Wat je je wel af kan vragen is hoé lang Russel nog wil wachten op Mercedes.quote:Op zondag 16 augustus 2020 22:05 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Russel verwacht ik niet dat die dat gaat doen vanwege zijn band met Mercedes.
Dus die zal ook wel denken waarom zou ik in een waardeloze RBR gaan zitten terwijl die uitzicht heeft op een Mercedes.
dat riep ik laatst ook al een keer. Hij zou de beste keuze zijnquote:
Als hij in 2022 in een Mercedes zit niet.quote:
Russell zit sowieso vast aan een drie-jarig contract bij Williams, dus die is sowieso niet eerder dan 2022 beschikbaar, zonder dat dat voor heel veel geld afgekocht wordt.quote:Op zondag 16 augustus 2020 23:40 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Wat je je wel af kan vragen is hoé lang Russel nog wil wachten op Mercedes.
Lewis lijkt door te willen gaan en Bottas wordt ieder jaar braaf verlengd. Voor Russel betekent dat voor 2021 een derde jaar Williams, wie zegt dat er daarna geen vierde en vijfde jaar volgt?
En dan heeft Russel nog steeds geen enkele garantie, want mocht Lewis z'n helm aan de wilgen hangen, wie zegt dan dat Mercedes over 2/3 jaar niet een poging gaat wagen om Verstappen met een aflopend contract weg te kapen bij RBR?
Maar stél dat Marko hem benaderd voor een stoeltje in de op één na beste bolide op de grid, en wel voor 2021, en niet pas 2/3/4 jaar later een mogelijk zitje bij Merc, maar zonder harde garanties.
Dan moet je toch eens heel goed nadenken als je George Russel heet.
Wat Starflyer zegt.quote:Op zondag 16 augustus 2020 23:46 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Als hij in 2022 in een Mercedes zit niet.
Maar ik kan me echt niet voorstellen dat hij nog 2/3/4 seizoenen bij Williams wil rijden, dat moet hij ook echt niet willen voor z'n ontwikkeling. Of er moet hem een McLaren zitje aangeboden worden.
2022 kan inderdaad nog wel eens een kantelpunt worden. Dat jaar kan je beter even afwachten.quote:Op maandag 17 augustus 2020 00:03 schreef Peterselieman het volgende:
moet je op dat moment nog willen rijden voor Mercedes?
Ik denk dat als Wolff een andere rol krijgt er meer gaat schuiven en het team wat uit elkaar valt
Wat klopt er niet aan dit verhaal dan?quote:Op zondag 16 augustus 2020 22:17 schreef opreis het volgende:
[..]
[..]
Hij praat ook veel poep, de helft klopt ook gewoon niet wat hij zegt of zuigt hij gewoon uit zn duim om interessant te lijken
Hamilton doet het ook (al weet ik niet of je met die rijdende klaagbaak vergeleken wil wordenquote:Op maandag 17 augustus 2020 08:10 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Ik hoop niet dat Max nu iedere strategische beslissing van zijn team in twijfel gaat trekken nadat dit in Silverstone toevallig goed uitgepakt heeft. Ik kan me voorstellen dat ze daar bij RBR dan op een gegeven moment moe van worden. Als kijker is het ook tenenkrommend om naar te luisteren.
..en wint de racequote:Op maandag 17 augustus 2020 08:14 schreef Zorro het volgende:
[..]
Hamilton doet het ook (al weet ik niet of je met die rijdende klaagbaak vergeleken wil worden).
"Ik wil geen softs!"
"OK stay out"
Krijgt een rondje later mediums.
Ik denk niet dat hij het altijd beter weet. Het is juist de combinatie van wall en driver dat het goed doet. Maar het was hier wel duidelijk dat de wall niet met echt goede argumenten kwam, maar toch bleef pushen. Best zonde, want dat heeft Max misschien wel 4 seconden gekost.quote:Op maandag 17 augustus 2020 08:16 schreef shiz het volgende:
Ik zou het tenenkrommend vinden als iemand zegt 'het gaat nog wel' terwijl het gaat over iets dat ik beleef.
Dat is als tegen iemand met hoogteangst zeggen 'joh, die andere gast is al boven! Gewoon doen!'.Max zal toch wel beter weten wanneer z'n banden op zijn dan de pit muur. Misschien is dat niet volgens plan, maar ja, it is, what it is.
ze zullen hun argumenten echt wel hebben hoor alleen houden ze dat dan voor zich en die 4 seconden hebben toch niets uitgemaaktquote:Op maandag 17 augustus 2020 08:27 schreef babylon het volgende:
[..]
Ik denk niet dat hij het altijd beter weet. Het is juist de combinatie van wall en driver dat het goed doet. Maar het was hier wel duidelijk dat de wall niet met echt goede argumenten kwam, maar toch bleef pushen. Best zonde, want dat heeft Max misschien wel 4 seconden gekost.
De banden zagen er qua % niet beroerd uit. Dus de pitstrategie kon obv die statistiek gehandhaafd blijven. Verstappen reed zelf niet prettig meer met deze (staat van de) bandje.quote:Op maandag 17 augustus 2020 08:31 schreef Tarado het volgende:
[..]
ze zullen hun argumenten echt wel hebben hoor alleen houden ze dat dan voor zich en die 4 seconden hebben toch niets uitgemaakt
Uiteindelijk niet nee, maar dan had hij wel op Hamilton gezeten na Ham's stop. Dan was er misschien nog wat actie geweest.quote:Op maandag 17 augustus 2020 08:31 schreef Tarado het volgende:
[..]
ze zullen hun argumenten echt wel hebben hoor alleen houden ze dat dan voor zich en die 4 seconden hebben toch niets uitgemaakt
quote:Op maandag 17 augustus 2020 08:27 schreef babylon het volgende:
[..]
Ik denk niet dat hij het altijd beter weet. Het is juist de combinatie van wall en driver dat het goed doet. Maar het was hier wel duidelijk dat de wall niet met echt goede argumenten kwam, maar toch bleef pushen. Best zonde, want dat heeft Max misschien wel 4 seconden gekost.
Het was toch duidelijk dat ze Max niet pitten omdat hij dan achter de RP's terecht zou komen en daar dus tijd aan zou verliezen. Max wilde nog steeds pitten omdat hij dacht dat hij die RP's dan wel makkelijk in kon halen terwijl RB het liever veilig speelde aangezien Bottas nog steeds achter hem zat. Als ze Max hadden gepit en hij had wel vast gezeten/tijd verloren aan de RP's dan had Bottas een overcut kunnen doen.quote:Op maandag 17 augustus 2020 08:27 schreef babylon het volgende:
[..]
En hoe is elk rondje meer tijd verliezen de beste strategie om niet achter de RP's te komen?quote:Op maandag 17 augustus 2020 08:38 schreef opreis het volgende:
[..]
[..]
Het was toch duidelijk dat ze Max niet pitten omdat hij dan achter de RP's terecht zou komen en daar dus tijd aan zou verliezen. Max wilde nog steeds pitten omdat hij dacht dat hij die RP's dan wel makkelijk in kon halen terwijl RB het liever veilig speelde aangezien Bottas nog steeds achter hem zat. Als ze Max hadden gepit en hij had wel vast gezeten/tijd verloren aan de RP's dan had Bottas een overcut kunnen doen.
De pitwall had het gewoon goed.
Tijd verliezen ten op zichten van wie?quote:Op maandag 17 augustus 2020 08:40 schreef babylon het volgende:
[..]
En hoe is elk rondje meer tijd verliezen de beste strategie om niet achter de RP's te komen?
Max ging elk rondje langzamer rijden.quote:Op maandag 17 augustus 2020 08:41 schreef opreis het volgende:
[..]
Tijd verliezen ten op zichten van wie?
Dat heb je gemist. Stroll was voorste van de RP's en zo ongeveer het moment dat hij een relatief veilige stop kon maken deden ze dat. Ook viel het reuze mee hoeveel tijd Max daad werkelijk op de band verloor per rondje.quote:Op maandag 17 augustus 2020 08:42 schreef babylon het volgende:
[..]
Max ging elk rondje langzamer rijden.
Of heb ik gemist dat hij gelijk bleef/winst pakte op de RP's ?
Hamilton had de controle die was sowieso niet te pakken, je ziet ook het verschil tussen hem en Bottas alleen al omdat Hamilton in de vrije lucht rijdt.quote:Op maandag 17 augustus 2020 08:35 schreef babylon het volgende:
[..]
Uiteindelijk niet nee, maar dan had hij wel op Hamilton gezeten na Ham's stop. Dan was er misschien nog wat actie geweest.
Lijkt me ook gewoon wat een goede coureur hoort te doen. Jij rijdt in die auto dus jij weet waar je je comfortabel bij voelt. Leuk dat de data dan aangeeft dat zogenaamd de banden nog wel meekunnen of dat je op de softs ook wel een race uit kunt rijden, maar als je er zelf niet comfortabel mee rijdt, dan is het een slechte keuze.quote:Op maandag 17 augustus 2020 08:14 schreef Zorro het volgende:
[..]
Hamilton doet het ook (al weet ik niet of je met die rijdende klaagbaak vergeleken wil worden).
"Ik wil geen softs!"
"OK stay out"
Krijgt een rondje later mediums.
Ah right, thanksquote:Op maandag 17 augustus 2020 08:44 schreef opreis het volgende:
[..]
Dat heb je gemist. Stroll was voorste van de RP's en zo ongeveer het moment dat hij een relatief veilige stop kon maken deden ze dat. Ook viel het reuze mee hoeveel tijd Max daad werkelijk op de band verloor per rondje.
http://en.mclarenf-1.com/(...)n&dr2=Lance%20Stroll
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |