De achterwielen blokkeerden omdat de motor stilviel in de versnelling.quote:Op maandag 17 augustus 2020 11:25 schreef spectrumanalyser het volgende:
dus als ik 't goed begrijp; bij Leclerc viel het contact uit doordat hij over een trottoirband reed en daardoor blokkeerde de achterwielen. Bij het starten van de auto gingen de gordels los.
ah natuurlijk, de anti-stall werkt niet als er geen stroom op staat.quote:Op maandag 17 augustus 2020 11:26 schreef daNpy het volgende:
[..]
De achterwielen blokkeerden omdat de motor stilviel in de versnelling.
En hij heeft natuurlijk zelf zijn gordels losgemaakt omdat hij dacht dat het over was, en hij stond een op een gevaarlijke plek.
Ik las het als een quote van Hamilton die over Verstappen praat?quote:Op maandag 17 augustus 2020 11:28 schreef opreis het volgende:
“we really need to put a lot of pressure on Pirelli for the future” so that tyre management races such as the one he performed so perfectly in Spain aren’t part of drivers’ lives in the next-generation rules."
Wat een kont likken weer van deze journalist. Waarom was het banden management van Lewis zo perfect? Hij deed een 2 stop waar andere coureurs een 1 stop konden doen.
Pirelli wil wel. De vraag is of de FIA dat wil.quote:Op maandag 17 augustus 2020 11:23 schreef Tarado het volgende:
[..]
wat Hamilton ook zegt, deze banden zijn gewoon kut
[..]
https://the-race.com/form(...)nated-every-what-if/
was toch gewoon goed al is dat vanaf P1 ook wel wat makkelijkerquote:Op maandag 17 augustus 2020 11:28 schreef opreis het volgende:
“we really need to put a lot of pressure on Pirelli for the future” so that tyre management races such as the one he performed so perfectly in Spain aren’t part of drivers’ lives in the next-generation rules."
Wat een kont likken weer van deze journalist. Waarom was het banden management van Lewis zo perfect? Hij deed een 2 stop waar andere coureurs een 1 stop konden doen.
Hij kon veel langer met zijn banden doen dan Verstappen. De eerste 10 ronden managen, waardoor Verstappen bij kon blijven en daarna wegrijden zonder dat hij veel last kreeg van zijn banden. Niemand kwam verder maar in de buurt van zijn rondetijden.quote:Op maandag 17 augustus 2020 11:28 schreef opreis het volgende:
“we really need to put a lot of pressure on Pirelli for the future” so that tyre management races such as the one he performed so perfectly in Spain aren’t part of drivers’ lives in the next-generation rules."
Wat een kont likken weer van deze journalist. Waarom was het banden management van Lewis zo perfect? Hij deed een 2 stop waar andere coureurs een 1 stop konden doen.
Oostenrijk 2018 voor het laatst, toen won Max en zaten Raikkonen en Vettel op 1 en 3 seconden als nummers 2 en 3, maar werd de rest op 1 ronde gereden. Met Grosjean en Magnussen als nummers 4 en 5quote:Op maandag 17 augustus 2020 11:15 schreef Tinos85 het volgende:
Trouwens maar 3 auto's in dezelfde ronde, wanneer is dat voor het laatst gebeurd? Is toch bizar, die drie rijden echt in hun eigen league.
Al waren de Mercedessen toen uitgevallenquote:Op maandag 17 augustus 2020 11:33 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Oostenrijk 2018 voor het laatst, toen won Max en zaten Raikkonen en Vettel op 1 en 3 seconden als nummers 2 en 3, maar werd de rest op 1 ronde gereden. Met Grosjean en Magnussen als nummers 4 en 5
Klopt ja en volgens mij was dat ook de laatste uitvalbeurt van Hamiltonquote:Op maandag 17 augustus 2020 11:36 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Al waren de Mercedessen toen uitgevallen
Dit ja. Schuld van de teams, niet Pirelliquote:Op maandag 17 augustus 2020 11:30 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Pirelli wil wel. De vraag is of de FIA dat wil.
Ze hadden ook betere banden voor 2020 ontwikkeld, maar die werden door de teams afgewezen. Dus voor een deel hebben ze het aan zichzelf te wijten.
Olav was wel weer flink uit vorm gisteren, die is met 10 dingen tegelijk bezig tijdens een race waardoor hij van alles mist.quote:Op maandag 17 augustus 2020 11:42 schreef spectrumanalyser het volgende:
Je moet toch wat verzinnen om F1 boeiender te maken.
Raad hoeveel keer Olav mol 'Ja precies' zegt.
Eh, ik heb Mol horen uitleggen dat Perez de blauwe vlag straf kreeg omdat hij Hamilton geen vrije baan gaf. Daar was een herhaling van te zien.quote:Op maandag 17 augustus 2020 11:52 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Olav was wel weer flink uit vorm gisteren, die is met 10 dingen tegelijk bezig tijdens een race waardoor hij van alles mist.
Met als "hoogtepunt" het onderzoek/de straf van Perez
Ja?quote:
Ik denk dat hij bedoelde dat Olav het totaal niet door had. Olav was totaal van slag dat Perez een onderzoek aan zijn broek kreeg. HOE KAN DAT NOU!! Perez rijdt totaal niet in de buurt van Hamilton.quote:Op maandag 17 augustus 2020 12:03 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Eh, ik heb Mol horen uitleggen dat Perez de blauwe vlag straf kreeg omdat hij Hamilton geen vrije baan gaf. Daar was een herhaling van te zien.
Nadat hij al een paar keer had aangegeven dat Perez helemaal geen ronde achterstand had en Hamilton er ook niet dichtbij zat.. Pas bij de herhaling zag hij het inderdaad.quote:Op maandag 17 augustus 2020 12:03 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Eh, ik heb Mol horen uitleggen dat Perez de blauwe vlag straf kreeg omdat hij Hamilton geen vrije baan gaf. Daar was een herhaling van te zien.
Is ook niet helemaal eerlijk want het is de FIA die bepaald heeft dat dit jaar de banden niet gewijzigd wordt.quote:Op maandag 17 augustus 2020 11:28 schreef opreis het volgende:
“we really need to put a lot of pressure on Pirelli for the future” so that tyre management races such as the one he performed so perfectly in Spain aren’t part of drivers’ lives in the next-generation rules."
Wat een kont likken weer van deze journalist. Waarom was het banden management van Lewis zo perfect? Hij deed een 2 stop waar andere coureurs een 1 stop konden doen.
Heb je gelijk in. Maar zal hij daar niet iets over in zijn contract hebben staan dan?quote:Op zondag 16 augustus 2020 23:40 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Wat je je wel af kan vragen is hoé lang Russel nog wil wachten op Mercedes.
Lewis lijkt door te willen gaan en Bottas wordt ieder jaar braaf verlengd. Voor Russel betekent dat voor 2021 een derde jaar Williams, wie zegt dat er daarna geen vierde en vijfde jaar volgt?
En dan heeft Russel nog steeds geen enkele garantie, want mocht Lewis z'n helm aan de wilgen hangen, wie zegt dan dat Mercedes over 2/3 jaar niet een poging gaat wagen om Verstappen met een aflopend contract weg te kapen bij RBR?
Maar stél dat Marko hem benaderd voor een stoeltje in de op één na beste bolide op de grid, en wel voor 2021, en niet pas 2/3/4 jaar later een mogelijk zitje bij Merc, maar zonder harde garanties.
Dan moet je toch eens heel goed nadenken als je George Russel heet.
En consistent de verkeerde coureur noemen.quote:Op maandag 17 augustus 2020 11:52 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Olav was wel weer flink uit vorm gisteren, die is met 10 dingen tegelijk bezig tijdens een race waardoor hij van alles mist.
Met als "hoogtepunt" het onderzoek/de straf van Perez
Hartley heeft niet naast Max gereden. Die kon zelfs Gasly niet bijhouden (net zoals Kvyat nu)quote:Op maandag 17 augustus 2020 12:31 schreef daNpy het volgende:
Wie denken jullie nou echt dat er om zit te springen om naast Max te gaan zitten?
Als je niet beter bent dan Max wordt je totaal afgeserveerd, na 3 races al. Ik zie Vettel dat ook niet snel doen.
Sainz, Ricciardo, Gasly, Hartley, Albon. Who's next om zijn carrière te laten ruïneren?
Waarom zou Vettel dat niet willen? Die heeft nog steeds een warme band met RB en zn reputatie is nu toch al naar de kloten. 2 jaar van Stroll winnen zou dat niet veranderen maar als hij in de buurt kan komen van Max dan krijgt hij toch weer een beetje glans.quote:Op maandag 17 augustus 2020 12:31 schreef daNpy het volgende:
Wie denken jullie nou echt dat er om zit te springen om naast Max te gaan zitten?
Als je niet beter bent dan Max wordt je totaal afgeserveerd, na 3 races al. Ik zie Vettel dat ook niet snel doen.
Sainz, Ricciardo, Gasly, Hartley, Albon. Who's next om zijn carrière te laten ruïneren?
Mja, "totaal afgeserveerd" ook weer niet natuurlijk, dat gebeurde bij Albon vorig jaar ook niet. Dat gebeurt eigenlijk dit seizoen pas echt omdat het verschil nog steeds enorm is en hij ook niet dichterbij komt.quote:Op maandag 17 augustus 2020 12:31 schreef daNpy het volgende:
Wie denken jullie nou echt dat er om zit te springen om naast Max te gaan zitten?
Als je niet beter bent dan Max wordt je totaal afgeserveerd, na 3 races al. Ik zie Vettel dat ook niet snel doen.
Sainz, Ricciardo, Gasly, Hartley, Albon. Who's next om zijn carrière te laten ruïneren?
Want de carrieres van Gasly, Sainz, Albon en Ricciardo zijn om zeep geholpen?quote:Op maandag 17 augustus 2020 12:31 schreef daNpy het volgende:
Wie denken jullie nou echt dat er om zit te springen om naast Max te gaan zitten?
Als je niet beter bent dan Max wordt je totaal afgeserveerd, na 3 races al. Ik zie Vettel dat ook niet snel doen.
Sainz, Ricciardo, Gasly, Hartley, Albon. Who's next om zijn carrière te laten ruïneren?
Een probleem, Mol zit niet op de baan maar in een Nederlandse studio en ziet precies hetzelfde wat wij zien op TV volgens mij en ik zat mij ook af te vragen hoe Perez in godsnaam een penalty investigation aan zijn broek had.quote:Op maandag 17 augustus 2020 12:07 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Nadat hij al een paar keer had aangegeven dat Perez helemaal geen ronde achterstand had en Hamilton er ook niet dichtbij zat.. Pas bij de herhaling zag hij het inderdaad.
Om zich dan aan het einde van de race af te vragen of Perez eigenlijk al een straf gekregen had.
Mol zit hartstikke hard op de baan.quote:Op maandag 17 augustus 2020 14:08 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Een probleem, Mol zit niet op de baan maar in een Nederlandse studio en ziet precies hetzelfde wat wij zien op TV volgens mij en ik zat mij ook af te vragen hoe Perez in godsnaam een penalty investigation aan zijn broek had.
Mol zit wel op de baan (sinds Silverstone 1) en heeft de beschikking over alle streams van de FIA. Niet allemaal tegelijk natuurlijk, maar hij heeft iig de live timing aan staan, de live race, en ik denk ook nog wel een drivertracker en een onboard van iemand. Daarnaast heeft hij de beschikking over alle boordradios van alle coureurs, waarbij hij er een paar daadwerkelijk aan heeft staan (iig die van Max en Lewis).quote:Op maandag 17 augustus 2020 14:08 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Een probleem, Mol zit niet op de baan maar in een Nederlandse studio en ziet precies hetzelfde wat wij zien op TV volgens mij en ik zat mij ook af te vragen hoe Perez in godsnaam een penalty investigation aan zijn broek had.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |