abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_194599795
“we really need to put a lot of pressure on Pirelli for the future” so that tyre management races such as the one he performed so perfectly in Spain aren’t part of drivers’ lives in the next-generation rules."
Wat een kont likken weer van deze journalist. Waarom was het banden management van Lewis zo perfect? Hij deed een 2 stop waar andere coureurs een 1 stop konden doen.
  maandag 17 augustus 2020 @ 11:30:25 #102
15746 daNpy
Marathon Coupé
pi_194599814
quote:
0s.gif Op maandag 17 augustus 2020 11:28 schreef opreis het volgende:
“we really need to put a lot of pressure on Pirelli for the future” so that tyre management races such as the one he performed so perfectly in Spain aren’t part of drivers’ lives in the next-generation rules."

Wat een kont likken weer van deze journalist. Waarom was het banden management van Lewis zo perfect? Hij deed een 2 stop waar andere coureurs een 1 stop konden doen.
Ik las het als een quote van Hamilton die over Verstappen praat?
You can sleep in a racecar, but you can't race a house!
Op zaterdag 12 november 2022 13:41 schreef knoopie het volgende:
Daar kan je wel om lachen, maar de motorolie vervangen is een stuk handiger in de badkuip dan op je vloerkleed in de woonkamer.
  maandag 17 augustus 2020 @ 11:30:50 #103
488763 Starflyer
Flies to the stars
pi_194599822
quote:
0s.gif Op maandag 17 augustus 2020 11:23 schreef Tarado het volgende:

[..]

wat Hamilton ook zegt, deze banden zijn gewoon kut
[..]

https://the-race.com/form(...)nated-every-what-if/
Pirelli wil wel. De vraag is of de FIA dat wil.

Ze hadden ook betere banden voor 2020 ontwikkeld, maar die werden door de teams afgewezen. Dus voor een deel hebben ze het aan zichzelf te wijten.
No Dyson Barrier is going to stop me!
UI: FlippingCoin in ONZ / Ik bepaal hier welk dier jij bent
  maandag 17 augustus 2020 @ 11:33:11 #104
131800 Tarado
capô de fusca
pi_194599850
quote:
0s.gif Op maandag 17 augustus 2020 11:28 schreef opreis het volgende:
“we really need to put a lot of pressure on Pirelli for the future” so that tyre management races such as the one he performed so perfectly in Spain aren’t part of drivers’ lives in the next-generation rules."
Wat een kont likken weer van deze journalist. Waarom was het banden management van Lewis zo perfect? Hij deed een 2 stop waar andere coureurs een 1 stop konden doen.
was toch gewoon goed al is dat vanaf P1 ook wel wat makkelijker
  maandag 17 augustus 2020 @ 11:33:52 #105
488763 Starflyer
Flies to the stars
pi_194599857
quote:
0s.gif Op maandag 17 augustus 2020 11:28 schreef opreis het volgende:
“we really need to put a lot of pressure on Pirelli for the future” so that tyre management races such as the one he performed so perfectly in Spain aren’t part of drivers’ lives in the next-generation rules."
Wat een kont likken weer van deze journalist. Waarom was het banden management van Lewis zo perfect? Hij deed een 2 stop waar andere coureurs een 1 stop konden doen.
Hij kon veel langer met zijn banden doen dan Verstappen. De eerste 10 ronden managen, waardoor Verstappen bij kon blijven en daarna wegrijden zonder dat hij veel last kreeg van zijn banden. Niemand kwam verder maar in de buurt van zijn rondetijden.

En een éénstopper was niet nodig. Zou waarschijnlijk ook langzamer geweest zijn.
No Dyson Barrier is going to stop me!
UI: FlippingCoin in ONZ / Ik bepaal hier welk dier jij bent
pi_194599859
quote:
1s.gif Op maandag 17 augustus 2020 11:15 schreef Tinos85 het volgende:
Trouwens maar 3 auto's in dezelfde ronde, wanneer is dat voor het laatst gebeurd? Is toch bizar, die drie rijden echt in hun eigen league.
Oostenrijk 2018 voor het laatst, toen won Max en zaten Raikkonen en Vettel op 1 en 3 seconden als nummers 2 en 3, maar werd de rest op 1 ronde gereden. Met Grosjean en Magnussen als nummers 4 en 5 :D
  maandag 17 augustus 2020 @ 11:36:24 #107
488763 Starflyer
Flies to the stars
pi_194599889
quote:
0s.gif Op maandag 17 augustus 2020 11:33 schreef Marcoss het volgende:

[..]

Oostenrijk 2018 voor het laatst, toen won Max en zaten Raikkonen en Vettel op 1 en 3 seconden als nummers 2 en 3, maar werd de rest op 1 ronde gereden. Met Grosjean en Magnussen als nummers 4 en 5 :D
Al waren de Mercedessen toen uitgevallen :)
No Dyson Barrier is going to stop me!
UI: FlippingCoin in ONZ / Ik bepaal hier welk dier jij bent
pi_194599908
quote:
1s.gif Op maandag 17 augustus 2020 11:36 schreef Starflyer het volgende:

[..]

Al waren de Mercedessen toen uitgevallen :)
Klopt ja en volgens mij was dat ook de laatste uitvalbeurt van Hamilton
pi_194599969
Je moet toch wat verzinnen om F1 boeiender te maken.
Raad hoeveel keer Olav mol 'Ja precies' zegt.
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
  maandag 17 augustus 2020 @ 11:48:20 #110
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_194600048
quote:
1s.gif Op maandag 17 augustus 2020 11:30 schreef Starflyer het volgende:

[..]

Pirelli wil wel. De vraag is of de FIA dat wil.

Ze hadden ook betere banden voor 2020 ontwikkeld, maar die werden door de teams afgewezen. Dus voor een deel hebben ze het aan zichzelf te wijten.
Dit ja. Schuld van de teams, niet Pirelli
Please sir. When moon? When Mustang?
pi_194600103
quote:
0s.gif Op maandag 17 augustus 2020 11:42 schreef spectrumanalyser het volgende:
Je moet toch wat verzinnen om F1 boeiender te maken.
Raad hoeveel keer Olav mol 'Ja precies' zegt.
Olav was wel weer flink uit vorm gisteren, die is met 10 dingen tegelijk bezig tijdens een race waardoor hij van alles mist.

Met als "hoogtepunt" het onderzoek/de straf van Perez :D
pi_194600244
quote:
0s.gif Op maandag 17 augustus 2020 11:52 schreef Marcoss het volgende:

[..]

Olav was wel weer flink uit vorm gisteren, die is met 10 dingen tegelijk bezig tijdens een race waardoor hij van alles mist.

Met als "hoogtepunt" het onderzoek/de straf van Perez :D
Eh, ik heb Mol horen uitleggen dat Perez de blauwe vlag straf kreeg omdat hij Hamilton geen vrije baan gaf. Daar was een herhaling van te zien.

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 17-08-2020 12:04:24 ]
pi_194600275
quote:
1s.gif Op zondag 16 augustus 2020 23:32 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Na al die jaren? Albon? _O-
Ja?
Want Albon is vorig jaar pas voor het eerst gaan racen?
_O- _O-

Jij denkt dat Albon een loodgieter was en ineens dacht laat ik F1 coureur worden en door Toro Rosso gevraagd werd om te komen?
pi_194600293
quote:
1s.gif Op maandag 17 augustus 2020 12:03 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Eh, ik heb Mol horen uitleggen dat Perez de blauwe vlag straf kreeg omdat hij Hamilton geen vrije baan gaf. Daar was een herhaling van te zien.
Ik denk dat hij bedoelde dat Olav het totaal niet door had. Olav was totaal van slag dat Perez een onderzoek aan zijn broek kreeg. HOE KAN DAT NOU!! Perez rijdt totaal niet in de buurt van Hamilton.
Had totaal niet door dat Hamilton net in de pits was gegaan en daardoor er weer net achter gekomen was.
pi_194600295
quote:
1s.gif Op maandag 17 augustus 2020 12:03 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Eh, ik heb Mol horen uitleggen dat Perez de blauwe vlag straf kreeg omdat hij Hamilton geen vrije baan gaf. Daar was een herhaling van te zien.
Nadat hij al een paar keer had aangegeven dat Perez helemaal geen ronde achterstand had en Hamilton er ook niet dichtbij zat.. Pas bij de herhaling zag hij het inderdaad.

Om zich dan aan het einde van de race af te vragen of Perez eigenlijk al een straf gekregen had.
pi_194600315
quote:
0s.gif Op maandag 17 augustus 2020 11:28 schreef opreis het volgende:
“we really need to put a lot of pressure on Pirelli for the future” so that tyre management races such as the one he performed so perfectly in Spain aren’t part of drivers’ lives in the next-generation rules."
Wat een kont likken weer van deze journalist. Waarom was het banden management van Lewis zo perfect? Hij deed een 2 stop waar andere coureurs een 1 stop konden doen.
Is ook niet helemaal eerlijk want het is de FIA die bepaald heeft dat dit jaar de banden niet gewijzigd wordt.
Ook na geklaag van coureurs.

Pirelli had banden klaar staan voor dit jaar, maar nee er moesten oudere banden gebruikt worden die natuurlijk niet helemaal mee ontwikkeld zijn voor de nieuwe auto's.
pi_194600362
quote:
0s.gif Op zondag 16 augustus 2020 23:40 schreef Kleffe_Dop het volgende:

[..]

Wat je je wel af kan vragen is hoé lang Russel nog wil wachten op Mercedes.
Lewis lijkt door te willen gaan en Bottas wordt ieder jaar braaf verlengd. Voor Russel betekent dat voor 2021 een derde jaar Williams, wie zegt dat er daarna geen vierde en vijfde jaar volgt?
En dan heeft Russel nog steeds geen enkele garantie, want mocht Lewis z'n helm aan de wilgen hangen, wie zegt dan dat Mercedes over 2/3 jaar niet een poging gaat wagen om Verstappen met een aflopend contract weg te kapen bij RBR?

Maar stél dat Marko hem benaderd voor een stoeltje in de op één na beste bolide op de grid, en wel voor 2021, en niet pas 2/3/4 jaar later een mogelijk zitje bij Merc, maar zonder harde garanties.
Dan moet je toch eens heel goed nadenken als je George Russel heet.
Heb je gelijk in. Maar zal hij daar niet iets over in zijn contract hebben staan dan?
Op dit moment is het voor hem alleen maar goed. Want Gasly ging er aan onder door en Albon kan het ook totaal niet aan.
Terwijl Russel en ook Norris het echt top doen.

Al is het afwachten natuurlijk hoe het loopt bij Mercedes. Bottas zal daar denk ik niet veel langer blijven als het zoals dit blijft. Die zet gewoon net niet genoeg aan, wel de perfecte nummer 2 natuurlijk.
Lewis zal ook wel eens weg gaan.
Ik zou als Russel niet zo snel naar RBR gaan hoor. Raar team, altijd wel gedoe. 2e team? Ook niet eens.
Misschien met zeer klein verschil en iemand als Russel kan mss ook er nog wel bovenuit stijgen. Maar de auto zelf is niet echt beter dan de rest van het middenveld.
pi_194600605
Zolang Lewis het fysiek aan blijf kunnen en die auto blijft de beste van het veld, gaat die gewoon door, lijkt me. Denk eerder dat Mercedes helemaal uit de F1 stapt dan dat Lewis daar stopt.. Tenzij andere teams het gat dichten/beter worden uiteraard.
  maandag 17 augustus 2020 @ 12:31:52 #119
15746 daNpy
Marathon Coupé
pi_194600615
Wie denken jullie nou echt dat er om zit te springen om naast Max te gaan zitten?
Als je niet beter bent dan Max wordt je totaal afgeserveerd, na 3 races al. Ik zie Vettel dat ook niet snel doen.
Sainz, Ricciardo, Gasly, Hartley, Albon. Who's next om zijn carrière te laten ruïneren?
You can sleep in a racecar, but you can't race a house!
Op zaterdag 12 november 2022 13:41 schreef knoopie het volgende:
Daar kan je wel om lachen, maar de motorolie vervangen is een stuk handiger in de badkuip dan op je vloerkleed in de woonkamer.
pi_194600690
quote:
0s.gif Op maandag 17 augustus 2020 11:52 schreef Marcoss het volgende:

[..]

Olav was wel weer flink uit vorm gisteren, die is met 10 dingen tegelijk bezig tijdens een race waardoor hij van alles mist.

Met als "hoogtepunt" het onderzoek/de straf van Perez :D
En consistent de verkeerde coureur noemen.
"We kijken nu naar Hamilton", terwijl Bottas in beeld was.
blikje openmaken met de mic open. dadelijk gaat 'ie nog luidkeels boeren ook.
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
  maandag 17 augustus 2020 @ 12:36:45 #121
488763 Starflyer
Flies to the stars
pi_194600697
quote:
0s.gif Op maandag 17 augustus 2020 12:31 schreef daNpy het volgende:
Wie denken jullie nou echt dat er om zit te springen om naast Max te gaan zitten?
Als je niet beter bent dan Max wordt je totaal afgeserveerd, na 3 races al. Ik zie Vettel dat ook niet snel doen.
Sainz, Ricciardo, Gasly, Hartley, Albon. Who's next om zijn carrière te laten ruïneren?
Hartley heeft niet naast Max gereden. Die kon zelfs Gasly niet bijhouden (net zoals Kvyat nu)
No Dyson Barrier is going to stop me!
UI: FlippingCoin in ONZ / Ik bepaal hier welk dier jij bent
pi_194600746
quote:
0s.gif Op maandag 17 augustus 2020 12:31 schreef daNpy het volgende:
Wie denken jullie nou echt dat er om zit te springen om naast Max te gaan zitten?
Als je niet beter bent dan Max wordt je totaal afgeserveerd, na 3 races al. Ik zie Vettel dat ook niet snel doen.
Sainz, Ricciardo, Gasly, Hartley, Albon. Who's next om zijn carrière te laten ruïneren?
Waarom zou Vettel dat niet willen? Die heeft nog steeds een warme band met RB en zn reputatie is nu toch al naar de kloten. 2 jaar van Stroll winnen zou dat niet veranderen maar als hij in de buurt kan komen van Max dan krijgt hij toch weer een beetje glans.
pi_194600755
quote:
0s.gif Op maandag 17 augustus 2020 12:31 schreef daNpy het volgende:
Wie denken jullie nou echt dat er om zit te springen om naast Max te gaan zitten?
Als je niet beter bent dan Max wordt je totaal afgeserveerd, na 3 races al. Ik zie Vettel dat ook niet snel doen.
Sainz, Ricciardo, Gasly, Hartley, Albon. Who's next om zijn carrière te laten ruïneren?
Mja, "totaal afgeserveerd" ook weer niet natuurlijk, dat gebeurde bij Albon vorig jaar ook niet. Dat gebeurt eigenlijk dit seizoen pas echt omdat het verschil nog steeds enorm is en hij ook niet dichterbij komt.

Hartley heeft nooit naast Max gezeten, terwijl Sainz en Ricciardo toch niet afgeserveerd zijn? Ricciardo wilde zelf weg omdat hij voelde dat hij duidelijk de nummer 2 zou worden, terwijl Sainz misschien iets te snel wilde in z'n carrière. Denk dat hij zomaar naast Max had kunnen zitten vorig jaar als hij in het RB-programma gebleven was. En die heeft met Ferrari alsnog z'n topteam gekregen.
  maandag 17 augustus 2020 @ 12:40:48 #124
342627 tja77
Proud member of the tittycrew.
pi_194600759
quote:
0s.gif Op maandag 17 augustus 2020 12:31 schreef daNpy het volgende:
Wie denken jullie nou echt dat er om zit te springen om naast Max te gaan zitten?
Als je niet beter bent dan Max wordt je totaal afgeserveerd, na 3 races al. Ik zie Vettel dat ook niet snel doen.
Sainz, Ricciardo, Gasly, Hartley, Albon. Who's next om zijn carrière te laten ruïneren?
Want de carrieres van Gasly, Sainz, Albon en Ricciardo zijn om zeep geholpen?
Vraag dat aan Ricciardo met z’n 40 miljoen.
pi_194601814
quote:
1s.gif Op maandag 17 augustus 2020 12:07 schreef Marcoss het volgende:

[..]

Nadat hij al een paar keer had aangegeven dat Perez helemaal geen ronde achterstand had en Hamilton er ook niet dichtbij zat.. Pas bij de herhaling zag hij het inderdaad.

Om zich dan aan het einde van de race af te vragen of Perez eigenlijk al een straf gekregen had.
Een probleem, Mol zit niet op de baan maar in een Nederlandse studio en ziet precies hetzelfde wat wij zien op TV volgens mij en ik zat mij ook af te vragen hoe Perez in godsnaam een penalty investigation aan zijn broek had.
pi_194601860
quote:
0s.gif Op maandag 17 augustus 2020 14:08 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Een probleem, Mol zit niet op de baan maar in een Nederlandse studio en ziet precies hetzelfde wat wij zien op TV volgens mij en ik zat mij ook af te vragen hoe Perez in godsnaam een penalty investigation aan zijn broek had.
Mol zit hartstikke hard op de baan.

Die man mist gewoon veel te veel. Afgelopen twee races is het wel echt extreem. Prima kerel verder.
pi_194601926
quote:
0s.gif Op maandag 17 augustus 2020 14:08 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Een probleem, Mol zit niet op de baan maar in een Nederlandse studio en ziet precies hetzelfde wat wij zien op TV volgens mij en ik zat mij ook af te vragen hoe Perez in godsnaam een penalty investigation aan zijn broek had.
Mol zit wel op de baan (sinds Silverstone 1) en heeft de beschikking over alle streams van de FIA. Niet allemaal tegelijk natuurlijk, maar hij heeft iig de live timing aan staan, de live race, en ik denk ook nog wel een drivertracker en een onboard van iemand. Daarnaast heeft hij de beschikking over alle boordradios van alle coureurs, waarbij hij er een paar daadwerkelijk aan heeft staan (iig die van Max en Lewis).

Maar dat kun je thuis ook doen met een TV, een computer met 3 schermen, en een F1TV abbo. Bij hem worden ze alleen gesynchroniseerd aangeleverd, en dat moet je thuis zelf even doen (met de pauzeknop in chrome).

Ik zat dit keer ook alleen de ZST stream te kijken, en ik had ook gezien dat Hamilton Perez al voorbij was gegaan voor hij de pits in ging.

Maar goed. Probeer het maar eens om 2 uur vol te ouwehoeren en geen enkel foutje te maken.
pi_194602014
Hoogtepunt was het blikje.
  maandag 17 augustus 2020 @ 14:26:28 #129
15746 daNpy
Marathon Coupé
pi_194602089
quote:
1s.gif Op maandag 17 augustus 2020 12:40 schreef tja77 het volgende:

[..]

Want de carrieres van Gasly, Sainz, Albon en Ricciardo zijn om zeep geholpen?
Vraag dat aan Ricciardo met z’n 40 miljoen.
Hij wilde toch zogenaamd wk worden?
Dat gaat wel lukken met die top 15 finishes.
You can sleep in a racecar, but you can't race a house!
Op zaterdag 12 november 2022 13:41 schreef knoopie het volgende:
Daar kan je wel om lachen, maar de motorolie vervangen is een stuk handiger in de badkuip dan op je vloerkleed in de woonkamer.
pi_194602260
quote:
0s.gif Op maandag 17 augustus 2020 14:08 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Een probleem, Mol zit niet op de baan maar in een Nederlandse studio en ziet precies hetzelfde wat wij zien op TV volgens mij en ik zat mij ook af te vragen hoe Perez in godsnaam een penalty investigation aan zijn broek had.
Olav zit sinds Silverstone alweer gewoon op het circuit he ;)

edit: oh, dat was al gezegd, zat nog op de vorige pagina
pi_194602623
quote:
0s.gif Op maandag 17 augustus 2020 14:26 schreef daNpy het volgende:

[..]

Hij wilde toch zogenaamd wk worden?
Dat gaat wel lukken met die top 15 finishes.
Maar dat is z'n eigen keus geweest, niet die van Red Bull..
pi_194602819
Dhr. Kolles gooit nog wat kolen op het vuur:
https://www.formule1.nl/n(...)n-mercedes-gekregen/

Persoonlijk twijfel ik niet aan de teksten van meneer Kolles. Als oud Midland, Spyker en Force India teambaas zal hij ongetwijfeld nog de nodige contacten hebben binnen Racing Point. Deze meneer bevestigd dus ook dat je een auto niet kunt kopiëren van foto's. Anders had Giancarlo Minardi natuurlijk al lang en breed een McLaren gekopieerd i.p.v. 20 jaar achteraan het veld te bungelen met zijn eigen ontwerpen. Het wordt tijd dat Toto Wolff open kaart gaat spelen.

[ Bericht 1% gewijzigd door Lokale_Notabele op 17-08-2020 15:30:26 ]
Op vrijdag 14 april 2023 07:00 schreef Lokale_Notabele het volgende:
"Orkun Kokcu is een dynamischere verbeterde versie van Andrea Pirlo".
  maandag 17 augustus 2020 @ 15:38:52 #133
131800 Tarado
capô de fusca
pi_194603016
quote:
0s.gif Op maandag 17 augustus 2020 15:25 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Dhr. Kolles gooit nog wat kolen op het vuur:
https://www.formule1.nl/n(...)n-mercedes-gekregen/

Persoonlijk twijfel ik niet aan de teksten van meneer Kolles. Als oud Midland, Spyker en Force India teambaas zal hij ongetwijfeld nog de nodige contacten hebben binnen Racing Point. Deze meneer bevestigd dus ook dat je een auto niet kunt kopiëren van foto's. Anders had Giancarlo Minardi natuurlijk al lang en breed een McLaren gekopieerd i.p.v. 20 jaar achteraan het veld te bungelen met zijn eigen ontwerpen. Het wordt tijd dat Toto Wolff open kaart gaat spelen.
zijn verhaal klinkt wel aannemelijker dan dat van Stroll en Wolff
pi_194603103
Pitstopjes zijn ze wel goed in bij Red Bull

Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
pi_194603113
Maar hoe komt Dhr. Kolles aan die informatie?
pi_194603167
quote:
0s.gif Op maandag 17 augustus 2020 15:45 schreef opreis het volgende:
Maar hoe komt Dhr. Kolles aan die informatie?
Hij heeft daar een eeuwigheid aan het roer gestaan.

Op zich ook wel logisch dat Racing Point een windtunnel model gekregen heeft, anders kunnen ze de auto niet doorontwikkelen. Gaat wel ver allemaal die een-tweetjes tussen miljardairs.

[ Bericht 16% gewijzigd door Lokale_Notabele op 17-08-2020 15:55:35 ]
Op vrijdag 14 april 2023 07:00 schreef Lokale_Notabele het volgende:
"Orkun Kokcu is een dynamischere verbeterde versie van Andrea Pirlo".
  maandag 17 augustus 2020 @ 16:02:34 #137
342627 tja77
Proud member of the tittycrew.
pi_194603316
Beter schoppen ze die zonnebankbruine smoelsmid op straat, en laat iemand anders een stukje analyse en tijdmeting monitoren.
pi_194603386
quote:
1s.gif Op maandag 17 augustus 2020 16:02 schreef tja77 het volgende:
Beter schoppen ze die zonnebankbruine smoelsmid op straat, en laat iemand anders een stukje analyse en tijdmeting monitoren.
Die kleur van Djuhek was gisteren om te janken.
SOONY
  maandag 17 augustus 2020 @ 16:34:48 #139
37887 Dauthi
Progressive
pi_194603787
https://www.motorsport.co(...)g-penalties/4858912/

De FIA heeft arbitrair een regel voor crackdown uitgekozen, maar vergeet dit weekend dan Ferrari en Leclerc te beboeten voor het rijden zonder gordels.

De wind waait iedere week anders bij the Stewards of the Meeting.
A pound of flesh, to be by him cut off Nearest the merchant's heart. -- Shakespeare :P
  maandag 17 augustus 2020 @ 17:41:26 #140
487409 Dazalbest
Het gaat zoals het gaat
pi_194604764
quote:
0s.gif Op maandag 17 augustus 2020 14:15 schreef TagForce het volgende:

[..]

Mol zit wel op de baan (sinds Silverstone 1) en heeft de beschikking over alle streams van de FIA. Niet allemaal tegelijk natuurlijk, maar hij heeft iig de live timing aan staan, de live race, en ik denk ook nog wel een drivertracker en een onboard van iemand. Daarnaast heeft hij de beschikking over alle boordradios van alle coureurs, waarbij hij er een paar daadwerkelijk aan heeft staan (iig die van Max en Lewis).

Maar dat kun je thuis ook doen met een TV, een computer met 3 schermen, en een F1TV abbo. Bij hem worden ze alleen gesynchroniseerd aangeleverd, en dat moet je thuis zelf even doen (met de pauzeknop in chrome).

Ik zat dit keer ook alleen de ZST stream te kijken, en ik had ook gezien dat Hamilton Perez al voorbij was gegaan voor hij de pits in ging.

Maar goed. Probeer het maar eens om 2 uur vol te ouwehoeren en geen enkel foutje te maken.
Denk dat het maken van een foutje af en toe ook geen probleem zou zijn.

Mol geeft het alleen zeer weinig toe dat hij regelmatig dingen mist. Tuurlijk het is veel informatie, maar hij meent hardnekkig te moeten volhouden dat hij de enige is die de kijker van informatie kan voorzien. Daarnaast vind ik dat hij regelmatig de rijders belachelijk maakt wat zeer onprofessioneel overkomt.

Nu ik via Skye kijk merk ik echt wel meer respect naar de rijders toe, volwassen verslaggeving.
En ook daar zien ze het wel eens fout. Zo dachten ze een paar rondes eerder bij de klapbanden dat het al Lewis was terwijl we toen nog naar Bottas keken (argh mijn hart!)
Maar ze wisselen elkaar goed af qua verslaggeving en corrigeren elkaar. En geen lullig woord om de rijders belachelijk te maken.

Maar ieder zijn ding waar je liever naar kijkt natuurlijk.
  maandag 17 augustus 2020 @ 17:46:01 #141
38114 beantherio
4900 op de schaal van Richter
pi_194604825
quote:
0s.gif Op maandag 17 augustus 2020 15:25 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Dhr. Kolles gooit nog wat kolen op het vuur:
https://www.formule1.nl/n(...)n-mercedes-gekregen/

Persoonlijk twijfel ik niet aan de teksten van meneer Kolles. Als oud Midland, Spyker en Force India teambaas zal hij ongetwijfeld nog de nodige contacten hebben binnen Racing Point. Deze meneer bevestigd dus ook dat je een auto niet kunt kopiëren van foto's. Anders had Giancarlo Minardi natuurlijk al lang en breed een McLaren gekopieerd i.p.v. 20 jaar achteraan het veld te bungelen met zijn eigen ontwerpen. Het wordt tijd dat Toto Wolff open kaart gaat spelen.
Niet duidelijk hoe betrouwbaar het onderstaande is maar Kolles zou wel eens eerder aanvaringen hebben gehad met Woff. Zie https://www.grandprix247.(...)ail-wolff-for-money/
quote:
It has emerged that former HRT boss Colin Kolles tried to blackmail Mercedes motorsport chief Toto Wolff earlier this year.

We reported earlier that a conversation between Wolff and a then-unnamed former Formula 1 team boss was “secretly recorded” and then threatened to be used against him.

Bild newspaper had said Wolff spoke negatively about his own boss, Ross Brawn, colleague Niki Lauda, and also Daimler chairman Dieter Zetsche, whilst divulging details of his clashing co-ownership of the Williams team.

A subsequent report by the magazine Sport Bild said that Wolff had been taped in mid February this year by former HRT and Force India boss Kolles, in Barcelona.

That report said that Kolles then threatened to release the details of their explosive conversation unless Wolff paid a sum of money.

Reportedly, Wolff and Kolles have settled their dispute with the intervention of Formula 1 supremo Bernie Ecclestone, while Mercedes has obtained a court order preventing the publication of the details of the conversation.

Sport1 said that Kolles would not comment, and that Mercedes also declined to comment. The German news agency SID said that Wolff could not be reached. (GMM)
  maandag 17 augustus 2020 @ 17:49:24 #142
488763 Starflyer
Flies to the stars
pi_194604890
quote:
0s.gif Op maandag 17 augustus 2020 16:34 schreef Dauthi het volgende:
https://www.motorsport.co(...)g-penalties/4858912/

De FIA heeft arbitrair een regel voor crackdown uitgekozen, maar vergeet dit weekend dan Ferrari en Leclerc te beboeten voor het rijden zonder gordels.

De wind waait iedere week anders bij the Stewards of the Meeting.
Je bedoelt dat ze dit beter gaan handhaven. Werd wel tijd, inderdaad. Normaal gesproken moet je binnen drie blauwe vlaggen aan de kant, niet pas na een half rondje.
No Dyson Barrier is going to stop me!
UI: FlippingCoin in ONZ / Ik bepaal hier welk dier jij bent
  maandag 17 augustus 2020 @ 17:59:28 #143
38114 beantherio
4900 op de schaal van Richter
pi_194605005
quote:
0s.gif Op maandag 17 augustus 2020 16:34 schreef Dauthi het volgende:
https://www.motorsport.co(...)g-penalties/4858912/

De FIA heeft arbitrair een regel voor crackdown uitgekozen, maar vergeet dit weekend dan Ferrari en Leclerc te beboeten voor het rijden zonder gordels.

De wind waait iedere week anders bij the Stewards of the Meeting.
Dat met die blauwe vlaggen is iets wat blijkbaar steeds problematischer wordt en waarbij ze er nu voor gekozen hebben om er voortaan hard tegen op te treden om het de kop in te drukken. Dat is op zich niet bijzonder en is ook (blijkbaar) tijdens de rijdersbriefing aangekondigd.

Dat zonder gordels rijden is iets heel aparts: ik kan me daar geen recent voorbeeld van herinneren. Hadden ze wel een straf voor mogen uitdelen, maar tegelijkertijd is dit niet iets waarvan je de angst moet hebben dat het voortaan vaker gaat gebeuren. Een rijder heeft er geen voordeel van je loopt zelfs grote risico's als je het doet.
  maandag 17 augustus 2020 @ 18:22:28 #144
37887 Dauthi
Progressive
pi_194605274
quote:
0s.gif Op maandag 17 augustus 2020 17:59 schreef beantherio het volgende:

[..]

Dat met die blauwe vlaggen is iets wat blijkbaar steeds problematischer wordt en waarbij ze er nu voor gekozen hebben om er voortaan hard tegen op te treden om het de kop in te drukken. Dat is op zich niet bijzonder en is ook (blijkbaar) tijdens de rijdersbriefing aangekondigd.

Dat zonder gordels rijden is iets heel aparts: ik kan me daar geen recent voorbeeld van herinneren. Hadden ze wel een straf voor mogen uitdelen, maar tegelijkertijd is dit niet iets waarvan je de angst moet hebben dat het voortaan vaker gaat gebeuren. Een rijder heeft er geen voordeel van je loopt zelfs grote risico's als je het doet.
Een paar jaar geleden heeft Grosjean het besproken met Charlie Whiting tijdens een drivers meeting, omdat bepaalde coureurs de gordels afdeden na de zwart wit geblokte vlag. Charlie deelde toen mee dat de gordels ten alle tijden om moeten blijven in de auto.
A pound of flesh, to be by him cut off Nearest the merchant's heart. -- Shakespeare :P
  maandag 17 augustus 2020 @ 18:26:28 #145
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_194605323
quote:
0s.gif Op maandag 17 augustus 2020 15:25 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Dhr. Kolles gooit nog wat kolen op het vuur:
https://www.formule1.nl/n(...)n-mercedes-gekregen/

Persoonlijk twijfel ik niet aan de teksten van meneer Kolles. Als oud Midland, Spyker en Force India teambaas zal hij ongetwijfeld nog de nodige contacten hebben binnen Racing Point. Deze meneer bevestigd dus ook dat je een auto niet kunt kopiëren van foto's. Anders had Giancarlo Minardi natuurlijk al lang en breed een McLaren gekopieerd i.p.v. 20 jaar achteraan het veld te bungelen met zijn eigen ontwerpen. Het wordt tijd dat Toto Wolff open kaart gaat spelen.
20 jaar geleden konden ze nog niet zoveel met fotogrammetrie als tegenwoordig. Zelfs bewegende objecten zijn sub-centimeter nauwkeurig te scannen met een simpele DSLR en de juiste software. Zet er een 3D scanner bij en je gaat nog een stukje nauwkeuriger.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
  maandag 17 augustus 2020 @ 18:29:16 #146
37887 Dauthi
Progressive
pi_194605348
quote:
1s.gif Op maandag 17 augustus 2020 17:49 schreef Starflyer het volgende:

[..]

Je bedoelt dat ze dit beter gaan handhaven. Werd wel tijd, inderdaad. Normaal gesproken moet je binnen drie blauwe vlaggen aan de kant, niet pas na een half rondje.
Dat ze handhaven is uitstekend, maar handhaaf dan alles beter en niet enkel 1 regel.
A pound of flesh, to be by him cut off Nearest the merchant's heart. -- Shakespeare :P
  maandag 17 augustus 2020 @ 18:29:52 #147
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_194605355
quote:
6s.gif Op maandag 17 augustus 2020 08:14 schreef Zorro het volgende:

[..]

Hamilton doet het ook (al weet ik niet of je met die rijdende klaagbaak vergeleken wil worden :P ).
"Ik wil geen softs!"
"OK stay out"
Krijgt een rondje later mediums.
En Bottas ging braaf naar de softs, die hem niets brachten...

quote:
0s.gif Op maandag 17 augustus 2020 14:11 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:

[..]

Mol zit hartstikke hard op de baan.

Die man mist gewoon veel te veel. Afgelopen twee races is het wel echt extreem. Prima kerel verder.
Dit dus, en om daar nog aan toe te voegen: Brundle vertelde in Silverstone dat het hokje waarin hij en Crofty zaten niet eens een raam had. Schijnbaar waren er andere cabines voor commentatoren dan gebruikelijk op Silverstone ivm COVID-19. Dus dat zal ook voor Z.iggo zo zijn geweest.
Dus of je dan op het circuit naar 5 monitoren zit te staren, of in een studio in Hilversum maakt ook geen reet uit.
  Moderator maandag 17 augustus 2020 @ 20:03:30 #148
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_194606762
quote:
2s.gif Op maandag 17 augustus 2020 18:29 schreef Kleffe_Dop het volgende:

[..]

En Bottas ging braaf naar de softs, die hem niets brachten...
[..]

Dit dus, en om daar nog aan toe te voegen: Brundle vertelde in Silverstone dat het hokje waarin hij en Crofty zaten niet eens een raam had. Schijnbaar waren er andere cabines voor commentatoren dan gebruikelijk op Silverstone ivm COVID-19. Dus dat zal ook voor Z.iggo zo zijn geweest.
Dus of je dan op het circuit naar 5 monitoren zit te staren, of in een studio in Hilversum maakt ook geen reet uit.
Dit weekend zat Olav ook gewoon in een hok zonder zicht op de baan volgens mij. Maar ze kunnen tenminste coureurs interviewen.
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
pi_194606767
Al met al was een P2 een prima uitslag met het materieel dat Max heeft. Vorige week heeft Max dan wel gewonnen maar we vergeten soms ook wel de realiteit waarin Max zich verkeerd en dat is niet best. Als Mercedes verliest dan is het een incident, als Max wint dan is het een wonder. Daar zit wel het verschil tussen wereldkampioen worden of niet. Mercedes heeft gewoon de allerbeste papieren.
pi_194606871
quote:
14s.gif Op maandag 17 augustus 2020 18:26 schreef fathank het volgende:

[..]

20 jaar geleden konden ze nog niet zoveel met fotogrammetrie als tegenwoordig. Zelfs bewegende objecten zijn sub-centimeter nauwkeurig te scannen met een simpele DSLR en de juiste software. Zet er een 3D scanner bij en je gaat nog een stukje nauwkeuriger.
Dan nog mis je informatie van de binnenzijde en nog belangrijker de werking ervan.

Racing point gaat ongelofelijk goed in de race, ze weten heel goed hoe de wagen af te stellen.

Het kan haast niet anders dan dat ze over veel meer informatie beschikken, dan een paar foto’s.
.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')