Jemig. Ik begon enthousiast en heb het al gauw weggelegd. Op basis van het boek heb ik weinig hoop op een leuke avond, maar ik geef het (zoals bij elke gast) een kans.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 12:50 schreef golfer het volgende:
Grand Hotel Europa is wel 1 van de beste boeken van de laatste jaren die ik gelezen heb.
Ik vond La Superba wel beter denk ik. Desalniettemin verwacht ik zondag wel een hele toffe uitzending.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 12:50 schreef golfer het volgende:
Grand Hotel Europa is wel 1 van de beste boeken van de laatste jaren die ik gelezen heb.
En Ilja Leonard Pfeijffer is een heel aparte man om te zien en te horen.
Heel benieuwd naar zijn uitzending en fragmenten.
Ja nee ik weet niet of ik dit ga redden voor zondag, sorry.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 16:17 schreef Bosbeetle het volgende:
Ik vind dat elke FOK!ker op zijn minst het grote baggerboek gelezen moet hebben
Het boek is erg leuk als je door de stijl heen komt.
Pfeijffer is een viespeuk, hier een voorproefje:quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 12:50 schreef golfer het volgende:
Ilja Leonard Pfeijffer is een heel aparte man om te zien en te horen.
Heel benieuwd naar zijn uitzending en fragmenten.
Dat klinkt behoorlijk ruk.quote:Op donderdag 20 augustus 2020 13:44 schreef golfer het volgende:
5 redenen volgens de VPRO om zondag naar Ilja Leonard Pfeijffer te kijken:
https://www.vpro.nl/progr(...)ffer-te-kijken.html#
Zoals ik reeds zei, Pfeijffer is een verschrikkelijke viespeuk. Dus mensen met intellect en echte culturele bagage moeten niet kijken.quote:Op donderdag 20 augustus 2020 13:44 schreef golfer het volgende:
5 redenen volgens de VPRO om zondag naar Ilja Leonard Pfeijffer te kijken:
https://www.vpro.nl/progr(...)ffer-te-kijken.html#
Dan kijk ik zondag wat anders, bedankt voor het advies. Nu nog een leeghoofd van beneden mijn stand zoeken dat in staat is om mij te vertellen waar het over ging. En tot slot een vraag: wat heeft het predicaat ‘viespeuk’ (ongewenste intimiteiten, slechte hygiëne, hulp nodig bij interieurverzorging?) te maken met het intellect van de kijker?quote:Op donderdag 20 augustus 2020 16:16 schreef NoPicNic het volgende:
[..]
Zoals ik reeds zei, Pfeijffer is een verschrikkelijke viespeuk. Dus mensen met intellect en echte culturele bagage moeten niet kijken.
quote:Op donderdag 20 augustus 2020 18:10 schreef Magister_Artium het volgende:
... slechte hygiëne, hulp nodig bij interieurverzorging?) te maken met het intellect van de kijker?
Ach, misschien valt het mee. Pfeijffer is in ieder geval geen saaie grijze muis dus ik ga gewoon kijken. Hoop alleen niet dat hij zich gaat opstellen als een groot duider.quote:
Nou, veel plezier met kijken dan!quote:Op donderdag 20 augustus 2020 16:16 schreef NoPicNic het volgende:
[..]
Zoals ik reeds zei, Pfeijffer is een verschrikkelijke viespeuk. Dus mensen met intellect en echte culturele bagage moeten niet kijken.
quote:Op donderdag 20 augustus 2020 13:46 schreef golfer het volgende:
Zomergastenfilm: Cloud Atlas (2012) - IMDb
Ik ga er denk ook niet voor opblijven.quote:
quote:Op zondag 23 augustus 2020 20:28 schreef Klopkoek het volgende:
Ze hadden deze voor Michiel de Ruyter moeten nemen in plaats van de kalkoensnijder van de Jumbo.
quote:Op zondag 23 augustus 2020 20:28 schreef Klopkoek het volgende:
Ze hadden deze man voor Michiel de Ruyter moeten nemen in plaats van de kalkoensnijder van de Jumbo.
Zo had ik graag Youp van ‘t Hek in Flodder gezien in de rol van Sjakie.quote:Op zondag 23 augustus 2020 20:28 schreef Klopkoek het volgende:
Ze hadden deze man voor Michiel de Ruyter moeten nemen in plaats van de kalkoensnijder van de Jumbo.
Ik denk dat dit bij de meeste gasten wel het geval isquote:Op zondag 23 augustus 2020 20:36 schreef golfer het volgende:
Ik vind Ilja wel erg nerveus overkomen. Misschien heeft hij nog even tijd nodig om wat meer te relaxen.
Charmeur is hij.quote:Op zondag 23 augustus 2020 20:50 schreef naatje_1 het volgende:
"Jij bent jong, maar ik kan me nog herinneren dat er geen internet was"
Natuurlijk wel, gewoon te zien op Flightradar24, bijv. nu een vlucht van Air New Zealand van Auckland naar Los Angeles.quote:Op zondag 23 augustus 2020 20:48 schreef Nadinarama het volgende:
Dus er is geen vliegverkeer van NwZeeland naar de VS?
Abbring is van 1976; zij is dus ook van het pre-internettijdperk.quote:Op zondag 23 augustus 2020 20:50 schreef naatje_1 het volgende:
"Jij bent jong, maar ik kan me nog herinneren dat er geen internet was"
Ja, dat zegt ze ook in reactiequote:Op zondag 23 augustus 2020 20:53 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Abbring is van 1976; zij is dus ook van het pre-internettijdperk.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |