Versequote:Op zondag 16 augustus 2020 21:28 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Verse of droge/gefermenteerde worst
Dit dus. Zelfs de afkorting voor de plaatsnaam is goedquote:Op zondag 16 augustus 2020 21:30 schreef Isabeau het volgende:
Nog steeds geen drup regen of onweer gekregen. Sinds donderdag werd dat door buienradar beloofd, maar als het dan dichter bij kwam, dan was het opgelost in het niets. Ik verwacht dat de naderende bui ook vlak voor H'veen mysterieus oplost in het niets.
Ik moest ook even nadenkenquote:Op zondag 16 augustus 2020 21:34 schreef fietsie het volgende:
[..]
Dit dus. Zelfs de afkorting voor de plaatsnaam is goed
Ik heb geen verse kruidenquote:Op zondag 16 augustus 2020 21:32 schreef AnneX het volgende:
@:Ludolf...de rozemarijnnaaldjes had ik al fijngesneden en bedacht mij dat het stugge ‘stokjes’ zijn.
Dus heb ik een nieuw takje geoogst van 10 cm en in de caramel vloeistof gelegd.
Dat ging goed.
Ik kwam er net achter dat de site all recipes weg is, daar stond diequote:Op zondag 16 augustus 2020 21:44 schreef derLudolf het volgende:
Oh al jullie suggesties sla ik denk ik in de wind![]()
Deze stond onder de link van Kaatje
http://www.pinksugar-kess(...)utscher-art.html?m=1
Afgezet. De keuzefilm heb ik opgenomenquote:Op zondag 16 augustus 2020 21:41 schreef borisz het volgende:
Hier in Haarlem eindelijk een bui
Zomergasten zoals verwacht zeer oppervlakkig. De minister zegt wel wat ze eigenlijk wil, maar hoe we er gaan komen komt geen antwoord op.
Dat was te verwachten. Kijk het sowieso eigenlijk nooit, maar dit hoef ik helemaal niet te zien...quote:Op zondag 16 augustus 2020 21:41 schreef borisz het volgende:
Hier in Haarlem eindelijk een bui
Zomergasten zoals verwacht zeer oppervlakkig. De minister zegt wel wat ze eigenlijk wil, maar hoe we er gaan komen komt geen antwoord op.
En nu?quote:Op zondag 16 augustus 2020 21:34 schreef fietsie het volgende:
[..]
Dit dus. Zelfs de afkorting voor de plaatsnaam is goed
Lichtshow.quote:
Gave lichtshow inderdaadquote:Op zondag 16 augustus 2020 22:02 schreef fietsie het volgende:
[..]
Lichtshow.
Beetje boemeltjes.
Geen druppel. een paar druppels
Probeerde net nog een filmpje te maken, maar heb onvoldoende beelden per seconden.quote:Op zondag 16 augustus 2020 22:19 schreef fietsie het volgende:
Nu iets meer druppels maar nog steeds nie spannend.
Lichtshow blijft leuk
Moeders Is sowieso niet te verstaanquote:Op zondag 16 augustus 2020 21:46 schreef derLudolf het volgende:
Leuke lichtshow hier...
Niet op moeders conversatie letten
Dat kan ik beamenquote:Op zondag 16 augustus 2020 22:58 schreef Tele6 het volgende:
@:derLudolf over foto's maken op een blootcamping:
Er worden hier iedere dag weer een heleboel foto's gemaakt, maar altijd alleen van de bedoelde personen en niemand extra. Dat is even uitkijken, maar went gauw. Plek zat om even een hoek/richting te zoeken waar geen willekeurige extra bloterds op staan. De zonsondergangen zijn hier formidabel, dus daar worden de meeste foto's van gemaakt. Mensen willen vaak van achteren gefotografeerd worden, want als je dan thuis de foto laat zien staan er alleen blote billen op en dat is kennelijk meer geaccepteerd dan blote geslachtsdelen en borsten.![]()
Mijn lievelingsfoto van mij met A en B is van onze eerste naturistische vakantie samen. Die heb ik nog meegenomen gehad naar het ziekenhuis en daar boven m'n bed gehangen toen ik opgenomen was. Die foto hebben we heel slim zo genomen dat m'n borsten er net niet op stonden (schouders en hoger alleen) dus die is helemaal netjes
Het tweede deel was prima. Maar toen ging het ook niet over haar portefeuille.quote:Op zondag 16 augustus 2020 21:49 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Afgezet. De keuzefilm heb ik opgenomen
Picsquote:Op zondag 16 augustus 2020 23:21 schreef Isabeau het volgende:
Foto's op blootcampings. Ik stond als tiener ooit bloot op de cover van een Duits naturistenblad. Er stonden sowieso altijd wel kinderen en tieners bloot in die magazines. Vraag me af of dat nu nog 'kan'.
Ja, denk ook dat het met de makkelijke verspreiding te maken heeft. Vond ook al dat de jeugd nu zo preuts is, niet meer douchen na het sporten en zo. Tot iemand dan zegt: ja, maar er zijn in zo'n kleedkamer nu ook 20 foto en videoapparaten aanwezig en dat had je vroeger niet...quote:Op zondag 16 augustus 2020 23:36 schreef derLudolf het volgende:
Pics
En nee, natuurlijk kan dat tegenwoordig niet meer.
Snap het ergens wel, het is nu in het digitale tijdperk heel snel bij verkeerde mensen. Maar aan de andere kant ook wel jammer dat er nu wel heel moeilijk wordt gedaan. Want ja, wat is er nou eigenlijk te zien...
Ik weet zeker dat toen ik tiener was ook iedereen een douche had thuis. Daarbij hadden we ook gym tussen bijvoorbeeld elf en twaalf uur en dan zit je dus de rest van de dag met een zweetlijf in de klas. Maar bij ons ging iedereen gewoon samen douchen. Dus ja, grootste verschil is nu dat een grapjas foto's of filmpjes kan maken. En misschien is iedereen ook wel echt preutser geworden.quote:Op maandag 17 augustus 2020 06:32 schreef AnneX het volgende:
Goeiemorgen dan.
Een beetje vroeger dan gebruikelijk, want strakjes komt de vroegere buurjongen / nu tuinhulk helpen om een stuk voortuin uit te ruimen en om te spitten, die volkomen is verwilderd met de verkeerde planten op die plek.
@:Isa...heeft het thuisdouchen na het sporten ook niet te maken met dat ieder huis nu ook wel een douche heeft? naast het belangrijke feit dat tegenwoordig een verkeerde foto/video tegenwoordig zo is gemaakt natuurlijk.
Nog even genieten. Het is nu zó stil en rustig buiten na het natuurgeweld gisteravond.
En ik maar denken dat je 80 wasquote:Op maandag 17 augustus 2020 07:59 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik weet zeker dat toen ik tiener was ook iedereen een douche had thuis. Daarbij hadden we ook gym tussen bijvoorbeeld elf en twaalf uur en dan zit je dus de rest van de dag met een zweetlijf in de klas. Maar bij ons ging iedereen gewoon samen douchen. Dus ja, grootste verschil is nu dat een grapjas foto's of filmpjes kan maken. En misschien is iedereen ook wel echt preutser geworden.
dan moet die stroom toch al heel lang uitgevallen zijn, ding kan toch echt mega lang zodner dat het daadwerkelijk zo "warm"wordt?quote:Op maandag 17 augustus 2020 08:21 schreef fietsie het volgende:
En toen de echte boosdoener: het alarm piepje van de vriezer dat ie boven de -10 gekomen was. Werkt blijkbaar op een accu.
Ik lag zelf aardig op tijd in bed, en ik heb werkelijk geen idee wanneer de storing begonnen isquote:Op maandag 17 augustus 2020 08:29 schreef liedetector het volgende:
[..]
dan moet die stroom toch al heel lang uitgevallen zijn, ding kan toch echt mega lang zodner dat het daadwerkelijk zo "warm"wordt?
kan je nu alles weggooien of valt het mee?quote:Op maandag 17 augustus 2020 08:39 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ik lag zelf aardig op tijd in bed, en ik heb werkelijk geen idee wanneer de storing begonnen is
Ik heb de generator een schop gegeven en daarmee een half uurtje de vriezer gevoed, toen kwam er weer netspanning. Uiteindelijk is ie bij -7 weer "de andere kant op gegaan"quote:Op maandag 17 augustus 2020 08:40 schreef liedetector het volgende:
[..]
kan je nu alles weggooien of valt het mee?
generator, toe maar! the perks van op het "platteland" leven, zou niet eens weten waar ik zo'n ding kwijt moest en denk dat ik dan boze buren hebquote:Op maandag 17 augustus 2020 08:43 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ik heb de generator een schop gegeven en daarmee een half uurtje de vriezer gevoed, toen kwam er weer netspanning.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |