Waarom zou Biden afstand moeten nemen van Antifaquote:Op zaterdag 22 augustus 2020 12:19 schreef Oostwoud het volgende:
Wanneer neemt Biden afstand van antifa?
Dat waren vrachtwagens van Trump supporters. Inclusief die 'antifa for Biden'.quote:Op zaterdag 22 augustus 2020 12:19 schreef Oostwoud het volgende:
Dit waren vrachtwagens om Joe Biden te trollen met zijn gedrag en dergelijke.quote:Op zaterdag 22 augustus 2020 12:19 schreef Oostwoud het volgende:
Waarom zou Trump afstand moeten nemen van 'white nationalists'? Je kiest je stemmers niet uit.quote:Op zaterdag 22 augustus 2020 12:22 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Waarom zou Biden afstand moeten nemen van Antifa.
quote:Op zaterdag 22 augustus 2020 12:23 schreef kipknots het volgende:
[..]
Dat waren vrachtwagens van Trump supporters. Inclusief die 'antifa for Biden'.
Ok, dat was mij niet bekend.quote:Op zaterdag 22 augustus 2020 12:25 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Dit waren vrachtwagens om Joe Biden te trollen met zijn gedrag en dergelijke.
Opmerkelijk weer, dat hele land is echt de weg kwijt. Nou ja, vooral een grote groep hysterische (white) liberals dan natuurlijk.quote:Op zaterdag 22 augustus 2020 11:58 schreef schommelstoel het volgende:
Weet niet of het al gepost is.
Maar dit zijn dus Joe Biden supporters.
Jonge twintigers zijn echt verpest zeg.
Deze is ietjes langer
Moments ago outside of the DNC convention, Joe Biden supporters attacked a 7 year-old boy.
https://twitter.com/bennyjohnson/status/1296645272530034689?s=20
Was al gepost, maar top inderdaadquote:
Had je je eigen filmpje bekeken? En hele reeks anti Biden trucks waar die antifa for Biden tussen reed. Exact hetzelfde type als de rest.quote:Op zaterdag 22 augustus 2020 12:26 schreef Oostwoud het volgende:
[..]
[..]
Ok, dat was mij niet bekend.
Kan gebeuren, vond de actie wel geslaagd eigenlijk.quote:Op zaterdag 22 augustus 2020 12:26 schreef Oostwoud het volgende:
[..]
[..]
Ok, dat was mij niet bekend.
Ja, maar dan nog ben ik niet van de aannames. Bovendien worden de Democraten in toenemende mate naar extreem-links getrokken.quote:Op zaterdag 22 augustus 2020 12:27 schreef kipknots het volgende:
[..]
Had je je eigen filmpje bekeken? En hele reeks anti Biden trucks waar die antifa for Biden tussen reed. Exact hetzelfde type als de rest.
Kijk uit, je plaatst een video waar je FOX nieuws in ziet.quote:Op zaterdag 22 augustus 2020 12:27 schreef Dejannn het volgende:
Haha, die vrachtwagen moet haast wel een grap zijn. Desalniettemin blijft Antifa natuurlijk een groot gevaar voor de Westerse maatschappij, die groepering moet keihard worden aangepakt. Beetje de boel kort en klein slaan (inclusief mensen) onder het mom van 'Ja, maar wij zijn de goede kant, wij zijn anti-fascisten'. Gore terroristen, dat zijn het, terroristen die complete anarchie willen.
[..]
Opmerkelijk weer, dat hele land is echt de weg kwijt. Nou ja, vooral een grote groep hysterische (white) liberals dan natuurlijk.
[..]
Was al gepost, maar top inderdaad. Prima interview ook dit:
quote:Politie schiet zwarte man neer in Louisiana
In de Amerikaanse stad Lafayette (Louisiana) is een zwarte man overleden na te zijn neergeschoten door de politie. Een poging hem met een stroomstootwapen uit te schakelen mislukte. Volgens de agenten, die vrijdagavond waren gealarmeerd wegens een ordeverstoring in een kleine supermarkt, was de verdachte gewapend met een mes en wilde hij ervandoor gaan. In het ziekenhuis kon slechts zijn dood worden vastgesteld.
De politie wilde niet zeggen hoeveel kogels zijn afgevuurd. Lokale media spraken van een stuk of tien schoten. Ben Crump, de advocaat van de familie van het slachtoffer, eist volledige opheldering over het ‘zorgeloze schieten en de tragische dood van de man’. Hij vindt dat de verantwoordelijke politiefunctionarissen op staande voet moeten worden ontslagen. ,,Treyford was door de agenten omsingeld en werd meer dan tien keer geraakt”.
Video
Crump verspreidde via Twitter een video die een getuige zou hebben gemaakt van de situatie. Daarop is te zien dat een zwarte man langzaam wegloopt bij de politiemensen. Als hij de ingang van een tankstation nadert, schieten ze verscheiden keren en van dichtbij op hem.
In de VS wordt sinds eind mei massaal geprotesteerd tegen racisme en politiegeweld. Aanleiding was de dood van de onbewapende Afro-Amerikaan George Floyd door bruut politieoptreden in Minneapolis. Crump stond ook toen de nabestaanden bij. In de stad Lafayette waren hevige protesten.
https://www.ad.nl/buitenl(...)-lafayette~a5f30127/
Wel weer typisch dat het AD hier over wel bericht.quote:
Dat wordt weer gezellig daar , gisteren ook al in Orlando.quote:
verkeerde fotoquote:Op zaterdag 22 augustus 2020 21:42 schreef schommelstoel het volgende:
En deze man was waarschijnlijk niet donker genoeg om de Nederlandse media te halen.
Husband is left paralyzed after being hit by stray bullet when he insisted on walking to the store with his new wife to hold her umbrella in gentrified Brooklyn as gun violence in NYC spirals out of control
En voor de mensen gaan zeggen dit heeft niets met BLM te maken.
Dit alles wat zich daar nu afspeelt is allemaal begonnen na de BLM demonstraties/rellen
Laatste filmpje had ik al gezien vandaag.quote:Op zaterdag 22 augustus 2020 21:49 schreef Enchanter het volgende:
[..]
Laatste filmpje is wel de moeite waard
Heb je ook een bron?quote:Op zaterdag 22 augustus 2020 22:11 schreef spectrumanalyser het volgende:
Afgelopen week is vastgesteld dat George Floyd niet is overleden door politie-geweld maar door een overdosis drugs.
Wat veel afro amerikanen zelf ook wel weten en zeggen is dat de meeste afro amerikanen worden vermoord door andere afro amerikanen.quote:Op zaterdag 22 augustus 2020 22:10 schreef Enchanter het volgende:
[ twitter ]
BLM hebben weer eisen , zo niet ....
Het ligt altijd aan de politie , man man man
Dat zou ik ook graag willen zien , dat hij onder invloed was , dat zag Stevie Wonder ook nog wel , maar ik denk niet dat dat de doodsoorzaak was.quote:
https://www.newsweek.com/(...)-thomas-lane-1526105quote:Op zaterdag 22 augustus 2020 22:26 schreef Enchanter het volgende:
[..]
Dat zou ik ook graag willen zien , dat hij onder invloed was , dat zag Stevie Wonder ook nog wel , maar ik denk niet dat dat de doodsoorzaak was.
Ik denk een combinatie van , maar ik ben ook benieuwd naar de bron
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |