quote:Op zondag 23 augustus 2020 20:28 schreef Klopkoek het volgende:
Ze hadden deze voor Michiel de Ruyter moeten nemen in plaats van de kalkoensnijder van de Jumbo.
quote:Op zondag 23 augustus 2020 20:28 schreef Klopkoek het volgende:
Ze hadden deze man voor Michiel de Ruyter moeten nemen in plaats van de kalkoensnijder van de Jumbo.
Zo had ik graag Youp van ‘t Hek in Flodder gezien in de rol van Sjakie.quote:Op zondag 23 augustus 2020 20:28 schreef Klopkoek het volgende:
Ze hadden deze man voor Michiel de Ruyter moeten nemen in plaats van de kalkoensnijder van de Jumbo.
Ik denk dat dit bij de meeste gasten wel het geval isquote:Op zondag 23 augustus 2020 20:36 schreef golfer het volgende:
Ik vind Ilja wel erg nerveus overkomen. Misschien heeft hij nog even tijd nodig om wat meer te relaxen.
Charmeur is hij.quote:Op zondag 23 augustus 2020 20:50 schreef naatje_1 het volgende:
"Jij bent jong, maar ik kan me nog herinneren dat er geen internet was"
Natuurlijk wel, gewoon te zien op Flightradar24, bijv. nu een vlucht van Air New Zealand van Auckland naar Los Angeles.quote:Op zondag 23 augustus 2020 20:48 schreef Nadinarama het volgende:
Dus er is geen vliegverkeer van NwZeeland naar de VS?
Abbring is van 1976; zij is dus ook van het pre-internettijdperk.quote:Op zondag 23 augustus 2020 20:50 schreef naatje_1 het volgende:
"Jij bent jong, maar ik kan me nog herinneren dat er geen internet was"
Ja, dat zegt ze ook in reactiequote:Op zondag 23 augustus 2020 20:53 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Abbring is van 1976; zij is dus ook van het pre-internettijdperk.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |