abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 22 augustus 2020 @ 12:22:53 #126
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_194676744
quote:
Waarom zou Biden afstand moeten nemen van Antifa :? .
Huilen dan.
pi_194676750
quote:
Dat waren vrachtwagens van Trump supporters. Inclusief die 'antifa for Biden'.
pi_194676778
quote:
Dit waren vrachtwagens om Joe Biden te trollen met zijn gedrag en dergelijke.
You have to stop the Q-tip when there's resistance!
pi_194676781
quote:
83s.gif Op zaterdag 22 augustus 2020 12:22 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

Waarom zou Biden afstand moeten nemen van Antifa :? .
Waarom zou Trump afstand moeten nemen van 'white nationalists'? Je kiest je stemmers niet uit.
Ik ben blank en dus ben ik niet wit.
pi_194676792
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 augustus 2020 12:23 schreef kipknots het volgende:

[..]

Dat waren vrachtwagens van Trump supporters. Inclusief die 'antifa for Biden'.
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 augustus 2020 12:25 schreef schommelstoel het volgende:

[..]

Dit waren vrachtwagens om Joe Biden te trollen met zijn gedrag en dergelijke.
Ok, dat was mij niet bekend.
pi_194676813
Haha, die vrachtwagen moet haast wel een grap zijn. Desalniettemin blijft Antifa natuurlijk een groot gevaar voor de Westerse maatschappij, die groepering moet keihard worden aangepakt. Beetje de boel kort en klein slaan (inclusief mensen) onder het mom van 'Ja, maar wij zijn de goede kant, wij zijn anti-fascisten'. Gore terroristen, dat zijn het, terroristen die complete anarchie willen.

quote:
0s.gif Op zaterdag 22 augustus 2020 11:58 schreef schommelstoel het volgende:
Weet niet of het al gepost is.
Maar dit zijn dus Joe Biden supporters.

Jonge twintigers zijn echt verpest zeg.

Deze is ietjes langer
Moments ago outside of the DNC convention, Joe Biden supporters attacked a 7 year-old boy.
https://twitter.com/bennyjohnson/status/1296645272530034689?s=20
Opmerkelijk weer, dat hele land is echt de weg kwijt. Nou ja, vooral een grote groep hysterische (white) liberals dan natuurlijk.

quote:
Was al gepost, maar top inderdaad :). Prima interview ook dit:

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 22-08-2020 12:27:42 ]
pi_194676817
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 augustus 2020 12:26 schreef Oostwoud het volgende:

[..]

[..]

Had je je eigen filmpje bekeken? En hele reeks anti Biden trucks waar die antifa for Biden tussen reed. Exact hetzelfde type als de rest.
pi_194676827
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 augustus 2020 12:26 schreef Oostwoud het volgende:

[..]

[..]

Kan gebeuren, vond de actie wel geslaagd eigenlijk.
Joe Biden is er helemaal niet voor de afro amerikaan.
Gelukkig krijgen steeds meer mensen dat door.

Helemaal in de staten en steden waar democraten al jaren aan het stuur staan is het een lachertje geworden.
Maar dat is natuurlijk niet te schuld van hun :|W
pi_194676837
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 augustus 2020 12:27 schreef kipknots het volgende:

[..]

Had je je eigen filmpje bekeken? En hele reeks anti Biden trucks waar die antifa for Biden tussen reed. Exact hetzelfde type als de rest.
Ja, maar dan nog ben ik niet van de aannames. Bovendien worden de Democraten in toenemende mate naar extreem-links getrokken.
pi_194676875
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 augustus 2020 12:27 schreef Dejannn het volgende:
Haha, die vrachtwagen moet haast wel een grap zijn. Desalniettemin blijft Antifa natuurlijk een groot gevaar voor de Westerse maatschappij, die groepering moet keihard worden aangepakt. Beetje de boel kort en klein slaan (inclusief mensen) onder het mom van 'Ja, maar wij zijn de goede kant, wij zijn anti-fascisten'. Gore terroristen, dat zijn het, terroristen die complete anarchie willen.
[..]

Opmerkelijk weer, dat hele land is echt de weg kwijt. Nou ja, vooral een grote groep hysterische (white) liberals dan natuurlijk.
[..]

Was al gepost, maar top inderdaad :). Prima interview ook dit:

Kijk uit, je plaatst een video waar je FOX nieuws in ziet.
Straks heb je Basp1 op je dak met het langspeelplaat verhaaltje.
pi_194677106
Haha, ach, al die figuren die media zoals de NYT, WP en CNN helemaal serieus nemen, maar gaan steigeren zodra ze iets van FoxNews zien, dat spreekt boekdelen :). Helaas zullen ze bij een van de eerder genoemde linkse media zo'n Kimberly Klacik niet uitnodigen. Dat past niet in het gewenste narratief, zwarte mensen móeten namelijk voor de Democraten stemmen en zich een onderdrukt slachtoffer voelen van vermeend structureel racisme.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 22-08-2020 12:50:00 ]
pi_194680666
quote:
Politie schiet zwarte man neer in Louisiana

In de Amerikaanse stad Lafayette (Louisiana) is een zwarte man overleden na te zijn neergeschoten door de politie. Een poging hem met een stroomstootwapen uit te schakelen mislukte. Volgens de agenten, die vrijdagavond waren gealarmeerd wegens een ordeverstoring in een kleine supermarkt, was de verdachte gewapend met een mes en wilde hij ervandoor gaan. In het ziekenhuis kon slechts zijn dood worden vastgesteld.

De politie wilde niet zeggen hoeveel kogels zijn afgevuurd. Lokale media spraken van een stuk of tien schoten. Ben Crump, de advocaat van de familie van het slachtoffer, eist volledige opheldering over het ‘zorgeloze schieten en de tragische dood van de man’. Hij vindt dat de verantwoordelijke politiefunctionarissen op staande voet moeten worden ontslagen. ,,Treyford was door de agenten omsingeld en werd meer dan tien keer geraakt”.

Video
Crump verspreidde via Twitter een video die een getuige zou hebben gemaakt van de situatie. Daarop is te zien dat een zwarte man langzaam wegloopt bij de politiemensen. Als hij de ingang van een tankstation nadert, schieten ze verscheiden keren en van dichtbij op hem.

In de VS wordt sinds eind mei massaal geprotesteerd tegen racisme en politiegeweld. Aanleiding was de dood van de onbewapende Afro-Amerikaan George Floyd door bruut politieoptreden in Minneapolis. Crump stond ook toen de nabestaanden bij. In de stad Lafayette waren hevige protesten.
https://www.ad.nl/buitenl(...)-lafayette~a5f30127/
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_194680887
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 augustus 2020 21:14 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]

Wel weer typisch dat het AD hier over wel bericht.
Maar niet over het aantal doden die zijn gevallen doordat politie niet meer mocht ingrijpen van democratische burgemeesters.
In chaz zijn meedere doden gevallen omdat de politie er niet binnen kon komen.

De steden waar ze schreeuwen DEFUND THE POLICE!! en waar het ook gebeurde is de criminaliteit gestegen.
En wat voor advies gaf de politie als je werd overvallen, give in to it.
  zaterdag 22 augustus 2020 @ 21:36:05 #139
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_194680971
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 augustus 2020 21:14 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]

Dat wordt weer gezellig daar , gisteren ook al in Orlando.
Was 2 weken geleden een zwarte gewapende man doodgeschoten door de politie.
Gelijk weer demonstreren natuurlijk , want slachtoffer was zwart.
Ik ben inmiddels overleden
  zaterdag 22 augustus 2020 @ 21:37:54 #140
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_194681010
pi_194681077
En deze man was waarschijnlijk niet donker genoeg om de Nederlandse media te halen.

Husband is left paralyzed after being hit by stray bullet when he insisted on walking to the store with his new wife to hold her umbrella in gentrified Brooklyn as gun violence in NYC spirals out of control

En voor de mensen gaan zeggen dit heeft niets met BLM te maken.
Dit alles wat zich daar nu afspeelt is allemaal begonnen na de BLM demonstraties/rellen
  zaterdag 22 augustus 2020 @ 21:49:16 #142
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_194681180
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 augustus 2020 21:42 schreef schommelstoel het volgende:
En deze man was waarschijnlijk niet donker genoeg om de Nederlandse media te halen.

Husband is left paralyzed after being hit by stray bullet when he insisted on walking to the store with his new wife to hold her umbrella in gentrified Brooklyn as gun violence in NYC spirals out of control

En voor de mensen gaan zeggen dit heeft niets met BLM te maken.
Dit alles wat zich daar nu afspeelt is allemaal begonnen na de BLM demonstraties/rellen
verkeerde foto

Ja New York is gewoon naar de klote , niet zo raar met een burgemeester die het BLM teken op 5th ave belangrijker vindt dan de veiligheid van z'n eigen burgers

Laatste filmpje is wel de moeite waard
pi_194681266
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 augustus 2020 21:49 schreef Enchanter het volgende:

[..]

Laatste filmpje is wel de moeite waard
Laatste filmpje had ik al gezien vandaag.

Er is een stortvloed van filmpjes te vinden met wat er zich werkelijk allemaal afspeelt.
Maar ey, dat klopt niet met het verhaal dat ze willen vertonen.
  zaterdag 22 augustus 2020 @ 22:10:51 #144
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_194681499
twitter

BLM hebben weer eisen , zo niet ....

Het ligt altijd aan de politie , man man man
pi_194681514
Afgelopen week heeft een advocaat van de agenten aangevoerd dat George Floyd is overleden door een overdosis drugs. Op de video is te zien dat Floyd eenmaal in de politieauto iets ingenomen heeft, een witte plek op zijn tong zou dit moeten aantonen.

https://www.newsweek.com/(...)-thomas-lane-1526105

[ Bericht 64% gewijzigd door spectrumanalyser op 22-08-2020 22:27:45 ]
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
pi_194681667
quote:
7s.gif Op zaterdag 22 augustus 2020 22:10 schreef Enchanter het volgende:
[ twitter ]

BLM hebben weer eisen , zo niet ....

Het ligt altijd aan de politie , man man man
Wat veel afro amerikanen zelf ook wel weten en zeggen is dat de meeste afro amerikanen worden vermoord door andere afro amerikanen.

Maar er is ook een grote groep die dat elke keer maar schijnt te vergeten en de vinger naar anderen wijst.
Laat de gemeenschap zichzelf helpen en onderwijzen, maar niet continu het probleem bij anderen zoeken.
pi_194681690
You only live once, so be sure to spend fifteen hours a day staring at a screen seeking the approval of strangers
  zaterdag 22 augustus 2020 @ 22:26:38 #149
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_194681695
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 augustus 2020 22:15 schreef AchJa het volgende:

[..]

Heb je ook een bron?
Dat zou ik ook graag willen zien , dat hij onder invloed was , dat zag Stevie Wonder ook nog wel , maar ik denk niet dat dat de doodsoorzaak was.
Ik denk een combinatie van , maar ik ben ook benieuwd naar de bron
pi_194681773
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 augustus 2020 22:26 schreef Enchanter het volgende:

[..]

Dat zou ik ook graag willen zien , dat hij onder invloed was , dat zag Stevie Wonder ook nog wel , maar ik denk niet dat dat de doodsoorzaak was.
Ik denk een combinatie van , maar ik ben ook benieuwd naar de bron
https://www.newsweek.com/(...)-thomas-lane-1526105

de benodigde medische kennis heb ik niet; het schijnt dat fentanyl 20 keer krachtiger is dan cocaïne.
dat in combinatie met andere in zijn lichaam aangetroffen drugs en mogelijke stress, kan dat dodelijk zijn?
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')