Pedo.quote:Op zondag 23 augustus 2020 21:55 schreef wuuht het volgende:
[..]
Ah wat is de controverse rond zijn persoon, waarom moet hij gecanceled worden?
Ben niet meer aan het kijken, maar aan de reactie van golfer te zien was het the fifth element?quote:Op zondag 23 augustus 2020 21:54 schreef speknek het volgende:
Moet deze film ook nog steeds zien (staat op Netflix). Jammer dat het van Luc Besson is maar goed.
Het is niet een enorm verheffende film imoquote:Op zondag 23 augustus 2020 21:54 schreef speknek het volgende:
Moet deze film ook nog steeds zien (staat op Netflix). Jammer dat het van Luc Besson is maar goed.
Valerian nogwattesquote:Op zondag 23 augustus 2020 21:57 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ben niet meer aan het kijken, maar aan de reactie van golfer te zien was het the fifth element?
Ik ben ook geen groot fan van het genre maar Westworld vond ik een briljante serie.quote:
Ook als je wel SF liefhebber bent, dan is het een briljante serie. Zeker het eerste seizoen lijkt ook grotendeels meer western dan sci-fi.quote:Op zondag 23 augustus 2020 22:00 schreef WSobchak het volgende:
[..]
Ik ben ook geen groot fan van het genre maar Westworld vond ik een briljante serie.
De versie die uiteindelijk gemaakt is wel.quote:
Dit is de andere kant: In 2015 redde hij honderden vluchtelingen. Nu demonstreert hij tegen hun aanwezigheid op ‘zijn’ Lesbosquote:Op zondag 23 augustus 2020 21:41 schreef speknek het volgende:
Te denken dat we ons druk maken om linksen die die bootvluchtelingen gaan helpen.
Vrouwen bij wie de navelstreng nog vastzit, pfff.
Ah joh in een fictie film kan dat toch gewoon allemaalquote:Op zondag 23 augustus 2020 22:07 schreef speknek het volgende:
[..]
De versie die uiteindelijk gemaakt is wel.
Degene die Besson geschreven heeft toen hij als 30+er een eveneens 12 jarig meisje begon te daten en als 15 jarige bezwangerde...
[ afbeelding ]
Het is dat Natalie Portmans ouders er bovenop zaten.
Ja, ik moest ook aan dat interview denken. De opvatting van Ilja over migratie vond ik wat makkelijk en achterhaald.quote:Op zondag 23 augustus 2020 22:08 schreef Claudia_x het volgende:
Ik vind het een leuke avond, leuker dan verwacht. En Ilja komt sympathiek over.
[..]
Dit is de andere kant: In 2015 redde hij honderden vluchtelingen. Nu demonstreert hij tegen hun aanwezigheid op ‘zijn’ Lesbos
Volgens mij is dat nog steeds dezelfde kant..quote:Op zondag 23 augustus 2020 22:08 schreef Claudia_x het volgende:
Ik vind het een leuke avond, leuker dan verwacht. En Ilja komt sympathiek over.
[..]
Dit is de andere kant: In 2015 redde hij honderden vluchtelingen. Nu demonstreert hij tegen hun aanwezigheid op ‘zijn’ Lesbos
Het is niet makkelijk om voor vrije migratie te zijn, maar wel makkelijk om het niet over de lelijke kanten daarvan te hebben. Dat ging hem een stuk beter af toen het over toerisme ging.quote:Op zondag 23 augustus 2020 22:11 schreef WSobchak het volgende:
[..]
Ja, ik moest ook aan dat interview denken. De opvatting van Ilja over migratie vond ik wat makkelijk en achterhaald.
Och, mogen we zijn poëzie ook al niet meer mooi vinden?quote:Op zondag 23 augustus 2020 22:21 schreef golfer het volgende:
Lucebert. Wonderlijke en tegenwoordig omstreden man.
Zeker wel en hier aan de muur hangt ook nog een origineel door hem gemaakte en getekende ets.quote:Op zondag 23 augustus 2020 22:21 schreef Claudia_x het volgende:
Och, mogen we zijn poëzie ook al niet meer mooi vinden?
Ik wou net vragen waar hij door in opspraak is geraakt, maar het komt al aan bod.quote:Op zondag 23 augustus 2020 22:24 schreef golfer het volgende:
[..]
Zeker wel en hier aan de muur hangt ook nog een origineel door hem gemaakte en getekende ets.
Ja. Dat was ook wat ik bedoelde.quote:Op zondag 23 augustus 2020 22:25 schreef Claudia_x het volgende:
Ik wou net vragen waar hij door in opspraak is geraakt, maar het komt al aan bod.
Het gaat erom dat het juist geen fictie was.quote:Op zondag 23 augustus 2020 22:11 schreef wuuht het volgende:
[..]
Ah joh in een fictie film kan dat toch gewoon allemaal
Ik ging in op het script dat jij postequote:Op zondag 23 augustus 2020 22:28 schreef speknek het volgende:
[..]
Het gaat erom dat het juist geen fictie was.
Ja, dat is nou medemenselijkheid. En soms, heel soms, komt het goed.quote:Op zondag 23 augustus 2020 22:33 schreef wuuht het volgende:
Pff al die moeite die in dit soort mensen wordt gestoken.
Dat ze bij die dokter aangeeft dat wachten op een wonder het enige is wat ze er aan wilt doen maakt mij moedeloosquote:Op zondag 23 augustus 2020 22:34 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ja, dat is nou medemenselijkheid. En soms, heel soms, komt het goed.
Ja dus.quote:Op zondag 23 augustus 2020 22:32 schreef golfer het volgende:
Bruggetje naar Ilja's eigen alcoholgebruik?
Ja. En dat hij vraagt of ze in wonderen gelooft vind ik prachtig.quote:Op zondag 23 augustus 2020 22:37 schreef wuuht het volgende:
[..]
Dat ze bij die dokter aangeeft dat wachten op een wonder het enige is wat ze er aan wilt doen maakt mij moedeloos
Zo zag er een paar jaar geleden uit.quote:Op zondag 23 augustus 2020 22:51 schreef Claudia_x het volgende:
Het is heel gemakkelijk om te zeggen dat het uiterlijk van Parton ironisch is. Ik geloof er niks van. Volgens mij zit het precies zoals ze in een interview zegt: dit is gewoon wat ze mooi vindt. Waarom zou ze zich anders zo laten toetakelen? (Enig idee hoe ze er tegenwoordig uitziet?)
Bedankt voor deze spoiler.quote:Op zondag 23 augustus 2020 22:55 schreef golfer het volgende:
Met mijn andere oog op een ander scherm zitten kijken en ja hoor, Bayern is weer de winnaar van de CL.
In 1990?quote:Op zondag 23 augustus 2020 22:56 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Zo zag er een paar jaar geleden uit.
Jep. En ze heeft zelfspot. Maar dat is iets anders dan dat haar uiterlijk ironisch zou zijn.quote:Op zondag 23 augustus 2020 22:56 schreef WSobchak het volgende:
Naja, ze is ook gewoon een hele goede slimme zakenvrouw met Dollywood en alles.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |