Kansloos. Ook echt waar ik het totaal niet mee eens ben.quote:Op vrijdag 18 september 2020 11:22 schreef RamboDirk het volgende:
De
-live life to the max
-set goals, work hard, stay humble
retoriek vliegt me ook om de oren in allerlei statusupdates de laatste tijd, kansloosdan moet ik altijd even gniffelen.
Natuurlijk niet, want dit is een nepverhaal.quote:Op vrijdag 18 september 2020 11:07 schreef Lionheaad het volgende:
[..]
Maar er dan niet bij zetten of ze is aangenomen door deze recruiter....
Zonder links, is je reactie waardeloos.quote:Op zaterdag 19 september 2020 23:10 schreef Ypmaha het volgende:
de zoveelste zet weer een verhaal online dat ze vroeger tegen haar zeiden dat ze havo niet aankon, maar nu wel mooi cum laude van de uni is afgestudeerd....
natuurlijk ook met een foto uit de kinderjaren en eentje waarop ze trots haar diplomaoutfit draagt...
Niet meer gevondenquote:Op zaterdag 19 september 2020 23:11 schreef Domme_Gans het volgende:
[..]
Zonder links, is je reactie waardeloos.
quote:Ik heb een kitten omdat ik mijzelf discipline aanleer!
"Wat is dit nou weer voor raar gedoe...?" ja ja ik hoor het je al zeggen... Ik zal het je uitleggen!
* Door Tyga sta ik elke dag een halfuur eerder op om hem te voeren en aandacht te geven.
* Door Tyga doe ik elke avond de waxinelichtjes uit die ik anders uit laksheid had laten uitbranden.
* Door Tyga is mijn keukentafel en salontafel altijd vrij van rommel. (nee ik schuif het ook niet onder de bank want hij trekt het er anders gewoon onder vandaan)
* Door Tyga ben ik verplicht elke avond op tijd thuis te zijn om het kleine beestje aandacht te geven.
* Door Tyga leer ik ook in het weekend niet alleen rekening te houden met mezelf maar ook met hem.
En uiteraard is mijn enorme liefde voor het kleine beestje de grootste reden!
Wat doe jij om jezelf discipline aan te leren?
Mensen die hun kitten Tyga noemen, gaan hun mokkakind namen geven als Ceyvannah, Jenairo etc etc.quote:Op vrijdag 25 september 2020 11:17 schreef KennyPowers het volgende:
Discipline = Elke avond verplicht thuiszitten?
[..]
Ik word er nu al moe vanquote:MEER ZIN!
De laatste maanden van het jaar breken aan en ik heb RUIMTE! Er is genoeg te doen, maar alles in mij heeft energie tijd en zin over! ✨
WIE HELPT MIJ AAN EEN GAVE EINDSPRINT VOOR HET LAATSTE KWARTAAL VAN 2020? 🎆🎇
Wat ik kan/wat ik doe: teambuilding, teamcoaching, teamontwikkeling, kleinschalige of grootschalige procesoptimalisaties, kleine of grote veranderingen, cultuur, innovatie, verbinding ten tijde van Corona, alles als het gaat om vitaliteit, werkgeluk of plezier en vooral: ENERGIE!
Breng jij mij in contact? Mijn dank is groot! Ik heb wat te brengen. IK VOEL HET✨🎉
Dat heb ik ook voorbij zien komen iddquote:Op donderdag 1 oktober 2020 20:37 schreef Sander166 het volgende:
1) Van die figuren die op het VMBO zijn begonnen en via een gigantische omweg een universitaire diploma halen. Vaak doen ze nog extra zielig, omdat hun juf/meester op de basisschool geen vertrouwen in hen had Als je echt zo slim was zou je nooit op het VMBO terechtkomen en daar ook vier jaar blijven
Ik denk dan echt, hou de eer lekker aan jezelf joh. Komt zo zwakzinnig over omdat publiekelijk te etaleren, pure onzekerheid. Helemaal niet nodig als je juist zo'n weg hebt afgelegd.quote:Op donderdag 1 oktober 2020 20:41 schreef Chia het volgende:
[..]
Dat heb ik ook voorbij zien komen idd![]()
Vind het vooral gênant dat contacten die ik wel hoog op zitten dat dan ook nog gaan interessanten alsof het fucking Facebook is.quote:Op donderdag 1 oktober 2020 20:45 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Ik denk dan echt, hou de eer lekker aan jezelf joh. Komt zo zwakzinnig over omdat publiekelijk te etaleren, pure onzekerheid. Helemaal niet nodig als je juist zo'n weg hebt afgelegd.
Ik gok dat ie om werk verlegen zit sinds Coronaquote:Op donderdag 1 oktober 2020 10:45 schreef KennyPowers het volgende:
[..]
Ik word er nu al moe van
Verzonnen want niemand heeft zoveel energie![]()
Pffquote:Op donderdag 1 oktober 2020 10:45 schreef KennyPowers het volgende:
[..]
Ik word er nu al moe van
Verzonnen want niemand heeft zoveel energie![]()
quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 06:02 schreef Ypmaha het volgende:
Wisten jullie dat ik mijn middelbare school nooit heb afgemaakt?
Ik ben van mezelf geen opgever. Ik kom uit een familie waar hoogopgeleid zijn de norm is. Iedereen is vrijwel universitair/hbo afgestudeerd. Ik voelde de sociale druk. Helaas lukte havo en vavo mij niet waardoor ik naar het mbo moest, waar uiteraard niets mis mee is. Echter werd ik hierdoor gezien als het zwarte schaap familie.
Enerzijds kon het mij niet veel schelen, maar anderzijds toch weer wel. Ik heb mijn mbo-opleiding in 2 jaar afgerond. Aan het einde van deze opleiding zei een leraar tegen mij: “Thijs, jij kan beter niet doorstuderen naar het hbo, want jij gaat het niet halen.”
Juist als dat soort mensen tegen mij zeggen dat ik het niet kan, wil ik me juist bewijzen dat ik het wél kan. Dit soort uitspraken geven mij zo’n drive dat het me juist lukt, want ook mijn hbo-diploma is al een jaar in the pocket!
Deze drive neem ik ook dagelijks mee in mijn werk. Vaak zeiden managers tegen mij: “Thijs, geef het op. Ga je richten op klanten die wel willen”. Vooral op dat punt zet ik door en wil ik mensen absoluut het tegendeel bewijzen. Waar een wil is, is een weg en laat andere nooit voor jou bepalen of iets wel of niet lukt, want je hebt zelf regie in eigen hand.
Altijd een beetje treurig dat soort verhaaltjes. Mensen die motivatie halen uit negativiteit van anderen. "dus jij zegt dat ik geen spaans kan leren, nou ik zal het je laten zien" (en die ander heeft mooi bepaald wat jij gaat doen...)quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 06:02 schreef Ypmaha het volgende:
Ik ben van mezelf geen opgever. Ik kom uit een familie waar hoogopgeleid zijn de norm is. Iedereen is vrijwel universitair/hbo afgestudeerd. Ik voelde de sociale druk. Helaas lukte havo en vavo mij niet waardoor ik naar het mbo moest, waar uiteraard niets mis mee is. Echter werd ik hierdoor gezien als het zwarte schaap familie.
Enerzijds kon het mij niet veel schelen, maar anderzijds toch weer wel. Ik heb mijn mbo-opleiding in 2 jaar afgerond. Aan het einde van deze opleiding zei een leraar tegen mij: “Thijs, jij kan beter niet doorstuderen naar het hbo, want jij gaat het niet halen.”
Juist als dat soort mensen tegen mij zeggen dat ik het niet kan, wil ik me juist bewijzen dat ik het wél kan. Dit soort uitspraken geven mij zo’n drive dat het me juist lukt, want ook mijn hbo-diploma is al een jaar in the pocket!
Deze drive neem ik ook dagelijks mee in mijn werk. Vaak zeiden managers tegen mij: “Thijs, geef het op. Ga je richten op klanten die wel willen”. Vooral op dat punt zet ik door en wil ik mensen absoluut het tegendeel bewijzen. Waar een wil is, is een weg en laat andere nooit voor jou bepalen of iets wel of niet lukt, want je hebt zelf regie in eigen hand.
dat moet erg vermoeiend zijn, constant anderen het tegendeel proberen te bewijzen.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 06:11 schreef manny het volgende:
[..]
Altijd een beetje treurig dat soort verhaaltjes. Mensen die motivatie halen uit negativiteit van anderen. "dus jij zegt dat ik geen spaans kan leren, nou ik zal het je laten zien" (en die ander heeft mooi bepaald wat jij gaat doen...)
Precies. Die manager hoeft alleen tegen Thijs te zeggen: maar dat project krijg jij natuurlijk nooit op tijd voor elkaar.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 06:13 schreef Ypmaha het volgende:
[..]
dat moet erg vermoeiend zijn, constant anderen het tegendeel proberen te bewijzen.
Hoeft niet. Als ik naar mijn leraren had geluisterd had ik ook MBO2 maximaal gehad, ben ook opgeklommen naar HBO. Maar meer omdat ik zelf wilde. Al is dat in combinatie met veel mensen die denken dat je er te dom voor bent wel een rooie lap op een stier, dat dan weer wel.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 06:11 schreef manny het volgende:
[..]
Altijd een beetje treurig dat soort verhaaltjes. Mensen die motivatie halen uit negativiteit van anderen. "dus jij zegt dat ik geen spaans kan leren, nou ik zal het je laten zien" (en die ander heeft mooi bepaald wat jij gaat doen...)
quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 06:02 schreef Ypmaha het volgende:
Om te kotsenquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 06:02 schreef Ypmaha het volgende:
Geblocked? Nou dan mist ze jullie niet echt?quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 08:40 schreef Aurelius het volgende:
Mijn labiele (ex) collega is na 1 jaar ZW weg. Ze heeft alle collega's op Linkedin geblocked. Ik zal haar posts missen.
Jij had zeker ook tegen hem gezegd: "Thijs, je kan beter niet op LinkedIn posten"?quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 06:02 schreef Ypmaha het volgende:
Ik heb juist respect voor mensen die zo'n omweg gemaakt hebben, de weg basisschool > VWO > Universiteit (Bachelor / Master > PhD is wat makkelijker dan basisschool > vmbo > mbo > hbo > Universiteit (Bachelor / Master ) > PhD. Ken iemand die bijna klaar is met die laatste stap en had dat nooit achter hem gezocht. Is overigens wel iemand die nooit heeft lopen zeuren/klagen.quote:Op donderdag 1 oktober 2020 20:37 schreef Sander166 het volgende:
Waar ik me de laatste tijd het meest aan stoor:
1) Van die figuren die op het VMBO zijn begonnen en via een gigantische omweg een universitaire diploma halen. Vaak doen ze nog extra zielig, omdat hun juf/meester op de basisschool geen vertrouwen in hen hadAls je echt zo slim was zou je nooit op het VMBO terechtkomen en daar ook vier jaar blijven
![]()
Dus jij bent bereid veel tijd te steken in mogelijke klanten die waarschijnlijk nooit klant zullen worden? Alleen maar om je gelijk te halen?quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 06:02 schreef Ypmaha het volgende:
Deze drive neem ik ook dagelijks mee in mijn werk. Vaak zeiden managers tegen mij: “Thijs, geef het op. Ga je richten op klanten die wel willen”. Vooral op dat punt zet ik door en wil ik mensen absoluut het tegendeel bewijzen. Waar een wil is, is een weg en laat andere nooit voor jou bepalen of iets wel of niet lukt, want fy je hebt zelf regie in eigen hand.
Hoezo is de lange weg moeilijker? Je doet dan juist veel langer over hetzelfde resultaat. Spreekt wel vastberadenheid uit maar dat geldt ook voor nominaal je PhD halen, en het is geen blijk van hogere intelligentie of meer moeite doen.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 00:17 schreef RainofDeath het volgende:
[..]
Ik heb juist respect voor mensen die zo'n omweg gemaakt hebben, de weg basisschool > VWO > Universiteit (Bachelor / Master > PhD is wat makkelijker dan basisschool > vmbo > mbo > hbo > Universiteit (Bachelor / Master ) > PhD. Ken iemand die bijna klaar is met die laatste stap en had dat nooit achter hem gezocht. Is overigens wel iemand die nooit heeft lopen zeuren/klagen.
Hangt ervan af. Ik vind zelf dat vmbo -> PhD of Master veel interessanter dan VWO naar Master/PhD. Zegt een hoop over de persoon. VWO -> PhD is natuurlijk ook een prestatie, maar dat valt imo minder op. Dat laatste vmbo naar master/PhD zie je ook niet vaak in de praktijk dus extra bijzonder.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 09:09 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
[..]
Hoezo is de lange weg moeilijker? Je doet dan juist veel langer over hetzelfde resultaat. Spreekt wel vastberadenheid uit maar dat geldt ook voor nominaal je PhD halen, en het is geen blijk van hogere intelligentie of meer moeite doen.
We zijn een groot bedrijf, maar ook weer niet zo groot. Als ze op een andere afdeling reïntegreert komen we haar zeker weer tegen.quote:Op woensdag 28 oktober 2020 22:25 schreef Godshand het volgende:
[..]
Geblocked? Nou dan mist ze jullie niet echt?
Hahaha wtf. Het 1e gedeelte kon ik nog wel volgen, maar zodra ze over onbeperkt meedoen, defensie en vredesmissies begon....koekoek. Je zou haast denken dat ze haar zoon geschikt vindt als kanonnenvoerquote:
Oh ja, dat heb ik ook, mij gaat het puur om dat gejank over dat ze op de basisschool zijn onderschat. Het gaat namelijk niet om alleen om slim zijn, ook op het gebied van executieve functies moet je iets kunnen. Dus dat je toentertijd een vmbo advies kreeg kan nog altijd een goede inschatting zijn geweest.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 00:17 schreef RainofDeath het volgende:
[..]
Ik heb juist respect voor mensen die zo'n omweg gemaakt hebben, de weg basisschool > VWO > Universiteit (Bachelor / Master > PhD is wat makkelijker dan basisschool > vmbo > mbo > hbo > Universiteit (Bachelor / Master ) > PhD. Ken iemand die bijna klaar is met die laatste stap en had dat nooit achter hem gezocht. Is overigens wel iemand die nooit heeft lopen zeuren/klagen.
Dat ze janken is natuurlijk minder. Maar vaak ligt het aan hun zelf. Persoonlijk vind ik studiekeuzes rond je 12e-16e jaar moeten maken te vroeg.quote:Op zondag 1 november 2020 12:41 schreef Chia het volgende:
[..]
Oh ja, dat heb ik ook, mij gaat het puur om dat gejank over dat ze op de basisschool zijn onderschat. Het gaat namelijk niet om alleen om slim zijn, ook op het gebied van executieve functies moet je iets kunnen. Dus dat je toentertijd een vmbo advies kreeg kan nog altijd een goede inschatting zijn geweest.
Ja dat idee had ik ookquote:Op zondag 1 november 2020 12:32 schreef Stefanovich het volgende:
[..]
Hahaha wtf. Het 1e gedeelte kon ik nog wel volgen, maar zodra ze over onbeperkt meedoen, defensie en vredesmissies begon....koekoek. Je zou haast denken dat ze haar zoon geschikt vindt als kanonnenvoer![]()
quote:Op zondag 1 november 2020 12:32 schreef Stefanovich het volgende:
[..]
Hahaha wtf. Het 1e gedeelte kon ik nog wel volgen, maar zodra ze over onbeperkt meedoen, defensie en vredesmissies begon....koekoek. Je zou haast denken dat ze haar zoon geschikt vindt als kanonnenvoer![]()
Het is denk ik anders bedoeld. Dat deze persoon lief is en daarom geen conflict maar juist vrede oproept in mensen.quote:Op zondag 1 november 2020 14:06 schreef Molo het volgende:
[..]
Ja dat idee had ik ook
Die is klaar met haar kind ofzo 😅
Ja hartstikke fantastisch, alleen zo zit de wereld niet in elkaarquote:Op zondag 1 november 2020 14:10 schreef Godfried_met_den_baard het volgende:
[..]
[..]
Het is denk ik anders bedoeld. Dat deze persoon lief is en daarom geen conflict maar juist vrede oproept in mensen.
Het syndroom van down als een groot cadeau zien is ook wel next level koekoek hoor.quote:Op zondag 1 november 2020 12:32 schreef Stefanovich het volgende:
[..]
Ik ken wel diep gelovigen die het zien als extra test van God en zodoende een geschenkquote:Op zondag 1 november 2020 15:13 schreef NightDancert het volgende:
[..]
Het syndroom van down als een groot cadeau zien is ook wel next level koekoek hoor.
Volgens mij is de dienstplicht al enige tijd afgeschaft dus beetje lulverhaal dit.quote:
Nee opgeschort. Je ontvangt nog steeds een brief over je dienstplicht.quote:Op zondag 1 november 2020 20:07 schreef Godshand het volgende:
[..]
Volgens mij is de dienstplicht al enige tijd afgeschaft dus beetje lulverhaal dit.
Nee niet afgeschaft, het wordt alleen niet meer uitgevoerd.quote:Op zondag 1 november 2020 20:07 schreef Godshand het volgende:
[..]
Volgens mij is de dienstplicht al enige tijd afgeschaft dus beetje lulverhaal dit.
Dus je mag dan vrijwillig mee doen?quote:Op zondag 1 november 2020 20:08 schreef NightDancert het volgende:
[..]
Nee opgeschort. Je ontvangt nog steeds een brief over je dienstplicht.
Geen idee meer wat in die brief stond, dat is alweer een tijdje geleden.quote:Op zondag 1 november 2020 20:11 schreef Godshand het volgende:
[..]
Dus je mag dan vrijwillig mee doen?
als de oorlog uitbreekt jaquote:Op zondag 1 november 2020 20:11 schreef Godshand het volgende:
[..]
Dus je mag dan vrijwillig mee doen?
Sowieso teamleidersquote:Op zondag 8 november 2020 13:43 schreef Domme_Gans het volgende:
Dit is dan geen linkedin verhaal maar dit verhaal in combinatie me die super geposeerde foto'sKijk ons eens lol hebben en het goed met elkaar kunnen vinden
![]()
[ afbeelding ]
Dat is bijna overal zo. Het is gewoon onderdeel van het kantoorleven.quote:Op zondag 8 november 2020 13:43 schreef Domme_Gans het volgende:
Dit is dan geen linkedin verhaal maar dit verhaal in combinatie me die super geposeerde foto'sKijk ons eens lol hebben en het goed met elkaar kunnen vinden
![]()
[ afbeelding ]
Als je slim bent, dan hoef je echt niet hard te werken om vwo te halen. Ik spreek uit ervaring. De tijd dat vwo voor 'nerdjes' was is allang voorbij. Vwo/universiteit zit tegenwoordig vol met kansenparels, omdat het niveau niks meer voorstelt. Daarom neem ik die mensen niet serieus, omdat ik weet dat het geen grote prestatie is om een universitaire diploma te halen.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 00:17 schreef RainofDeath het volgende:
[..]
Dit topic niet snappenquote:Op zondag 8 november 2020 16:25 schreef Sander166 het volgende:
[..]
Dat is bijna overal zo. Het is gewoon onderdeel van het kantoorleven.
En buiten kantoor roddelt iedereen over elkaar, omdat ze elkaar eigenlijk niet kunnen uitstaan.
Ze lachen dat sletje uit?quote:Op zondag 8 november 2020 13:43 schreef Domme_Gans het volgende:
![]()
[ afbeelding ]
Het valt mij op dat zulke CoAcH figuren echt hinderlijk zijn op LinkedIn. Betweterig overkomen, kutverhalen ophangen en zogenaamd begaan zijn met de HeLe WeReLd. Flikker toch op.quote:
Dat 'interview'quote:Op zondag 8 november 2020 13:43 schreef Domme_Gans het volgende:
![]()
[ afbeelding ]
quote:
Kun je nagaan hoe irritant hij op z'n werk is.quote:Op maandag 9 november 2020 17:45 schreef Domme_Gans het volgende:
[..]![]()
Die Faraz is dus nu aan zijn vierde baan sinds 2018als je zijn linkedin mag geloven
Is toch geen goed teken als je een gemiddelde hebt van 6 maanden per baan?
Of incompetent, alhoewel incompetente mensen zijn rete irritantquote:Op maandag 9 november 2020 19:16 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Kun je nagaan hoe irritant hij op z'n werk is.
Whehe, daar zit Nederland vol mee.quote:Op maandag 9 november 2020 19:45 schreef Domme_Gans het volgende:
[..]
Of incompetent, alhoewel incompetente mensen zijn rete irritant
Ik zag laatst ook iemand die meldde dat hij die dag euthanasie ging plegen. Weken er na wensten mensen hem nog sterktequote:Op maandag 9 november 2020 20:21 schreef girlnextdoor. het volgende:
Ja idd, teveel mensen doen alsof LinkedIn het nieuwe facebook is.
Laatst zag ik dat iemand vian LinkedIn meldde dat zijn kind was overleden. Koekkoek. Dat zet je daar toch niet op?
Was hij ondertussen al dood ?quote:Op maandag 9 november 2020 20:23 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ik zag laatst ook iemand die meldde dat hij die dag euthanasie ging plegen. Weken er na wensten mensen hem nog sterkte
quote:Op maandag 9 november 2020 20:23 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ik zag laatst ook iemand die meldde dat hij die dag euthanasie ging plegen. Weken er na wensten mensen hem nog sterkte
Ik ben zelf bezig met vmbo > mbo > hbo > pre-Master > Master > PhD. En zit nu in het vierde jaar van mijn PhD en probeer mijn thesis te schrijven en het af te ronden. En je kan over beide wegen wel positieve dingen zeggen. Zo denk ik dat iemand die vwo > PhD doet over het algemeen een hogere intelligentie heeft en dit ook laat zien omdat ie er waarschijnlijk minder lang over gedaan heeft. Terwijl iemand die vmbo > PhD doet waarschijnlijk meer doorzettingsvermogen heeft, misschien ook meer geduld en het onderwerp iets interessanter.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 00:17 schreef RainofDeath het volgende:
[..]
Maar is hij er wel weer bovenop gekomen?quote:Op maandag 9 november 2020 20:23 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
quote:Als ze 's ochtends beneden komt is alles nog donker. Het is muisstil, ze wil zich eigenlijk niet bewegen. Bang om de magie te verbreken. Ze doet alleen de lichtjes van de kerstboom aan en gaat op de hoek van de bank zitten, lekker dicht bij het raam. Ze kruipt lekker onder een dekentje en kijkt naar buiten. Zo zit ze minutenlang in alle stilte met alleen het zachte licht van de kerstboom. Ze ziet het buiten langzaam licht worden; hoe de zon langzaam kleur geeft aan de huizen, de bomen en de lucht. De eerste vogeltjes laten zich zien, verkennen de tuin, pikken wat zaadjes weg en vertrekken weer. Een vliegtuig vliegt over, een raam gaat open. De wereld wordt wakker. Van boven klinkt gestommel en al snel hoort ze de eerste voetjes op de trap. Als de deur opengaat verschijnt een lachend gezicht. De dag is begonnen.
Dagboek van een werkeloze vrouw of watquote:
quote:
quote:Als ze 's ochtends beneden komt is ligt de hele woonkamer nog overhoop met speelgoed. Ze probeert stil te zijn, maar stapt op een lego-blokje. Een schreeuw van pijn en irritatie: de magie is verbroken. Ze doet alleen de lichtjes van de kerstboom aan, de rest is teveel gedoe, en ploft op de bank. Onder een dekentje, want het is nog tyfuskoud zo 's ochtends vroeg. Ze zit minutenlang stil in een donker hoekje, want een nacht van 3 uur slaap is geen pretje. Dan wordt het eindelijk een beetje licht buiten. Buiten komt een roedel duiven het terras onderschijten. Een vliegtuig vliegt over en maakt een hoop kabaal. Hierdoor wordt de rest van het huis wakker. Op de trap klinkt gestommel en gehuil. Als de deur opengaat verschijnt een rood aangelopen, huilende en snotterend gezicht. De dag is begonnen.
Nee een ghost writer oid. Wel vrouw iddquote:Op maandag 23 november 2020 14:29 schreef Godshand het volgende:
[..]
Dagboek van een werkeloze vrouw of wat
Ah zo. En die post dit op LinkedIn? Misschien verkapte sollicitatie om haar boek uit te mogen geven?quote:Op maandag 23 november 2020 17:34 schreef Ypmaha het volgende:
[..]
Nee een ghost writer oid. Wel vrouw idd
Of misschien een werkeloze ghostwriter
Ja verder niet op haar profiel gekeken, maar ze lijkt rond de 30. Misschien heeft ze een verkapte midlife crisis of zit ze echt om werk verlegen.quote:Op maandag 23 november 2020 21:23 schreef Godshand het volgende:
[..]
Ah zo. En die post dit op LinkedIn? Misschien verkapte sollicitatie om haar boek uit te mogen geven?
Ja er staat "ze" in de derde persoon en het gebruik van veel verkleinwoorden ("dekentje", "vogeltje") doet een vrouwelijke schrijver vermoeden.
Baret, afstudeerbaret, afstudeerhoedje.quote:Op dinsdag 24 november 2020 23:00 schreef knoopie het volgende:
mortarboard (geen idee hoe dat vierkante promovendushoedje eigenlijk in het Nederlands heet)
Dan hang je wel veel gewicht aan zo een hoedjequote:Op dinsdag 24 november 2020 23:00 schreef knoopie het volgende:
Geen nepverhaal, maar net wel een nepfoto op LinkedIn gezien. Een bekende van een bekende, die met een mortarboard (geen idee hoe dat vierkante promovendushoedje eigenlijk in het Nederlands heet) op de foto staat. Blijkt dus dat ze helemaal niet gepromoveerd is, maar deeltijd hbo communicatie heeft afgerond...
Niks mis met hbo, deeltijd of de studie communicatie hoor, maar ga niet interessant doen alsof je gepromoveerd bent. Ik ga ook niet met een Olympische medaille op de foto omdat ik een rondje was hardlopen.
Hahahaha serieus?quote:Op woensdag 25 november 2020 11:51 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Dan hang je wel veel gewicht aan zo een hoedje.
Ik heb ze zelfs uitgedeeld zien worden bij lame ass certificaten die mensen haalden bij trainingen @ work.
De enige keer dat ik dingen in het echt heb gezien, is als er iemand ging promoveren, maar dat zal dan wel aan mijn vriendenkring liggen.quote:Op woensdag 25 november 2020 11:56 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Ja joh, die koop je toch ook gewoon bij een feestwinkel als"ludiek gebaar"
.
Ja snap dat ook niet je ziet zelfs op de middelbare school dat ze die dingen opdoen.quote:Op dinsdag 24 november 2020 23:00 schreef knoopie het volgende:
Geen nepverhaal, maar net wel een nepfoto op LinkedIn gezien. Een bekende van een bekende, die met een mortarboard (geen idee hoe dat vierkante promovendushoedje eigenlijk in het Nederlands heet) op de foto staat. Blijkt dus dat ze helemaal niet gepromoveerd is, maar deeltijd hbo communicatie heeft afgerond...
Niks mis met hbo, deeltijd of de studie communicatie hoor, maar ga niet interessant doen alsof je gepromoveerd bent. Ik ga ook niet met een Olympische medaille op de foto omdat ik een rondje was hardlopen.
We weten allemaal hoe dat is afgelopen.quote:Op maandag 17 augustus 2020 09:45 schreef C.L.Werner het volgende:
Wat fijn dat er nog steeds mensen zijn die hun hart volgen en ook doen wat hun hart hen ingeeft!
Zullen we in 2020 ons hoofd iets meer uitzetten en allemaal meer doen wat ons hart ons ingeeft? Dan wordt het voor iedereen een mooi 2020!! 💞
Een hele fijne jaar wisseling!
Ik heb al redelijk wat mensen zien promoveren, wel allemaal bij dezelfde universiteit, maar ik heb nog nooit een promovenda een afstudeer baret zien dragen. Wel is het de bedoeling dat je een rokkostuum draagt als je een Nederlandse nationaliteit hebt. Maar oké dat kan aan deze specifieke universiteit gelegen hebben. Wel heb ik deze afstudeer baretten gezien bij de bachelor uitreiking van deze specifieke universiteit.quote:Op woensdag 25 november 2020 12:58 schreef knoopie het volgende:
[..]
De enige keer dat ik dingen in het echt heb gezien, is als er iemand ging promoveren, maar dat zal dan wel aan mijn vriendenkring liggen.
In ieder geval zou ik ook niet een foto op LinkedIn zetten als ik een carnavalswinkelhoedje van mijn vrienden zou krijgen.
Is het een milfquote:Op dinsdag 24 november 2020 00:11 schreef Ypmaha het volgende:
[..]
Ja verder niet op haar profiel gekeken, maar ze lijkt rond de 30. Misschien heeft ze een verkapte midlife crisis of zit ze echt om werk verlegen.
quote:Ik bèn niet een persoon die voor mijzelf opkomt. Ik bèn een perfectionist. Ik bèn iemand die onzeker is in het bijzijn van anderen. Als mensen zijn we snel geneigd anderen maar zeker ook onszelf bepaalde labels op te leggen. Het gedrag dat we onszelf hebben aangeleerd maken we ons eigen en zien we als definitief. Door te beweren dat we ook echt zo zíjn en ons hier ook zo over uitspreken maken we verandering bijna onmogelijk. Echter, als je bepaald gedrag hebt geleerd kun je jezelf dus ook iets anders aanleren. Wat zou er bij jou gebeuren als je 'ik ben ...' zou aanpassen naar 'ik gedraag mij ..."? Zou het ruimte creëeren voor jezelf om het anders te doen en je dus ook anders te kunnen gaan voelen? Om verandering mogelijk te maken is het handig om bij het eindresultaat te beginnen. Stel jezelf daarom eens de volgende vraag: ‘In welk opzicht zou ik mij anders willen voelen?’ En maak het daarna praktisch door te bedenken wat voor gedrag er bij dat gevoel hoort. Wat zou je aankomende week net even anders kunnen doen? Ik ben benieuwd 😄 ! #persoonlijkegroei #coaching #psychologie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |