quote:Op maandag 17 augustus 2020 19:38 schreef GGMM het volgende:
[..]
Klopt, en tennis!
@:lenny_leonard check deze grap
Heb jij nou een 2e vrouw van FOK! een cadeau gedaan?quote:Op maandag 17 augustus 2020 19:47 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Ik heb er echt dagenlang plezier van gehad, van dat abo kado.
Deze is niet zo geslaagd makker.quote:Op maandag 17 augustus 2020 22:15 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Heb jij nou een 2e vrouw van FOK! een cadeau gedaan?
@:GGMM check deze grap.
Nee, dit is het niet.quote:Op maandag 17 augustus 2020 22:15 schreef onlogisch het volgende:
[..]
quote:Op maandag 17 augustus 2020 22:15 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hey maat.quote:
Ik ga denk ik een PC kopen. Weet je nog iets vrij simpels. Het enige dat ik wel is 2 beeldschermen.quote:Op maandag 17 augustus 2020 21:48 schreef Lange_Lans het volgende:
Ik heb vandaag op amazon.de deze gamepc besteld voor ¤ 19,05.
https://www.amazon.de/gp/(...)le_s00?ie=UTF8&psc=1
Ik heb niet de illusie dat die geleverd gaat worden.
Ik ben daar eerlijk gezegd niet zo in thuis. Houd me meer met andere IT gerelateerde zaken bezig.:@quote:Op maandag 17 augustus 2020 22:30 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik ga denk ik een PC kopen. Weet je nog iets vrij simpels. Het enige dat ik wel is 2 beeldschermen.
Ontzettend matig. Derhalve geen like.quote:Op maandag 17 augustus 2020 22:15 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Prima, 2 weken vrij nu. Je ziet dat het gelijk 10 graden kouder is.quote:
@JanCees @Scrummie2.1 jullie een idee?quote:Op maandag 17 augustus 2020 22:30 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik ga denk ik een PC kopen. Weet je nog iets vrij simpels. Het enige dat ik wel is 2 beeldschermen.
@Smoofie zit er beter in dan ikquote:Op maandag 17 augustus 2020 22:39 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Prima, 2 weken vrij nu. Je ziet dat het gelijk 10 graden kouder is.
[..]
@:JanCees @:Scrummie2.1 jullie een idee?
Geen flauw idee ouwe reus. Ik koop alleen Macs.quote:Op maandag 17 augustus 2020 22:39 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Prima, 2 weken vrij nu. Je ziet dat het gelijk 10 graden kouder is.
[..]
@:JanCees @:Scrummie2.1 jullie een idee?
Niet echt een bepaald budget. Ik gebruik hem alleen voor internet, af en toe voetbal kijken en Word en Excel. Dus het hoeft niet echt een bijzonder ding te zijn alleen 2 beeldschermen vind ik wel makkelijk.quote:Op maandag 17 augustus 2020 22:40 schreef JanCees het volgende:
[..]
@:smoofie zit er beter in dan ik
Wat voor budget
hier maar weer 20 mm vandaagquote:Op maandag 17 augustus 2020 22:43 schreef Caland het volgende:
Het heeft hier vandaag wederom niet geregend
Ik ben woedend
erg leuk maar vermoeiend om jarig te zijn pfffquote:Op maandag 17 augustus 2020 22:49 schreef Caland het volgende:
[..]
Hoe was je verjaardag maat
Nog steeds wakker?
Ja je wordt ook een jaartje ouder natuurlijkquote:Op maandag 17 augustus 2020 22:51 schreef JanCees het volgende:
[..]
erg leuk maar vermoeiend om jarig te zijn pfff
Gedaan.quote:Op maandag 17 augustus 2020 22:15 schreef onlogisch het volgende:
[..]
ja helemaal kutquote:Op maandag 17 augustus 2020 22:51 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja je wordt ook een jaartje ouder natuurlijk
Akkoord. Vanaf nu zal ik je nooit meer mentionenquote:Op maandag 17 augustus 2020 22:56 schreef GGMM het volgende:
[..]
Gedaan.
Voortaan hoef je me niet meer te mentionen.
quote:Op maandag 17 augustus 2020 23:14 schreef Zipportal het volgende:
Henk Krol ontploft bij Jinek. GodenTV.
@:caland
quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 09:27 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Vroegah was alles beter
Lolquote:
Gaat je reis naar Griekenland nog door?quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 09:39 schreef fetX het volgende:
Goedemorgen!
Nog twee dagen werken en dan een week vrij genot.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |