Sowieso teamleidersquote:Op zondag 8 november 2020 13:43 schreef Domme_Gans het volgende:
Dit is dan geen linkedin verhaal maar dit verhaal in combinatie me die super geposeerde foto'sKijk ons eens lol hebben en het goed met elkaar kunnen vinden
![]()
[ afbeelding ]
Dat is bijna overal zo. Het is gewoon onderdeel van het kantoorleven.quote:Op zondag 8 november 2020 13:43 schreef Domme_Gans het volgende:
Dit is dan geen linkedin verhaal maar dit verhaal in combinatie me die super geposeerde foto'sKijk ons eens lol hebben en het goed met elkaar kunnen vinden
![]()
[ afbeelding ]
Als je slim bent, dan hoef je echt niet hard te werken om vwo te halen. Ik spreek uit ervaring. De tijd dat vwo voor 'nerdjes' was is allang voorbij. Vwo/universiteit zit tegenwoordig vol met kansenparels, omdat het niveau niks meer voorstelt. Daarom neem ik die mensen niet serieus, omdat ik weet dat het geen grote prestatie is om een universitaire diploma te halen.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 00:17 schreef RainofDeath het volgende:
[..]
Ik heb juist respect voor mensen die zo'n omweg gemaakt hebben, de weg basisschool > VWO > Universiteit (Bachelor / Master > PhD is wat makkelijker dan basisschool > vmbo > mbo > hbo > Universiteit (Bachelor / Master ) > PhD. Ken iemand die bijna klaar is met die laatste stap en had dat nooit achter hem gezocht. Is overigens wel iemand die nooit heeft lopen zeuren/klagen.
Dit topic niet snappenquote:Op zondag 8 november 2020 16:25 schreef Sander166 het volgende:
[..]
Dat is bijna overal zo. Het is gewoon onderdeel van het kantoorleven.
En buiten kantoor roddelt iedereen over elkaar, omdat ze elkaar eigenlijk niet kunnen uitstaan.
Ze lachen dat sletje uit?quote:Op zondag 8 november 2020 13:43 schreef Domme_Gans het volgende:
![]()
[ afbeelding ]
Het valt mij op dat zulke CoAcH figuren echt hinderlijk zijn op LinkedIn. Betweterig overkomen, kutverhalen ophangen en zogenaamd begaan zijn met de HeLe WeReLd. Flikker toch op.quote:
Dat 'interview'quote:Op zondag 8 november 2020 13:43 schreef Domme_Gans het volgende:
![]()
[ afbeelding ]
quote:
Kun je nagaan hoe irritant hij op z'n werk is.quote:Op maandag 9 november 2020 17:45 schreef Domme_Gans het volgende:
[..]![]()
Die Faraz is dus nu aan zijn vierde baan sinds 2018als je zijn linkedin mag geloven
Is toch geen goed teken als je een gemiddelde hebt van 6 maanden per baan?
Of incompetent, alhoewel incompetente mensen zijn rete irritantquote:Op maandag 9 november 2020 19:16 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Kun je nagaan hoe irritant hij op z'n werk is.
Whehe, daar zit Nederland vol mee.quote:Op maandag 9 november 2020 19:45 schreef Domme_Gans het volgende:
[..]
Of incompetent, alhoewel incompetente mensen zijn rete irritant
Ik zag laatst ook iemand die meldde dat hij die dag euthanasie ging plegen. Weken er na wensten mensen hem nog sterktequote:Op maandag 9 november 2020 20:21 schreef girlnextdoor. het volgende:
Ja idd, teveel mensen doen alsof LinkedIn het nieuwe facebook is.
Laatst zag ik dat iemand vian LinkedIn meldde dat zijn kind was overleden. Koekkoek. Dat zet je daar toch niet op?
Was hij ondertussen al dood ?quote:Op maandag 9 november 2020 20:23 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ik zag laatst ook iemand die meldde dat hij die dag euthanasie ging plegen. Weken er na wensten mensen hem nog sterkte
quote:Op maandag 9 november 2020 20:23 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ik zag laatst ook iemand die meldde dat hij die dag euthanasie ging plegen. Weken er na wensten mensen hem nog sterkte
Ik ben zelf bezig met vmbo > mbo > hbo > pre-Master > Master > PhD. En zit nu in het vierde jaar van mijn PhD en probeer mijn thesis te schrijven en het af te ronden. En je kan over beide wegen wel positieve dingen zeggen. Zo denk ik dat iemand die vwo > PhD doet over het algemeen een hogere intelligentie heeft en dit ook laat zien omdat ie er waarschijnlijk minder lang over gedaan heeft. Terwijl iemand die vmbo > PhD doet waarschijnlijk meer doorzettingsvermogen heeft, misschien ook meer geduld en het onderwerp iets interessanter.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 00:17 schreef RainofDeath het volgende:
[..]
Ik heb juist respect voor mensen die zo'n omweg gemaakt hebben, de weg basisschool > VWO > Universiteit (Bachelor / Master > PhD is wat makkelijker dan basisschool > vmbo > mbo > hbo > Universiteit (Bachelor / Master ) > PhD. Ken iemand die bijna klaar is met die laatste stap en had dat nooit achter hem gezocht. Is overigens wel iemand die nooit heeft lopen zeuren/klagen.
Maar is hij er wel weer bovenop gekomen?quote:Op maandag 9 november 2020 20:23 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
quote:Als ze 's ochtends beneden komt is alles nog donker. Het is muisstil, ze wil zich eigenlijk niet bewegen. Bang om de magie te verbreken. Ze doet alleen de lichtjes van de kerstboom aan en gaat op de hoek van de bank zitten, lekker dicht bij het raam. Ze kruipt lekker onder een dekentje en kijkt naar buiten. Zo zit ze minutenlang in alle stilte met alleen het zachte licht van de kerstboom. Ze ziet het buiten langzaam licht worden; hoe de zon langzaam kleur geeft aan de huizen, de bomen en de lucht. De eerste vogeltjes laten zich zien, verkennen de tuin, pikken wat zaadjes weg en vertrekken weer. Een vliegtuig vliegt over, een raam gaat open. De wereld wordt wakker. Van boven klinkt gestommel en al snel hoort ze de eerste voetjes op de trap. Als de deur opengaat verschijnt een lachend gezicht. De dag is begonnen.
Dagboek van een werkeloze vrouw of watquote:
quote:
quote:Als ze 's ochtends beneden komt is ligt de hele woonkamer nog overhoop met speelgoed. Ze probeert stil te zijn, maar stapt op een lego-blokje. Een schreeuw van pijn en irritatie: de magie is verbroken. Ze doet alleen de lichtjes van de kerstboom aan, de rest is teveel gedoe, en ploft op de bank. Onder een dekentje, want het is nog tyfuskoud zo 's ochtends vroeg. Ze zit minutenlang stil in een donker hoekje, want een nacht van 3 uur slaap is geen pretje. Dan wordt het eindelijk een beetje licht buiten. Buiten komt een roedel duiven het terras onderschijten. Een vliegtuig vliegt over en maakt een hoop kabaal. Hierdoor wordt de rest van het huis wakker. Op de trap klinkt gestommel en gehuil. Als de deur opengaat verschijnt een rood aangelopen, huilende en snotterend gezicht. De dag is begonnen.
Nee een ghost writer oid. Wel vrouw iddquote:Op maandag 23 november 2020 14:29 schreef Godshand het volgende:
[..]
Dagboek van een werkeloze vrouw of wat
Ah zo. En die post dit op LinkedIn? Misschien verkapte sollicitatie om haar boek uit te mogen geven?quote:Op maandag 23 november 2020 17:34 schreef Ypmaha het volgende:
[..]
Nee een ghost writer oid. Wel vrouw idd
Of misschien een werkeloze ghostwriter
Ja verder niet op haar profiel gekeken, maar ze lijkt rond de 30. Misschien heeft ze een verkapte midlife crisis of zit ze echt om werk verlegen.quote:Op maandag 23 november 2020 21:23 schreef Godshand het volgende:
[..]
Ah zo. En die post dit op LinkedIn? Misschien verkapte sollicitatie om haar boek uit te mogen geven?
Ja er staat "ze" in de derde persoon en het gebruik van veel verkleinwoorden ("dekentje", "vogeltje") doet een vrouwelijke schrijver vermoeden.
Baret, afstudeerbaret, afstudeerhoedje.quote:Op dinsdag 24 november 2020 23:00 schreef knoopie het volgende:
mortarboard (geen idee hoe dat vierkante promovendushoedje eigenlijk in het Nederlands heet)
Dan hang je wel veel gewicht aan zo een hoedjequote:Op dinsdag 24 november 2020 23:00 schreef knoopie het volgende:
Geen nepverhaal, maar net wel een nepfoto op LinkedIn gezien. Een bekende van een bekende, die met een mortarboard (geen idee hoe dat vierkante promovendushoedje eigenlijk in het Nederlands heet) op de foto staat. Blijkt dus dat ze helemaal niet gepromoveerd is, maar deeltijd hbo communicatie heeft afgerond...
Niks mis met hbo, deeltijd of de studie communicatie hoor, maar ga niet interessant doen alsof je gepromoveerd bent. Ik ga ook niet met een Olympische medaille op de foto omdat ik een rondje was hardlopen.
Hahahaha serieus?quote:Op woensdag 25 november 2020 11:51 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Dan hang je wel veel gewicht aan zo een hoedje.
Ik heb ze zelfs uitgedeeld zien worden bij lame ass certificaten die mensen haalden bij trainingen @ work.
De enige keer dat ik dingen in het echt heb gezien, is als er iemand ging promoveren, maar dat zal dan wel aan mijn vriendenkring liggen.quote:Op woensdag 25 november 2020 11:56 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Ja joh, die koop je toch ook gewoon bij een feestwinkel als"ludiek gebaar"
.
Ja snap dat ook niet je ziet zelfs op de middelbare school dat ze die dingen opdoen.quote:Op dinsdag 24 november 2020 23:00 schreef knoopie het volgende:
Geen nepverhaal, maar net wel een nepfoto op LinkedIn gezien. Een bekende van een bekende, die met een mortarboard (geen idee hoe dat vierkante promovendushoedje eigenlijk in het Nederlands heet) op de foto staat. Blijkt dus dat ze helemaal niet gepromoveerd is, maar deeltijd hbo communicatie heeft afgerond...
Niks mis met hbo, deeltijd of de studie communicatie hoor, maar ga niet interessant doen alsof je gepromoveerd bent. Ik ga ook niet met een Olympische medaille op de foto omdat ik een rondje was hardlopen.
We weten allemaal hoe dat is afgelopen.quote:Op maandag 17 augustus 2020 09:45 schreef C.L.Werner het volgende:
Wat fijn dat er nog steeds mensen zijn die hun hart volgen en ook doen wat hun hart hen ingeeft!
Zullen we in 2020 ons hoofd iets meer uitzetten en allemaal meer doen wat ons hart ons ingeeft? Dan wordt het voor iedereen een mooi 2020!! 💞
Een hele fijne jaar wisseling!
Ik heb al redelijk wat mensen zien promoveren, wel allemaal bij dezelfde universiteit, maar ik heb nog nooit een promovenda een afstudeer baret zien dragen. Wel is het de bedoeling dat je een rokkostuum draagt als je een Nederlandse nationaliteit hebt. Maar oké dat kan aan deze specifieke universiteit gelegen hebben. Wel heb ik deze afstudeer baretten gezien bij de bachelor uitreiking van deze specifieke universiteit.quote:Op woensdag 25 november 2020 12:58 schreef knoopie het volgende:
[..]
De enige keer dat ik dingen in het echt heb gezien, is als er iemand ging promoveren, maar dat zal dan wel aan mijn vriendenkring liggen.
In ieder geval zou ik ook niet een foto op LinkedIn zetten als ik een carnavalswinkelhoedje van mijn vrienden zou krijgen.
Is het een milfquote:Op dinsdag 24 november 2020 00:11 schreef Ypmaha het volgende:
[..]
Ja verder niet op haar profiel gekeken, maar ze lijkt rond de 30. Misschien heeft ze een verkapte midlife crisis of zit ze echt om werk verlegen.
quote:Ik bèn niet een persoon die voor mijzelf opkomt. Ik bèn een perfectionist. Ik bèn iemand die onzeker is in het bijzijn van anderen. Als mensen zijn we snel geneigd anderen maar zeker ook onszelf bepaalde labels op te leggen. Het gedrag dat we onszelf hebben aangeleerd maken we ons eigen en zien we als definitief. Door te beweren dat we ook echt zo zíjn en ons hier ook zo over uitspreken maken we verandering bijna onmogelijk. Echter, als je bepaald gedrag hebt geleerd kun je jezelf dus ook iets anders aanleren. Wat zou er bij jou gebeuren als je 'ik ben ...' zou aanpassen naar 'ik gedraag mij ..."? Zou het ruimte creëeren voor jezelf om het anders te doen en je dus ook anders te kunnen gaan voelen? Om verandering mogelijk te maken is het handig om bij het eindresultaat te beginnen. Stel jezelf daarom eens de volgende vraag: ‘In welk opzicht zou ik mij anders willen voelen?’ En maak het daarna praktisch door te bedenken wat voor gedrag er bij dat gevoel hoort. Wat zou je aankomende week net even anders kunnen doen? Ik ben benieuwd 😄 ! #persoonlijkegroei #coaching #psychologie
quote:Op woensdag 9 december 2020 12:05 schreef LooneyTroons het volgende:
[ afbeelding ]
FYI: ze komt jullie even opvoeden op LinkedIn, vieze racisten!
Tjonge, mensen op linkedin zullen verheugd zijn door de komst van zo'n verlichte ziel. Licht aan het einde van de tunnel #inspirerend #coaching #mooiquote:Op woensdag 9 december 2020 12:05 schreef LooneyTroons het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 9 december 2020 12:05 schreef LooneyTroons het volgende:
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |