SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* Algemeen: https://www.uefa.com/uefachampionsleague/
* Cofficinten: https://kassiesa.home.xs4all.nl/bert/uefa/seedcl2019.html
Dit is het algemene Champions League topic. 'We gaan beginnen!', in Pauw-voice.
Klaus BarbieGodquote:Op dinsdag 18 augustus 2020 21:48 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Kunst en luxegoederen jatten
Gewoon
quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 21:45 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Moffen deden amper wat in Parijs
Die doen ze meestal op zondagavond meen ikquote:Op dinsdag 18 augustus 2020 21:49 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Het komt volgens mij ook vaak op graftijden, die leuke potjes.
quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 21:48 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Kunst en luxegoederen jatten
Gewoon
Meestal zondagavond 21:00, dus was vaak afstemmen met La Liga.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 21:49 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Het komt volgens mij ook vaak op graftijden, die leuke potjes.
Zelfs Braddie vindt dat niks.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 21:50 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Lidl is voor proleten.
@:onlogisch
quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 21:50 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Lidl is voor proleten.
@:onlogisch
domino day or riotquote:
jammer dat ik niet mee mag doenquote:Op dinsdag 18 augustus 2020 21:50 schreef Coco. het volgende:
HAXBALL IN DE RUST!!!
https://www.haxball.com/play?c=dJjK8ZgeHFo
HAXBALL IN DE RUST!!!
HAXBALL IN DE RUST!!!
je mag wel mee doenquote:Op dinsdag 18 augustus 2020 21:52 schreef JanCees het volgende:
[..]
jammer dat ik niet mee mag doen
zeker alleen voor de kliek hier
Moeten zij wetenquote:
Het gaat een zwaar seizoen wordenquote:
Jumbo genot.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 21:52 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Waar haalt the bradge zijn boodschappen?
Ik ben Willy en gij Renquote:
Iedereen kapotmaken met KETONEN, wat een BAZENquote:
Niet iedereen kan een tank goed besturenquote:Op dinsdag 18 augustus 2020 21:54 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Mooie jongen die ver gaat komen.
Ja dan kom ik lam de kantine uitrollen.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 21:49 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Die doen ze meestal op zondagavond meen ik
hier hetzelfdequote:Op dinsdag 18 augustus 2020 21:59 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ja dan kom ik lam de kantine uitrollen.
In de bonus bij de appie.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 22:04 schreef JanCees het volgende:
ik trek een fles la chouffe open (had ik gekregen)
Lekker maat.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 22:04 schreef JanCees het volgende:
ik trek een fles la chouffe open (had ik gekregen)
kloptquote:Op dinsdag 18 augustus 2020 22:06 schreef maxi-mus het volgende:
Bijzonder dat je nu wel doordeweeks drinkt maar ik neem aan dat je vakantie hebt.
vandaag meegenomenquote:Op dinsdag 18 augustus 2020 22:05 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
In de bonus bij de appie.
Proost, ik trek een duveltje open.
quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 22:05 schreef Wereldgozer het volgende:
Wie is Christina Shisjkova (of zoiets) had Sierd het over
quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 22:09 schreef Coco. het volgende:
[..]
Je speelde goed.
Gert ook goed gekeept.
Wordt genegeerd door de MSM.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 22:09 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Jan Roos is afgezakt naar Croma bakvet-reviews?
Ik was wel verantwoordelijk voor die tegengoals (lol)quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 22:09 schreef Coco. het volgende:
[..]
Je speelde goed.
Gert ook goed gekeept.
Inderdaad, snel vergeten. Kan gebeuren.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 22:12 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik was wel verantwoordelijk voor die tegengoals (lol)
Dat heb ik wel vaker gezien in een halve finale CL.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 22:12 schreef Frozen-assassin het volgende:
Leipzig speelt tikkeltje naief soms
Maar dat was met 2-0 voor ipv met 2-0 achterquote:Op dinsdag 18 augustus 2020 22:12 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat heb ik wel vaker gezien in een halve finale CL.
quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 22:12 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
hattrick lucas mouraquote:Op dinsdag 18 augustus 2020 22:12 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Is dat een vrouw?quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 22:12 schreef Wereldgozer het volgende:
https://www.instagram.com/kristynaschickova/?hl=en
Bedankt Sierd
Nog dommer ja.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 22:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Maar dat was met 2-0 voor ipv met 2-0 achter
quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 22:12 schreef Wereldgozer het volgende:
https://www.instagram.com/kristynaschickova/?hl=en
Bedankt Sierd
gulacsi is beter natuurlijkquote:
1 goal voor wat spanning zat er nog wel in, maar 2 geloof ik niet inquote:
Alleen nog op twitter actief.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 22:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Waar is KingRoland eigenlijk?
Op ontvolgen dan klikken. Dan voelt hij dat wel.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 22:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Oh ik volg hem niet dus zie dat nooit langskomen.
Maak maar grapjes, dit seizoen gaan we vlammen in ons nieuwe roze shirtquote:Op dinsdag 18 augustus 2020 22:18 schreef Zipportal het volgende:
[..]
PaulGod. Zo speelt FC Utrecht toch ook altijd? Tegenstanders slopen.
Waarom zou ik op ontvolgen klikken als ik hem al ontvolg?quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 22:19 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Op ontvolgen dan klikken. Dan voelt hij dat wel.
Dan heb ik niks gezegd.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 22:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Waarom zou ik op ontvolgen klikken als ik hem al ontvolg?
Worden gewoon play-offs aan het einde van het seizoen.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 22:19 schreef Paul het volgende:
[..]
Maak maar grapjes, dit seizoen gaan we vlammen in ons nieuwe roze shirt
Dit gevoel kan ik wel begrijpen jaquote:Op dinsdag 18 augustus 2020 22:21 schreef KennyPowers het volgende:
Moeten juichen voor Bayern tegen het erg sympathieke Lyon zodat het vervelende PSG niet wint
mOOI!quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 22:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Worden gewoon play-offs aan het einde van het seizoen.
Enige juiste tactiek wel.quote:
Daarom heeft PSV hem verkocht.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 22:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
Angelio speelt totaal kansloos ook
Ik vind dat Louis bij hoge bomen mag staan.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 22:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Tot we de presentatie van Ons Aller Louis krijgen.
@RensAjaciedquote:Op dinsdag 18 augustus 2020 22:27 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Ik vind dat Louis bij hoge bomen mag staan.
KPN reclame is niet langs geweest helaasquote:
Ai, helaas.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 22:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
KPN reclame is niet langs geweest helaas
Neger op zolder genot.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 22:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
KPN reclame is niet langs geweest helaas
Het is op de korte termijn gewoon de beste oplossing.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 22:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
Louis moet ons gewoon Europees kampioen maken.
Ik wil de ultieme "WIR SIND DIE BESTE"-speech horen.
Wollt ihr den totalen Krieg? jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaquote:Op dinsdag 18 augustus 2020 22:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
Louis moet ons gewoon Europees kampioen maken.
Ik wil de ultieme "WIR SIND DIE BESTE"-speech horen.
Tim Krulgodquote:Op dinsdag 18 augustus 2020 22:31 schreef Frozen-assassin het volgende:
Lowiegod met 3-5-2 jaaaaaaa
EK confirmed
Koeman kan na de kerst de assistent van Louis worden.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 22:30 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Het is op de korte termijn gewoon de beste oplossing.
Kunnen we na het EK weer Koeman terughalen of wie dan ook
welke beeldenquote:Op dinsdag 18 augustus 2020 22:32 schreef Bolasie het volgende:
Ik kan niet wachten op de beelden uit Parijs met dat vreselijke volk.
Dit is racisme.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 22:32 schreef Bolasie het volgende:
Ik kan niet wachten op de beelden uit Parijs met dat vreselijke volk.
quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 22:30 schreef Coco. het volgende:
[..]
Wollt ihr den totalen Krieg? jaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
Volk dat al denkt dat de CL binnen is.quote:
peepulmanasjerquote:Op dinsdag 18 augustus 2020 22:34 schreef leolinedance het volgende:
v Gaal is echt een lul van een vent, maar wel een goede coach.
En daar kun je niet op wachten?quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 22:33 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Volk dat al denkt dat de CL binnen is.
Dat doen we al sinds Oranje VI boycot.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 22:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dan juichen we allemaal voor Duitsland.
quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 22:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
quote:
Nu ookquote:Op dinsdag 18 augustus 2020 22:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
wat vind je er van dat wessel nijman een matchfixer isquote:
Ben je dronken?quote:
Punt erachter.quote:
Slechts 1 van de zovelen.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 22:37 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
wat vind je er van dat wessel nijman een matchfixer is
Ik vind hem juist zeer ongelukkig spelen.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 22:36 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Hij speelt goed maar in eindfase beetje matige keuzes allemaal
Allemaal irritante jochies ja, zoals gebruikelijk.quote:
ik laat mij gewoon lekprikkenquote:Op dinsdag 18 augustus 2020 22:38 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik sloeg mijzelf zojuist vol in de eigen edele delen omdat ik iets te fanatiek muggen doodsloeg.
Toch nog spanning gevoelt deze wedstrijd.
PRIJZEN TELLEN ALLEN.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 22:38 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Boeit me niks, die hebben het vorige EK al gewonnen met pure mazzel en zaadvoetbal.
Ik zou het alleen voor Bernardo doen.quote:
Ik kan niet ontkennen dat dat in veel gevallen een rol speelt, maar Portugal heeft een fraai team.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 22:38 schreef LordVoldermort het volgende:
Stijn juicht voor datgene waar Fok/de meesten tegen zijn.
KALIIIIIIIquote:Op dinsdag 18 augustus 2020 22:39 schreef JanCees het volgende:
[..]
ik laat mij gewoon lekprikken
kan mij het schelen
huh?quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 22:38 schreef LordVoldermort het volgende:
Stijn juicht voor datgene waar Fok/de meesten tegen zijn. Al is er niks met Portugal.
Bruno maakt ze weer kampioen.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 22:38 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Boeit me niks, die hebben het vorige EK al gewonnen met pure mazzel en zaadvoetbal.
Kan ik niet doen anders loop ik erbij als een melaatse. Voor sommige levensvormen ben ik toch geliefdquote:Op dinsdag 18 augustus 2020 22:39 schreef JanCees het volgende:
[..]
ik laat mij gewoon lekprikken
kan mij het schelen
Hebben nu een veel beter elftal dan destijds. Gewoon een van de kanshebbers.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 22:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hoef je er nog niet voor te juichen.
Hoop wel dat ze nu mooier voetbal laten zien, hebben ze wel de spelers voor met Fernandes, Bernardo, CR7 en Dzuwao Felixquote:Op dinsdag 18 augustus 2020 22:38 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Toen moest ik zelf dartsen ouwe cuckquote:Op dinsdag 18 augustus 2020 22:40 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
hey ouwe smeerpijp waar was je met dartsen laatst
Oh dat ontken ik ook niet.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 22:40 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Hebben nu een veel beter elftal dan destijds. Gewoon een van de kanshebbers.
quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 22:41 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Toen moest ik zelf dartsen ouwe cuck
heb 10 bulten alleen al op mn linkervoetquote:Op dinsdag 18 augustus 2020 22:40 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Kan ik niet doen anders loop ik erbij als een melaatse. Voor sommige levensvormen ben ik toch geliefd
stukje 1,5 meterquote:Op dinsdag 18 augustus 2020 22:41 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Toen moest ik zelf dartsen ouwe cuck
'quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 22:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hoop wel dat ze nu mooier voetbal laten zien, hebben ze wel de spelers voor met Fernandes, Bernardo, CR7 en Dzuwao Felix
Toen hadden ze ook wel een selectie om louter voor de kool te liggen
Oh die vind ik dan juist wel weer grappig.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 22:42 schreef El-Stinho het volgende:
Het enige land waar ik een voorgekookte hekel aan heb is Engeland.
