Versequote:Op zondag 16 augustus 2020 21:28 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Verse of droge/gefermenteerde worst
Dit dus. Zelfs de afkorting voor de plaatsnaam is goedquote:Op zondag 16 augustus 2020 21:30 schreef Isabeau het volgende:
Nog steeds geen drup regen of onweer gekregen. Sinds donderdag werd dat door buienradar beloofd, maar als het dan dichter bij kwam, dan was het opgelost in het niets. Ik verwacht dat de naderende bui ook vlak voor H'veen mysterieus oplost in het niets.
Ik moest ook even nadenkenquote:Op zondag 16 augustus 2020 21:34 schreef fietsie het volgende:
[..]
Dit dus. Zelfs de afkorting voor de plaatsnaam is goed
Ik heb geen verse kruidenquote:Op zondag 16 augustus 2020 21:32 schreef AnneX het volgende:
@:Ludolf...de rozemarijnnaaldjes had ik al fijngesneden en bedacht mij dat het stugge ‘stokjes’ zijn.
Dus heb ik een nieuw takje geoogst van 10 cm en in de caramel vloeistof gelegd.
Dat ging goed.
Ik kwam er net achter dat de site all recipes weg is, daar stond diequote:Op zondag 16 augustus 2020 21:44 schreef derLudolf het volgende:
Oh al jullie suggesties sla ik denk ik in de wind![]()
Deze stond onder de link van Kaatje
http://www.pinksugar-kess(...)utscher-art.html?m=1
Afgezet. De keuzefilm heb ik opgenomenquote:Op zondag 16 augustus 2020 21:41 schreef borisz het volgende:
Hier in Haarlem eindelijk een bui
Zomergasten zoals verwacht zeer oppervlakkig. De minister zegt wel wat ze eigenlijk wil, maar hoe we er gaan komen komt geen antwoord op.
Dat was te verwachten. Kijk het sowieso eigenlijk nooit, maar dit hoef ik helemaal niet te zien...quote:Op zondag 16 augustus 2020 21:41 schreef borisz het volgende:
Hier in Haarlem eindelijk een bui
Zomergasten zoals verwacht zeer oppervlakkig. De minister zegt wel wat ze eigenlijk wil, maar hoe we er gaan komen komt geen antwoord op.
En nu?quote:Op zondag 16 augustus 2020 21:34 schreef fietsie het volgende:
[..]
Dit dus. Zelfs de afkorting voor de plaatsnaam is goed
Lichtshow.quote:
Gave lichtshow inderdaadquote:Op zondag 16 augustus 2020 22:02 schreef fietsie het volgende:
[..]
Lichtshow.
Beetje boemeltjes.
Geen druppel. een paar druppels
Probeerde net nog een filmpje te maken, maar heb onvoldoende beelden per seconden.quote:Op zondag 16 augustus 2020 22:19 schreef fietsie het volgende:
Nu iets meer druppels maar nog steeds nie spannend.
Lichtshow blijft leuk
Moeders Is sowieso niet te verstaanquote:Op zondag 16 augustus 2020 21:46 schreef derLudolf het volgende:
Leuke lichtshow hier...
Niet op moeders conversatie letten
Dat kan ik beamenquote:Op zondag 16 augustus 2020 22:58 schreef Tele6 het volgende:
@:derLudolf over foto's maken op een blootcamping:
Er worden hier iedere dag weer een heleboel foto's gemaakt, maar altijd alleen van de bedoelde personen en niemand extra. Dat is even uitkijken, maar went gauw. Plek zat om even een hoek/richting te zoeken waar geen willekeurige extra bloterds op staan. De zonsondergangen zijn hier formidabel, dus daar worden de meeste foto's van gemaakt. Mensen willen vaak van achteren gefotografeerd worden, want als je dan thuis de foto laat zien staan er alleen blote billen op en dat is kennelijk meer geaccepteerd dan blote geslachtsdelen en borsten.![]()
Mijn lievelingsfoto van mij met A en B is van onze eerste naturistische vakantie samen. Die heb ik nog meegenomen gehad naar het ziekenhuis en daar boven m'n bed gehangen toen ik opgenomen was. Die foto hebben we heel slim zo genomen dat m'n borsten er net niet op stonden (schouders en hoger alleen) dus die is helemaal netjes
Het tweede deel was prima. Maar toen ging het ook niet over haar portefeuille.quote:Op zondag 16 augustus 2020 21:49 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Afgezet. De keuzefilm heb ik opgenomen
Picsquote:Op zondag 16 augustus 2020 23:21 schreef Isabeau het volgende:
Foto's op blootcampings. Ik stond als tiener ooit bloot op de cover van een Duits naturistenblad. Er stonden sowieso altijd wel kinderen en tieners bloot in die magazines. Vraag me af of dat nu nog 'kan'.
Ja, denk ook dat het met de makkelijke verspreiding te maken heeft. Vond ook al dat de jeugd nu zo preuts is, niet meer douchen na het sporten en zo. Tot iemand dan zegt: ja, maar er zijn in zo'n kleedkamer nu ook 20 foto en videoapparaten aanwezig en dat had je vroeger niet...quote:Op zondag 16 augustus 2020 23:36 schreef derLudolf het volgende:
Pics
En nee, natuurlijk kan dat tegenwoordig niet meer.
Snap het ergens wel, het is nu in het digitale tijdperk heel snel bij verkeerde mensen. Maar aan de andere kant ook wel jammer dat er nu wel heel moeilijk wordt gedaan. Want ja, wat is er nou eigenlijk te zien...
Ik weet zeker dat toen ik tiener was ook iedereen een douche had thuis. Daarbij hadden we ook gym tussen bijvoorbeeld elf en twaalf uur en dan zit je dus de rest van de dag met een zweetlijf in de klas. Maar bij ons ging iedereen gewoon samen douchen. Dus ja, grootste verschil is nu dat een grapjas foto's of filmpjes kan maken. En misschien is iedereen ook wel echt preutser geworden.quote:Op maandag 17 augustus 2020 06:32 schreef AnneX het volgende:
Goeiemorgen dan.
Een beetje vroeger dan gebruikelijk, want strakjes komt de vroegere buurjongen / nu tuinhulk helpen om een stuk voortuin uit te ruimen en om te spitten, die volkomen is verwilderd met de verkeerde planten op die plek.
@:Isa...heeft het thuisdouchen na het sporten ook niet te maken met dat ieder huis nu ook wel een douche heeft? naast het belangrijke feit dat tegenwoordig een verkeerde foto/video tegenwoordig zo is gemaakt natuurlijk.
Nog even genieten. Het is nu zó stil en rustig buiten na het natuurgeweld gisteravond.
En ik maar denken dat je 80 wasquote:Op maandag 17 augustus 2020 07:59 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik weet zeker dat toen ik tiener was ook iedereen een douche had thuis. Daarbij hadden we ook gym tussen bijvoorbeeld elf en twaalf uur en dan zit je dus de rest van de dag met een zweetlijf in de klas. Maar bij ons ging iedereen gewoon samen douchen. Dus ja, grootste verschil is nu dat een grapjas foto's of filmpjes kan maken. En misschien is iedereen ook wel echt preutser geworden.
dan moet die stroom toch al heel lang uitgevallen zijn, ding kan toch echt mega lang zodner dat het daadwerkelijk zo "warm"wordt?quote:Op maandag 17 augustus 2020 08:21 schreef fietsie het volgende:
En toen de echte boosdoener: het alarm piepje van de vriezer dat ie boven de -10 gekomen was. Werkt blijkbaar op een accu.
Ik lag zelf aardig op tijd in bed, en ik heb werkelijk geen idee wanneer de storing begonnen isquote:Op maandag 17 augustus 2020 08:29 schreef liedetector het volgende:
[..]
dan moet die stroom toch al heel lang uitgevallen zijn, ding kan toch echt mega lang zodner dat het daadwerkelijk zo "warm"wordt?
kan je nu alles weggooien of valt het mee?quote:Op maandag 17 augustus 2020 08:39 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ik lag zelf aardig op tijd in bed, en ik heb werkelijk geen idee wanneer de storing begonnen is
Ik heb de generator een schop gegeven en daarmee een half uurtje de vriezer gevoed, toen kwam er weer netspanning. Uiteindelijk is ie bij -7 weer "de andere kant op gegaan"quote:Op maandag 17 augustus 2020 08:40 schreef liedetector het volgende:
[..]
kan je nu alles weggooien of valt het mee?
generator, toe maar! the perks van op het "platteland" leven, zou niet eens weten waar ik zo'n ding kwijt moest en denk dat ik dan boze buren hebquote:Op maandag 17 augustus 2020 08:43 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ik heb de generator een schop gegeven en daarmee een half uurtje de vriezer gevoed, toen kwam er weer netspanning.
Overblijfsel uit de tijd dat we een boot haddenquote:Op maandag 17 augustus 2020 08:44 schreef liedetector het volgende:
[..]
generator, toe maar! the perks van op het "platteland" leven, zou niet eens weten waar ik zo'n ding kwijt moest en denk dat ik dan boze buren heb
hier niet anders, mega klein gymzaaltje en weet zeker dat er geen douches waren en idd veel buiten gymen want bos en sportvelden achter de schoolquote:Op maandag 17 augustus 2020 08:47 schreef Kaatje1 het volgende:
Mogge!
Baggernacht, denk dat ik 2 uur slaap heb gehad.
Douchen na sporten op school, kan me niet eens herinneren of daar überhaupt douches waren. Oud gebouw en nog oudere gymzaal. Wel gescheiden omkleden want zeer gristelijke school
Gym (buiten school om) was zo ongeveer in de achtertuin dus ik denk dat ik thuis onder de douche ging.
Ik vind die naiviteit in een wereld waar pedofielen niet bestonden geloof ik leukerquote:Op maandag 17 augustus 2020 08:36 schreef borisz het volgende:
Dit soort spotjes zullen nu ook niet meer zo snel gemaakt worden
een boot kan ik hier verderop nog wel kwijt, colleg van mij heeft op de rand van nieuwegein zelfs een mega loods waar een zeilacht gebouwd wordt, ik zie optiesquote:Op maandag 17 augustus 2020 08:45 schreef fietsie het volgende:
[..]
Overblijfsel uit de tijd dat we een boot hadden
1 sportveld volgens mij. Maar wel schaatsen op de vijver van Kasteel Rosendael (en dan werd het uur er voor en erna ingekort)quote:Op maandag 17 augustus 2020 08:53 schreef liedetector het volgende:
[..]
hier niet anders, mega klein gymzaaltje en weet zeker dat er geen douches waren en idd veel buiten gymen want bos en sportvelden achter de school
Ze zijn goed geworden in foto's waarop mensen er bloot uitzien maar er geen geslachtsdelen zichtbaar zijn. Er staan wel kinderen in, maar dan van achter of vanaf het middel en hoger. (Het Nederlandse naturistenblad)quote:Op zondag 16 augustus 2020 23:21 schreef Isabeau het volgende:
Foto's op blootcampings. Ik stond als tiener ooit bloot op de cover van een Duits naturistenblad. Er stonden sowieso altijd wel kinderen en tieners bloot in die magazines. Vraag me af of dat nu nog 'kan'.
Oww ja schatsen op de vijver die toen aanzienlijk anders was dan nu (nou ja la jaren niet geweest en vraag me af of er uberhaupt nog water in zit)quote:Op maandag 17 augustus 2020 09:03 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
1 sportveld volgens mij. Maar wel schaatsen op de vijver van Kasteel Rosendael (en dan werd het uur er voor en erna ingekort)
De meeste kinderen die opgroeien met naturisme haken als puber af iddquote:Op maandag 17 augustus 2020 08:08 schreef Myraela het volgende:
Ik ging overigens vroeger ook mee naar de nudistencamping of strand met mijn ouders, maar daar kwam ook ineens een moment dat ik me daarbij niet meer prettig voelde.
hahahahh ergens herkenbaar, maar elke zaterdag uren in bad liggen met tijdschriften was dan wel weer mn hobbyquote:Op maandag 17 augustus 2020 09:25 schreef Tele6 het volgende:
Ik woonde praktisch naast m'n middelbare school, dus als ik wilde douchen, deed ik dat heel makkelijk thuis. Maar als puber was ik een viezerik die het liefst nooit douchte.
Herkenbaarquote:Op maandag 17 augustus 2020 09:26 schreef liedetector het volgende:
hahahahh ergens herkenbaar, maar elke zaterdag uren in bad liggen met tijdschriften was dan wel weer mn hobby
Gewoon niet zweten bij gym en je hebt geen probleem:Dquote:Op maandag 17 augustus 2020 07:59 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik weet zeker dat toen ik tiener was ook iedereen een douche had thuis. Daarbij hadden we ook gym tussen bijvoorbeeld elf en twaalf uur en dan zit je dus de rest van de dag met een zweetlijf in de klas. Maar bij ons ging iedereen gewoon samen douchen. Dus ja, grootste verschil is nu dat een grapjas foto's of filmpjes kan maken. En misschien is iedereen ook wel echt preutser geworden.
vandaar kranten en tijdschriften favo...maar ook wel gehad jaquote:Op maandag 17 augustus 2020 09:28 schreef Isabeau het volgende:
[..]
HerkenbaarIk heb diverse boeken vernield door in bad te willen lezen
vond mijn moeder nooit erg, die zei altid: "zet mij maar in een hoekie met een boekie" deed ze als kind alquote:Op maandag 17 augustus 2020 09:32 schreef Myraela het volgende:
Ik las gewoon hele zomers weg op bed. Mijn ouders vonden dat maar stom, maar eigenlijk heb ik er ook achteraf geen spijt van. Niet het gevoel dat ik iets heb gemist.Vriendinnen waren dan op vakantie ofzo, anders zou ik wel buiten de deur wat gaan doen.
hahah bij ons kraakte de eerste treden nieten was mijn vader zo slim onder de deur door te kijken.....beetje licht en het was "moet jij niet slapen"quote:Op maandag 17 augustus 2020 09:58 schreef Kaatje1 het volgende:
Wij hadden een zitbad in het huis waar ik als puber woonde, dat las niet fijn, opgevouwen in het water of koud en alleen je voeten in het water.
Ik had de zolderkamer, en las vaak daar, ook als ik moest slapen (leve de kraak in de trap)
Mijn moeder had dat op een gegeven moment ook door, stapte over die trede en toen kreeg ik ook die vraag. Toen haalde ik een oud persisch kleedje van mijn oma naar de overloop "want dat staat zo gezellig" (ze waren dat wel gewend van mij), maar als ik naar bed ging sloeg ik dat ding om, zodat het streepje licht niet te zien wasquote:Op maandag 17 augustus 2020 10:00 schreef liedetector het volgende:
[..]
hahah bij ons kraakte de eerste treden nieten was mijn vader zo slim onder de deur door te kijken.....beetje licht en het was "moet jij niet slapen"
Gewoon niet gaan. Opgelost!quote:Op maandag 17 augustus 2020 09:38 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Gewoon niet zweten bij gym en je hebt geen probleem:D
Slimquote:Op maandag 17 augustus 2020 10:07 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Mijn moeder had dat op een gegeven moment ook door, stapte over die trede en toen kreeg ik ook die vraag. Toen haalde ik een oud persisch kleedje van mijn oma naar de overloop "want dat staat zo gezellig" (ze waren dat wel gewend van mij), maar als ik naar bed ging sloeg ik dat ding om, zodat het streepje licht niet te zien was
Zo´n sportschool heb ik nuquote:Op maandag 17 augustus 2020 09:38 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Gewoon niet zweten bij gym en je hebt geen probleem:D
Ik vind het ondertussen wel geweldig irritant dat ik nu niet meer tot 3 uur kan lezen (als ik dat al zou halen) en om 7 uur vrolijk kan opstaan. #oudwijfquote:Op maandag 17 augustus 2020 10:10 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Slim![]()
Ik was van het type zaklamp onder de dekens. En volgens mij wisten mijn ouders dat heel goed. Maar ik deed het goed op de hoeveelheid slaap die ik pakte en hield van lezen, dus ze lieten me maar begaan.
slim ding!!!!quote:Op maandag 17 augustus 2020 10:07 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Mijn moeder had dat op een gegeven moment ook door, stapte over die trede en toen kreeg ik ook die vraag. Toen haalde ik een oud persisch kleedje van mijn oma naar de overloop "want dat staat zo gezellig" (ze waren dat wel gewend van mij), maar als ik naar bed ging sloeg ik dat ding om, zodat het streepje licht niet te zien was
dat was mijn "oplossing" toen we een nieuwe gymleraar kregen en dan de eerste 2 uur gym op maandag ochtend, die man heeft mij nooit gezien, dus miste mij niet en mijn ouders dachten gewoon dat ik de eerste twee uur vrij was...ideaal!quote:
Wauwquote:Op maandag 17 augustus 2020 10:32 schreef liedetector het volgende:
[..]
dat was mijn "oplossing" toen we een nieuwe gymleraar kregen en dan de eerste 2 uur gym op maandag ochtend, die man heeft mij nooit gezien, dus miste mij niet en mijn ouders dachten gewoon dat ik de eerste twee uur vrij was...ideaal!
Wat een rare insteek; juist hetgene wat goed is voor de ontwikkeling blokkeren.quote:Op maandag 17 augustus 2020 10:45 schreef Tele6 het volgende:
Ik las ook graag in bed. Mijn ouders hebben toen de boekenkast uit m'n kamer gehaald en me straf gegeven iedere keer dat ze een boek op m'n kamer vonden![]()
Een andere truc was om aan de lamp te voelen, want als die nog warm was had ik liggen lezen.
Ik sloop meestal naar een andere kamer om te gaan lezen dus, maar het was knap lastig om op tijd terug te glippen naar m'n eigen bed.
Uiteindelijk werkt dat toch het best?quote:Op maandag 17 augustus 2020 10:55 schreef Barreltje het volgende:
Ik las ook veel, maar was vervolgens ook enorm moe op school, dus dat werkte niet helemaal.
En ik vond gym altijd hardstikke leuk! Behalve de cooper test.. wij hadden gewoon een douche ruimte.. net zoals we dat nu nog steeds bij de volleybal hebben, waar we dus ook gewoon met zn allen onder staan
Nou weet ik dat jouw ouders "anders" zijn maar waarom niet mogen lezen?quote:Op maandag 17 augustus 2020 10:45 schreef Tele6 het volgende:
Ik las ook graag in bed. Mijn ouders hebben toen de boekenkast uit m'n kamer gehaald en me straf gegeven iedere keer dat ze een boek op m'n kamer vonden![]()
Een andere truc was om aan de lamp te voelen, want als die nog warm was had ik liggen lezen.
Ik sloop meestal naar een andere kamer om te gaan lezen dus, maar het was knap lastig om op tijd terug te glippen naar m'n eigen bed.
Terwijl er eigenlijk net niks te zien is.quote:Op maandag 17 augustus 2020 08:36 schreef borisz het volgende:
Dit soort spotjes zullen nu ook niet meer zo snel gemaakt worden
Ik mocht niet. Want jongensschool en er was geen meisjeskleedkamer. Ook prima!quote:Op maandag 17 augustus 2020 10:32 schreef liedetector het volgende:
[..]
dat was mijn "oplossing" toen we een nieuwe gymleraar kregen en dan de eerste 2 uur gym op maandag ochtend, die man heeft mij nooit gezien, dus miste mij niet en mijn ouders dachten gewoon dat ik de eerste twee uur vrij was...ideaal!
Jongensschool???quote:Op maandag 17 augustus 2020 11:44 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik mocht niet. Want jongensschool en er was geen meisjeskleedkamer. Ook prima!
Wel handig dat die grote gloeilamp in de lucht nu aanstaatquote:
Als je zonnepanelen hebt wel ja...quote:Op maandag 17 augustus 2020 12:11 schreef fietsie het volgende:
[..]
Wel handig dat die grote gloeilamp in de lucht nu aanstaat
Meisje tochquote:Op maandag 17 augustus 2020 12:28 schreef Tele6 het volgende:
@:Kaatje1 @:fietsie ik mocht niet 's nachts lezen, omdat ten eerste mijn ouders erin geloofden dat alle negatieve emoties veroorzaakt werden door vermoeidheid (boos? Bed in. Verdrietig? Bed in) en ten tweede omdat ik als je me de kans gaf de hele nacht bleef lezen. Ik heb op m'n derde leren lezen, had op m'n vijfde leesvaardigheid van eind basisschool, en ik vluchtte in boeken. Ik had veel nachtmerries en durfde niet te gaan slapen, dus dan hield ik mezelf wakker door te lezen. Toen ze m'n boeken weghaalden, hield ik mezelf wakker door rondjes door de kamer te lopen, zachtjes te praten en zingen, verhalen of een dagboek te schrijven en rare gymnastische oefeningen te doen. Vervolgens was ik hartstikke moe en inderdaad chagrijnig of verdrietig, en dan werd ik de volgende avond eerder m'n bed in gestuurd. Toen ik naar de middelbare school ging was m'n bedtijd 8 uur, en toen ik 16 was half 9.
2e keer. Het is eigenlijk een eerstejaarsvak. Ik heb het vorig jaar wel gevolgd, enkel er helemaal geen examen in gedaan (omwille van andere vakken/tijdsnood). Dus ik moest het dit jaar opnieuw opnemen.quote:Op maandag 17 augustus 2020 12:39 schreef Barreltje het volgende:
@:Candaasje is het voor jou de eerste keer, dit vak?
Jouw oudersquote:Op maandag 17 augustus 2020 12:28 schreef Tele6 het volgende:
@:Kaatje1 @:fietsie ik mocht niet 's nachts lezen, omdat ten eerste mijn ouders erin geloofden dat alle negatieve emoties veroorzaakt werden door vermoeidheid (boos? Bed in. Verdrietig? Bed in) en ten tweede omdat ik als je me de kans gaf de hele nacht bleef lezen. Ik heb op m'n derde leren lezen, had op m'n vijfde leesvaardigheid van eind basisschool, en ik vluchtte in boeken. Ik had veel nachtmerries en durfde niet te gaan slapen, dus dan hield ik mezelf wakker door te lezen. Toen ze m'n boeken weghaalden, hield ik mezelf wakker door rondjes door de kamer te lopen, zachtjes te praten en zingen, verhalen of een dagboek te schrijven en rare gymnastische oefeningen te doen. Vervolgens was ik hartstikke moe en inderdaad chagrijnig of verdrietig, en dan werd ik de volgende avond eerder m'n bed in gestuurd. Toen ik naar de middelbare school ging was m'n bedtijd 8 uur, en toen ik 16 was half 9.
Ik doe mee met de voorzichtigequote:Op maandag 17 augustus 2020 12:34 schreef Candaasje het volgende:
Middag
We hadden wel douches (zowel hokjes als geen hokjes) op school, maar er was vaak nauwelijks tijd om te kunnen douchen (altijd haasten naar de volgende les, zeker als je buiten gym had gehad, en niemand 'durfde' het'.
Douchen na schaatsen deed ik thuis (ik weet niet eens of er douches op de ijsbaan waren), en toen ik nog volleybalde douchte ik soms daar, maar meestal thuis, want dan was ik tenminste een beetje uitgezweet.
Verder: ik durf het bijna niet te zeggen wegens de Fok!wet, maar ik heb goede hoop dat ik het vak gehaald heb.
Ik had geluk met de 'grote reactievraag', die telt heel zwaar mee. En ik had ook al een deel vrijgesteld (vorige keer wel gehaald), dus dat scheelde nu ook.
Verder helemaal gesloopt (vannacht amper geslapen, en ook onrustig), lijf was vanochtend helemaal van de leg, mondkapje was warm (ik had even de memo gemist dat je hem hier nu alleen op drukke plaatsen op hoeft, dus niet tijdens het fietsen. Ach ja.) maar goed, als ik dat examen heb gehaald, dan was het het waard
.
(De hele zaal zat trouwens VOL. En we zaten al in de EXPO, zeg maar een soort jaarbeurs wegens gebrek aan grote aula. Ik ben zeer benieuwd hoe dramatisch het slagingspercentage van de eerste zit is geweest....zeker als je bedenkt dat er nu weer een groep bezig is met examen voor hetzelfde vak...)
Och toch, ik weet weer even niets te zeggen hierop.quote:Op maandag 17 augustus 2020 12:28 schreef Tele6 het volgende:
Ach, zo’n moederloos popjequote:Op maandag 17 augustus 2020 13:04 schreef Kaatje1 het volgende:
Och dat kitten! Hoe oud is deze? Ik volg op fb iemand die moederloze kittens opvangt en die heeft er nu 1 van 2 dagen gevonden in een hooiberg, gewacht op moeders maar die kwam niet en langer wachten zou gevaarlijk zijn. Maar och zo’n droppie ook
Nou dit eigenlijk.quote:Op maandag 17 augustus 2020 11:04 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Nou weet ik dat jouw ouders "anders" zijn maar waarom niet mogen lezen?
Ik las werkelijk overal, tot op de wc aan toe. En nog, ik ga maar zelden het huis uit zonder de ereader in de tas, stel dat je ergens 5 minuten moet wachten. Het rottigste vind ik dat ik in een auto niet kan lezen. Maar nu hebben ze luisterboekenEn die kunnen ook nog eens op de ereader gezet worden. Daar moeten ze alleen nog even uitvinden dan het ebook en het luisterboek synchroon gaan lopen
Ik vind het helemaal niet vreemd dat je 's nachts niet mag lezen. Net zoals zo'n beetje elk kind wel een bedtijd/licht uit moment heeft. Klinkt vooral alsof je ouders zich geen houding wisten te geven met andere problemen die je had.quote:Op maandag 17 augustus 2020 12:28 schreef Tele6 het volgende:
Nasi met speklap en paksoiquote:Op maandag 17 augustus 2020 13:12 schreef junkiesietze het volgende:
Ok, ik heb nog 2 gemarineerde speklapjes liggen, verder is de koelkast zo goed als leeg.
Wat zal ik kopen om te gaan eten vanavond? help!!
Ik weet niet hoe ik zou reageren eigenlijk. Dat heeft niets met lezen te maken. Maar meer met het feit dat je kind de volgende dag stront chagrijnig is door slaap te kort, waarom ik het wellicht bespreekbaar zou maken of verbieden.quote:Op maandag 17 augustus 2020 13:12 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik vind het helemaal niet vreemd dat je 's nachts niet mag lezen. Net zoals zo'n beetje elk kind wel een bedtijd/licht uit moment heeft. Klinkt vooral alsof je ouders zich geen houding wisten te geven met andere problemen die je had.
En dat is 1!quote:
quote:Op maandag 17 augustus 2020 13:34 schreef Kaatje1 het volgende:
Geloeiende, wij hebben hier een update van de computer, aangeraden werd eind van de middag de restart te doen komt het icoontje op, wil m wegdrukken maar....ok aangeklikt midden in een teamscall
sporten op school was ook verplicht douchen er na.quote:Op maandag 17 augustus 2020 07:59 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Mijn MBO was een jongensschool. Daarom was er geen meisjeskleedkamer. Ik mocht als ik wilde in de kleedkamer van de leraar.quote:
Bestond dat in jouw tijd nog? Wowquote:Op maandag 17 augustus 2020 13:48 schreef Tally het volgende:
[..]
Mijn MBO was een jongensschool. Daarom was er geen meisjeskleedkamer. Ik mocht als ik wilde in de kleedkamer van de leraar.
Ik was in de eerste jaren het enige meisje op pak em beet 700 leerlingen. In het 3de jaar kwamen er 2 meisjes bij. Niet in mijn richting maar we hadden wel gezamelijke vakken. Dat was leuk dacht de schoolquote:Op maandag 17 augustus 2020 13:56 schreef fietsie het volgende:
[..]
Bestond dat in jouw tijd nog? Wow
quote:
Bizarquote:Op maandag 17 augustus 2020 14:10 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik was in de eerste jaren het enige meisje op pak em beet 700 leerlingen. In het 3de jaar kwamen er 2 meisjes bij. Niet in mijn richting maar we hadden wel gezamelijke vakken. Dat was leuk dacht de school
Ik vond het niet zo erg. Geen drama’s zoals op de lts. Die andere meiden waren ook niet van die drama chicks hoor. Ook relaxed. 1 buitenlands meisje.quote:
Op zich dat je midden in de nacht niet mag lezen is niet het gekke aan het verhaal.quote:Op maandag 17 augustus 2020 13:12 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik vind het helemaal niet vreemd dat je 's nachts niet mag lezen. Net zoals zo'n beetje elk kind wel een bedtijd/licht uit moment heeft. Klinkt vooral alsof je ouders zich geen houding wisten te geven met andere problemen die je had.
@fietsiequote:Op maandag 17 augustus 2020 15:05 schreef Kirb het volgende:
Hoi! Sorry dat ik even zo inbreek.. maar ik meende in CUL iets gelezen te hebben over een kookboek voor de BBQ? En dan voornamelijk het langzaam garen van vlees e.d... Kan het niet (meer) vinden en ik ben op zoek naar zo'n soort kookboekhebben jullie tips?
Ik gebruik graag de Smokey Goodness boeken van Jord.quote:Op maandag 17 augustus 2020 15:05 schreef Kirb het volgende:
Hoi! Sorry dat ik even zo inbreek.. maar ik meende in CUL iets gelezen te hebben over een kookboek voor de BBQ? En dan voornamelijk het langzaam garen van vlees e.d... Kan het niet (meer) vinden en ik ben op zoek naar zo'n soort kookboekhebben jullie tips?
Hoiquote:Op maandag 17 augustus 2020 15:05 schreef Kirb het volgende:
Bedankt! Het is een cadeautje voor mijn broer, dus ben wel echt op zoek naar een boek. Ik heb even gekeken naar Smokey Goodness (thanks @Sarabi) en naar No Worries BBQ.. gezien mijn broer blijkbaar echt op zoek is naar langzaam garen e.d. denk ik dat Smokey Goodness dan beter past, toch?quote:Op maandag 17 augustus 2020 15:29 schreef fietsie het volgende:
[..]
Hoi
Ik heb zelf het No Worries BBQ boek wat ik vooral als inspiratie gebruikt.
Voor recepten, howto's en "waar heb ik zin in" maak ik meestal gebruik van de BBQ Pit Boys filmpjes op Youtube, of hun site https://bbqpitboys.com/recipes-page/
Smokey Goodness is inmiddels een serie van 3 geloofik? Zijn allemaal van dezelfde auteursquote:Op maandag 17 augustus 2020 15:32 schreef Kirb het volgende:
[..]
Bedankt! Het is een cadeautje voor mijn broer, dus ben wel echt op zoek naar een boek. Ik heb even gekeken naar Smokey Goodness (thanks @:Sarabi) en naar No Worries BBQ.. gezien mijn broer blijkbaar echt op zoek is naar langzaam garen e.d. denk ik dat Smokey Goodness dan beter past, toch?
Stuk of 7 al weerquote:Op maandag 17 augustus 2020 15:35 schreef fietsie het volgende:
[..]
Smokey Goodness is inmiddels een serie van 3 geloofik? Zijn allemaal van dezelfde auteurs
Wellicht is Het Ultieme Mannen Kookboek ook iets?
Lees dat verhaal maar eensquote:Op maandag 17 augustus 2020 15:51 schreef derLudolf het volgende:
Wij gaan in ons kantoor ook een keuken zetten van IKEA. Gelukkig zijn alle fouten al gemaakt
Klassieke, onvergeeflijke fout.quote:Op maandag 17 augustus 2020 15:12 schreef borisz het volgende:
Liane de Haan naar 50+
Ik kan de opmerkingen van oma nu al uitdenken.
Die was sowieso geen fan van 50+. Maar aan de ANBO olv De Haan heeft ze denk ik nog meer een hekel.
En prompt valt iedereen stil..quote:Op maandag 17 augustus 2020 16:40 schreef Barreltje het volgende:
Stroomstoring duurt nog even..![]()
En 4g ligt er ook uit..![]()
Dus maar even ene stukje rijden en het internet opgezocht.
quote:Op maandag 17 augustus 2020 16:52 schreef sigme het volgende:
Wij aten
vooraf: maïskolf uit eigen tuin (met een likje rrrrrrrrrroomboter)
hoofd : boterboontjes uit eigen tuin met pulledpork van eigen vark, gemaakt door eigen zusje
toe: filodeeg met vijg van eigen boom
Ik denk dat ik wel onder de ¤2,50 pp bleef.
Jij kan er ook wat vanquote:
Ik wil ook mais. Maar er gebeurt echt helemaal niets met mijn planten.quote:Op maandag 17 augustus 2020 16:52 schreef sigme het volgende:
Wij aten
vooraf: maïskolf uit eigen tuin (met een likje rrrrrrrrrroomboter)
hoofd : boterboontjes uit eigen tuin met pulledpork van eigen vark, gemaakt door eigen zusje
toe: filodeeg met vijg van eigen boom
Ik denk dat ik wel onder de ¤2,50 pp bleef.
Ik heb de soap even gelezen. Wat een dramaquote:Op maandag 17 augustus 2020 15:49 schreef Kaatje1 het volgende:
DIt is een beetje CUL. Op FB volg ik een dame, Laura van der Haar. Zij gaat verhuizen naar Amsterdam en had een keuken besteld bij Ikea. Volgens mij maken ze daar bij 1 persoon alle fouten die in een heel jaar bij alle andere klanten samen gemaakt worden. Verhaal is openbaar en begint op 7 augustus. Het is grappig geschreven maar het is zo ontzettend niet grappig.
quote:Op maandag 17 augustus 2020 17:11 schreef Lonaa het volgende:
Hallo,
Ik wil jullie graag op de hoogte brengen van het feit dat dit bestaat: https://www.maxvandaag.nl/programmas/tv/max-mooiste-treinreizen/
Als je het wil ervaren moet je nu NL1 aanzetten. Inclusief piepen en kraken van treinstel.
Graag gedaan.
Inclusief het traject Almere-Zwolle.quote:Op maandag 17 augustus 2020 17:11 schreef Lonaa het volgende:
Hallo,
Ik wil jullie graag op de hoogte brengen van het feit dat dit bestaat: https://www.maxvandaag.nl/programmas/tv/max-mooiste-treinreizen/
Als je het wil ervaren moet je nu NL1 aanzetten. Inclusief piepen en kraken van treinstel.
Graag gedaan.
Dit is w.s. heeeeeel zennnnnquote:Op maandag 17 augustus 2020 17:11 schreef Lonaa het volgende:
Hallo,
Graag gedaan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ook goed. Maar ze heeft wel de ANBO om zeep geholpen. Nou ja iig de clubjes van oma gaan al een tijdje niet meer via de ANBOquote:Op maandag 17 augustus 2020 16:32 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Klassieke, onvergeeflijke fout.
Het is Liane deN Haan
Die ligt al jaren achter jequote:Op maandag 17 augustus 2020 18:17 schreef Candaasje het volgende:
Vriend kookt(zoals meestal, maar sst! ).
Ik ben nog steeds brak![]()
Waar is de tijd dat ik zonder problemen een nacht kon doorhalen en dan op de dag ook nog redelijk normaal functioneerde?
Welkom bij de seniorenquote:Op maandag 17 augustus 2020 18:17 schreef Candaasje het volgende:
Waar is de tijd dat ik zonder problemen een nacht kon doorhalen en dan op de dag ook nog redelijk normaal functioneerde?
Nog geen jaren hoor. Het verval zet snel inquote:Op maandag 17 augustus 2020 18:29 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Die ligt al jaren achter jeWen er maar vast aan
Geen idee... ben ik vergetenquote:Op maandag 17 augustus 2020 18:34 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Zijn er bijeenkomsten voor lotgenoten? De AA voor Anonieme Aftakelenden ?
Je kan ook een boek lezenquote:Op maandag 17 augustus 2020 16:40 schreef Barreltje het volgende:
Stroomstoring duurt nog even..![]()
En 4g ligt er ook uit..![]()
Dus maar even ene stukje rijden en het internet opgezocht.
Ja hoor, bijna iedereen van sc culquote:Op maandag 17 augustus 2020 18:34 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Mag ik ook komenquote:Op maandag 17 augustus 2020 18:34 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Wat heeft ze gedaan dan? Ik zit niet zo in die scene.quote:Op maandag 17 augustus 2020 17:56 schreef borisz het volgende:
[..]
Ook goed. Maar ze heeft wel de ANBO om zeep geholpen. Nou ja iig de clubjes van oma gaan al een tijdje niet meer via de ANBO.
We zijn allang geen anoniempjes meerquote:
Waar kan ik me aanmelden?quote:Op maandag 17 augustus 2020 18:34 schreef Candaasje het volgende:
Oh, voor mijn doen al best welquote:
Kom je wel langs de Oostvaardersplassen. Zag afgelopen week dat ze heel veel van dat dooie hout hebben verwijderd. Gaf een buitenlands gevoel, nu gewoon weilandvlakte met wat water.quote:Op maandag 17 augustus 2020 17:53 schreef derLudolf het volgende:
Inclusief het traject Almere-Zwolle.
Dan kom je door Almere, Lelijkstad en Dronten. Ik word altijd depressief op dat stuk
Links is driekwart van mijn lief.quote:Op maandag 17 augustus 2020 19:19 schreef Kaatje1 het volgende:
Netjes die kast, is die alleen van jou of deel je ‘m? En vooral, blijft het bij jou zo netjes?
Echte zelfgemaakte tomatensoep? Langzaam langzaam?quote:Op maandag 17 augustus 2020 19:07 schreef Clubsoda het volgende:
Ziet er strak uit, die kledingkast!
Wij aten onze favoriete tomatensoep, kost altijd een hoop tijd maar wel de moeite waardEn ik heb vandaag een verwijzing naar de KNO losgepeuterd, wat op zich een wonder mag heten want volgens mij zit ik in zijn 'zeurpiet dus afpoeieren'-hoekje
Echt zelfgemaakt, 45 minuten tomaten/ui/knoflook roosteren, half uur koken, pureren en nog even doorkoken.quote:Op maandag 17 augustus 2020 19:27 schreef sigme het volgende:
[..]
Echte zelfgemaakte tomatensoep? Langzaam langzaam?
Fijn dat je een doorverwijzing hebt weten los te peuteren. Alleen het idee van het moeten doen van dat soort moeite maakt dat ik altijd hoop dat ik nooit wat zeurigs/vaags/langzaams krijg. Gewoon een melanoom ofzo, dan rent opeens iedereen voor je, veel handiger.
Ik slaap al weken slecht. Zo’n 4 tot max 5 uurtjes per nacht. Eerst opvreten omdat je op vakantie gaatquote:Op maandag 17 augustus 2020 18:17 schreef Candaasje het volgende:
Kort gezegd de invloed van de afdelingen drastisch te beperken. En er heel veel (leden)geld er doorheen verbrassen zonder het echt aan de leden uit te teven. Gevolg ledenaantal gedaald van 180k naar 105k en heel veel actieve ouderen zijn boos weggelopen.quote:Op maandag 17 augustus 2020 18:38 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Wat heeft ze gedaan dan? Ik zit niet zo in die scene.
Dank je. Zijn dat allemaal opzeggingen of ook gewoon overlijdens?quote:Op maandag 17 augustus 2020 20:28 schreef borisz het volgende:
[..]
Kort gezegd de invloed van de afdelingen drastisch te beperken. En er heel veel (leden)geld er doorheen verbrassen zonder het echt aan de leden uit te teven. Gevolg ledenaantal gedaald van 180k naar 105k en heel veel actieve ouderen zijn boos weggelopen.
Dat zou van de drie grote festivals echt degene zijn die ik het minst mis.quote:Op maandag 17 augustus 2020 22:12 schreef Lonaa het volgende:
Donderdag zouden we vertrekken naar Lowlands. Ik ben er een beetje verdrietig over.
quote:Op maandag 17 augustus 2020 22:12 schreef Lonaa het volgende:
Donderdag zouden we vertrekken naar Lowlands. Ik ben er een beetje verdrietig over.
Ik ben ten tijde van DTRH, Manana Manana en ZC ook al wel verdrietig geweest hoor.quote:Op maandag 17 augustus 2020 22:15 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Dat zou van de drie grote festivals echt degene zijn die ik het minst mis.
Jammer joh, en het is ook niet zo dat je met je groep samen kunt janken enzoquote:Op maandag 17 augustus 2020 22:20 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik ben ten tijde van DTRH, Manana Manana en ZC ook al wel verdrietig geweest hoor.
Lowlands was bij het poppodium altijd de kerst op de taart. Met 20/25 man. Beetje 'werken', beetje bier drinken, beetje onder de partytent hangen, beetje toffe concerten kijken.
Het was zo gaaf dat toen het poppodium de vernieling in geholpen is Mojo ons clubbie gewoon nog wilde hebben en dat we dat toen zelf zijn gaan doen.![]()
Dat hebben wij, wij zelf, veroorzaakt, gedaan en verdiend.
Lowlands is al lang niet meer het festival waar ik 10/15 jaar geleden een kaartje voor kocht en zelf naar toe ging. Het festival an sich is ontzettend ten slechte veranderd, als je het mij vraagt. Maar de traditie, de club Atakkers en inmiddels Ssylka, dat wat we ieder jaar doen, dat is mooi. En dat is nu niet.
Ik vind het een heel eng en beklemmend idee niet te weten wanneer dit wel weer kan. Over de gevolgen die het heeft voor die hele sector. En de geestelijke gesteldheid van alle mensen die daar wat noodzakelijks uithalenquote:Op maandag 17 augustus 2020 22:25 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Jammer joh, en het is ook niet zo dat je met je groep samen kunt janken enzo
Down the Rabbit Hole. Is het kleine broertje van Lowlands. Zou ik dit jaar ook voor werken.quote:Op maandag 17 augustus 2020 22:28 schreef derLudolf het volgende:
DTRH?
Zwarte Cross, Pinkpop en Lowlands zijn toch de drie grootste?
Dit. Ik mis het festival van 98-02 zoiets. Best kept secret schuurde het een beetje aan, maar Nederland is als festivalland ook gewoon volledig uit de klauwen geescaleerd en verwend. Iedereen en zn moeder loopt overal tegenwoordig doen. Lekker gek doen.quote:Op maandag 17 augustus 2020 22:20 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Lowlands is al lang niet meer het festival waar ik 10/15 jaar geleden een kaartje voor kocht en zelf naar toe ging. Het festival an sich is ontzettend ten slechte veranderd, als je het mij vraagt.
Ja, ik doe lekker aan struisvogel politiek en denk er maar niet te veel over na, want dan krijg ik het heel erg benauwd. Persoonlijk kan ik dit best aan, want ik ga ervan uit dat er volgend jaar iets is uitgevonden. Maar het idee dat dat misschien niet zo is, is eng, heel engquote:Op maandag 17 augustus 2020 22:29 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik vind het een heel eng en beklemmend idee niet te weten wanneer dit wel weer kan. Over de gevolgen die het heeft voor die hele sector. En de geestelijke gesteldheid van alle mensen die daar wat noodzakelijks uithalen
Ja, waarheid hoor. Het was iets voor 'een bepaald soort mensen'.quote:Op maandag 17 augustus 2020 22:36 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Dit. Ik mis het festival van 98-02 zoiets. Best kept secret schuurde het een beetje aan, maar Nederland is als festivalland ook gewoon volledig uit de klauwen geescaleerd en verwend. Iedereen en zn moeder loopt overal tegenwoordig doen. Lekker gek doen.
Ik heb het volle vertrouwen in "entertainment" an sich. Wat er was is niet meer. Nu al niet meer. En we zijn er nog niet qua afbraak. En ja dat is kut, zeker als je van sommige orgnisaties weet waar ze vandaan komen. Maar veel organisaties zijn ook niet meer dat wat ze ooit wilden zijn zeg maar. Het zijn gewoon geldmachines geworden waar je eng van wordt.quote:Op maandag 17 augustus 2020 22:29 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik vind het een heel eng en beklemmend idee niet te weten wanneer dit wel weer kan. Over de gevolgen die het heeft voor die hele sector. En de geestelijke gesteldheid van alle mensen die daar wat noodzakelijks uithalen
Heel benieuwd naar wat er overblijft en weer ontstaat ben ik ook.quote:Op maandag 17 augustus 2020 22:40 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Ik heb het volle vertrouwen in "entertainment" an sich. Wat er was is niet meer. Nu al niet meer. En we zijn er nog niet qua afbraak. En ja dat is kut, zeker als je van sommige orgnisaties weet waar ze vandaan komen. Maar veel organisaties zijn ook niet meer dat wat ze ooit wilden zijn zeg maar. Het zijn gewoon geldmachines geworden waar je eng van wordt.
Ik ben heel erg benieuwd wat er uit die as gaat herrijzen en wanneer en hoe. Ik werk bij heel veel hele kleine festivalletjes, die hebben geen loonlijst, die hebben nauwelijks overhead. Die gooien de bebording op zolder en die ligt er over 5 jaar nog bij wijze van spreke. Nou ja met muzikanten (die er dan ongetwijfeld ook nog zijn en misschien weer terug naar hoe het was. Je geld weer verdienen met muziek ipv toeren oid) en bebording heb je al een half klein festivalletje
Is in Ewijk.quote:Op maandag 17 augustus 2020 22:45 schreef derLudolf het volgende:
Aha, ja dat heb ik wel eens van gehoord ja. Is dat ook in Biddinghuizen?
Als je er op let, als ze het over festivals hebben, noemen ze ZC zelden als voorbeeld. Terwijl dat qua bezoekers volgens mij echt de grootste is.
Ja believe you me, ik weet het. Maar ergens hoop ik naief dat als we allemaal omdonderen, we misschien iets kunnen opbouwen dat uiteindelijk meer geschikt is voor de lange duur ofzo.quote:Op maandag 17 augustus 2020 22:46 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Heel benieuwd naar wat er overblijft en weer ontstaat ben ik ook.
Het gaat, economisch, natuurlijk niet alleen om de-grote-pinkpop-baas, maar ook om beveiligers, riggers, licht en geluidmannen toilet-gebouw-leveranciers, horeca-personeel en alle maten en vormen.
En achter al die mensen zitten gezinnen...Het is een soort domino-effect, economisch gezien. En dat is dan alleen economisch gezien. Voor veel mensen zit er ook wel echt passie in het vak, en dat voor langere tijd verliezen is wel zwaar.
Ja volgens mij is de top 3 qua bezoekers ZC, Pinkpop en mysteryland. Lowlands komt dan echt nog een stuk lagerquote:Op maandag 17 augustus 2020 22:45 schreef derLudolf het volgende:
Aha, ja dat heb ik wel eens van gehoord ja. Is dat ook in Biddinghuizen?
Als je er op let, als ze het over festivals hebben, noemen ze ZC zelden als voorbeeld. Terwijl dat qua bezoekers volgens mij echt de grootste is.
Woah. 130.000 bezoekers voor mysterylandquote:Op maandag 17 augustus 2020 22:51 schreef Aure het volgende:
[..]
Ja volgens mij is de top 3 qua bezoekers ZC, Pinkpop en mysteryland. Lowlands komt dan echt nog een stuk lager
Mooie gedachte anyway. Ik hoop het, maar ik ben er wel een beetje bang voor.quote:Op maandag 17 augustus 2020 22:50 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Ja believe you me, ik weet het. Maar ergens hoop ik naief dat als we allemaal omdonderen, we misschien iets kunnen opbouwen dat uiteindelijk meer geschikt is voor de lange duur ofzo.
Breder dan entertainment he, gewoon hoe we met werk en loon en de balans prive/werk ed omgaan. Van de 4 daagse werkweek om meer mensen aan het werk te houden (kan zelfs nog bijdragen aan een nieuwer soort 24-uurseconomie, waarin alles wel doordraait, maar mensen zich niet voor 3 broodkorsten en een pan pap de tering in werken) naar UBI en uiteindelijk meer baanzekerheid, dan alleen maar minderminderminder zoals in de afgelopen jaren. Maar dat is, zoals we er nu voor staan heeeele verre toekomstmuziek/dromen.
Ja.quote:Op maandag 17 augustus 2020 22:56 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Mooie gedachte anyway. Ik hoop het, maar ik ben er wel een beetje bang voor.
Bepaalde groepen zijn (grote tentenbouwer hier uit de buurt bijvoorbeeld) ook wel elders ingezet. Verhuurders van sanitair die individueel sanitair aanbieden op campings.quote:Op maandag 17 augustus 2020 22:46 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Heel benieuwd naar wat er overblijft en weer ontstaat ben ik ook.
Het gaat, economisch, natuurlijk niet alleen om de-grote-pinkpop-baas, maar ook om beveiligers, riggers, licht en geluidmannen toilet-gebouw-leveranciers, horeca-personeel in alle maten en vormen.
En achter al die mensen zitten gezinnen...Het is een soort domino-effect, economisch gezien. En dat is dan alleen economisch gezien. Voor veel mensen zit er ook wel echt passie in het vak, en dat voor langere tijd verliezen is wel zwaar.
Sommige dingen zijn best om te schakelen, maar individueel sanitair op een camping is natuurlijk niks vergeleken bij een festival. Dus er gebeurd wel iets, maar alsnog komt 90% slecht weg.quote:Op maandag 17 augustus 2020 22:59 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Bepaalde groepen zijn (grote tentenbouwer hier uit de buurt bijvoorbeeld) ook wel elders ingezet. Verhuurders van sanitair die individueel sanitair aanbieden op campings.
Wil niks bagatelliseren hoor, sommige groepen zijn ook wel vrij goed om te schakelen.
Sommige artiesten zou ik niks aan missen. Als je soms van die figuren bij DWDD zag en hoorde, alsof ze klaarkwamen als ze een zielig snaartje aansloegen. Ken weinig mensen die dat een verrijking van de cultuur vonden.
Zo weinig maar voor Lowlands? Decibel en Dance Valley hebben dat ook.quote:Op maandag 17 augustus 2020 22:55 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Woah. 130.000 bezoekers voor mysteryland![]()
Lowlands heeft er 'maar' 60.000
Was ook verbaasd ja, ik dat ze meer richting de 80.000 gingen. Misschien gekrompen, aangezien er zoveel festivals zijn tegenwoordig?quote:Op maandag 17 augustus 2020 23:19 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Zo weinig maar voor Lowlands? Decibel en Dance Valley hebben dat ook.
quote:Op maandag 17 augustus 2020 23:19 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Zo weinig maar voor Lowlands? Decibel en Dance Valley hebben dat ook.
Nee, zelfs wel wat gegroeid (en daar wordt over geklaagdquote:Op maandag 17 augustus 2020 23:24 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Was ook verbaasd ja, ik dat ze meer richting de 80.000 gingen. Misschien gekrompen, aangezien er zoveel festivals zijn tegenwoordig?
Ja heel herkenbaar in mijn directe omgeving.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 07:11 schreef borisz het volgende:
Mijn neef werkt in de lichttechniek en nu stroomtechniek op festivals en evenementen. Die moet in april t/m oktober zijn geld verdienen. Zijn agenda was helemaal leeg en nu heeft hij af en toe een klein klusje. Het voordeel is dat zijn vrouw ook een mooie baan heeft, maar waar die normaal bijna iedere dag wel ergens was (van Lowlands tot Sensation, of hardcorefeesten) is hij nu blij met de (online)introweek van uni Wageningen.
Vakantie in november en dan nog even knallen in de december met de (pre)kerstshows. December werd langzaam groter. Hij had wel afgesproken dat hij nog maar eens in de twee jaar tijdens O&N weg zou zijn. Anders ging zijn vrouw gewoon mee. Maar ja er is nu ook een tijdje een kleine en nr twee is onderweg.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 07:57 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ja heel herkenbaar in mijn directe omgeving.
Normaal van april t/m oktober niet thuis zijn en nu blij zijn met de 'oh-ja-shit-dat-moet-ook-nog-welke-minion-kan-ik-hier-voor-bellen-'schnabble.
Eh? Miljoenmiljard nodeloze strandbezoekjes, afgeloten wegen tot gevolg hebbend, maar de oorzaak kent men niet??quote:De badplaats Zandvoort is een nieuwe brandhaard voor het coronavirus aan het worden. [..] Een oorzaak daarvan is niet duidelijk.
Hahaha, schrijven ze dat echt.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 08:47 schreef fietsie het volgende:
Eh? Miljoenmiljard nodeloze strandbezoekjes, afgeloten wegen tot gevolg hebbend, maar de oorzaak kent men niet??
Ze schrijven dat de oorzaak niet duidelijk is.quote:
Nouja, misschien bedoelen ze dat ze niet weten of mensen te dicht met hun handdoekjes bij elkaar liggen (met z'n allen bijeengepropt 10m na de ingang of rond een strandtent, ....waar ik me altijd al over heb verbaasd) of dat mensen te dicht op elkaar stonden te wachten/hijgen bij de bushaltes.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 08:50 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ze schrijven dat de oorzaak niet duidelijk is.
Lieve is leukquote:Op dinsdag 18 augustus 2020 09:06 schreef Candaasje het volgende:
Whehehe, ik zou dit jaar in mei samen met studiegenootje naar een voorstelling van Lieve Schreire gaan (Belgische Slimste Mens-winnaar, geeft een soort natuurkunde-'colleges'. Zeg maar Robert Dijkgraaf maar dan anders) . Nou, dat ging natuurlijk niet door, dus de nieuwe datum werd 29 september.
Dat gaat ook niet door, maar de datum is alvast gewijzigd naar donderdag 6 mei 2021*Noteert het maar alvast in de agenda*
Ja af en toequote:Op dinsdag 18 augustus 2020 09:18 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Lieve is leukluister je ook de Nerdland podcast?
En hopelijk gaat het in mei door
quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 09:19 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Ja af en toe![]()
Ik kende Lieve voor de Slimste Mens eigenlijk niet, maar die man (die mens op z'n Vlaams) is slim en komt sympathiek over
Ohja, oepsquote:Op dinsdag 18 augustus 2020 09:26 schreef Clubsoda het volgende:
Ik was even in de war omdat ik Lieve alleen als vrouwennaam ken. Maar hij heet dus Lieven. Blijven bijzondere naamgevers, die Vlamen
Hebben we wel wat om naar uit te kijkenquote:Op dinsdag 18 augustus 2020 09:26 schreef Kaatje1 het volgende:
Mogge! Gelukkig nu wel goed geslapen, scheelt toch best veel
Vwb Zandvoort, wat denk je van de mensen die in die strandtenten werken, denk dat er best wel wat wonen.
Voorstelling, ik zou begin mei naar Johnny de Mol gaan. Is verzet naar, ik geloof, 21 september 2021. En in die maand heb ik ook nog een andere voorstelling
Precies dit.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 09:33 schreef Myraela het volgende:
Voordeel van om half zeven beginnen met werken is dat ik er nu alweer lekker wat uurtjes op heb zitten. Het nadeel is dat het half 10 is en ik ook al het gevoel heb dat ik moet gaan lunchen.
Ik heb alleen op een technofestival, in Duitsland, tegen de grens met Tjechie én ruim 10 jaar geleden geen warme douche kunnen vinden. In NL is dat altijd prima geregeld. Zeker sinds die douchecontainers er zijn.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 08:59 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Nouja, misschien bedoelen ze dat ze niet weten of mensen te dicht met hun handdoekjes bij elkaar liggen (met z'n allen bijeengepropt 10m na de ingang of rond een strandtent, ....waar ik me altijd al over heb verbaasd) of dat mensen te dicht op elkaar stonden te wachten/hijgen bij de bushaltes.![]()
Goedemorgen trouwens.![]()
Gisteravond was kut, want mijn maag deed stomWel alles binnen kunnen houden, maar grappig was anders. Nu langzaam weer een beetje opstarten.
![]()
Wat festivals betreft: ik ging maar zeer sporadisch naar festivals, maar snap de charme van meerdere dagen er zijn wel. Als daggast beleef je het wel heel anders. Ik hecht alleen wel heel veel waarde aan een (warme...) douche, en dat is niet altijd vanzelfsprekend.
Voor alle betrokkenen vind ik het wel heel sneu nu. Je bent toch ook al maanden met de voorbereidingen bezig, en nu verdampt al dat werk (en het inkomen) als sneeuw voor de zon
Ja het festival waar ik heenging moest nog een beetje groeien. Dus in het begin was er niet eens een kampeerveld, later kwam er dan wel een festivalcamping maar daar was het nog niet zo lekker geregeld (ze hadden wel een douchecontainer, maar het betekende sowieso een half uur of langer in de rij en al heel snel was het warme water op), en de laatste jaren was het wel prima.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 10:18 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Ik heb alleen op een technofestival, in Duitsland, tegen de grens met Tjechie én ruim 10 jaar geleden geen warme douche kunnen vinden. In NL is dat altijd prima geregeld. Zeker sinds die douchecontainers er zijn.
SMS?quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 10:18 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Ik heb alleen op een technofestival, in Duitsland, tegen de grens met Tjechie én ruim 10 jaar geleden geen warme douche kunnen vinden. In NL is dat altijd prima geregeld. Zeker sinds die douchecontainers er zijn.
Hmm anders zijn journalisten wel vrij goed in onjuiste conclusies trekken. Nu lijkt het causaal verband vrij duidelijk aanwezig en vertikken ze het? Ze zullen zelf ook wel op het strand hebben gelegen.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 08:50 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ze schrijven dat de oorzaak niet duidelijk is.
Sowieso heb ik het na een dag wel gehad.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 08:36 schreef Myraela het volgende:
Ik vind eventjes ronddwalen op een festival wel tof, maar meerdere dagen heeft me nooit zo getrokken. Maar ik hou ook gewoon te weinig van muziek om daarvoor helemaal brak en ranzig te kamperen.
Lanternee lanteeernequote:
Dat kan. Maar als het in een kerk is geweest, is het ook heel goed mogelijk dat die besmet is geraakt door een strandganger.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 11:09 schreef Lucky_Strike het volgende:
De besmettingen op Zandvoort kunnen natuurlijk net zo goed in een kerk, op een uitvaart, op een bruiloft, in de kroeg, in een verpleeghuis of op een verjaardagsfeest zijn ontstaan. Of bij de strandmedewerkers dus.
Precies. En dat maakt dus dat de oorzaak (nog) niet duidelijk is.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 11:19 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Dat kan. Maar als het in een kerk is geweest, is het ook heel goed mogelijk dat die besmet is geraakt door een strandganger.
Tuurlijk niet, hoe kan dat nou? Corona verspreidt zich toch helemaal niet onder strandgaande gezonde Nederlanders; dat brandt de zon toch weg en er gaan alleen maar zieke bejaarden wat kuchelen dus waar maken we ons druk om. Die mensen toch?quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 10:54 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Hmm anders zijn journalisten wel vrij goed in onjuiste conclusies trekken. Nu lijkt het causaal verband vrij duidelijk aanwezig en vertikken ze het? Ze zullen zelf ook wel op het strand hebben gelegen.
Bluetooth gebruikt zo weinig energie dat je het echt niet gaat merken. Tenzij je telefoon uit de steentijd komt.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 11:20 schreef derLudolf het volgende:
Die Corona app heeft weinig nut, je moet blauwe tand aan hebben staan, maar dat heb ik niet om batterij te sparen.
Misschien zet ik het aan als ik eens wel op een drukkere locatie ben.
De app verbruikt weinig energie.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 11:20 schreef derLudolf het volgende:
Die Corona app heeft weinig nut, je moet blauwe tand aan hebben staan, maar dat heb ik niet om batterij te sparen.
Misschien zet ik het aan als ik eens wel op een drukkere locatie ben.
De oorzaak is toch helder: mensen reisden zonder noodzaak naar een recreatieve bestemming en waren daarbij, zichtbaar in diverse media, in een groot aantal gevallen binnen 1,5 meter en zonder het dragen van beschermende middelen. Of het detailquote:Op dinsdag 18 augustus 2020 11:21 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Precies. En dat maakt dus dat de oorzaak (nog) niet duidelijk is.
Of het is gewoon door een eigen inwoner gekomen die het op zijn werk in Den Haag opliep en die vervolgens naar de kerk en de kroeg ging.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 11:24 schreef fietsie het volgende:
[..]
De oorzaak is toch helder: mensen reisden zonder noodzaak naar een recreatieve bestemming en waren daarbij, zichtbaar in diverse media, in een groot aantal gevallen binnen 1,5 meter en zonder het dragen van beschermende middelen. Of het detail
Vervolgens de ijstent van Ome Leen, de trappen van de kerktoren of het middelste bankje op de linker kant van de boulevard was doet er imho niet veel toe...
Een Motorola G6+, dus ja in digitaal oogpunt ongelofelijk ouderwetsquote:Op dinsdag 18 augustus 2020 11:22 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Bluetooth gebruikt zo weinig energie dat je het echt niet gaat merken. Tenzij je telefoon uit de steentijd komt.
Maar buiten is het besmettingsrisico schijnbaar nihil. Of bedoel je de mensen die met het OV kwamen en dat zij hutjemutje op elkaar zaten in bus/trein (als dat zo was?) En ik weet niet hoe druk het ín de strandtenten was? Als je daar op elkaar gaat zitten zal het risico ook wel oplopen natuurlijk.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 11:24 schreef fietsie het volgende:
[..]
De oorzaak is toch helder: mensen reisden zonder noodzaak naar een recreatieve bestemming en waren daarbij, zichtbaar in diverse media, in een groot aantal gevallen binnen 1,5 meter en zonder het dragen van beschermende middelen. Of het detail
Vervolgens de ijstent van Ome Leen, de trappen van de kerktoren of het middelste bankje op de linker kant van de boulevard was doet er imho niet veel toe...
quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 11:28 schreef Kreator het volgende:
Tevens geen zin in vrijdag, als ik een stokje in mijn hersenen gedrukt krijg.
Mjah helaas zie ik in mijn dagelijkse omgeving wat het lichamelijke effect op 20-35 jarigen is, dat "kuchje".quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 11:28 schreef Kreator het volgende:
Of je ontkomt er toch niet aan, zolang het maar in gecontroleerde aantallen gaat.
Wist niet van het bestaan, is het leuk genoeg om terug te kijken?quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 11:33 schreef Blues het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
ik open ook eens een stormlooptopic op fok
![]()
![]()
![]()
![]()
En roze potjes en gele potjes. Ze waren een hype hier.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 11:35 schreef Kreator het volgende:
Je had een tijd geleden bij de Albert H. toetjes. In van die blauwe potjes. Franse naam geloof ik. Weet niet meer.
Wie helpt me uit deze vergetelheidhel.
maar niet geheel afwezig. Ik kan het nu niet terug vinden, maar ergens in Groningen week of 2 geleden waren er behoorlijk was mensen besmet na een tuinfeestje.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 11:34 schreef Candaasje het volgende:
Maar buiten is het besmettingsrisico schijnbaar nihil.
Ik zie in mijn dagelijkse omgeving 0% mensen met corona, dus het zal wel niet bestaan.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 11:34 schreef fietsie het volgende:
[..]
Mjah helaas zie ik in mijn dagelijkse omgeving wat het lichamelijke effect op 20-35 jarigen is, dat "kuchje".
Maar sjah privacy he, dus we kunnen dat niet een uur per dag op de tv laten zien.
Ja die ja. Ze zijn weg. Het had een naam.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 11:36 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
En roze potjes en gele potjes. Ze waren een hype hier.
Wat dat die gekleurde aardewerk potjes?quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 11:35 schreef Kreator het volgende:
Je had een tijd geleden bij de Albert H. toetjes. In van die blauwe potjes. Franse naam geloof ik. Weet niet meer.
12 van de 14 besmettingen in het dokkum-cluster waren buiten,.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 11:34 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Maar buiten is het besmettingsrisico schijnbaar nihil.
Ik heb nog nooit gezien dat de aarde rond is, dus hij zal wel plat zijnquote:Op dinsdag 18 augustus 2020 11:37 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik zie in mijn dagelijkse omgeving 0% mensen met corona, dus het zal wel niet bestaan.
Yep.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 11:37 schreef Myraela het volgende:
[..]
Wat dat die gekleurde aardewerk potjes?
Die bedoelde ik dus. Dacht ergens in Groningen.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 11:37 schreef fietsie het volgende:
[..]
12 van de 14 besmettingen in het dokkum-cluster waren buiten,.
Nouja, dat is ook wel een punt inderdaad. Het zal voorlopig nog wel rondwaren. Om iedereen zijn/haar leven de komende 5 jaar volledig stil te leggen is ook weer zo wat. Niet dat ik denk dat het verstandig is om met z'n allen nu massaaaaaal de bus te nemen. En de regels hier in/rond de supermarkten mogen ook wel weer eens herhaald worden, nondeju.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 11:28 schreef Kreator het volgende:
Of je ontkomt er toch niet aan, zolang het maar in gecontroleerde aantallen gaat.
Maar wat voor feestje was dat? Als er veel gezopen wordt en mensen bij elkaar op schoot kruipen of dicht tegen elkaar aan gaan staan (ook zonder drank trouwens), dan neemt het risico wel toe natuurlijk.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 11:36 schreef derLudolf het volgende:
[..]
maar niet geheel afwezig. Ik kan het nu niet terug vinden, maar ergens in Groningen week of 2 geleden waren er behoorlijk was mensen besmet na een tuinfeestje.
Het punt was meer dat je met anekdotisch bewijs niet heel ver komt. Als je op de kankerafdeling van een ziekenhuis werkt, denk je dat de hele wereld volgende week doodgaat aan kanker.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 11:37 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit gezien dat de aarde rond is, dus hij zal wel plat zijn
Iemand anders schreef het al:quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 11:34 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Een Motorola G6+, dus ja in digitaal oogpunt ongelofelijk ouderwets
Maar ik was in de veronderstelling dat BT nog redelijk wat energie verbruikte.
RIP aan de nabestaanden.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 11:28 schreef Kreator het volgende:
Motivatie is deze laatste week wel redelijk tot de bodem gezakt.
Tevens geen zin in vrijdag, als ik een stokje in mijn hersenen gedrukt krijg.
Ook al zonder stokje hersenschadequote:Op dinsdag 18 augustus 2020 11:35 schreef Kreator het volgende:
volgens mij welquote:
Ik ook niet, maar ja, misschien is er op het strand afstand, maar ja, de reis er naartoe, lekker volgepakt in de trein, op het perron. De ijssallon, de wc van de strandtent. Genoeg plekken waar alsnog contact is.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 11:39 schreef Candaasje het volgende:
Ik weet niet hoe het met jou zit, maar als ik naar het strand ga (nooit eigenlijk), dan zit ik wel bij mijn vriend op de handdoek, maar niet bij de buren. Daarvan hou ik echt wel afstand.
Senk joequote:Op dinsdag 18 augustus 2020 11:40 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Iemand anders schreef het al:
Bluetooth verbruikt een verwaarloosbare hoeveelheid energie. 1x je telefoon bekijken met scherm aan verbruikt al meer dan een etmaal Bluetooth aan.
Dat had ik door ;-)quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 11:40 schreef Kreator het volgende:
[..]
Het punt was meer dat je met anekdotisch bewijs niet heel ver komt. Als je op de kankerafdeling van een ziekenhuis werkt, denk je dat de hele wereld volgende week doodgaat aan kanker.
Ja dat zei ik dus al wel hè. Dat OV enzo.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 11:42 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar ja, misschien is er op het strand afstand, maar ja, de reis er naartoe, lekker volgepakt in de trein, op het perron. De ijssallon, de wc van de strandtent. Genoeg plekken waar alsnog contact is.
Uhu, maar ik denk niet dat er weinig mensen voor de lol met de trein naar Zandvoort gaan (op een drukke stranddag) om de volgende trein richting Haarlem weer te pakkenquote:Op dinsdag 18 augustus 2020 11:43 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Ja dat zei ik dus al wel hè. Dat OV enzo.Dat is natuurlijk wel een risico.
Maar nog steeds: niet bij voorbaat gezegd dat dát de bron is.
·la fermierequote:Op dinsdag 18 augustus 2020 11:44 schreef Kreator het volgende:
[..]
Nope. Een franse naam volgens mij.
Maar wie zegt dat de bron in het OV te vinden was? Het kan, het is een mogelijkheid, en ik zou zelf het risico dus ook niet snel willen nemen. Maar dat de media er niet een keer headliner-geil op duiken, dat is op zich niet heel verkeerd lijkt me.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 11:45 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Uhu, maar ik denk niet dat er weinig mensen voor de lol met de trein naar Zandvoort gaan (op een drukke stranddag) om de volgende trein richting Haarlem weer te pakkenDe reis hangt samen met het strandbezoek
Ik hou erg van programma's waarin gezinnen/families die ruilen van huis. Vind het een intrigerend gegeven ook al zijn er dingen 'nep' en doorgeproduceerd door het programma.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 11:35 schreef Kaatje1 het volgende:
Wist niet van het bestaan, is het leuk genoeg om terug te kijken?
Ah zoiets heb ik laatst ook zitten kijken.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 12:05 schreef Blues het volgende:
[..]
Ik hou erg van programma's waarin gezinnen/families die ruilen van huis. Vind het een intrigerend gegeven ook al zijn er dingen 'nep' en doorgeproduceerd door het programma.
Dat van vrouw ruilen heb ik nooit begrepen.. Dat je je daar voor leent op tv.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 12:16 schreef Candaasje het volgende:
Klinkt als PuberruilOf 'Jouw vrouw, mijn vrouw'.
(Jaja, ooit had ik nog wel kabelTV en keek ik dat)
Ik wil sowieso niet op tv, maar ik vind zo'n kijkje in andermans huishouden wel altijd heel tof.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 12:27 schreef fietsie het volgende:
Dat van vrouw ruilen heb ik nooit begrepen.. Dat je je daar voor leent op tv.
Ik wil uberhaupt niet op tv...quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 12:27 schreef fietsie het volgende:
[..]
Dat van vrouw ruilen heb ik nooit begrepen.. Dat je je daar voor leent op tv.
quote:Elliot, a brilliant but highly unstable young cyber-security engineer and vigilante hacker, becomes a key figure in a complex game of global dominance when he and his shadowy allies try to take down the corrupt corporation he works for.
Dat was em.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 11:46 schreef Myraela het volgende:
[..]
Bedoel je dan die yoghurt? La Fermière?
Dat is een uitstekende serie. Wij hebben hem vorige maand afgekeken.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 12:36 schreef fietsie het volgende:
Ik ben op Amazon Prime begonnen aan de serie Mr. Robot . Ik vind hem tot nu toe wel gaaf.
[..]
Lastige is dat erook nieuwe afleveringen Rita zijn en we ook aan Hjordis willen beginnenquote:Op dinsdag 18 augustus 2020 12:42 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Dat is een uitstekende serie. Wij hebben hem vorige maand afgekeken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |