Zo:quote:Op zondag 23 augustus 2020 22:51 schreef Claudia_x het volgende:
(Enig idee hoe ze er tegenwoordig uitziet?)
Oeps, ik dacht dat van 2014 was.quote:
Ongeveer zoals Donatella Versace. En dan moeten wij ons aan laten praten dat het feministisch is. Ik dacht het niet.quote:Op zondag 23 augustus 2020 22:59 schreef golfer het volgende:
[..]
Zo:
[ afbeelding ]
En ze wil weer de Playboy in.
https://radio2.be/artikel(...)deze-bekende-vrouwen
.quote:Op zondag 23 augustus 2020 23:00 schreef Claudia_x het volgende:
Ongeveer zoals Donatella Versace. En dan moeten wij ons aan laten praten dat het feministisch is. Ik dacht het niet.
Lekker seksistisch van je, golfer.quote:Op zondag 23 augustus 2020 23:02 schreef golfer het volgende:
[..]
.
Ik neig er naar te zeggen dat ik wat kutnijd waarneem?
Nee, dat geloof ik inderdaad ook niet. Ze vindt het gewoon mooi omdat waar ze is opgegroeid het ook mooi wordt gevonden en dat de norm is. Zou een beetje mal zijn als ze in de vrije tijd de hele dag zonder make-up in een tuinbroek zou rondlopen.quote:Op zondag 23 augustus 2020 22:59 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Jep. En ze heeft zelfspot. Maar dat is iets anders dan dat haar uiterlijk ironisch zou zijn.
Het is een fascinerend studieonderwerp, want er zijn dus mensen die zegenen door een beeldscherm heen, maar je denkt toch: als je erin gelooft, is dit dan wel de manier waarop zoiets zou gebeuren, door een scherm heen? Toevallig een van de onderwerpen die voorbij komt in m'n MA.quote:Op zondag 23 augustus 2020 23:07 schreef golfer het volgende:
Per mobieltje de duivel uitdrijven.
Is daar nog niet een app voor?
Ja en dat werd ook gezegtquote:Op zondag 23 augustus 2020 23:11 schreef golfer het volgende:
Alweer de serie The Messiah?
Die was toch al eerder door een Zomergast in deze serie vertoond?
Ja, inderdaad! Door Oral die de messias een lekker ding vond.quote:Op zondag 23 augustus 2020 23:11 schreef golfer het volgende:
Bij Oral dacht ik. Toen waren de dames er beiden over eens dat de hoofdpersoon nogal een lekker hapje zou zijn.quote:Op zondag 23 augustus 2020 23:11 schreef golfer het volgende:
Tedquote:Op zondag 23 augustus 2020 23:15 schreef Claudia_x het volgende:
D'r is maar één messias.
[ afbeelding ]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |