij prioriteit geeft aan die vriendin? Ze heeft een weekendplanning gemaakt alleen heeft ze de date op zondag gepland ipv zaterdag, dat kan de beste overkomen lijkt me.....verder sluit ik me bij chrohnjurist aan :)
Ja dit inderdaad, mijn agenda staat ook vaak weken van te voren al vol met plannen. Dat ga ik niet omgooien als het niet hoeft.

Maar als ik je echt leuk vind zal ik wel mijn best doen om een gaatje te vinden en alsnog af te spreken. Kan soms alleen lastig worden. Ik heb weleens gehad dat het door verschillende roosters echt langer dan een maand niet lukte om af te spreken. Toen heb ik gewoon besloten dat het niet zou werken, als een date plannen al zo moeilijk gaat dan is een relatie starten met zo iemand al helemaal lastig.

[ Bericht 0% gewijzigd door Crohnjurist op 04-09-2020 14:55:01 ]
pi_194884418
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 september 2020 14:18 schreef Crohnjurist het volgende:
Ja dit inderdaad, mijn agenda staat ook vaak weken van te voren al vol met plannen. Dat ga ik niet omgooien als het niet hoeft.
Getver. Weinig tijd voor spontane dingen.
pi_194884517
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 september 2020 15:15 schreef Duiveltja het volgende:

[..]

Getver. Weinig tijd voor spontane dingen.
Tsja soms is het keuzes maken... Ik heb dat weleens geprobeerd, maar vervolgens zitten al mijn vriendinnen al vol gepland, zijn er geen leuke matches om mee af te spreken en zit je met een weekend zonder plannen opgescheept. Dat vind ik vaak nog erger dan niet spontaan wat kunnen afspreken!
  vrijdag 4 september 2020 @ 15:30:43 #197
438527 MissButterflyy
De beste dingen in het leven z
pi_194884649
quote:

[..]

Nou ja zeg... Het zou kunnen dat het al gepland stond. En ze hebben elkaar toch nog niet eens gezien? Hoe kun je dan al van die eisen stellen?

Maar heeft ze echt bijna geen tijd, zou ik me afvragen of het wel zin heeft om te gaan daten.
Wie dit leest is een lezer van dit
pi_194884717
quote:

Als jij zo in het leven staat, zal je ongetwijfeld een eenzaam mens zijn. :D
pi_194884769
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 september 2020 15:35 schreef Duiveltja het volgende:

[..]

Als jij zo in het leven staat, zal je ongetwijfeld een eenzaam mens zijn. :D
Nee hoor. Ik ga op date pas als ik degene echt graag wil zien. En ik verwacht hetzelfde van mijn date. De persoon met wie ik nu samen ben heeft moeite gedaan tijd vrij te maken voor mij en ook vrij genomen van werk. Zo kan het dus ook.
pi_194884885
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 september 2020 15:37 schreef Joppiez het volgende:

[..]

Nee hoor. Ik ga op date pas als ik degene echt graag wil zien. En ik verwacht hetzelfde van mijn date. De persoon met wie ik nu samen ben heeft moeite gedaan tijd vrij te maken voor mij en ook vrij genomen van werk. Zo kan het dus ook.
Maar nu heb jij al een oordeel over die date van solid snake terwijl je totaal geen idee hebt hoe hun gesprekjes nu verlopen.....vergissen is menselijk en staat compleet los van of je tijd kan/wil vrij maken voor iemand.....
  Moderator vrijdag 4 september 2020 @ 16:22:43 #201
441859 crew  Lenny77
pi_194885488
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 september 2020 14:15 schreef Solid-Snake het volgende:
Gesprek gaat verder gewoon nog steeds goed. Dus het voelt in die zin wel weer normaal.
Dit is de pannenkoeken-date he?
pi_194885573
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 september 2020 16:22 schreef Lenny77 het volgende:

[..]

Dit is de pannenkoeken-date he?
Ja klopt.
  Moderator vrijdag 4 september 2020 @ 16:33:41 #203
441859 crew  Lenny77
pi_194885712
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 september 2020 16:27 schreef Solid-Snake het volgende:

[..]

Ja klopt.
Ow dat is wel jammer.. daar keek je naar uit!
  Moderator / Redactie FP vrijdag 4 september 2020 @ 16:40:16 #204
Brabo Bastard
pi_194885855
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 september 2020 16:33 schreef Lenny77 het volgende:

[..]

Iedereen hier wel :P
"Omae wa mou shindeiru."
  Moderator vrijdag 4 september 2020 @ 16:41:44 #205
441859 crew  Lenny77
pi_194885888
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 september 2020 16:40 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Iedereen hier wel :P
Ja echt he :D
pi_194885923
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 september 2020 16:41 schreef Lenny77 het volgende:

[..]

Ja echt he :D
@Solid_Snake moet denk ik even tegen haar zeggen dat ze het niet kan maken helemaal af te zeggen, anders stelt ze zijn FOK!-achterban wel heel erg teleur :P
  Moderator vrijdag 4 september 2020 @ 16:43:59 #207
441859 crew  Lenny77
pi_194885939
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 september 2020 16:43 schreef Crohnjurist het volgende:

[..]

@:Solid_Snake moet denk ik even tegen haar zeggen dat ze het niet kan maken helemaal af te zeggen, anders stelt ze zijn FOK!-achterban wel heel erg teleur :P
En dan moeten we de FOK! knokploeg weer mobiliseren ;(
pi_194886083
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 september 2020 16:33 schreef Lenny77 het volgende:

[..]

Waarschijnlijk gaat dat nog wel gebeuren. Alleen dan op een andere dag.
  Moderator vrijdag 4 september 2020 @ 16:57:20 #209
441859 crew  Lenny77
pi_194886240
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 september 2020 16:51 schreef Solid-Snake het volgende:

[..]

Wij hopen allemaal mee ^O^
pi_194886297
quote:

[..]

Ik blijf voor je duimen!
pi_194886463
quote:

[..]

^O^
kun je ze in de lucht flippen?
pi_194886833
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 september 2020 17:06 schreef Prisha het volgende:

[..]

^O^
kun je ze in de lucht flippen?
Uiteraard :+
pi_194889400
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 september 2020 12:05 schreef Solid-Snake het volgende:

[..]

Krijg een Déjà Vu.
Als het één keer misloopt, dan komt het er meestal ook niet meer van. Of ze hebben geen interesse meer, of te onzeker, of hun vriendinnen vinden er wat van. Zo'n afknapper die "last minute" afzeggingen.
pi_194894259
Die man in het rood aan het begin :X WTF! Wat een klootzak! :N _O- :{

https://9gag.com/gag/a5WzjNo
pi_194895657
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 september 2020 00:23 schreef Gruj0 het volgende:

Hahah, altijd nog beter dan zeggen dat je naar de wc gaat en niet terug komen WTF.
Beetje apart, je kan toch een koffie drinken een gezellig praatje maken en dan eventueel aangeven dat je het niet ziet zitten.
Als een vlinder die toch vliegen kan tot in de blauwe lucht.
Als een vlinder altijd vrij en voor het leven op de vlucht. Wil ik sterven op het water maar dat is een zorg van later Ik wil nu als vlinder vliegen op de bloemenbladeren wiegen.
pi_194895988
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 september 2020 07:37 schreef Avianflu het volgende:

[..]

Hahah, altijd nog beter dan zeggen dat je naar de wc gaat en niet terug komen WTF.
Beetje apart, je kan toch een koffie drinken een gezellig praatje maken en dan eventueel aangeven dat je het niet ziet zitten.
O ja dat ook. Die WC mannen :N
Als lengte er zoveel toedoet voor je, dan vraag je toch even hoe lang iemand is? :P
pi_194896088
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 september 2020 08:47 schreef Gruj0 het volgende:

[..]

O ja dat ook. Die WC mannen :N
Als lengte er zoveel toedoet voor je, dan vraag je toch even hoe lang iemand is? :P
Precies.

De opluchting in de reactie van de “Kleinere” mannen die ik match als ze horen hoe lang (hoe klein) ik ben _O-
Als een vlinder altijd vrij en voor het leven op de vlucht. Wil ik sterven op het water maar dat is een zorg van later Ik wil nu als vlinder vliegen op de bloemenbladeren wiegen.
pi_194896099
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 september 2020 09:02 schreef Avianflu het volgende:

[..]

Precies.

De opluchting in de reactie van de “Kleinere” mannen die ik match als ze horen hoe lang (hoe klein) ik ben _O-
Hoe klein ben je dan?

Je kan toch je lengte in je profiel vermelden? Apps als Bumble voorzien daarin. Daar kan je dan naar kijken wanneer je zoekt. :P Sommige mensen.. _O-

Zag wel dat Bumble de vraag over kinderen weg heeft gehaald na een update. :P

[ Bericht 9% gewijzigd door Gruj0 op 05-09-2020 09:12:05 ]
  Moderator zaterdag 5 september 2020 @ 09:07:38 #219
441859 crew  Lenny77
pi_194896118
quote:

:'(
I feel her pain!
Maar kijk, als je zo lang bent dan ga je toch niet extra nog eens hakken aandoen van 15 cm??

Je ziet bijna letterlijk bij die kerels hoe hun ballen terug in hun buik kruipen _O-
pi_194896154
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 september 2020 09:07 schreef Lenny77 het volgende:

[..]

I feel her pain!
Maar kijk, als je zo lang bent dan ga je toch niet extra nog eens hakken aandoen van 15 cm??

Je ziet bijna letterlijk bij die kerels hoe hun ballen terug in hun buik kruipen _O-
_O- _O- _O-

Voor een lange vrouw kan het trouwens best moeilijk zijn om aan de man te komen. :{

Iemand zegt het al onderin het filmpje. De minder lange vrouwen maken bij de mannen een probleem van hun lengte, de langere vrouwen zijn wat vaker geneigd minder kritisch naar de lengte te kijken. In de VS dan iig, hier zijn er meer lange mannen.
  Moderator zaterdag 5 september 2020 @ 09:20:49 #221
441859 crew  Lenny77
pi_194896201
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 september 2020 09:11 schreef Gruj0 het volgende:

[..]

_O- _O- _O-

Voor een lange vrouw kan het trouwens best moeilijk zijn om aan de man te komen. :{

Iemand zegt het al onderin het filmpje. De minder lange vrouwen maken bij de mannen een probleem van hun lengte, de langere vrouwen zijn wat vaker geneigd minder kritisch naar de lengte te kijken. In de VS dan iig, hier zijn er meer lange mannen.
Nou dat valt in België nog wel een beetje tegen.. wij zijn een iets kleiner volkje. En ik ben niet eens achterlijk groot!
pi_194896275
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 september 2020 09:05 schreef Gruj0 het volgende:

[..]

Hoe klein ben je dan?

Je kan toch je lengte in je profiel vermelden? Apps als Bumble voorzien daarin. Daar kan je dan naar kijken wanneer je zoekt. :P Sommige mensen.. _O-

Valt mee 162. Maar ik selecteer zelf niet op lengte, dat doen “die” mannen, dus ga dat niet vermelden als het in het profiel niet standaard gevraagd wordt zoals bij bumble.
pi_194896383
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 september 2020 09:05 schreef Gruj0 het volgende:

[..]
Stom zeg -O- Ik vond het wel lekker duidelijk dat ik kon aangeven geen kinderen te willen, zou dat toch minder snel in mijn profieltekst neerzetten.

Niet dat je wat aan het instellen van een filter daarop wat hebt overigens. Als je het filter aanzette dat mannen ze ook niet willen of ze al hebben maar niet meer willen, dan filterde je niet alleen alle mannen die ze wel willen eruit, maar ook alle mannen die niks hadden ingevuld op die vraag. Bleef vrij weinig over kan ik je zeggen |:(
pi_194898231
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 september 2020 09:07 schreef Lenny77 het volgende:

[..]

I feel her pain!

Dit was ook mijn reactie. Je bent al zo lang en dan ga je ook nog eens hakken dragen.

Dan ga je niet snel een man vinden nee.
pi_194898561
More power to her, letterlijk nooit jezelf naar beneden halen om een man zich groter te laten voelen. Hoe fragiel de man in kwestie ook is :D
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_194898584
"Elke man wil veroveren", maar o wee als een (mooie) vrouw boven ze uitsteekt en ze waarschijnlijk op fysieke kracht aan kan :D

Dan zie je dus bij het gros "de ballen de buik in kruipen' bitches puuuhleaaase :D
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
pi_194898697
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 september 2020 12:23 schreef DancingPhoebe het volgende:
More power to her, letterlijk nooit jezelf naar beneden halen om een man zich groter te laten voelen. Hoe fragiel de man in kwestie ook is :D
Volgens mij zegt hier niemand dat ze zichzelf naar beneden moet halen voor een man.

Het is een keuze die ze heeft om hakken te dragen. Alleen kan die keuze er wel tot leiden dat er minder mannen interesse hebben.

En gezien je tweede post, neem je de situatie blijkbaar heel erg persoonlijk.
pi_194899017
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 september 2020 09:32 schreef Avianflu het volgende:

[..]

Valt mee 162. Maar ik selecteer zelf niet op lengte, dat doen “die” mannen, dus ga dat niet vermelden als het in het profiel niet standaard gevraagd wordt zoals bij bumble.
Ik heb zelf geen moeite met een paar cm verschil, maar er zijn natuurlijk mannen (en vrouwen) die per se willen dat hun partner niet langer is dan hen. Iedereen zijn eigen voorkeuren. :P

quote:
1s.gif Op zaterdag 5 september 2020 09:44 schreef Crohnjurist het volgende:

[..]

Stom zeg -O- Ik vond het wel lekker duidelijk dat ik kon aangeven geen kinderen te willen, zou dat toch minder snel in mijn profieltekst neerzetten.

Niet dat je wat aan het instellen van een filter daarop wat hebt overigens. Als je het filter aanzette dat mannen ze ook niet willen of ze al hebben maar niet meer willen, dan filterde je niet alleen alle mannen die ze wel willen eruit, maar ook alle mannen die niks hadden ingevuld op die vraag. Bleef vrij weinig over kan ik je zeggen |:(
Dat is idd wel jammer ja, want als je zit te chatten met iemand die zeker geen kinderen (meer) wil, zit je elkaars tijd te verdoen en "wil je kinderen?" is nou ook niet echt een vraag om direct een match mee te bekronen. _O-

Dat filter van hun werkt idd niet soepel, want de mensen die niks hebben staan daar, komen idd buiten je filter en die zie je dan niet. Daar mogen ze best wel wat aan doen. :Y

quote:
0s.gif Op zaterdag 5 september 2020 11:54 schreef Solid-Snake het volgende:

[..]

Dit was ook mijn reactie. Je bent al zo lang en dan ga je ook nog eens hakken dragen.

Dan ga je niet snel een man vinden nee.
Hakken zijn gewoon onderdeel van sommige vrouwen. Een levensstijl. Je moet toch als jezelf verschijnen op een date? Wat heeft het voor een lange vrouw dan voor zin om op platvoetzolen te verschijnen terwijl ze 9 van de 10 keer hakken draagt? :?

Ergens wil ze ook gewoon direct zien of die mannen ervoor open staan omdat ze haar eigen tijd en die van de ander niet wil verdoen. Met die eerlijkheid en lef ga je juist een man vinden. Ook die man die zich aan het eind gewoon vermand en haar mee naar binnen neemt. :Y
  Moderator zaterdag 5 september 2020 @ 13:10:18 #229
441859 crew  Lenny77
pi_194899093
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 september 2020 12:23 schreef DancingPhoebe het volgende:
Nou, zo bekijk ik het echt niet hoor. Het is geen power-strijdje en ik ben lang genoeg dus heb echt geen hakken nodig.
Lekker op sneakers _O_

Plus ik ben sterk genoeg om ze sowieso tegen de grond te meppen, daar heb ik geen nep 15 cm voor nodig :P
pi_194899101
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 september 2020 12:26 schreef DancingPhoebe het volgende:
"Elke man wil veroveren", maar o wee als een (mooie) vrouw boven ze uitsteekt en ze waarschijnlijk op fysieke kracht aan kan :D

Dan zie je dus bij het gros "de ballen de buik in kruipen' bitches puuuhleaaase :D
:')

Tenzij het prof. kickboksters betreft, maar anders zeer onwaarschijnlijk.
pi_194899126
quote:

Zo nep :')
pi_194899131
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 september 2020 13:02 schreef Gruj0 het volgende:

[..]

Ik heb zelf geen moeite met een paar cm verschil, maar er zijn natuurlijk mannen (en vrouwen) die per se willen dat hun partner niet langer is dan hen. Iedereen zijn eigen voorkeuren. :P
[..]
Ja zeker, ik heb zelf natuurlijk ook “oppervlakkige” kenmerken waar ik op selecteer.
Om eerlijk te zijn vind ik >175 ook aantrekkelijker maar het is geen dealbreaker ofzo.
  zaterdag 5 september 2020 @ 14:25:17 #233
241156 M1stral
Denim Connaisseur
pi_194899960
Heerlijk om te lezen hoe er overgeanalyseerd word hier.
[b]Op dinsdag 11 oktober 2011 23:06 schreef zwartemarktplaats het volgende:[/b]
Als Momotaro een voetbalteam was dan had jij waarschijnlijk een stadionverbod :P
Blog
pi_194900195
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 september 2020 14:25 schreef M1stral het volgende:
Heerlijk om te lezen hoe er overgeanalyseerd word hier.
Nogal ja :D
pi_194900285
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 september 2020 13:11 schreef Cockwhale het volgende:

[..]

:')

Tenzij het prof. kickboksters betreft, maar anders zeer onwaarschijnlijk.
Ja maar jij bent dan ook uitzonderlijk alpha natuurlijk.
pi_194901515
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 september 2020 14:53 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Ja maar jij bent dan ook uitzonderlijk alpha natuurlijk.
Met 195cm overstijgt een vrouw mij niet snel, qua lengte niet, qua gewicht ook niet. Heb zelf vrij veel gekickbokst en wat krav maga, dus zie niet in waarom ik de meeste vrouwen als een dreiging moet zien. De meeste vrouwen kunnen niet eens een redelijke stoot produceren. Natuurlijk voel je het wel, maar zal er niet snel nokkie van gaan.
pi_194901571
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 september 2020 16:11 schreef Cockwhale het volgende:

[..]

Met 195cm overstijgt een vrouw mij niet snel, qua lengte niet, qua gewicht ook niet. Heb zelf vrij veel gekickbokst en wat krav maga, dus zie niet in waarom ik de meeste vrouwen als een dreiging moet zien. De meeste vrouwen kunnen niet eens een redelijke stoot produceren. Natuurlijk voel je het wel, maar zal er niet snel nokkie van gaan.
-dat is nergens voor nodig.. Laten we het leuk houden aub-

[ Bericht 6% gewijzigd door Lenny77 op 05-09-2020 16:45:59 ]
pi_194903471
Lijkt erop dat het drankje doen met de pannenkoek date er ook niet meer van gaat komen. Ze heeft nog niet gereageerd op de vraag of het haar nog gaat lukken vanavond.

Jammer dat dit weer de zoveelste date is die niet doorgaat. Denk je iemand gevonden te hebben waarmee het lijkt te klikken, die zelf ook heel enthousiast is.

Maar dan uiteindelijk zakt het blijkbaar weg, want 2 weken interesse behouden is blijkbaar onmogelijk. En natuurlijk zal je er nooit achter komen wat je eventueel fout hebt gedaan.
  zaterdag 5 september 2020 @ 17:49:00 #239
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_194903478
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 september 2020 16:11 schreef Cockwhale het volgende:

[..]

Eén woord: Tefal.
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_194903762
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 september 2020 17:48 schreef Solid-Snake het volgende:
Lijkt erop dat het drankje doen met de pannenkoek date er ook niet meer van gaat komen. Ze heeft nog niet gereageerd op de vraag of het haar nog gaat lukken vanavond.

Jammer dat dit weer de zoveelste date is die niet doorgaat. Denk je iemand gevonden te hebben waarmee het lijkt te klikken, die zelf ook heel enthousiast is.

Maar dan uiteindelijk zakt het blijkbaar weg, want 2 weken interesse behouden is blijkbaar onmogelijk. En natuurlijk zal je er nooit achter komen wat je eventueel fout hebt gedaan.
Niet té veel bij nadenken. Daten is een kwestie van getallen. Na x aantal dates kom je vast wel diegene tegen die én interesse heeft én een match is, en hopelijk dat het ook wederzijds is dan.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')