Altijd falen op eindtoernooien genot. Ik zat in Portugal EK 2006. Toen ze van Portugal verloren braken ze het hotel af GENOT. Dat was intens GENIETONquote:Op dinsdag 18 augustus 2020 22:42 schreef El-Stinho het volgende:
Wanneer was de laatste keer dat die fatsoenlijk presteerde?quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 22:42 schreef El-Stinho het volgende:
Halve finale WK2018.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 22:42 schreef Coco. het volgende:
[..]
Wanneer was de laatste keer dat die fatsoenlijk presteerde?
2018.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 22:42 schreef Coco. het volgende:
[..]
Wanneer was de laatste keer dat die fatsoenlijk presteerde?
Dan herken je mijn leed bij nader inzien toch.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 22:41 schreef JanCees het volgende:
[..]
heb 10 bulten alleen al op mn linkervoet
kutleven
Dat heeft nu toch nog helemaal geen zin om te voorspellen, kan nog zoveel gebeuren in een seizoen met blessures en doorbrekende spelers.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 22:43 schreef LordVoldermort het volgende:
Bij Unibet is Engeland favoriet voor de ek zege, no joke. Domme Engelsen.
Ik ben nooit zo anti-Portugal geweest. Al snap ik het sentiment wel.quote:
In principe zijn de favorieten altijd;quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 22:43 schreef LordVoldermort het volgende:
Wat vind je er van dat Kapiteintje zijn account in de kliko heeft laten gooien?quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 22:43 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dan herken je mijn leed bij nader inzien toch.
Fijn om dit met je te kunnen delen
Ja maar waarom danquote:Op dinsdag 18 augustus 2020 22:42 schreef El-Stinho het volgende:
Tegen Kroati was toen ook fantastisch. Ze vernielden het hele terras daar in Spanje.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 22:42 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Altijd falen op eindtoernooien genot. Ik zat in Portugal EK 2006. Toen ze van Portugal verloren braken ze het hotel af GENOT. Dat was intens GENIETON
Bijna elke deelnemer, dus.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 22:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik ben nooit zo anti-Portugal geweest. Al snap ik het sentiment wel.
Mijn favoriete potentiele winnaars van het EK blijven (na Nederland en Spanje) Belgi, Kroati en Engeland, maar daarna komt Portugal misschien al wel.
Ik heb nog nooit een Engelsman zinnige dingen over voetbal horen zeggen.quote:
Op basis van welke spelers die er iets van kunnen? Talentjes Greenwood en Mount ofzo?quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 22:43 schreef LordVoldermort het volgende:
Plezierig om te horenquote:Op dinsdag 18 augustus 2020 22:44 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Wat vind je er van dat Kapiteintje zijn account in de kliko heeft laten gooien?
Belgi, alsjeblieft niet zeg.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 22:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik ben nooit zo anti-Portugal geweest. Al snap ik het sentiment wel.
Mijn favoriete potentiele winnaars van het EK blijven (na Nederland en Spanje) Belgi, Kroati en Engeland, maar daarna komt Portugal misschien al wel.
Ik moest ze Nederlandse scheldwoorden en zinnen leren en daar ga ik uiteraard graag mee akkoord, dus 2 Engelsen schreeuwden de hele dag;quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 22:44 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Tegen Kroati was toen ook fantastisch. Ze vernielden het hele terras daar in Spanje.
Ik heb een exacte lijst van favorieten, dus dat lijkt mij logisch.quote:
Leuk toch, voor de eerste keer een eindzege, kroon op de werken van De Bruyne en Mertens.quote:
Altijd dezelfde landen joh.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 22:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik heb een exacte lijst van favorieten, dus dat lijkt mij logisch.
Dan staan ze gelijk met ons.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 22:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Leuk toch, voor de eerste keer een eindzege, kroon op de werken van De Bruyne en Mertens.
Nederland en Itali stellen niks meer voor.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 22:44 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
In principe zijn de favorieten altijd;
Nederland
Brasil
Argentina
Italie
Duitsland
DE landen die vaak heel ver komen.
Ik zie Brazili niet snel het EK winnen.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 22:44 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
In principe zijn de favorieten altijd;
Nederland
Brasil
Argentina
Italie
Duitsland
DE landen die vaak heel ver komen.
Dat kan wel zijn, alhoewel we nu een hele fijne groep hebben. Toch komen deze 2 landen heel vaak heel ver.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 22:46 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Nederland en Itali stellen niks meer voor.
Nederland is gewoon een van de kanshebbers met een goede coach hoor.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 22:46 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Nederland en Itali stellen niks meer voor.
Eindtoernooien jongen.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 22:46 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Ik zie Brazili niet snel het EK winnen.
Argentini wel?quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 22:46 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Ik zie Brazili niet snel het EK winnen.
quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 22:42 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Altijd falen op eindtoernooien genot. Ik zat in Portugal EK 2006. Toen ze van Portugal verloren braken ze het hotel af GENOT. Dat was intens GENIETON
Dat meen je niet?quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 22:47 schreef Caland het volgende:
Ik hoop dat PSG de CL wint
There, I’ve said it
Beste middenveld ook wel met Wijnaldum, De Jong en De Roon/Vd Beek. De balans is dan uitstekend met wonderkind Frenkie als parel op het middenveld.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 22:46 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nederland is gewoon een van de kanshebbers met een goede coach hoor.
Beste verdediging.
Ga maar weer weg.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 22:47 schreef Caland het volgende:
There, I’ve said it
Ik vind wel 4/5 landen beter. Aanval is gewoon enorm matig.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 22:46 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Beste verdediging.
Waarom Spanje zo hoog?quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 22:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
Van de top/middenlanden mijn favorieten:
1. Nederland
1. Spanje
3. Kroati
4. Mexico
5. Engeland
6. Colombia
7. Japan
8. Belgi
9. Argentini
10. Portugal
Dan blijft er maar 1 kanshebber over.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 22:46 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Beste verdediging.
Die andere landen zijn dan achterin/middenveld weer niet zo sterk. Heft elkaar prima op.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 22:48 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Ik vind wel 4/5 landen beter. Aanval is gewoon enorm matig.
Omdat ik half Spaans ben?quote:
Ik mis Duitslandquote:Op dinsdag 18 augustus 2020 22:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
1. Nederland
1. Spanje
3. Kroati
4. Mexico
5. Engeland
6. Colombia
7. Japan
8. Belgi
9. Argentini
10. Portugal
Oi mate, got a loicense ta speak like that?!quote:
Hopen dat die Ihatarren een leuke ontwikkeling doormaakt.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 22:48 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Beste middenveld ook wel met Wijnaldum, De Jong en De Roon/Vd Beek. De balans is dan uitstekend met wonderkind Frenkie als parel op het middenveld.
Wij hebben wat problemen voorin, maar Portugal heeft die problemen weer achterin etc etc. Geen enkel land is overal heel sterk ofzo.
Oh van mijn opa juist welquote:Op dinsdag 18 augustus 2020 22:48 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik mag van mijn wijlen opa nooit voor moffen zijn
Uruguay vergeten man manquote:Op dinsdag 18 augustus 2020 22:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
1. Nederland
1. Spanje
3. Kroati
4. Mexico
5. Engeland
6. Colombia
7. Japan
8. Belgi
9. Argentini
10. Portugal
Moet die stoppen met autoradiotjes jatten allen.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 22:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hopen dat die Ihatarren een leuke ontwikkeling doormaakt.
Dan zou ik eerder gaan voor "L, je le dis ici" als tweede taal in je post (Dit komt uit Google translate)quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 22:47 schreef Caland het volgende:
There, I’ve said it
Verdedigen is wel wat makkelijker dan aanvallen.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 22:49 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Die andere landen zijn dan achterin/middenveld weer niet zo sterk. Heft elkaar prima op.
Die staan aller allerlaatste zolang dat konijn daar speeltquote:
Wat een walgelijke taal blijft dat tochquote:Op dinsdag 18 augustus 2020 22:50 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dan zou ik eerder gaan voor "L, je le dis ici" als tweede taal in je post (Dit komt uit Google translate)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |