Volgens mij zegt hier niemand dat ze zichzelf naar beneden moet halen voor een man.quote:Op zaterdag 5 september 2020 12:23 schreef DancingPhoebe het volgende:
More power to her, letterlijk nooit jezelf naar beneden halen om een man zich groter te laten voelen. Hoe fragiel de man in kwestie ook is
Ik heb zelf geen moeite met een paar cm verschil, maar er zijn natuurlijk mannen (en vrouwen) die per se willen dat hun partner niet langer is dan hen. Iedereen zijn eigen voorkeuren.quote:Op zaterdag 5 september 2020 09:32 schreef Avianflu het volgende:
[..]
Valt mee 162. Maar ik selecteer zelf niet op lengte, dat doen “die” mannen, dus ga dat niet vermelden als het in het profiel niet standaard gevraagd wordt zoals bij bumble.
Dat is idd wel jammer ja, want als je zit te chatten met iemand die zeker geen kinderen (meer) wil, zit je elkaars tijd te verdoen en "wil je kinderen?" is nou ook niet echt een vraag om direct een match mee te bekronen.quote:Op zaterdag 5 september 2020 09:44 schreef Crohnjurist het volgende:
[..]
Stom zegIk vond het wel lekker duidelijk dat ik kon aangeven geen kinderen te willen, zou dat toch minder snel in mijn profieltekst neerzetten.
Niet dat je wat aan het instellen van een filter daarop wat hebt overigens. Als je het filter aanzette dat mannen ze ook niet willen of ze al hebben maar niet meer willen, dan filterde je niet alleen alle mannen die ze wel willen eruit, maar ook alle mannen die niks hadden ingevuld op die vraag. Bleef vrij weinig over kan ik je zeggen
Hakken zijn gewoon onderdeel van sommige vrouwen. Een levensstijl. Je moet toch als jezelf verschijnen op een date? Wat heeft het voor een lange vrouw dan voor zin om op platvoetzolen te verschijnen terwijl ze 9 van de 10 keer hakken draagt?quote:Op zaterdag 5 september 2020 11:54 schreef Solid-Snake het volgende:
[..]
Dit was ook mijn reactie. Je bent al zo lang en dan ga je ook nog eens hakken dragen.
Dan ga je niet snel een man vinden nee.
Nou, zo bekijk ik het echt niet hoor. Het is geen power-strijdje en ik ben lang genoeg dus heb echt geen hakken nodig.quote:Op zaterdag 5 september 2020 12:23 schreef DancingPhoebe het volgende:
More power to her, letterlijk nooit jezelf naar beneden halen om een man zich groter te laten voelen. Hoe fragiel de man in kwestie ook is
quote:Op zaterdag 5 september 2020 12:26 schreef DancingPhoebe het volgende:
"Elke man wil veroveren", maar o wee als een (mooie) vrouw boven ze uitsteekt en ze waarschijnlijk op fysieke kracht aan kan![]()
Dan zie je dus bij het gros "de ballen de buik in kruipen' bitches puuuhleaaase
Zo nepquote:Op zaterdag 5 september 2020 00:23 schreef Gruj0 het volgende:
Die man in het rood aan het beginWTF! Wat een klootzak!
![]()
![]()
https://9gag.com/gag/a5WzjNo
Ja zeker, ik heb zelf natuurlijk ook “oppervlakkige” kenmerken waar ik op selecteer.quote:Op zaterdag 5 september 2020 13:02 schreef Gruj0 het volgende:
[..]
Ik heb zelf geen moeite met een paar cm verschil, maar er zijn natuurlijk mannen (en vrouwen) die per se willen dat hun partner niet langer is dan hen. Iedereen zijn eigen voorkeuren.
[..]
Nogal jaquote:Op zaterdag 5 september 2020 14:25 schreef M1stral het volgende:
Heerlijk om te lezen hoe er overgeanalyseerd word hier.
Ja maar jij bent dan ook uitzonderlijk alpha natuurlijk.quote:Op zaterdag 5 september 2020 13:11 schreef Cockwhale het volgende:
[..]![]()
Tenzij het prof. kickboksters betreft, maar anders zeer onwaarschijnlijk.
Met 195cm overstijgt een vrouw mij niet snel, qua lengte niet, qua gewicht ook niet. Heb zelf vrij veel gekickbokst en wat krav maga, dus zie niet in waarom ik de meeste vrouwen als een dreiging moet zien. De meeste vrouwen kunnen niet eens een redelijke stoot produceren. Natuurlijk voel je het wel, maar zal er niet snel nokkie van gaan.quote:Op zaterdag 5 september 2020 14:53 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Ja maar jij bent dan ook uitzonderlijk alpha natuurlijk.
-dat is nergens voor nodig.. Laten we het leuk houden aub-quote:Op zaterdag 5 september 2020 16:11 schreef Cockwhale het volgende:
[..]
Met 195cm overstijgt een vrouw mij niet snel, qua lengte niet, qua gewicht ook niet. Heb zelf vrij veel gekickbokst en wat krav maga, dus zie niet in waarom ik de meeste vrouwen als een dreiging moet zien. De meeste vrouwen kunnen niet eens een redelijke stoot produceren. Natuurlijk voel je het wel, maar zal er niet snel nokkie van gaan.
Eén woord: Tefal.quote:Op zaterdag 5 september 2020 16:11 schreef Cockwhale het volgende:
[..]
Met 195cm overstijgt een vrouw mij niet snel, qua lengte niet, qua gewicht ook niet. Heb zelf vrij veel gekickbokst en wat krav maga, dus zie niet in waarom ik de meeste vrouwen als een dreiging moet zien. De meeste vrouwen kunnen niet eens een redelijke stoot produceren. Natuurlijk voel je het wel, maar zal er niet snel nokkie van gaan.
Niet té veel bij nadenken. Daten is een kwestie van getallen. Na x aantal dates kom je vast wel diegene tegen die én interesse heeft én een match is, en hopelijk dat het ook wederzijds is dan.quote:Op zaterdag 5 september 2020 17:48 schreef Solid-Snake het volgende:
Lijkt erop dat het drankje doen met de pannenkoek date er ook niet meer van gaat komen. Ze heeft nog niet gereageerd op de vraag of het haar nog gaat lukken vanavond.
Jammer dat dit weer de zoveelste date is die niet doorgaat. Denk je iemand gevonden te hebben waarmee het lijkt te klikken, die zelf ook heel enthousiast is.
Maar dan uiteindelijk zakt het blijkbaar weg, want 2 weken interesse behouden is blijkbaar onmogelijk. En natuurlijk zal je er nooit achter komen wat je eventueel fout hebt gedaan.
Wat voor vraag was dat dan? Of je ze wil of dat je al kinderen hebt?quote:Op zaterdag 5 september 2020 09:05 schreef Gruj0 het volgende:
[..]
Zag wel dat Bumble de vraag over kinderen weg heeft gehaald na een update.
Geen zin om step daddy te spelen? 🤣quote:Op zaterdag 5 september 2020 18:07 schreef Godshand het volgende:
[..]
Wat voor vraag was dat dan? Of je ze wil of dat je al kinderen hebt?
Vrouwen met kinderen zijn no go voor mij dus, dus zo'n vraag zou wel goed zijn...
Weet niet meer, maar vond de antwoorden nogal beperkt wat ik mij kan herinneren.quote:Op zaterdag 5 september 2020 18:07 schreef Godshand het volgende:
[..]
Vrouwen met kinderen zijn no go voor mij dus, dus zo'n vraag zou wel goed zijn...
Nee, jij wel?quote:Op zaterdag 5 september 2020 18:10 schreef OptimusMaximus95 het volgende:
[..]
Geen zin om step daddy te spelen? 🤣
En op daddy steppen?quote:
Dat is dat setje aan vragen waarmee je profiel wordt gevormd. Die kinderen vraag is zeg maar of je kinderen wil, niet wil, hebt en nog meer wil, hebt en niet meer wil, helemaal niet wil enz.quote:Op zaterdag 5 september 2020 18:07 schreef Godshand het volgende:
[..]
Oehhh...quote:Op zaterdag 5 september 2020 18:29 schreef Chia het volgende:
[..]
Het zit echt vol creeps hier.Of heb je echt expliciete toestemming van je flirt van een half jaar geleden om hier publiekelijk een foto van haar te plaatsen? Vreemd, maar np dan.
quote:Op zaterdag 5 september 2020 18:20 schreef M1stral het volgende:
[..]
Ah, wat lief... Zingt ze “Kleine jongen” van André Hazes voor je?
Jaloers?quote:Op zaterdag 5 september 2020 18:21 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Voordat ze in jouw ogen verdronk, verdronk ze eerst in enkele drankjes
Dat is iddquote:Op zaterdag 5 september 2020 18:29 schreef Chia het volgende:
[..]
Het zit echt vol creeps hier.Of heb je echt expliciete toestemming van je flirt van een half jaar geleden om hier publiekelijk een foto van haar te plaatsen? Vreemd, maar np dan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |