abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 18 september 2020 @ 11:22:33 #101
365087 RamboDirk
Queers 4 Palestine!
pi_195125031
De

-live life to the max
-set goals, work hard, stay humble

retoriek vliegt me ook om de oren in allerlei statusupdates de laatste tijd, kansloos :') dan moet ik altijd even gniffelen.
pi_195125054
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 september 2020 11:22 schreef RamboDirk het volgende:
De

-live life to the max
-set goals, work hard, stay humble

retoriek vliegt me ook om de oren in allerlei statusupdates de laatste tijd, kansloos :') dan moet ik altijd even gniffelen.
Kansloos. Ook echt waar ik het totaal niet mee eens ben. :D

Rukkers.
  vrijdag 18 september 2020 @ 11:33:17 #103
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_195125198
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 september 2020 11:07 schreef Lionheaad het volgende:

[..]

Maar er dan niet bij zetten of ze is aangenomen door deze recruiter....
Natuurlijk niet, want dit is een nepverhaal.
  zaterdag 19 september 2020 @ 23:10:47 #104
213344 Ypmaha
Onjuist bejegend
pi_195156064
de zoveelste zet weer een verhaal online dat ze vroeger tegen haar zeiden dat ze havo niet aankon, maar nu wel mooi cum laude van de uni is afgestudeerd....

natuurlijk ook met een foto uit de kinderjaren en eentje waarop ze trots haar diplomaoutfit draagt...

:')
  zaterdag 19 september 2020 @ 23:11:52 #105
374500 Domme_Gans
Dom, gans is dom.
pi_195156092
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 september 2020 23:10 schreef Ypmaha het volgende:
de zoveelste zet weer een verhaal online dat ze vroeger tegen haar zeiden dat ze havo niet aankon, maar nu wel mooi cum laude van de uni is afgestudeerd....

natuurlijk ook met een foto uit de kinderjaren en eentje waarop ze trots haar diplomaoutfit draagt...

Zonder links, is je reactie waardeloos.
-weg-
  zaterdag 19 september 2020 @ 23:17:57 #106
473624 Blubbertut
Moet hier iets stoers komen te
pi_195156226
Linkedin 😑
  zaterdag 19 september 2020 @ 23:19:13 #107
374500 Domme_Gans
Dom, gans is dom.
pi_195156259
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 september 2020 23:17 schreef Blubbertut het volgende:
Linkedin 😑
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 september 2020 23:17 schreef Blubbertut het volgende:
Linkedin 😑
Gewoon WaJong klappen toch, dan hoef je jezelf niet te profileren als "brand" :')
-weg-
  zondag 20 september 2020 @ 01:00:29 #108
213344 Ypmaha
Onjuist bejegend
pi_195157301
quote:
15s.gif Op zaterdag 19 september 2020 23:11 schreef Domme_Gans het volgende:

[..]

Zonder links, is je reactie waardeloos.
Niet meer gevonden :'(
pi_195247825
Discipline = Elke avond verplicht thuiszitten?

quote:
Ik heb een kitten omdat ik mijzelf discipline aanleer!

"Wat is dit nou weer voor raar gedoe...?" ja ja ik hoor het je al zeggen... Ik zal het je uitleggen!

* Door Tyga sta ik elke dag een halfuur eerder op om hem te voeren en aandacht te geven.
* Door Tyga doe ik elke avond de waxinelichtjes uit die ik anders uit laksheid had laten uitbranden.
* Door Tyga is mijn keukentafel en salontafel altijd vrij van rommel. (nee ik schuif het ook niet onder de bank want hij trekt het er anders gewoon onder vandaan)
* Door Tyga ben ik verplicht elke avond op tijd thuis te zijn om het kleine beestje aandacht te geven.
* Door Tyga leer ik ook in het weekend niet alleen rekening te houden met mezelf maar ook met hem.

En uiteraard is mijn enorme liefde voor het kleine beestje de grootste reden!

Wat doe jij om jezelf discipline aan te leren?
You're Fucking Out, I'm Fucking In
  vrijdag 25 september 2020 @ 12:13:33 #110
374500 Domme_Gans
Dom, gans is dom.
pi_195248490
quote:
10s.gif Op vrijdag 25 september 2020 11:17 schreef KennyPowers het volgende:
Discipline = Elke avond verplicht thuiszitten?
[..]

Mensen die hun kitten Tyga noemen, gaan hun mokkakind namen geven als Ceyvannah, Jenairo etc etc.
-weg-
  vrijdag 25 september 2020 @ 13:56:02 #111
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_195249996
Mijn handen jeukten vanmorgen weer. Iemand op mijn linkedin, heel aardige gast verder, postte zijn complete levensverhaal met een foto van hem in de sportschool onder het motto dat je alles kunt bereiken en #motivatie #positiviteit #persoonlijkeontwikkeling :r
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
pi_195361022
quote:
MEER ZIN!

De laatste maanden van het jaar breken aan en ik heb RUIMTE! Er is genoeg te doen, maar alles in mij heeft energie tijd en zin over! ✨

WIE HELPT MIJ AAN EEN GAVE EINDSPRINT VOOR HET LAATSTE KWARTAAL VAN 2020? 🎆🎇

Wat ik kan/wat ik doe: teambuilding, teamcoaching, teamontwikkeling, kleinschalige of grootschalige procesoptimalisaties, kleine of grote veranderingen, cultuur, innovatie, verbinding ten tijde van Corona, alles als het gaat om vitaliteit, werkgeluk of plezier en vooral: ENERGIE!

Breng jij mij in contact? Mijn dank is groot! Ik heb wat te brengen. IK VOEL HET✨🎉
Ik word er nu al moe van |:)

Verzonnen want niemand heeft zoveel energie :{w
pi_195372845
Waar ik me de laatste tijd het meest aan stoor:

1) Van die figuren die op het VMBO zijn begonnen en via een gigantische omweg een universitaire diploma halen. Vaak doen ze nog extra zielig, omdat hun juf/meester op de basisschool geen vertrouwen in hen had :') Als je echt zo slim was zou je nooit op het VMBO terechtkomen en daar ook vier jaar blijven :')

2) Negerinnen die lopen te janken dat het racistisch is om steil haar te hebben en vol trots hun natural afro kapsel laten zien. Want een blanke vrouw met krullen hoeft haar haren niet te steilen, zodat het er zakelijk uitziet? :') En (blanke) mannen hoeven ook geen net kapsel te hebben?

3) Marokkanen/Turken/Moslims die continu lopen te klagen over racisme en islamofobie. Ze zitten zelfs recruiters te exposen, omdat ze zijn afgewezen voor een baan. Het erge is dat je hordes blanken hebt die hierin meegaan om deugpunten te scoren. Oh oh oh wat zijn ze toch boos op dit 'onrecht'! En iedereen die het in twijfel trekt is een racist :')
pi_195372934
quote:
0s.gif Op donderdag 1 oktober 2020 20:37 schreef Sander166 het volgende:
1) Van die figuren die op het VMBO zijn begonnen en via een gigantische omweg een universitaire diploma halen. Vaak doen ze nog extra zielig, omdat hun juf/meester op de basisschool geen vertrouwen in hen had Als je echt zo slim was zou je nooit op het VMBO terechtkomen en daar ook vier jaar blijven
Dat heb ik ook voorbij zien komen idd :') :r
  donderdag 1 oktober 2020 @ 20:45:49 #115
365087 RamboDirk
Queers 4 Palestine!
pi_195373034
quote:
0s.gif Op donderdag 1 oktober 2020 20:41 schreef Chia het volgende:

[..]

Dat heb ik ook voorbij zien komen idd :') :r
Ik denk dan echt, hou de eer lekker aan jezelf joh. Komt zo zwakzinnig over omdat publiekelijk te etaleren, pure onzekerheid. Helemaal niet nodig als je juist zo'n weg hebt afgelegd.
pi_195373103
quote:
1s.gif Op donderdag 1 oktober 2020 20:45 schreef RamboDirk het volgende:

[..]

Ik denk dan echt, hou de eer lekker aan jezelf joh. Komt zo zwakzinnig over omdat publiekelijk te etaleren, pure onzekerheid. Helemaal niet nodig als je juist zo'n weg hebt afgelegd.
Vind het vooral gênant dat contacten die ik wel hoog op zitten dat dan ook nog gaan interessanten alsof het fucking Facebook is. :r
  vrijdag 2 oktober 2020 @ 08:12:14 #117
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_195379750
quote:
0s.gif Op donderdag 1 oktober 2020 10:45 schreef KennyPowers het volgende:

[..]

Ik gok dat ie om werk verlegen zit sinds Corona :')
  vrijdag 2 oktober 2020 @ 10:05:28 #118
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_195381431
quote:
0s.gif Op donderdag 1 oktober 2020 10:45 schreef KennyPowers het volgende:

[..]

Pff :')
  vrijdag 16 oktober 2020 @ 06:02:36 #119
213344 Ypmaha
Onjuist bejegend
pi_195668782
Wisten jullie dat ik mijn middelbare school nooit heb afgemaakt?

Ik ben van mezelf geen opgever. Ik kom uit een familie waar hoogopgeleid zijn de norm is. Iedereen is vrijwel universitair/hbo afgestudeerd. Ik voelde de sociale druk. Helaas lukte havo en vavo mij niet waardoor ik naar het mbo moest, waar uiteraard niets mis mee is. Echter werd ik hierdoor gezien als het zwarte schaap familie.

Enerzijds kon het mij niet veel schelen, maar anderzijds toch weer wel. Ik heb mijn mbo-opleiding in 2 jaar afgerond. Aan het einde van deze opleiding zei een leraar tegen mij: “Thijs, jij kan beter niet doorstuderen naar het hbo, want jij gaat het niet halen.”

Juist als dat soort mensen tegen mij zeggen dat ik het niet kan, wil ik me juist bewijzen dat ik het wél kan. Dit soort uitspraken geven mij zo’n drive dat het me juist lukt, want ook mijn hbo-diploma is al een jaar in the pocket!

Deze drive neem ik ook dagelijks mee in mijn werk. Vaak zeiden managers tegen mij: “Thijs, geef het op. Ga je richten op klanten die wel willen”. Vooral op dat punt zet ik door en wil ik mensen absoluut het tegendeel bewijzen. Waar een wil is, is een weg en laat andere nooit voor jou bepalen of iets wel of niet lukt, want je hebt zelf regie in eigen hand.
pi_195668812
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 oktober 2020 06:02 schreef Ypmaha het volgende:

Ik ben van mezelf geen opgever. Ik kom uit een familie waar hoogopgeleid zijn de norm is. Iedereen is vrijwel universitair/hbo afgestudeerd. Ik voelde de sociale druk. Helaas lukte havo en vavo mij niet waardoor ik naar het mbo moest, waar uiteraard niets mis mee is. Echter werd ik hierdoor gezien als het zwarte schaap familie.

Enerzijds kon het mij niet veel schelen, maar anderzijds toch weer wel. Ik heb mijn mbo-opleiding in 2 jaar afgerond. Aan het einde van deze opleiding zei een leraar tegen mij: “Thijs, jij kan beter niet doorstuderen naar het hbo, want jij gaat het niet halen.”

Juist als dat soort mensen tegen mij zeggen dat ik het niet kan, wil ik me juist bewijzen dat ik het wél kan. Dit soort uitspraken geven mij zo’n drive dat het me juist lukt, want ook mijn hbo-diploma is al een jaar in the pocket!

Deze drive neem ik ook dagelijks mee in mijn werk. Vaak zeiden managers tegen mij: “Thijs, geef het op. Ga je richten op klanten die wel willen”. Vooral op dat punt zet ik door en wil ik mensen absoluut het tegendeel bewijzen. Waar een wil is, is een weg en laat andere nooit voor jou bepalen of iets wel of niet lukt, want je hebt zelf regie in eigen hand.
  vrijdag 16 oktober 2020 @ 06:11:07 #121
80382 manny
30 is best veel
pi_195668824
quote:

Altijd een beetje treurig dat soort verhaaltjes. Mensen die motivatie halen uit negativiteit van anderen. "dus jij zegt dat ik geen spaans kan leren, nou ik zal het je laten zien" (en die ander heeft mooi bepaald wat jij gaat doen...)
proberen is de eerste stap naar falen
een cafe zonder Hazes, is geen kroeg
  vrijdag 16 oktober 2020 @ 06:13:21 #122
213344 Ypmaha
Onjuist bejegend
pi_195668838
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 oktober 2020 06:11 schreef manny het volgende:

[..]

Altijd een beetje treurig dat soort verhaaltjes. Mensen die motivatie halen uit negativiteit van anderen. "dus jij zegt dat ik geen spaans kan leren, nou ik zal het je laten zien" (en die ander heeft mooi bepaald wat jij gaat doen...)
dat moet erg vermoeiend zijn, constant anderen het tegendeel proberen te bewijzen.
  vrijdag 16 oktober 2020 @ 06:16:15 #123
80382 manny
30 is best veel
pi_195668857
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 oktober 2020 06:13 schreef Ypmaha het volgende:

[..]

dat moet erg vermoeiend zijn, constant anderen het tegendeel proberen te bewijzen.
Precies. Die manager hoeft alleen tegen Thijs te zeggen: maar dat project krijg jij natuurlijk nooit op tijd voor elkaar.

En Thijs gaat rennen.
proberen is de eerste stap naar falen
een cafe zonder Hazes, is geen kroeg
  vrijdag 16 oktober 2020 @ 08:10:51 #124
431496 girlnextdoor.
Could be mine, could be yours.
pi_195669442
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 oktober 2020 06:11 schreef manny het volgende:

[..]

Hoeft niet. Als ik naar mijn leraren had geluisterd had ik ook MBO2 maximaal gehad, ben ook opgeklommen naar HBO. Maar meer omdat ik zelf wilde. Al is dat in combinatie met veel mensen die denken dat je er te dom voor bent wel een rooie lap op een stier, dat dan weer wel.
With love :*
  vrijdag 16 oktober 2020 @ 08:38:16 #125
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_195669601
quote:

pi_195669620
Mijn labiele (ex) collega is na 1 jaar ZW weg. Ze heeft alle collega's op Linkedin geblocked. Ik zal haar posts missen. :'(
  woensdag 28 oktober 2020 @ 20:54:20 #127
213344 Ypmaha
Onjuist bejegend
pi_195912468
de honderdduizendste zet weer een poll online met de vraag of ik liever op kantoor, thuis, of allebei werk. en dan zijn natuurlijk de antwoordopties een paar klappende handen, een hartje, en een duimpje.

Donderstraal toch op :r
  woensdag 28 oktober 2020 @ 21:04:23 #128
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_195912621
quote:

Om te kotsen :r
pi_195914644
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 oktober 2020 08:40 schreef Aurelius het volgende:
Mijn labiele (ex) collega is na 1 jaar ZW weg. Ze heeft alle collega's op Linkedin geblocked. Ik zal haar posts missen. :'(
Geblocked? Nou dan mist ze jullie niet echt? :D
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_195914699
quote:

Jij had zeker ook tegen hem gezegd: "Thijs, je kan beter niet op LinkedIn posten"?

pi_195916175
quote:
0s.gif Op donderdag 1 oktober 2020 20:37 schreef Sander166 het volgende:
Waar ik me de laatste tijd het meest aan stoor:

1) Van die figuren die op het VMBO zijn begonnen en via een gigantische omweg een universitaire diploma halen. Vaak doen ze nog extra zielig, omdat hun juf/meester op de basisschool geen vertrouwen in hen had :') Als je echt zo slim was zou je nooit op het VMBO terechtkomen en daar ook vier jaar blijven :')
Ik heb juist respect voor mensen die zo'n omweg gemaakt hebben, de weg basisschool > VWO > Universiteit (Bachelor / Master > PhD is wat makkelijker dan basisschool > vmbo > mbo > hbo > Universiteit (Bachelor / Master ) > PhD. Ken iemand die bijna klaar is met die laatste stap en had dat nooit achter hem gezocht. Is overigens wel iemand die nooit heeft lopen zeuren/klagen.
Bovenstaande post hoeft geen waarheden te bevatten
pi_195917772
quote:

Deze drive neem ik ook dagelijks mee in mijn werk. Vaak zeiden managers tegen mij: “Thijs, geef het op. Ga je richten op klanten die wel willen”. Vooral op dat punt zet ik door en wil ik mensen absoluut het tegendeel bewijzen. Waar een wil is, is een weg en laat andere nooit voor jou bepalen of iets wel of niet lukt, want fy je hebt zelf regie in eigen hand.
Dus jij bent bereid veel tijd te steken in mogelijke klanten die waarschijnlijk nooit klant zullen worden? Alleen maar om je gelijk te halen?

Nou Thijs, dan is het tijd voor jou om een nieuwe baan te zoeken. Wij accepteren hier geen mensen die hun tijd niet efficiënt inrichten, maar hun eigen ego belangrijker vinden.

Groetjes,
Je manager.
  donderdag 29 oktober 2020 @ 09:09:31 #133
250282 fluitbekzeenaald2.0
Oi u luzi chervona kalyna
pi_195918835
quote:
0s.gif Op donderdag 29 oktober 2020 00:17 schreef RainofDeath het volgende:

[..]

Ik heb juist respect voor mensen die zo'n omweg gemaakt hebben, de weg basisschool > VWO > Universiteit (Bachelor / Master > PhD is wat makkelijker dan basisschool > vmbo > mbo > hbo > Universiteit (Bachelor / Master ) > PhD. Ken iemand die bijna klaar is met die laatste stap en had dat nooit achter hem gezocht. Is overigens wel iemand die nooit heeft lopen zeuren/klagen.
Hoezo is de lange weg moeilijker? Je doet dan juist veel langer over hetzelfde resultaat. Spreekt wel vastberadenheid uit maar dat geldt ook voor nominaal je PhD halen, en het is geen blijk van hogere intelligentie of meer moeite doen.
Fluitbekzeenaalden zijn verwant aan de zeenaalden, de zeepaardjes en de trompetzeenaalden.
Van die laatste groep onderscheiden ze zich door de draadvormige verlenging van de middelste staartvinstralen (die bij de trompetzeenaalden ontbreken).
  zaterdag 31 oktober 2020 @ 01:37:30 #134
343486 KingRoland
#TEAMJOHANNES
pi_195956975
quote:
1s.gif Op donderdag 29 oktober 2020 09:09 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:

[..]

Hoezo is de lange weg moeilijker? Je doet dan juist veel langer over hetzelfde resultaat. Spreekt wel vastberadenheid uit maar dat geldt ook voor nominaal je PhD halen, en het is geen blijk van hogere intelligentie of meer moeite doen.
Hangt ervan af. Ik vind zelf dat vmbo -> PhD of Master veel interessanter dan VWO naar Master/PhD. Zegt een hoop over de persoon. VWO -> PhD is natuurlijk ook een prestatie, maar dat valt imo minder op. Dat laatste vmbo naar master/PhD zie je ook niet vaak in de praktijk dus extra bijzonder.
graag op anoniem
  zaterdag 31 oktober 2020 @ 01:40:43 #135
343486 KingRoland
#TEAMJOHANNES
pi_195956982
Daarnaast kan het voor sommige functies ook handiger zijn om een student te hebben die bijvoorbeeld een hbo bachelor/master + wo bachelor/master heeft.
graag op anoniem
pi_195978059
pi_195978121
quote:
9s.gif Op woensdag 28 oktober 2020 22:25 schreef Godshand het volgende:

[..]

Geblocked? Nou dan mist ze jullie niet echt? :D
We zijn een groot bedrijf, maar ook weer niet zo groot. Als ze op een andere afdeling reïntegreert komen we haar zeker weer tegen.

Oh ja, ze is ook door de manager uit de whatsapp groep geflikkerd.

[ Bericht 2% gewijzigd door Aurelius op 01-11-2020 12:42:15 ]
pi_195978256
quote:
Hahaha wtf. Het 1e gedeelte kon ik nog wel volgen, maar zodra ze over onbeperkt meedoen, defensie en vredesmissies begon....koekoek. Je zou haast denken dat ze haar zoon geschikt vindt als kanonnenvoer :')
pi_195978366
quote:

[..]

Oh ja, dat heb ik ook, mij gaat het puur om dat gejank over dat ze op de basisschool zijn onderschat. Het gaat namelijk niet om alleen om slim zijn, ook op het gebied van executieve functies moet je iets kunnen. Dus dat je toentertijd een vmbo advies kreeg kan nog altijd een goede inschatting zijn geweest.
  zondag 1 november 2020 @ 12:48:08 #140
459912 FlippingCoin
Weer zo'n kut millennial.
pi_195978445
Het enige wat ik tegenwoordig nog op linkedin doe is recruiters vertellen dat ik nog niet op zoek ben naar een nieuwe baan. :')

Kan het net zo goed verwijderen.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
Met zwijgen kruist men de duivel
pi_195978975
quote:
0s.gif Op zondag 1 november 2020 12:41 schreef Chia het volgende:

[..]

Oh ja, dat heb ik ook, mij gaat het puur om dat gejank over dat ze op de basisschool zijn onderschat. Het gaat namelijk niet om alleen om slim zijn, ook op het gebied van executieve functies moet je iets kunnen. Dus dat je toentertijd een vmbo advies kreeg kan nog altijd een goede inschatting zijn geweest.
Dat ze janken is natuurlijk minder. Maar vaak ligt het aan hun zelf. Persoonlijk vind ik studiekeuzes rond je 12e-16e jaar moeten maken te vroeg.

Rond je 12e krijg je een advies vanuit de basisschool, terwijl je op dat moment nog lang niet uit gegroeid bent en uit ontwikkeld.

Vervolgens groei je verder en verschuiven je interesses. Met name rond het 16e jaar beginnen hormonen op te spelen en is voor sommigen bezig zijn met seks/relaties, feestjes en "er bij horen/je laten zien" belangrijker dan een opleiding. Als ze verder gegroeid zijn rond hun 21e komt vaak het besef wel dat ze meer kunnen en moet er alsnog om geschoold worden via het bedrijfsleven, of wordt er part-time aan de universiteit of hogeschool gestudeerd.

Ik kan mij ook zo iemand herinneren uit mijn basisschool die ook een VMBO (heette toen LBO)->MBO->HBO->Universiteit carrière heeft doorlopen. Ik herinnerde mij hem als iemand altijd met techniek bezig maar als basisschool kind vaak ook wat aan het lol trappen.

Toen ik hem op een reünie sprak was hij de rust zelve en was bij hem de stap makkelijk van LTS naar MTS gegaan (onderdeel van LBO en HBO). Daarna werd hij mogelijk al wat rustiger en stak meer tijd in HTS en Universiteit. Ik denk toen voor hem LBO advies werd gegeven hij gewoon te jong was en nog te speels om er een potentiële hoog opgeleid iemand in te zien als basisschool docent.
  zondag 1 november 2020 @ 14:06:25 #142
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_195980420
quote:
1s.gif Op zondag 1 november 2020 12:32 schreef Stefanovich het volgende:

[..]

Hahaha wtf. Het 1e gedeelte kon ik nog wel volgen, maar zodra ze over onbeperkt meedoen, defensie en vredesmissies begon....koekoek. Je zou haast denken dat ze haar zoon geschikt vindt als kanonnenvoer :')
Ja dat idee had ik ook

Die is klaar met haar kind ofzo 😅
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_195980561
quote:

[..]

quote:
1s.gif Op zondag 1 november 2020 14:06 schreef Molo het volgende:

[..]

Ja dat idee had ik ook

Die is klaar met haar kind ofzo 😅
Het is denk ik anders bedoeld. Dat deze persoon lief is en daarom geen conflict maar juist vrede oproept in mensen.

[ Bericht 22% gewijzigd door #ANONIEM op 01-11-2020 14:11:00 ]
  zondag 1 november 2020 @ 14:19:15 #144
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_195980823
quote:
1s.gif Op zondag 1 november 2020 14:10 schreef Godfried_met_den_baard het volgende:

[..]

[..]

Het is denk ik anders bedoeld. Dat deze persoon lief is en daarom geen conflict maar juist vrede oproept in mensen.
Ja hartstikke fantastisch, alleen zo zit de wereld niet in elkaar

Het is klote voor haar en wellicht helpt het haar om met de ellende om te gaan in haar leven door zo de kop in het zand te steken maar ze heeft een kind wat nooit zelfstandig zal gaan worden en altijd afhankelijk zal blijven van anderen en super kwetsbaar is.
Dat kun je mooi vinden, en wellicht is het een schat van een joch, maar de werkelijkheid en de feiten veranderen er niet door
pi_195982620
quote:

[..]

Het syndroom van down als een groot cadeau zien is ook wel next level koekoek hoor.
  zondag 1 november 2020 @ 16:53:53 #146
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_195984791
quote:
1s.gif Op zondag 1 november 2020 15:13 schreef NightDancert het volgende:

[..]

Het syndroom van down als een groot cadeau zien is ook wel next level koekoek hoor.
Ik ken wel diep gelovigen die het zien als extra test van God en zodoende een geschenk

Zo kun je ook de crap in je leven nog goed praten en het nog positief zien ook :X
pi_195988869
quote:
Volgens mij is de dienstplicht al enige tijd afgeschaft dus beetje lulverhaal dit.
pi_195988908
quote:
1s.gif Op zondag 1 november 2020 20:07 schreef Godshand het volgende:

[..]

Volgens mij is de dienstplicht al enige tijd afgeschaft dus beetje lulverhaal dit.
Nee opgeschort. Je ontvangt nog steeds een brief over je dienstplicht.
  zondag 1 november 2020 @ 20:08:55 #149
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_195988912
quote:
1s.gif Op zondag 1 november 2020 20:07 schreef Godshand het volgende:

[..]

Nee niet afgeschaft, het wordt alleen niet meer uitgevoerd.
Je krijgt wel een brief erover dat je soort van ingeschreven bent, als je 17 bent. Tegenwoordig ook meiden trouwens, dat was eerst alleen voor jongens.
pi_195988961
quote:
1s.gif Op zondag 1 november 2020 20:08 schreef NightDancert het volgende:

[..]

Nee opgeschort. Je ontvangt nog steeds een brief over je dienstplicht.
Dus je mag dan vrijwillig mee doen?
pi_195988985
quote:
1s.gif Op zondag 1 november 2020 20:11 schreef Godshand het volgende:

[..]

Geen idee meer wat in die brief stond, dat is alweer een tijdje geleden.
  zondag 1 november 2020 @ 20:13:31 #152
213344 Ypmaha
Onjuist bejegend
pi_195988992
quote:
1s.gif Op zondag 1 november 2020 20:11 schreef Godshand het volgende:

[..]

als de oorlog uitbreekt ja
  zondag 8 november 2020 @ 13:43:55 #153
374500 Domme_Gans
Dom, gans is dom.
pi_196133717
Dit is dan geen linkedin verhaal maar dit verhaal in combinatie me die super geposeerde foto's :') Kijk ons eens lol hebben en het goed met elkaar kunnen vinden :r

[ Bericht 6% gewijzigd door Domme_Gans op 08-11-2020 14:59:10 ]
-weg-
pi_196135051
quote:
10s.gif Op zondag 8 november 2020 13:43 schreef Domme_Gans het volgende:
Dit is dan geen linkedin verhaal maar dit verhaal in combinatie me die super geposeerde foto's :') Kijk ons eens lol hebben en het goed met elkaar kunnen vinden :r

[ afbeelding ]
Sowieso teamleiders :')
  zondag 8 november 2020 @ 15:01:06 #155
471046 YoungDriller
Stampt graag op lange tenen
pi_196135206
_O-
pi_196136627
quote:

[ afbeelding ]
Dat is bijna overal zo. Het is gewoon onderdeel van het kantoorleven.

En buiten kantoor roddelt iedereen over elkaar, omdat ze elkaar eigenlijk niet kunnen uitstaan.
pi_196136915
quote:

[..]

Als je slim bent, dan hoef je echt niet hard te werken om vwo te halen. Ik spreek uit ervaring. De tijd dat vwo voor 'nerdjes' was is allang voorbij. Vwo/universiteit zit tegenwoordig vol met kansenparels, omdat het niveau niks meer voorstelt. Daarom neem ik die mensen niet serieus, omdat ik weet dat het geen grote prestatie is om een universitaire diploma te halen.

Ik ben eerder verbaasd hoe een zogenaamde 'doorzetter' en 'intelligent' persoon vier jaar lang op het vmbo kan blijven :')
  zondag 8 november 2020 @ 16:46:25 #158
374500 Domme_Gans
Dom, gans is dom.
pi_196136935
quote:
0s.gif Op zondag 8 november 2020 16:25 schreef Sander166 het volgende:

[..]

Dat is bijna overal zo. Het is gewoon onderdeel van het kantoorleven.

En buiten kantoor roddelt iedereen over elkaar, omdat ze elkaar eigenlijk niet kunnen uitstaan.

Dit topic niet snappen :')
-weg-
pi_196148877
quote:
Hein Heijnen is echt een kutmongool.
pi_196148892
quote:

[ afbeelding ]
Ze lachen dat sletje uit?
pi_196149050
quote:
0s.gif Op woensdag 26 augustus 2020 22:12 schreef Sheffield het volgende:

[..]

De "Banen" van die mensen ook :'(
Het valt mij op dat zulke CoAcH figuren echt hinderlijk zijn op LinkedIn. Betweterig overkomen, kutverhalen ophangen en zogenaamd begaan zijn met de HeLe WeReLd. Flikker toch op.
pi_196149501
quote:

[ afbeelding ]
Dat 'interview' :D
  maandag 9 november 2020 @ 17:45:17 #163
374500 Domme_Gans
Dom, gans is dom.
pi_196154890
quote:
0s.gif Op maandag 9 november 2020 12:28 schreef tjoptjop het volgende:

[..]

Dat 'interview' :D
[ afbeelding ]
_O-

Die Faraz is dus nu aan zijn vierde baan sinds 2018 :X als je zijn linkedin mag geloven :{ Is toch geen goed teken als je een gemiddelde hebt van 6 maanden per baan?

[ Bericht 0% gewijzigd door Domme_Gans op 09-11-2020 17:52:48 ]
-weg-
  maandag 9 november 2020 @ 19:16:19 #164
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_196156744
quote:
10s.gif Op maandag 9 november 2020 17:45 schreef Domme_Gans het volgende:

[..]

_O-

Die Faraz is dus nu aan zijn vierde baan sinds 2018 :X als je zijn linkedin mag geloven :{ Is toch geen goed teken als je een gemiddelde hebt van 6 maanden per baan?
Kun je nagaan hoe irritant hij op z'n werk is.
“A wizard is never late, nor is he early .He arrives precisely when he means to.”
  maandag 9 november 2020 @ 19:45:13 #165
374500 Domme_Gans
Dom, gans is dom.
pi_196157391
quote:
0s.gif Op maandag 9 november 2020 19:16 schreef LordofLeaves het volgende:

[..]

Kun je nagaan hoe irritant hij op z'n werk is.
Of incompetent, alhoewel incompetente mensen zijn rete irritant :P
-weg-
  maandag 9 november 2020 @ 19:51:51 #166
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_196157539
quote:
15s.gif Op maandag 9 november 2020 19:45 schreef Domme_Gans het volgende:

[..]

Of incompetent, alhoewel incompetente mensen zijn rete irritant :P
Whehe, daar zit Nederland vol mee. :P
“A wizard is never late, nor is he early .He arrives precisely when he means to.”
pi_196157612
Sowieso is LinkedIn niet meer wat het is geweest, teveel mensen die denken dat ze op Facebook zitten.

Dan is er een discussie gaande waar een vrouw zich inmengt en dan net doet alsof ze jaren lang onderzoek heeft gedaan en als je dan op haar profiel kijkt:

'CEO at bolletjerodewol.nl'

Sowieso zijn die 'positieviteits verhaaltjes'onzin, kan niet voorstellen dat er serieus mensen elke dag naar hun werk gaan en dan denken: 'ik ga vandaag weer alles op alles zetten om het team positief te beinvloeden' :') :') :')
Nee
  maandag 9 november 2020 @ 20:21:03 #168
431496 girlnextdoor.
Could be mine, could be yours.
pi_196158317
Ja idd, teveel mensen doen alsof LinkedIn het nieuwe facebook is.

Laatst zag ik dat iemand vian LinkedIn meldde dat zijn kind was overleden. Koekkoek. Dat zet je daar toch niet op?
With love :*
  maandag 9 november 2020 @ 20:23:56 #169
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_196158375
quote:
1s.gif Op maandag 9 november 2020 20:21 schreef girlnextdoor. het volgende:
Ja idd, teveel mensen doen alsof LinkedIn het nieuwe facebook is.

Laatst zag ik dat iemand vian LinkedIn meldde dat zijn kind was overleden. Koekkoek. Dat zet je daar toch niet op?
Ik zag laatst ook iemand die meldde dat hij die dag euthanasie ging plegen. Weken er na wensten mensen hem nog sterkte :')
  maandag 9 november 2020 @ 20:59:56 #170
374500 Domme_Gans
Dom, gans is dom.
pi_196159249
quote:
1s.gif Op maandag 9 november 2020 20:23 schreef Immerdebestebob het volgende:

[..]

Ik zag laatst ook iemand die meldde dat hij die dag euthanasie ging plegen. Weken er na wensten mensen hem nog sterkte :')
Was hij ondertussen al dood ?
-weg-
  maandag 9 november 2020 @ 21:01:40 #171
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_196159283
quote:
7s.gif Op maandag 9 november 2020 20:59 schreef Domme_Gans het volgende:

[..]

Was hij ondertussen al dood ?
Ja :')
  maandag 9 november 2020 @ 21:06:07 #172
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_196159373
quote:

[..]

_O-

Godverdomme :D
pi_196172509
quote:

[..]

Ik ben zelf bezig met vmbo > mbo > hbo > pre-Master > Master > PhD. En zit nu in het vierde jaar van mijn PhD en probeer mijn thesis te schrijven en het af te ronden. En je kan over beide wegen wel positieve dingen zeggen. Zo denk ik dat iemand die vwo > PhD doet over het algemeen een hogere intelligentie heeft en dit ook laat zien omdat ie er waarschijnlijk minder lang over gedaan heeft. Terwijl iemand die vmbo > PhD doet waarschijnlijk meer doorzettingsvermogen heeft, misschien ook meer geduld en het onderwerp iets interessanter.

Waar ik wel een hekel aan heb is aan mensen die erover gaan klagen dat mensen vroeger niet in hun geloofd hebben. Nou als je mijn oude cijferlijsten zou zien en hoe ik was, dan geef ik de mensen die zoiets vroeger over mij zeiden zelfs groot gelijk. Ik ben gewoon een beetje een laatbloeier en ben vaak met dingen wat later. That's all.
  dinsdag 10 november 2020 @ 17:45:43 #174
341922 Academicus
Geletterd tot op het bot
pi_196173194
LinkedIn is er, net als alle sociale media, alleen om het narcisme van de mens te openbaren

Fok is er voor de échte verhalen
Beati pauperes spiritu
  dinsdag 10 november 2020 @ 17:59:51 #175
250282 fluitbekzeenaald2.0
Oi u luzi chervona kalyna
pi_196173408
quote:

[..]

Maar is hij er wel weer bovenop gekomen?
Fluitbekzeenaalden zijn verwant aan de zeenaalden, de zeepaardjes en de trompetzeenaalden.
Van die laatste groep onderscheiden ze zich door de draadvormige verlenging van de middelste staartvinstralen (die bij de trompetzeenaalden ontbreken).
  maandag 23 november 2020 @ 14:27:34 #176
213344 Ypmaha
Onjuist bejegend
pi_196377476
quote:
Als ze 's ochtends beneden komt is alles nog donker. Het is muisstil, ze wil zich eigenlijk niet bewegen. Bang om de magie te verbreken. Ze doet alleen de lichtjes van de kerstboom aan en gaat op de hoek van de bank zitten, lekker dicht bij het raam. Ze kruipt lekker onder een dekentje en kijkt naar buiten. Zo zit ze minutenlang in alle stilte met alleen het zachte licht van de kerstboom. Ze ziet het buiten langzaam licht worden; hoe de zon langzaam kleur geeft aan de huizen, de bomen en de lucht. De eerste vogeltjes laten zich zien, verkennen de tuin, pikken wat zaadjes weg en vertrekken weer. Een vliegtuig vliegt over, een raam gaat open. De wereld wordt wakker. Van boven klinkt gestommel en al snel hoort ze de eerste voetjes op de trap. Als de deur opengaat verschijnt een lachend gezicht. De dag is begonnen.
pi_196377510
quote:
0s.gif Op maandag 23 november 2020 14:27 schreef Ypmaha het volgende:

[..]

Dagboek van een werkeloze vrouw of wat :?
pi_196377554
quote:

[..]

pi_196377706
quote:

[..]

quote:
Als ze 's ochtends beneden komt is ligt de hele woonkamer nog overhoop met speelgoed. Ze probeert stil te zijn, maar stapt op een lego-blokje. Een schreeuw van pijn en irritatie: de magie is verbroken. Ze doet alleen de lichtjes van de kerstboom aan, de rest is teveel gedoe, en ploft op de bank. Onder een dekentje, want het is nog tyfuskoud zo 's ochtends vroeg. Ze zit minutenlang stil in een donker hoekje, want een nacht van 3 uur slaap is geen pretje. Dan wordt het eindelijk een beetje licht buiten. Buiten komt een roedel duiven het terras onderschijten. Een vliegtuig vliegt over en maakt een hoop kabaal. Hierdoor wordt de rest van het huis wakker. Op de trap klinkt gestommel en gehuil. Als de deur opengaat verschijnt een rood aangelopen, huilende en snotterend gezicht. De dag is begonnen.
pi_196378596
quote:
3s.gif Op maandag 23 november 2020 14:44 schreef Piles het volgende:

[..]

[..]

:D
  maandag 23 november 2020 @ 17:34:44 #181
213344 Ypmaha
Onjuist bejegend
pi_196380062
quote:
1s.gif Op maandag 23 november 2020 14:29 schreef Godshand het volgende:

[..]

Dagboek van een werkeloze vrouw of wat :?
Nee een ghost writer oid. Wel vrouw idd :D

Of misschien een werkeloze ghostwriter :D
  maandag 23 november 2020 @ 18:51:11 #182
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_196381200
quote:

[..]

[..]

_O- _O_
  maandag 23 november 2020 @ 20:09:13 #183
242851 bokkepoot
Compleet irrelevant
pi_196382560
quote:

[..]

[..]

Waarheid, ^O^
Als ook van de sarcastische opmerkingen
pi_196384139
quote:
1s.gif Op maandag 23 november 2020 17:34 schreef Ypmaha het volgende:

[..]

Nee een ghost writer oid. Wel vrouw idd :D

Of misschien een werkeloze ghostwriter :D
Ah zo. En die post dit op LinkedIn? Misschien verkapte sollicitatie om haar boek uit te mogen geven? :')

Ja er staat "ze" in de derde persoon en het gebruik van veel verkleinwoorden ("dekentje", "vogeltje") doet een vrouwelijke schrijver vermoeden.
  dinsdag 24 november 2020 @ 00:11:10 #185
213344 Ypmaha
Onjuist bejegend
pi_196386853
quote:
1s.gif Op maandag 23 november 2020 21:23 schreef Godshand het volgende:

[..]

Ah zo. En die post dit op LinkedIn? Misschien verkapte sollicitatie om haar boek uit te mogen geven? :')

Ja er staat "ze" in de derde persoon en het gebruik van veel verkleinwoorden ("dekentje", "vogeltje") doet een vrouwelijke schrijver vermoeden.
Ja verder niet op haar profiel gekeken, maar ze lijkt rond de 30. Misschien heeft ze een verkapte midlife crisis of zit ze echt om werk verlegen.
pi_196399414
Geen nepverhaal, maar net wel een nepfoto op LinkedIn gezien. Een bekende van een bekende, die met een mortarboard (geen idee hoe dat vierkante promovendushoedje eigenlijk in het Nederlands heet) op de foto staat. Blijkt dus dat ze helemaal niet gepromoveerd is, maar deeltijd hbo communicatie heeft afgerond...

Niks mis met hbo, deeltijd of de studie communicatie hoor, maar ga niet interessant doen alsof je gepromoveerd bent. Ik ga ook niet met een Olympische medaille op de foto omdat ik een rondje was hardlopen.
Op donderdag 7 juli 2022 12:47 schreef LordofLeaves het volgende:
Bij deze ben jij de marimba van KLB. :P
pi_196404253
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 november 2020 23:00 schreef knoopie het volgende:
mortarboard (geen idee hoe dat vierkante promovendushoedje eigenlijk in het Nederlands heet)
Baret, afstudeerbaret, afstudeerhoedje.
  woensdag 25 november 2020 @ 11:51:24 #188
36431 bleiblei
Toogmakker:copyright:
pi_196404595
quote:
Geen nepverhaal, maar net wel een nepfoto op LinkedIn gezien. Een bekende van een bekende, die met een mortarboard (geen idee hoe dat vierkante promovendushoedje eigenlijk in het Nederlands heet) op de foto staat. Blijkt dus dat ze helemaal niet gepromoveerd is, maar deeltijd hbo communicatie heeft afgerond...

Niks mis met hbo, deeltijd of de studie communicatie hoor, maar ga niet interessant doen alsof je gepromoveerd bent. Ik ga ook niet met een Olympische medaille op de foto omdat ik een rondje was hardlopen.
Dan hang je wel veel gewicht aan zo een hoedje :P .
Ik heb ze zelfs uitgedeeld zien worden bij lame ass certificaten die mensen haalden bij trainingen @ work.
  woensdag 25 november 2020 @ 11:55:24 #189
213344 Ypmaha
Onjuist bejegend
pi_196404657
quote:
0s.gif Op woensdag 25 november 2020 11:51 schreef bleiblei het volgende:

[..]

Dan hang je wel veel gewicht aan zo een hoedje :P .
Ik heb ze zelfs uitgedeeld zien worden bij lame ass certificaten die mensen haalden bij trainingen @ work.
Hahahaha serieus? :D
  woensdag 25 november 2020 @ 11:56:41 #190
36431 bleiblei
Toogmakker:copyright:
pi_196404673
quote:
0s.gif Op woensdag 25 november 2020 11:55 schreef Ypmaha het volgende:

[..]

Hahahaha serieus? :D
Ja joh, die koop je toch ook gewoon bij een feestwinkel als :r "ludiek gebaar" :r .
pi_196405677
quote:
0s.gif Op woensdag 25 november 2020 11:56 schreef bleiblei het volgende:

[..]

Ja joh, die koop je toch ook gewoon bij een feestwinkel als :r "ludiek gebaar" :r .
De enige keer dat ik dingen in het echt heb gezien, is als er iemand ging promoveren, maar dat zal dan wel aan mijn vriendenkring liggen.

In ieder geval zou ik ook niet een foto op LinkedIn zetten als ik een carnavalswinkelhoedje van mijn vrienden zou krijgen.
Op donderdag 7 juli 2022 12:47 schreef LordofLeaves het volgende:
Bij deze ben jij de marimba van KLB. :P
  woensdag 25 november 2020 @ 13:19:10 #192
459912 FlippingCoin
Weer zo'n kut millennial.
pi_196405978
quote:

Ja snap dat ook niet je ziet zelfs op de middelbare school dat ze die dingen opdoen.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
Met zwijgen kruist men de duivel
  woensdag 25 november 2020 @ 13:33:17 #193
417380 Systeembeheerder
ICT'ers zijn autisten.
pi_196406243
quote:
0s.gif Op maandag 17 augustus 2020 09:45 schreef C.L.Werner het volgende:

Wat fijn dat er nog steeds mensen zijn die hun hart volgen en ook doen wat hun hart hen ingeeft!

Zullen we in 2020 ons hoofd iets meer uitzetten en allemaal meer doen wat ons hart ons ingeeft? Dan wordt het voor iedereen een mooi 2020!! 💞

Een hele fijne jaar wisseling!
We weten allemaal hoe dat is afgelopen. :'(
Géén toegang , vraag uw rechten aan bij de systeembeheerder.
pi_196408447
quote:
0s.gif Op woensdag 25 november 2020 12:58 schreef knoopie het volgende:

[..]

De enige keer dat ik dingen in het echt heb gezien, is als er iemand ging promoveren, maar dat zal dan wel aan mijn vriendenkring liggen.

In ieder geval zou ik ook niet een foto op LinkedIn zetten als ik een carnavalswinkelhoedje van mijn vrienden zou krijgen.
Ik heb al redelijk wat mensen zien promoveren, wel allemaal bij dezelfde universiteit, maar ik heb nog nooit een promovenda een afstudeer baret zien dragen. Wel is het de bedoeling dat je een rokkostuum draagt als je een Nederlandse nationaliteit hebt. Maar oké dat kan aan deze specifieke universiteit gelegen hebben. Wel heb ik deze afstudeer baretten gezien bij de bachelor uitreiking van deze specifieke universiteit.
pi_196579611
Leuk stukkie over hoe raar LI eigenlijk is.

https://divinations.substack.com/p/linkedins-alternate-universe##
Aldus.
pi_196580304
Klacht: Voetbalclubs die op LinkedIn posten over wedstrijden en mensen die dat liken
pi_196580614
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 november 2020 00:11 schreef Ypmaha het volgende:

[..]

Ja verder niet op haar profiel gekeken, maar ze lijkt rond de 30. Misschien heeft ze een verkapte midlife crisis of zit ze echt om werk verlegen.
Is het een milf
Nee
  zondag 6 december 2020 @ 15:01:45 #198
213344 Ypmaha
Onjuist bejegend
pi_196581765
quote:
0s.gif Op zondag 6 december 2020 14:02 schreef Boze_Meeuw het volgende:

[..]

Is het een milf
Dat wel :D

Er noemt hier iemand zich een 'werkplek influencer' :D
  woensdag 9 december 2020 @ 11:47:27 #199
213344 Ypmaha
Onjuist bejegend
pi_196634887
quote:
Ik bèn niet een persoon die voor mijzelf opkomt. Ik bèn een perfectionist. Ik bèn iemand die onzeker is in het bijzijn van anderen. Als mensen zijn we snel geneigd anderen maar zeker ook onszelf bepaalde labels op te leggen. Het gedrag dat we onszelf hebben aangeleerd maken we ons eigen en zien we als definitief. Door te beweren dat we ook echt zo zíjn en ons hier ook zo over uitspreken maken we verandering bijna onmogelijk. Echter, als je bepaald gedrag hebt geleerd kun je jezelf dus ook iets anders aanleren. Wat zou er bij jou gebeuren als je 'ik ben ...' zou aanpassen naar 'ik gedraag mij ..."? Zou het ruimte creëeren voor jezelf om het anders te doen en je dus ook anders te kunnen gaan voelen? Om verandering mogelijk te maken is het handig om bij het eindresultaat te beginnen. Stel jezelf daarom eens de volgende vraag: ‘In welk opzicht zou ik mij anders willen voelen?’ En maak het daarna praktisch door te bedenken wat voor gedrag er bij dat gevoel hoort. Wat zou je aankomende week net even anders kunnen doen? Ik ben benieuwd 😄 ! #persoonlijkegroei #coaching #psychologie
pi_196635220

FYI: ze komt jullie even opvoeden op LinkedIn, vieze racisten!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')