abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_194598760
Jeremy Clarkson: "Iedereen die zijn banden aan het sparen is moet ontslagen worden" :')
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
  maandag 17 augustus 2020 @ 09:47:36 #77
476022 PzKpfw
Devon 'No Limits'
pi_194598802
quote:
0s.gif Op maandag 17 augustus 2020 09:41 schreef Lokale_Notabele het volgende:

[..]

Iedereen wil met respect behandeld worden. Denk je dat zijn race engineer het leuk vindt om op deze manier te kakken gezet te worden door een ventje van begin 20. Zo'n man is ook met zijn eigen carrière bezig. Stoer doen tegen je team op de boordradio is gewoon dom. Dat heeft Alonso al lang en breed aangetoond. Je scoort er alleen punten mee bij pubers op YouTube maar daar heb je verder niks aan.
Als je echt denkt dat Max dit zei om stoer te doen dan zit je er wel flink naast.
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op 't randje en erover.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek
  maandag 17 augustus 2020 @ 09:47:51 #78
15746 daNpy
Marathon Coupé
pi_194598805
quote:
0s.gif Op maandag 17 augustus 2020 09:41 schreef Lokale_Notabele het volgende:

[..]

Iedereen wil met respect behandeld worden. Denk je dat zijn race engineer het leuk vindt om op deze manier te kakken gezet te worden door een ventje van begin 20. Zo'n man is ook met zijn eigen carrière bezig. Stoer doen tegen je team op de boordradio is gewoon dom. Dat heeft Alonso al lang en breed aangetoond. Je scoort er alleen punten mee bij pubers op YouTube maar daar heb je verder niks aan.
Jij kijkt toch helemaal niet meer?
Waar zeur je dan over?
You can sleep in a racecar, but you can't race a house!
Op zaterdag 12 november 2022 13:41 schreef knoopie het volgende:
Daar kan je wel om lachen, maar de motorolie vervangen is een stuk handiger in de badkuip dan op je vloerkleed in de woonkamer.
pi_194598844
quote:
0s.gif Op maandag 17 augustus 2020 09:44 schreef spectrumanalyser het volgende:
Jeremy Clarkson: "Iedereen die zijn banden aan het sparen is moet ontslagen worden" :')
Eigenlijk wel eens.

F1 zou niet moeten draaien om banden of brandstof sparen. Het zou moeten draaien om zo hard mogelijk rond te rijden.
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_194598856
quote:
10s.gif Op maandag 17 augustus 2020 09:47 schreef daNpy het volgende:

[..]

Jij kijkt toch helemaal niet meer?
Waar zeur je dan over?
Gelukkig bepaal ik helemaal zelf waar ik wel of niet naar kijk en waar ik wel of niet over 'zeur'. Daar heb ik jou niet bij nodig. :s)

Ik denk dat je een beetje gefrustreerd begint te raken omdat je het inhoudelijk nooit van mij kunt winnen. Negen van de tien keer ga je rare schoolplein teksten posten waar ik niet zoveel mee kan. Probeer daaraan te werken.
Op vrijdag 14 april 2023 07:00 schreef Lokale_Notabele het volgende:
"Orkun Kokcu is een dynamischere verbeterde versie van Andrea Pirlo".
pi_194598992
quote:
7s.gif Op maandag 17 augustus 2020 09:52 schreef vosss het volgende:

[..]

Eigenlijk wel eens.

F1 zou niet moeten draaien om banden of brandstof sparen. Het zou moeten draaien om zo hard mogelijk rond te rijden.
Uiteraard, maar het probleem ligt niet bij de coureurs. Die willen gewoon zo hoog mogelijk eindigen. Het ligt bij de regels die het laten lonen om 'efficiënt' te rijden. Als je dan ook nog circuits hebt waar bijna niet in te halen valt zonder significante overspeed en lang achter iemand rijden funest is voor je banden, dan loont het al helemaal om te temporiseren.
Als je dan als Mercedes ook nog eens vaak zo superieur bent dat je je coureurs wel op halve kracht naar de finish kunt laten cruisen waarmee je weer je onderdelen spaart voor volgende races en dus penalties vermijdt (ook weer een regelkwestie), dan beloon je dat soort slap gedrag nog veel meer.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_194599010
quote:
1s.gif Op maandag 17 augustus 2020 09:32 schreef Godfried_met_den_baard het volgende:

[..]

Heb jij iets beters?
Zeker
pi_194599062
quote:
0s.gif Op maandag 17 augustus 2020 10:10 schreef mikieu het volgende:

[..]

Zeker
Nou vertel.
Laat ons niet langer in spanning
  maandag 17 augustus 2020 @ 10:15:57 #84
277319 Tinos85
Gewoon lekker
pi_194599068
quote:
1s.gif Op maandag 17 augustus 2020 08:33 schreef Godfried_met_den_baard het volgende:

[..]

De banden zagen er qua % niet beroerd uit. Dus de pitstrategie kon obv die statistiek gehandhaafd blijven. Verstappen reed zelf niet prettig meer met deze (staat van de) bandje.
Je weet dat die statistieken helemaal niks zeggen? Ze krijgen van de teams geen data over die banden dus die percentages zeggen niks
  maandag 17 augustus 2020 @ 10:16:41 #85
15746 daNpy
Marathon Coupé
pi_194599080
quote:
0s.gif Op maandag 17 augustus 2020 09:53 schreef Lokale_Notabele het volgende:

[..]

Gelukkig bepaal ik helemaal zelf waar ik wel of niet naar kijk en waar ik wel of niet over 'zeur'. Daar heb ik jou niet bij nodig. :s)

Ik denk dat je een beetje gefrustreerd begint te raken omdat je het inhoudelijk nooit van mij kunt winnen. Negen van de tien keer ga je rare schoolplein teksten posten waar ik niet zoveel mee kan. Probeer daaraan te werken.
Jouw posts zijn prima te weerleggen, een goede relatie gaat niet kapot na een minuutje frustratie die geuit wordt.
Je probeert hier op slakken zout te leggen en vind niks aan de F1 goed.
Daar kan je wel om lachen, maar de motorolie vervangen is een stuk handiger in de badkuip dan op je vloerkleed in de woonkamer.
pi_194599128
quote:
1s.gif Op maandag 17 augustus 2020 10:15 schreef Tinos85 het volgende:

[..]

Je weet dat die statistieken helemaal niks zeggen? Ze krijgen van de teams geen data over die banden dus die percentages zeggen niks
Het is de enige info die ik heb plus een prima verklaring voor wat er is gebeurd. Dus tja.
pi_194599465
quote:
0s.gif Op maandag 17 augustus 2020 10:16 schreef daNpy het volgende:

[..]

Jouw posts zijn prima te weerleggen, een goede relatie gaat niet kapot na een minuutje frustratie die geuit wordt.
Ach hij heeft waarschijnlijk nooit aan enige vorm van teamsport gedaan en heeft dus geen idee hoe het er in het heetst van de strijd aan toe kan gaan. Zelfs op amateur niveau geef je elkaar er soms van langs en hier staat nog veel meer op het spel.

Bovendien worden radioberichten uit context gehaald wat er voor zorgt dat je niet echt weet wat er nu precies besproken is.
pi_194599556
quote:
0s.gif Op maandag 17 augustus 2020 09:25 schreef daNpy het volgende:

[..]

Ten opzichte van Hamilton verliest hij wel tijd vanaf rondje 10. Misschien kijkt hij vooruit ipv achteruit ;)
Het is ook aan het team om de juiste info te verstrekken, wellicht had "je komt in verkeer" wat uitgebreid kunnen worden dat ze hem op deze manier nog vrij konden krijgen. We krijgen natuurlijk ook niet alle boardradios mee op TV, misschien is het wel gezegd. Hij was gewoon aan het vechten met de auto en dat kun je ook niet heel lang volhouden, kost veel te veel energie en concentratie.
Hij zei zelf achteraf dat hij bang was voor een undercut van Bottas, hij was dus niet echt bezig met Hamilton op dat moment ;)
  maandag 17 augustus 2020 @ 11:03:39 #89
15746 daNpy
Marathon Coupé
pi_194599576
quote:
0s.gif Op maandag 17 augustus 2020 11:01 schreef Marcoss het volgende:

[..]

Hij zei zelf achteraf dat hij bang was voor een undercut van Bottas, hij was dus niet echt bezig met Hamilton op dat moment ;)
Ook niet met geduchte tegenstander Stroll dus ;)
pi_194599590
quote:
0s.gif Op maandag 17 augustus 2020 10:16 schreef daNpy het volgende:

[..]

Eens ja, maar het blijft wel vreemd dat zo'n groot meningsverschil over de radio plaatsvindt. Dit zijn toch júist zaken die je vooraf bespreekt? Je kunt niet elke racesituatie simuleren/voorspellen, maar over het moment van binnenkomen na de 1e stint kun je afspraken over maken en vooraf de verschillende scenario's bespreken..
pi_194599597
quote:
0s.gif Op maandag 17 augustus 2020 11:03 schreef daNpy het volgende:

[..]

Ook niet met geduchte tegenstander Stroll dus ;)
Dat klopt, maar als Bottas nog een rondje doorrijdt en dan stopt, kan het (even) vastzitten achter Stroll hem juist net die plek kosten.

Al denk ik dat Bottas op dat moment die snelheid ook niet had.
  maandag 17 augustus 2020 @ 11:09:12 #92
15746 daNpy
Marathon Coupé
pi_194599617
quote:
0s.gif Op maandag 17 augustus 2020 11:05 schreef Marcoss het volgende:

[..]

Eens ja, maar het blijft wel vreemd dat zo'n groot meningsverschil over de radio plaatsvindt. Dit zijn toch júist dingen die je ovoraf bespreekt? Je kunt niet elke racesituatie simuleren/voorspellen, maar juist het moment van binnenkomen na de 1e stint kun je afspraken over maken en vooraf de verschillende scenario's bespreken..
DIt is natuurlijk een randgeval, Max was aan het struggelen maar de RP was (bijna) buiten pitwindow, dus wilden ze nog even wachten zodat hij méér voordeel van nwe banden had. Wellicht te summier gecommuniceerd, ik weet het niet.

Ik vind Max verder wel relaxed en legt zich al (lang) neer bij de 2e of derde plek. Terwijl enige frustratie na de 4e belofte voor een competitieve auto gewoon prima te begrijpen is.
  maandag 17 augustus 2020 @ 11:10:26 #93
15746 daNpy
Marathon Coupé
pi_194599633
quote:
0s.gif Op maandag 17 augustus 2020 11:06 schreef Marcoss het volgende:

[..]

Dat klopt, maar als Bottas nog een rondje doorrijdt en dan stopt, kan het (even) vastzitten achter Stroll hem juist net die plek kosten.

Al denk ik dat Bottas op dat moment die snelheid ook niet had.
Bottas reed achter Max en zou dan ook achter RPs komen, of veel langer moeten wachten waarmee Max het (eventuele) pitwindow weer zou kunnen dichtrijden.
  maandag 17 augustus 2020 @ 11:15:19 #94
277319 Tinos85
Gewoon lekker
pi_194599680
Trouwens maar 3 auto's in dezelfde ronde, wanneer is dat voor het laatst gebeurd? Is toch bizar, die drie rijden echt in hun eigen league.
  maandag 17 augustus 2020 @ 11:20:42 #95
15746 daNpy
Marathon Coupé
pi_194599721
quote:
1s.gif Op maandag 17 augustus 2020 11:15 schreef Tinos85 het volgende:
Trouwens maar 3 auto's in dezelfde ronde, wanneer is dat voor het laatst gebeurd? Is toch bizar, die drie rijden echt in hun eigen league.
Voor de helft van de race (ronde 30) lag de top 3 al 45 seconde voor op de rest, incl pitstops. Alleen Ocon had nog niet gepit, die lag op dat moment op P4 met 41 seconden.
Kansloos, zeker aangezien de Mercedessen gewoon inhielden ;(
  maandag 17 augustus 2020 @ 11:23:20 #96
131800 Tarado
capô de fusca
pi_194599745
quote:
0s.gif Op maandag 17 augustus 2020 11:20 schreef daNpy het volgende:

[..]

Voor de helft van de race (ronde 30) lag de top 3 al 45 seconde voor op de rest, incl pitstops. Alleen Ocon had nog niet gepit, die lag op dat moment op P4 met 41 seconden.
Kansloos, zeker aangezien de Mercedessen gewoon inhielden ;(
wat Hamilton ook zegt, deze banden zijn gewoon kut

quote:
“we really need to put a lot of pressure on Pirelli for the future” so that tyre management races such as the one he performed so perfectly in Spain aren’t part of drivers’ lives in the next-generation rules.

“For 2022 we need a better tyre, we need a tyre that gives us more grip, better safety,” he said.

“And enables us to drive closer to cars and give the fans better racing. Right now, we’re managing [pace] to a serious extent. And I don’t think that’s what the fans want. That’s not what a racing driver wants.”
https://the-race.com/form(...)nated-every-what-if/
pi_194599763
dus als ik 't goed begrijp; bij Leclerc viel het contact uit doordat hij over een trottoirband reed en daardoor blokkeerde de achterwielen. Bij het starten van de auto gingen de gordels los.
  maandag 17 augustus 2020 @ 11:25:24 #98
15746 daNpy
Marathon Coupé
pi_194599764
Ligt dat aan Pirelli of aan de regels?
Als ze het aantal banden niet vooraf vastleggen kun je als team eronder flatsen wat je wil en vol gas gaan. Daar heeft Pirelli weinig mee te maken (oke, de supplies).

Dit klinkt als een klaagzang van de diva omdat ie niet kon winnen vorige week. Daar was ie echt zuur van.
  maandag 17 augustus 2020 @ 11:26:16 #99
15746 daNpy
Marathon Coupé
pi_194599774
quote:
0s.gif Op maandag 17 augustus 2020 11:25 schreef spectrumanalyser het volgende:
dus als ik 't goed begrijp; bij Leclerc viel het contact uit doordat hij over een trottoirband reed en daardoor blokkeerde de achterwielen. Bij het starten van de auto gingen de gordels los.
De achterwielen blokkeerden omdat de motor stilviel in de versnelling.
En hij heeft natuurlijk zelf zijn gordels losgemaakt omdat hij dacht dat het over was, en hij stond een op een gevaarlijke plek.
pi_194599790
quote:
0s.gif Op maandag 17 augustus 2020 11:26 schreef daNpy het volgende:

[..]

De achterwielen blokkeerden omdat de motor stilviel in de versnelling.
En hij heeft natuurlijk zelf zijn gordels losgemaakt omdat hij dacht dat het over was, en hij stond een op een gevaarlijke plek.
ah natuurlijk, de anti-stall werkt niet als er geen stroom op staat.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')