Ja nou ja dat is denk ik het meest spectaculaire verhaal dat uit mijn koker kan komen hierquote:
Ik geef ze een ruime voldoende, maar geef toch de voorkeur aan m'n geliefde B&J bekers.quote:Op maandag 17 augustus 2020 17:25 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ik ben net een half weekje fan
Maar je moet dus constant Bluetooth aan hebben? Dat kost toch mega veel batterij?quote:Op maandag 17 augustus 2020 17:13 schreef Em31 het volgende:
@:Arizona Trouwens ik vroeg me af, kreeg jij ook een melding dat je je bluetooth aan moet zetten? Ik had dat niet aan, maar werd me ook niet gericht verteld. Nu snap ik nog wel dat dat moet, maar sowieso dat mijn ouders echt geen idee hebben dat zoiets niet automatisch gaat
Vroeg me af of dat misschien is omdat de app nog niet officieel werkt hier.
Ik verwacht niet dat iemand er nog overheen gaat komen hoorquote:Op maandag 17 augustus 2020 17:25 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ja nou ja dat is denk ik het meest spectaculaire verhaal dat uit mijn koker kan komen hier
Nu al verspeeldNa een schamele 4 maanden in deze SC
quote:Op maandag 17 augustus 2020 12:59 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ik was in 2007 op een camping in Luxemburg op vakantie. We hadden al wel een hele grote flink, luxe camper zien staan op de camping een stuk verderop. Goed verder niks achter gezocht. Ik ging elke ochtend met mijn vader vroeg naar het zwembad want ik kon nog niet (goed) zwemmen en ging oefenen elke ochtend voor mijn zwemdiploma, dus nog voordat het druk was. Dat was dus ook de tijd dat Bono naar het zwembad ging, want vroegIk had toen alleen geen idee wie hij was want ik was nog maar 7 maar mijn vader was echt verbaasd wat wij ineens alleen in een zwembad waren samen met Bono en zijn gezin. Volgende ochtend wilde mam ook per se mee naar het zwembad
En zo geschiedde
Hoe ging Ratelband om met deze tegenslag?quote:Op maandag 17 augustus 2020 17:28 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ik verwacht niet dat iemand er nog overheen gaat komen hoor![]()
Wij hebben weleens een kleine aanrijding gehad met Emile Ratelband, maar dat valt hierbij in het niet
Niet te verwarren met Blow & Job.quote:Op maandag 17 augustus 2020 17:27 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
geef toch de voorkeur aan m'n geliefde B&J bekers.
Die komen dan ook niet in bekers.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ongeïnteresseerd maar toch aanwezig.
Maar Ben & Jerry's vallen ver buiten studentenbudget.quote:Op maandag 17 augustus 2020 17:27 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Ik geef ze een ruime voldoende, maar geef toch de voorkeur aan m'n geliefde B&J bekers.
Ja, het beruchte stokjequote:Op maandag 17 augustus 2020 17:11 schreef Cyan9 het volgende:
Uitslag van de Liuk: verfrissend, maar je kan iemand vermoorden met het stokje. En ik zou wel wat meer drop willen. Want drop.
Hij riep een niet nader te noemen woord (na geconstateerd te hebben dat hij geen schade aangericht had). Hij was in het echt verder hetzelfde als op TV.quote:Op maandag 17 augustus 2020 17:30 schreef Meridiaan het volgende:
[..]
Hoe ging Ratelband om met deze tegenslag?
Ik ben dan ook heel nieuwsgierig naar die Venco schoolkrijt ijsjes.quote:Op maandag 17 augustus 2020 17:33 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja, het beruchte stokje![]()
Snap wel dat je meer drop wilt. Ik vind zelf op zich de combi wel lekker, maarja
quote:Op maandag 17 augustus 2020 17:32 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Die komen dan ook niet in bekers.Denk daar maar eens aan als je de volgende keer je lepel in een beker extra creamy nut explosion steekt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.C’est Davie :o)
Ik heb er ook gelijk weer zin inquote:Op maandag 17 augustus 2020 17:33 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja, het beruchte stokje![]()
Snap wel dat je meer drop wilt. Ik vind zelf op zich de combi wel lekker, maarja
Hangt er vanaf hoe je budgetteert.quote:Op maandag 17 augustus 2020 17:33 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Maar Ben & Jerry's vallen ver buiten studentenbudget.
quote:Op maandag 17 augustus 2020 17:32 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Die komen dan ook niet in bekers.Nee, meestal in 't kopjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.- Was er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?
- Maar had Lady Gaga onder haar vleesjurk nu ook een hamstring?
Eens eens eensquote:Op maandag 17 augustus 2020 17:34 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Die goeie oude Split krijgt hier te weinig waardering
[ afbeelding ]
Ik las ergens van niet, werken met iets van een low energy optie ofzo. Zal even zoeken waar ik dat las.quote:Op maandag 17 augustus 2020 17:28 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Maar je moet dus constant Bluetooth aan hebben? Dat kost toch mega veel batterij?
Die zijn ook een favoriet van me hoor!quote:Op maandag 17 augustus 2020 17:34 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[ afbeelding ]
Fijn dat er een winkelcentrum in Minsk naar mij is vernoemd.quote:Op maandag 17 augustus 2020 17:31 schreef Cyan9 het volgende:
Goed om te zien dat je de protesten in Wit-Rusland steunt @:Momo
[ afbeelding ]
Hajduk Split, mooie clubquote:Op maandag 17 augustus 2020 17:34 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |