Ik vind hem juist zeer ongelukkig spelen.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 22:36 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Hij speelt goed maar in eindfase beetje matige keuzes allemaal
Allemaal irritante jochies ja, zoals gebruikelijk.quote:
ik laat mij gewoon lekprikkenquote:Op dinsdag 18 augustus 2020 22:38 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik sloeg mijzelf zojuist vol in de eigen edele delen omdat ik iets te fanatiek muggen doodsloeg.
Toch nog spanning gevoelt deze wedstrijd.
PRIJZEN TELLEN ALLEN.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 22:38 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Boeit me niks, die hebben het vorige EK al gewonnen met pure mazzel en zaadvoetbal.
Ik zou het alleen voor Bernardo doen.quote:
Ik kan niet ontkennen dat dat in veel gevallen een rol speelt, maar Portugal heeft een fraai team.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 22:38 schreef LordVoldermort het volgende:
Stijn juicht voor datgene waar Fok/de meesten tegen zijn.
KALIIIIIIIquote:Op dinsdag 18 augustus 2020 22:39 schreef JanCees het volgende:
[..]
ik laat mij gewoon lekprikken
kan mij het schelen
huh?quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 22:38 schreef LordVoldermort het volgende:
Stijn juicht voor datgene waar Fok/de meesten tegen zijn. Al is er niks met Portugal.
Bruno maakt ze weer kampioen.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 22:38 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Boeit me niks, die hebben het vorige EK al gewonnen met pure mazzel en zaadvoetbal.
Kan ik niet doen anders loop ik erbij als een melaatse. Voor sommige levensvormen ben ik toch geliefdquote:Op dinsdag 18 augustus 2020 22:39 schreef JanCees het volgende:
[..]
ik laat mij gewoon lekprikken
kan mij het schelen
Hebben nu een veel beter elftal dan destijds. Gewoon een van de kanshebbers.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 22:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hoef je er nog niet voor te juichen.
Hoop wel dat ze nu mooier voetbal laten zien, hebben ze wel de spelers voor met Fernandes, Bernardo, CR7 en Dzuwao Felixquote:Op dinsdag 18 augustus 2020 22:38 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Toen moest ik zelf dartsen ouwe cuckquote:Op dinsdag 18 augustus 2020 22:40 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
hey ouwe smeerpijp waar was je met dartsen laatst
Oh dat ontken ik ook niet.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 22:40 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Hebben nu een veel beter elftal dan destijds. Gewoon een van de kanshebbers.
quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 22:41 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Toen moest ik zelf dartsen ouwe cuck
heb 10 bulten alleen al op mn linkervoetquote:Op dinsdag 18 augustus 2020 22:40 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Kan ik niet doen anders loop ik erbij als een melaatse. Voor sommige levensvormen ben ik toch geliefd
stukje 1,5 meterquote:Op dinsdag 18 augustus 2020 22:41 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Toen moest ik zelf dartsen ouwe cuck
'quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 22:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hoop wel dat ze nu mooier voetbal laten zien, hebben ze wel de spelers voor met Fernandes, Bernardo, CR7 en Dzuwao Felix
Toen hadden ze ook wel een selectie om louter voor de kool te liggen
Oh die vind ik dan juist wel weer grappig.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 22:42 schreef El-Stinho het volgende:
Het enige land waar ik een voorgekookte hekel aan heb is Engeland.
Altijd falen op eindtoernooien genot. Ik zat in Portugal EK 2006. Toen ze van Portugal verloren braken ze het hotel af GENOT. Dat was intens GENIETONquote:Op dinsdag 18 augustus 2020 22:42 schreef El-Stinho het volgende:
Wanneer was de laatste keer dat die fatsoenlijk presteerde?quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 22:42 schreef El-Stinho het volgende:
Halve finale WK2018.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 22:42 schreef Coco. het volgende:
[..]
Wanneer was de laatste keer dat die fatsoenlijk presteerde?
2018.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 22:42 schreef Coco. het volgende:
[..]
Wanneer was de laatste keer dat die fatsoenlijk presteerde?
Dan herken je mijn leed bij nader inzien toch.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 22:41 schreef JanCees het volgende:
[..]
heb 10 bulten alleen al op mn linkervoet
kutleven
Dat heeft nu toch nog helemaal geen zin om te voorspellen, kan nog zoveel gebeuren in een seizoen met blessures en doorbrekende spelers.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 22:43 schreef LordVoldermort het volgende:
Bij Unibet is Engeland favoriet voor de ek zege, no joke. Domme Engelsen.
Ik ben nooit zo anti-Portugal geweest. Al snap ik het sentiment wel.quote:
In principe zijn de favorieten altijd;quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 22:43 schreef LordVoldermort het volgende:
Bij Unibet is Engeland favoriet voor de ek zege, no joke. Domme Engelsen.
Wat vind je er van dat Kapiteintje zijn account in de kliko heeft laten gooien?quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 22:43 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dan herken je mijn leed bij nader inzien toch.
Fijn om dit met je te kunnen delen
Ja maar waarom danquote:Op dinsdag 18 augustus 2020 22:42 schreef El-Stinho het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |