Het lijkt wel af te gaan koelen, dus wat dat betreft komt het vast goed.quote:Op zondag 16 augustus 2020 19:26 schreef Leandra het volgende:
Hier ook nog twee weken.
Wat een doffe ellende als ze met deze hitte alweer naar school moeten, volgens mij kunnen een hoop scholen dat helemaal niet aan.
Succes morgen in Noord!
Ja ik zag het, maar de gebouwen zijn waarschijnlijk nog loeiheet, dus ik hoop echt dat het een beetje snel normaliseert.quote:Op zondag 16 augustus 2020 19:41 schreef Nijna het volgende:
[..]
Het lijkt wel af te gaan koelen, dus wat dat betreft komt het vast goed.
Oudste hoeft morgen alleen even hallo te zeggen tegen de mentor, ik denk vanaf dinsdag weer school, sinds maart.
Op de scholen in regio Noord zijn veel leerkrachten al een week aan het werk geweest op school en heeft alles al wel gelucht en open gestaan. Gooi morgenochtend ook gelijk alles open. Zal wel loslopenquote:Op zondag 16 augustus 2020 20:00 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja ik zag het, maar de gebouwen zijn waarschijnlijk nog loeiheet, dus ik hoop echt dat het een beetje snel normaliseert.
Dat viel om 8 uur 's morgens nog wel meequote:Op zondag 16 augustus 2020 20:38 schreef laziness het volgende:
Na vandaag heeft open zetten wel zin. Vorige week was het buiten net zo heet of nog heter dan binnen. Dat helpt dan ook niet meer.
Wij hebben nog twee weken, maar echt he... zo spannend en zo leuk!quote:Op zondag 16 augustus 2020 19:45 schreef mrien het volgende:
Morgen gaat mijn oudste naar de middelbare school, waar is die tijd gebleven?
Ze vind het overigens heel spannend en heeft er ook heel veel zin in!
Madrid is code oranje. Als die man al komt moet hij 14 dagen in quarantaine 😂😇quote:Op zondag 16 augustus 2020 21:49 schreef F_r het volgende:
Succes morgen iedereen die weer in het schoolritme mag.
Wij hebben een tijdelijk onderkomen gevonden voor als we ons huis uitmoeten.
Sac haar reactie tegen haar vader. Hier is geen schoorsteen dus kan Piet niet komen. En als hij niet komt is dat jouw schuld. Duidelijk waar haar prioriteit ligt.
Wel als je om half 7 begint want dan ben je tenminste zelf ook niet in de bloedhitte bezigquote:Op zondag 16 augustus 2020 20:38 schreef laziness het volgende:
Na vandaag heeft open zetten wel zin. Vorige week was het buiten net zo heet of nog heter dan binnen. Dat helpt dan ook niet meer.
Ik zou in Spanje indd een grote slag om de arm houden.quote:Op maandag 17 augustus 2020 10:02 schreef Cathmar het volgende:
Success allemaal!
Hier gaan ze waarschijnlijk/hopelijk/misschien 7 september weer. Thuis sinds 12 maart. Ik kan alleen maar zeggen dat we er allemaal aan toe zijn.
Aah is toch ook spannendquote:Op maandag 17 augustus 2020 07:41 schreef Amsel het volgende:
Hier gaat het schoolfestijn vandaag weer beginnen. Eerste schooldag voor de jongste die in de vakantie vier is geworden. Hij was om 5:45 al wakker
Sowieso een fijne, luxe litteken creme is na een keizersnede fijn om te hebbenquote:Op maandag 17 augustus 2020 10:14 schreef laziness het volgende:
Iemand nog tips voor een echt moeder focused cadeautje voor een tweeling mama die met 32 weken geboren is? Eentje natuurlijk en eentje via keizersnede dus ze heeft veel pijn en wordt compleet geleefd.
quote:Op maandag 17 augustus 2020 10:20 schreef SQ het volgende:
Ik zal mijn licqor 43 er maar niet nog een keer ingooien.
Tot overmaat van ramp was er hier in de provincie geen plek in het ziekenhuis en ligt ze dus in een hele andere provincie. Hun verhuizing zou plaats vinden op de dag dat de tweeling zich al aandiende.quote:Op maandag 17 augustus 2020 10:23 schreef trui het volgende:
oh my, dat klinkt echt heel zwaar laziness. Geen concreet cadeau-idee, sorry. Weet je een beetje waar ze van houdt? Misschien aangevuld met een bon voor oppas o.i.d. als ze eens wat tijd voor zichzelf nodig heeft.
Een mooie wandschildering op de babykamer?quote:Op maandag 17 augustus 2020 10:29 schreef laziness het volgende:
[..]
Tot overmaat van ramp was er hier in de province geen plek in het ziekenhuis en ligt ze dus in een hele andere provincie. Hun verhuizing zou plaats vinden op de dag dat de tweeling zich al aandiende.
Het is een loeizware periode dus wil haar graag een hart onder de riem steken. Maar dat wil iedereen natuurlijk dus ik hoop iets te vinden wat ze niet al 5x krijgt
Met een groep vrienden de dozen in huis uitpakken?quote:Op maandag 17 augustus 2020 10:29 schreef laziness het volgende:
[..]
Tot overmaat van ramp was er hier in de provincie geen plek in het ziekenhuis en ligt ze dus in een hele andere provincie. Hun verhuizing zou plaats vinden op de dag dat de tweeling zich al aandiende.
Het is een loeizware periode dus wil haar graag een hart onder de riem steken. Maar dat wil iedereen natuurlijk dus ik hoop iets te vinden wat ze niet al 5x krijgt
Regel rapper Sjors ofzo. Of Jeffrey Lake 😅quote:Op maandag 17 augustus 2020 10:46 schreef laziness het volgende:
Ze zijn nog in een ziekenhuis in een andere provincie en zitten tussen twee huizen in dus zaken bij hen thuis is nu nog niet handig denk ik. Kids liggen voorlopig wel in de couveuse.
Dat kan altijd later nog. Ik denk dat we met een aantal bij elkaar nog wel iets zoals zo'n newborn shoot kunnen organiseren. Dat is wel een goed idee.
Een serenade zal ik ze ook niet aan doen![]()
Thanks voor de tips allen. Het geeft me aanknopingspunten om verder mee te gaan en te zien wat er nu in hun huidige situatie past.
Ik denk dat ze zo ver nog niet denkt. Ze zit nog vol in haar geloof.quote:Op zondag 16 augustus 2020 21:56 schreef amaranta het volgende:
[..]
Madrid is code oranje. Als die man al komt moet hij 14 dagen in quarantaine 😂😇
Nou, in maart toen we allemaal net in lockdown zaten, maakte mijn jongste (toen net 5) zich wel zorgen of Sinterklaas misschien Corona zou krijgen. In het nieuws hoorden we toen vaak over de situatie in Spanje, dus hij legde die link razendsnel...quote:Op maandag 17 augustus 2020 11:54 schreef F_r het volgende:
[..]
Ik denk dat ze zo ver nog niet denkt. Ze zit nog vol in haar geloof.![]()
Ze kunnen toch mondkapjes op jonge.quote:Op maandag 17 augustus 2020 12:36 schreef Lemijn het volgende:
Als die boot een beetje langzaam vaart dan zijn 2 weken quarantaine wel om, toch?
Oh, wacht. De pieten moeten natuurlijk onderling afstand houden. Dat wordt geen volle boot dan.
Of pieten met een mondkapje. En dan krijgen we weer gezeik over de kleur van het mondkapje.quote:Op maandag 17 augustus 2020 12:36 schreef Lemijn het volgende:
Als die boot een beetje langzaam vaart dan zijn 2 weken quarantaine wel om, toch?
Oh, wacht. De pieten moeten natuurlijk onderling afstand houden. Dat wordt geen volle boot dan.
Ik vermoed dat Corona nog wel "aan" is dan... ik heb zomaar het idee dat we daar het komende jaar nog wel mee te maken hebben (en mijn inner pessimist gaat uit van nog langer).quote:Op maandag 17 augustus 2020 12:16 schreef amaranta het volgende:
Ik ben dus wel oprecht benieuwd met welk lulverhaal ze Sinterklaas naar Nederland laten komen als het tegen die tijd nog “aan” is met de Corona.
Mijne ook en die heeft deze week nog vakantiequote:
sinterklaas heeft al filters in z'n baard toch.quote:Op maandag 17 augustus 2020 13:28 schreef Lemijn het volgende:
Oh ja, mondkapjes. En sinterklaas dan ook? Ik geloof dat wij gewoon nog een jaartje overslaan.
Ik gok hier het laatste jaar dat ze gelooft.quote:Op maandag 17 augustus 2020 13:28 schreef Lemijn het volgende:
Oh ja, mondkapjes. En sinterklaas dan ook? Ik geloof dat wij gewoon nog een jaartje overslaan.
Ik heb bij de organisatie gezeten van de intocht in ons dorp, zij hebben besloten om 's middags een sobere intocht te doen (het is normaliter een hele grote intocht in het donker, komen altijd super veel mensen op af) met een livestream via locale media.quote:Op maandag 17 augustus 2020 13:39 schreef lunapuella het volgende:
Ik vermoed iets met veel studiowerk en weinig openbare intochten dit jaar.
Mondkapjes als ze van hun tafel weg gaan, 20 kinderen. School twee weken dicht bij 2 besmettingen (800 leerlingen dus tja..)quote:Op maandag 17 augustus 2020 10:14 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ik zou in Spanje indd een grote slag om de arm houden.
Wat is eigenlijk de bedoeling? Halve klassen met mondkapjes op?
Dat wordt mij het Sinterklaasfeestje wel ja.quote:Op maandag 17 augustus 2020 12:16 schreef amaranta het volgende:
Ik ben dus wel oprecht benieuwd met welk lulverhaal ze Sinterklaas naar Nederland laten komen als het tegen die tijd nog “aan” is met de Corona.
Idem hier.. Opeens eens in juni vroeg hij hoe het nou echt zat. Dus mijn inmiddels groep 6-er is er mooi optijd zelf achter gekomen..quote:Op maandag 17 augustus 2020 15:39 schreef Phaidra het volgende:
Bij ons is surprises vanaf groep 6 (bovenbouw). In groep 5 zitten ze samen met 3 en 4, dus da's een beetje vroeg. Oudste zit nu in groep 5 maar is nog echt heel erg overtuigd van de Sint.
Toch niet A & T he?quote:Op maandag 17 augustus 2020 06:43 schreef Vicky het volgende:
Wij hebben nog 2 weken
Vandaag beginnen ze aan de badkamer 🎉🎉🎉
Ik ben voor; jongens, sinterklaas komt dit jaar nietquote:Op maandag 17 augustus 2020 16:02 schreef Deepfreeze het volgende:
[..]
Idem hier.. Opeens eens in juni vroeg hij hoe het nou echt zat. Dus mijn inmiddels groep 6-er is er mooi optijd zelf achter gekomen..
Je zou nog een vader met kinderen als Sint+pieten gebruiken. Die mogen in ieder geval bij elkaar in de buurt komen
Helaas is Spanje code oranjequote:Op maandag 17 augustus 2020 16:15 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ik ben voor; jongens, sinterklaas komt dit jaar niet![]()
Opgelost. Slotje.quote:Op maandag 17 augustus 2020 16:53 schreef Leandra het volgende:
[..]
Helaas is Spanje code oranje
De Sint, die ons allen zeer bemint
Kan niet op reis en blijft in zijn paleis
Tijd om de tranen te stelpen en de Sint te helpen
We trekken lootjes voor de cadeautjes
En voor de rijmelarij brouwen we zelf een woordenbrij
Naast newbornshoot (hele dierbare herinneringen voor later, en verwerken van)quote:Op maandag 17 augustus 2020 10:14 schreef laziness het volgende:
Iemand nog tips voor een echt moeder focused cadeautje voor een tweeling mama die met 32 weken geboren is? Eentje natuurlijk en eentje via keizersnede dus ze heeft veel pijn en wordt compleet geleefd.
Whaha nee hoorquote:
Kak...quote:Op maandag 17 augustus 2020 19:07 schreef Vicky het volgende:
[..]
Whaha nee hoor
Helaas weinig badkamer slopen vandaag.. de aannemer haalde zijn hand op 2 plekken lelijk open en moest gehecht worden
Dank je! Ik denk dat ze wel gaan beginnen de 7e maar dat er binnen een paar weken weer thuis zitten. Wij verwachten toch een nieuwe quarantaine richting te winter.quote:
Ach prup! En wil het lukken met dat huiswerk?quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 09:05 schreef Roomsnoes het volgende:
O heeft gisteren haar eerste schooldag gehad. Zo leukKlein kind met megatas. En heus huiswerk - elke dag tot 10 tellen
![]()
Geen sint?! Ze pakken ook alles van ons af! Onze tradisies!
Nee. Ze telt tot 100. Dus ja, das dan fout he.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 09:49 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ach prup! En wil het lukken met dat huiswerk?
Haha wat een schatje.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 10:12 schreef Roomsnoes het volgende:
[..]
Nee. Ze telt tot 100. Dus ja, das dan fout he.
Verder wilde ze meer huiswerk, dus nu is haar kamer opgeruimd![]()
Ben benieuwd hoe lang dit duurt. Spaar me jullie wacht-maars
Sjezus Tink, dat is schrikkenquote:Op dinsdag 18 augustus 2020 17:22 schreef Tink89 het volgende:
Man belt net 'ik heb een aanrijding gehad, auto is total loss'. Hij is oké, maar toch... Pfft!
Jeetje tink....quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 17:22 schreef Tink89 het volgende:
Man belt net 'ik heb een aanrijding gehad, auto is total loss'. Hij is oké, maar toch... Pfft!
oh bah, wat een schrik. sterkte, hopelijk geen na-klachten.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 17:22 schreef Tink89 het volgende:
Ineens alles op de rem, man hield voldoende afstand, maar ging aquaplanen. In combinatie met de remassistentie in de auto voor hem waardoor die heel hard kon remmen, kwam hij meters tekort... Vol er bovenop dus.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 18:43 schreef vencodark het volgende:
Ai, Tink. Sterkte ermee! Wat was er gebeurt, als ik vragen mag?
Dan heb je dus niet voldoende afstand.quote:Op woensdag 19 augustus 2020 12:54 schreef Tink89 het volgende:
[..]
Ineens alles op de rem, man hield voldoende afstand, maar ging aquaplanen. In combinatie met de remassistentie in de auto voor hem waardoor die heel hard kon remmen, kwam hij meters tekort... Vol er bovenop dus.
Ik ga er geen uitgebreide discussie over beginnen, maar: wel. Als hij niet was gaan aquaplanen, had hij ruim kunnen stoppen. Als je gaat glijden, ben je zo snel meters kwijt.quote:Op woensdag 19 augustus 2020 13:12 schreef Puala het volgende:
[..]
Dan heb je dus niet voldoende afstand.
Maar fijn dat het bij schrik en materiele schade blijft. Hopelijk valt de spierpijn morgen ook mee.
Daarom twijfelde ik of ik het je kon vragen.quote:Op woensdag 19 augustus 2020 15:07 schreef Tink89 het volgende:
[..]
Ik ga er geen uitgebreide discussie over beginnen, maar: wel. Als hij niet was gaan aquaplanen, had hij ruim kunnen stoppen. Als je gaat glijden, ben je zo snel meters kwijt.
Ik ben wel eens een noodstop op de vluchtstrook gemaakt toen er een plotselinge file ontstond, en dat was maar goed ook, want mijn achterligger stond ongeveer een meter achter mijn voorligger stil. Daar had ik niet meer tussengepastquote:Op woensdag 19 augustus 2020 18:25 schreef vencodark het volgende:
Ik heb ook weleens heel hard moeten remmen en op een paar meter na net niet tegen de voorligger geknald. Geen idee wat er was gebeurt maar meerdere auto’s voor mij moesten onverwacht remmen. Dan rijd je met z’n allen 80 en geen gladheid of water.
Een bijna-ongeluk is al schrikken.
Als je achterop klapt heb je bijna automatisch schuld.quote:Op woensdag 19 augustus 2020 15:51 schreef vencodark het volgende:
[..]
Daarom twijfelde ik of ik het je kon vragen.Wilde geen discussie uitlokken uiteraard of wijzen.
Was gewoon benieuwd ivm eventuele gevolgen waar je mee te maken zou hebben (stel dat een ander schuld had en je had van alles moeten regelen met een tegenpartij of er was iets met je man die niet lekker werd ofzo).
Bezorgdheid dus meer.![]()
Aquaplaning is gewoon een lastig iets. Voorspellen kunnen we ook niet precies hè.
Ja, klopt. Ik was mij er zelf niet van bewust dat ik te dicht op de voorligger zat en reed zelf niet te hard.quote:Op woensdag 19 augustus 2020 20:45 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Als je achterop klapt heb je bijna automatisch schuld.
Hier iemand die uitweek op onze baan terecht kwam en de auto waar ik in zat tikten na een noodstop net de achterkant aan. Dan ben je de achterste dus automatisch schuld terwijl er genoeg afstand was anders had ze niet in dat gat tussen ons en onze voorganger kunnen uitwijken. Degene achter ons stond gelukkig net op tijd stil. Een eind daarachter zaten 2 of zelfs 3 auto's op elkaar, dat was wel overduidelijk een afstandsprobleempje.quote:Op woensdag 19 augustus 2020 21:09 schreef Ticootje het volgende:
Ik heb het eens gehad bij een school dat ik kinderen stond uit te laden en iemand reed mn deur eruit.
Dat was blijkbaar ook mijn schuld, want doorgaand verkeer heeft voorrang. Artikeltje 5.
Dat die stomme kut prima zag dat ze er niet door kon en ook prima even kon wachten, dat boeide niet.
Haai!quote:
Dat kan prima hoor. Fif, Vif, Fiv, Viev, Vyv... de opties zijn eindeloos!quote:Op donderdag 20 augustus 2020 20:02 schreef Viv het volgende:
[..]
Nu kun je het haast niet meer verkeerd spellen bij mentions en DM's.
Als je maar niet Vivi kiest, dat is echt een andere user.quote:Op donderdag 20 augustus 2020 20:14 schreef MevrouwCactus het volgende:
[..]
Dat kan prima hoor. Fif, Vif, Fiv, Viev, Vyv... de opties zijn eindeloos!
HÉLÉ andere userquote:Op donderdag 20 augustus 2020 20:23 schreef Viv het volgende:
[..]
Als je maar niet Vivi kiest, dat is echt een andere user.
Nou hopelijk juist nu geen auw meer, toch? Anders gaat er iets niet goedquote:Op vrijdag 21 augustus 2020 13:07 schreef F_r het volgende:
Verwarrend hoor viv en vivi
Ik mocht vandaag terug naar de ta vanwege kiespijn. Wortelkanaalbehandeling rijker. Auw
napijn kon nog wel een paar dagen duren. Aan de pijnstillers nu maar.quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 13:10 schreef SQ het volgende:
[..]
Nou hopelijk juist nu geen auw meer, toch? Anders gaat er iets niet goed
Beterschap!quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 13:07 schreef F_r het volgende:
Verwarrend hoor viv en vivi
Ik mocht vandaag terug naar de ta vanwege kiespijn. Wortelkanaalbehandeling rijker. Auw
Oh dat lijkt me helemaal niksquote:Op vrijdag 21 augustus 2020 14:34 schreef vencodark het volgende:
Mag ik even klagen over het ‘gezellige’ ganzengezin verderop in de straat bij de grote vijver?![]()
Er was ooit 1 mevrouw gans. Die was lief en deed niets. Toen kwam meneer gans. No problemo!
Meneer en mevrouw hebben nu 4 ‘van die jong’ en sindsdien kan ik niet meer met mijn kinderen fatsoenlijk langs het water lopen want zelfs al ben ik tientallen meters van hun vandaan...ze komen gakkend en ‘dreigend’ mijn kant op.![]()
En ik hou er helemaaal niet van want ook de jonge gansjes zijn inmiddels groter dan mijn dochter.
En ik vind ze dus best eng en pas gelijk mijn route aan. Laatst spotte ik ze nergens en liep dus helemaal relaxed met Z. met haar loopfiets langs de huizen.
Duikt er ineens 1tje op uit de voortuin ergens. Inclusief gezin.![]()
Ik snel met Z. naar de overkant ze want kwamen alweer. Ik probeer Z. heeel rustig uit te leggen wat er is want ik wil haar niet bang maken maar ik ga er wél vandaan.
Wordt er bloednerveus van.![]()
Kut ganzen.
Gefeliciteerd. Hopelijk kun je snel langs .quote:Op zaterdag 22 augustus 2020 19:01 schreef Roomsnoes het volgende:
Oh jongens een van mijn beste vriendinnen heeft na fokking 5 jaar proberen eindelijk haar dochter gekregen![]()
![]()
![]()
En ik kan er niet eens naar toe![]()
Shit piss f c m*f corona
In Nederland ja. Ik zet mijn pijlen op de herfstvakantiequote:Op zaterdag 22 augustus 2020 19:37 schreef F_r het volgende:
Dat is wel zuur roomsnoes. Woont ze in NL?
Maar![]()
![]()
![]()
voor haar een dochter
Wat fijn!quote:Op zaterdag 22 augustus 2020 19:01 schreef Roomsnoes het volgende:
Oh jongens een van mijn beste vriendinnen heeft na fokking 5 jaar proberen eindelijk haar dochter gekregen![]()
![]()
![]()
En ik kan er niet eens naar toe![]()
Shit piss f c m*f corona
Jeumig wat bijzonder! En wat gaaf ook gewoon!quote:Op zaterdag 22 augustus 2020 21:19 schreef vencodark het volgende:
[..]
Wat fijn!
Mijn schoonzus is na zeker 15 jaar proberen (ze is inmiddels 40) ook zwanger. In december verwacht ze eveneens een dochter.
Niemand had eigenlijk nog gedacht dat het zou lukken. Ook nog eens via de natuurlijke weg.
Jammer dat ze in Engeland want en haar nu is afgeraden te ver te reizen en ivm Corona kunnen we ook niet die kant op.
Wilde echt babyshoppen met haar.![]()
Heel bijzonder. Dingen als ivf konden ze nooit betalen dus enige kans was gewoon geluk hebben. En mijn schoonzus had lichamelijk ook allerlei complicaties met poliepen en onregelmatige cyclus.quote:Op zaterdag 22 augustus 2020 22:49 schreef Roomsnoes het volgende:
[..]
Jeumig wat bijzonder! En wat gaaf ook gewoon!
Kruiken is echt iets Nederlands geloof ik. Niemand die hier in Noorwegen de beeb op die manier warm houdtquote:Op zondag 23 augustus 2020 07:31 schreef vencodark het volgende:
[..]
Heel bijzonder. Dingen als ivf konden ze nooit betalen dus enige kans was gewoon geluk hebben. En mijn schoonzus had lichamelijk ook allerlei complicaties met poliepen en onregelmatige cyclus.
Het is eigenlijk nog steeds niet te geloven maar we zijn super blij voor haar.
Heb haar een pakket gestuurd met mijn hand kolf, dik boxkleed van onze dochter en 2 kruiken (die dus nergens in Engeland te koop zijn).
Kan je toch iets voor iemand doen.
Ja en een schapenvacht dus!quote:Op zondag 23 augustus 2020 12:08 schreef Roomsnoes het volgende:
[..]
Kruiken is echt iets Nederlands geloof ik. Niemand die hier in Noorwegen de beeb op die manier warm houdtSchapenvachtjes daarentegen...
Ik heb nog geen cadeau voor haar, want ik wilde iets persoonlijks maken met de naam van de baby er op. Denk dat het een pakketje wordt met een dekentje, mutsje, pakje van dezelfde stof ofzo. Eindelijk weer babykleertjes naaien
Nou idd! Leuk idee! We zijn hier thuis de babyspullen aan het wegdoen (quote:Op zondag 23 augustus 2020 13:21 schreef Barreltje het volgende:
[..]
Ja en een schapenvacht dus!super leuk om zoiets Noors te geven toch?
quote:Op zondag 23 augustus 2020 13:41 schreef Roomsnoes het volgende:
We zijn hier thuis de babyspullen aan het wegdoen ()
Plaswijckpark?quote:Op zondag 23 augustus 2020 20:11 schreef Loj het volgende:
Ok, wie heeft nog de perfecte tip?
Morgen is onze laatste vakantiedag samen dus we gaan nog een gezellig uitje doen met het gezin.
Maar wat?
Ik dacht eigenlijk aan Naturalis, maar dat zit al vol
Ik dacht verder aan een museum (want museumkaart), bijvoorbeeld Spoorweg of Museon.. maar ik kom er niet zo goed uit. Drie kids van 7,5 , bijna 6 en bijna 2 (maar Li vindt alles goed als we bij elkaar zijn). Het mag best een uurtje/ 5 kwartier rijden zijn vanaf net boven Rotterdam.
Kinderboekenmuseum en Maritiem komen we heel vaak, dus die vallen af
Of toch een ander uitje...
Wie heeft de perfecte tip?
Moet het informatief/educatief zijn?quote:Op zondag 23 augustus 2020 20:34 schreef Loj het volgende:
Dat is hier om de hoek, dus daar zijn we vorige week al geweest
Moet je in de VK elke IVF poging zelf betalen?quote:Op zaterdag 22 augustus 2020 21:19 schreef vencodark het volgende:
[..]
Wat fijn!
Mijn schoonzus is na zeker 15 jaar proberen (ze is inmiddels 40) ook zwanger. In december verwacht ze eveneens een dochter.
Niemand had eigenlijk nog gedacht dat het zou lukken. Ook nog eens via de natuurlijke weg.
Jammer dat ze in Engeland want en haar nu is afgeraden te ver te reizen en ivm Corona kunnen we ook niet die kant op.
Wilde echt babyshoppen met haar.![]()
Hmm, weet ik eigenlijk niet. Een medisch traject was in ieder geval geen optie ivm financiën, zei ze altijd. Hoe dat zit heb ik nooit zo gevraagd.quote:Op zondag 23 augustus 2020 21:18 schreef trui het volgende:
[..]
Moet je in de VK elke IVF poging zelf betalen?
Geweldig in elk geval dat het alsnog gelukt is!
Ohja.quote:Op zondag 23 augustus 2020 22:18 schreef Jentin het volgende:
Berkenhof Zoo in Kwadendamme (naast Goes). Daar heb ik zelf echt van genoten. Prima restaurantje ook erbij en zowel binnen als buiten veel te spelen. Binnen is er van alles te zien, van een dino-expo tot levende have.
Zo heet het volgens mij ook in de lokale volksmond, maar geen idee of je het vindt wanneer je daarop zoektquote:Op zondag 23 augustus 2020 22:38 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ohja.Maar kleed je luchtig. Is om te bakken daar (logisch, maar toch).
![]()
Tropische tuin dus.
Dacht altijd dat het de Vlindertuin heette.
Geofort wilde ik ook noemen als suggestie, dikke hit hier!quote:Op zondag 23 augustus 2020 21:40 schreef exode het volgende:
Loj, een fort is ook leuk, B vond Geofort geweldig. En daar geldt je museumkaart ook.
Of Kasteel De Haar met kinderrondleiding.
Zo heette het vroeger inderdaad, een paar jaar geleden is het omgedoopt. Is nog wel een uur rijden vanaf Rotterdam trouwens!quote:Op zondag 23 augustus 2020 22:45 schreef Jentin het volgende:
[..]
Zo heet het volgens mij ook in de lokale volksmond, maar geen idee of je het vindt wanneer je daarop zoekt. Momenteel geen vlinders, overigens. Heeft via een omweg met corona te maken (import van de vlinders? Iets met klok en klepel.)
En inderdaad lekker warm daar
Ooh, dat is wel weer jammer.quote:Op zondag 23 augustus 2020 22:45 schreef Jentin het volgende:
[..]
Zo heet het volgens mij ook in de lokale volksmond, maar geen idee of je het vindt wanneer je daarop zoekt. Momenteel geen vlinders, overigens. Heeft via een omweg met corona te maken (import van de vlinders? Iets met klok en klepel.)
En inderdaad lekker warm daar
Ze hebben voor kinderen een speurtocht waarbij je zelf zo'n strip voor in een draaiorgel kunt maken. Mijn tweetal vond het fantastisch. Ook om de grote draaiorgels in actie te zien/horenquote:Op maandag 24 augustus 2020 08:27 schreef Loj het volgende:
Het is geofort geworden! Ben heel benieuwd
Dank voor de tips, een paar andere tips zet ik zeker op het lijstje.
Alleen museum speelklok niet denk ik. Ik ben daar een paar jaar geleden geweest met het saaiste bedrijfsuitje ooit
Heel fijn!quote:Op maandag 24 augustus 2020 08:43 schreef SQ het volgende:
Dochterlief stond om 8 uur al klaar met dr spullen, of we alsjeblieft naar school mochten![]()
Gelukkig heeft ze er zin in, er stonden toch ook een hoop ouders met ontroostbare kleuters op het plein.
je kan niet fietsen zonder accu?quote:Op maandag 24 augustus 2020 09:08 schreef vencodark het volgende:
Als er een storing is, kan je gelijk niets meer.
Misschien ligt het eraan op welke stand hij leeg gegaan is maar het is alsof je op de lichtste versnelling staat waarbij je dus amper vooruit komt.quote:
Ik zet die van mij vaak zat niet aan. Hij trapt dan iets zwaarder dan een gewone fietsquote:Op maandag 24 augustus 2020 09:47 schreef vencodark het volgende:
[..]
Misschien ligt het eraan op welke stand hij leeg gegaan is maar het is alsof je op de lichtste versnelling staat waarbij je dus amper vooruit komt.Heel snel trappen en nog doodvermoeid zijn.
Dat gaat niet echt, nee.
Zou het eens moeten testen. Maar ik heb het eerder gehad en dat fietste echt heel ongemakkelijk. Zeker nog met een kind achterop.quote:Op maandag 24 augustus 2020 09:48 schreef F_r het volgende:
[..]
Ik zet die van mij vaak zat niet aan. Hij trapt dan iets zwaarder dan een gewone fiets
Ik ook en fietst niet noemenswaardig zwaarder. De accu eruit scheelt het weer gewicht.quote:Op maandag 24 augustus 2020 09:48 schreef F_r het volgende:
[..]
Ik zet die van mij vaak zat niet aan. Hij trapt dan iets zwaarder dan een gewone fiets
De versnelling werkt blijkbaar alleen als de fiets ‘aanstaat’.quote:Op maandag 24 augustus 2020 09:55 schreef Elleska het volgende:
Je versnelling is niet apart van de ondersteuning?
[..]
Ik ook en fietst niet noemenswaardig zwaarder. De accu eruit scheelt het weer gewicht.
Maar dat is niet met elke fiets zo. De fiets van mijn moeder trapt idioot zwaar zonder ondersteuning, dat is echt geen doen. Daar heb ik daar met aanschaf van mijn eigen fiets extra op gelet.
Ja, daar moest ik ook meteen aan denkenquote:Op maandag 24 augustus 2020 08:47 schreef Tally het volgende:
Ik ben toen samen met mijn kinderen en de dochter van @:sjeen geweest en die vonden speelklok helemaal geweldig toen.
Mijn puber ook..quote:Op maandag 24 augustus 2020 10:25 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Ja, daar moest ik ook meteen aan denken
Die puber begint overigens deze week aan haar eindexamenjaar
Daar dacht ik ook aan inderdaad. Maar na 5 buisjes bloed, temperaturen en meerdere rontgenfoto's was de koek wel even op met testen.quote:Op woensdag 26 augustus 2020 10:41 schreef trui het volgende:
Hopelijk is hij toch nog op te lappen, exode, sterkte ermee. (Kan hij ook Corona hebben misschien? Jij had 't toch mogelijk ook gehad? en aangezien hij last van z'n longen heeft..)
ai dat is wel weinig zeg. En toch raar zo plotseling. Ik weet ook niet of het er toe doet om te weten of het corona is, qua wat ze er mogelijk aan behandeling op los kunnen laten. Maar als het een virus is heeft antibiotica niet zoveel zin vrees ik. Hopelijk valt het allemaal mee, en kan hij nog vele jaren mee.quote:Op woensdag 26 augustus 2020 10:53 schreef exode het volgende:
[..]
Daar dacht ik ook aan inderdaad. Maar na 5 buisjes bloed, temperaturen en meerdere rontgenfoto's was de koek wel even op met testen.
Hij heeft nu ongeveer 10% schone longen, arm beestje.
Katten lopen vaak al een hele tijd ziek te zijn totdat het dan opeens echt helemaal niet meer gaat, en dan lijkt het inderdaad heel snel te gaan.quote:Op woensdag 26 augustus 2020 11:14 schreef trui het volgende:
ai dat is wel weinig zeg. En toch raar zo plotseling.
Sterkte met de poes!quote:Op woensdag 26 augustus 2020 14:51 schreef exode het volgende:
Thanks all!
Ik denk inderdaad dat ie al een tijdje ziek is en dat onze afwezigheid toch een extra zetje gaf of zo. Wij letten wel altijd op het eten en dat zijn broer het niet afpakt, maar dat kan ik van onze buren niet vragen 2x per dag. Dus dat hij minder eet, zal het proces wellicht versneld hebben.
Hij zoekt ons ook veel meer op nu, is een echte buitenkat die op eten afkomt maar verder veel weg is. Nu vraagt ie veel aandacht, wilt steeds geaaid worden en volgt met name mij. Sterker nog hij gaat naar binnen en dat heeft ie al 2 jaar niet gedaan.
En nu weer over no pussy business.
Onze 6 jarige gaat naar groep 3 maandag, stomme vraag maar moet ie dan een etui en zo mee eigenlijk? We krijgen vast nog communicatie van zijn juf maar liep net in de hema en zag al die schoolspullen en vroeg het me ineens af.
Goede vraag exode. Ik neem aan dat we dat wel te horen krijgen. Mijn dochter moest in groep 1 en 2 een plantje meenemen naar school om te verzorgen en ze moesten pantoffels aan in de klas. Ik ben benieuwd hoe dat is in groep 3. Ze moest voor de vakantie al een keertje wennen in haar nieuwe klas en daar had niemand pantoffels aanquote:Op woensdag 26 augustus 2020 14:51 schreef exode het volgende:
Thanks all!
Ik denk inderdaad dat ie al een tijdje ziek is en dat onze afwezigheid toch een extra zetje gaf of zo. Wij letten wel altijd op het eten en dat zijn broer het niet afpakt, maar dat kan ik van onze buren niet vragen 2x per dag. Dus dat hij minder eet, zal het proces wellicht versneld hebben.
Hij zoekt ons ook veel meer op nu, is een echte buitenkat die op eten afkomt maar verder veel weg is. Nu vraagt ie veel aandacht, wilt steeds geaaid worden en volgt met name mij. Sterker nog hij gaat naar binnen en dat heeft ie al 2 jaar niet gedaan.
En nu weer over no pussy business.
Onze 6 jarige gaat naar groep 3 maandag, stomme vraag maar moet ie dan een etui en zo mee eigenlijk? We krijgen vast nog communicatie van zijn juf maar liep net in de hema en zag al die schoolspullen en vroeg het me ineens af.
Is ze toevallig gaan wennen in een ander seizoenquote:Op woensdag 26 augustus 2020 15:02 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Goede vraag exode. Ik neem aan dat we dat wel te horen krijgen. Mijn dochter moest in groep 1 en 2 een plantje meenemen naar school om te verzorgen en ze moesten pantoffels aan in de klas. Ik ben benieuwd hoe dat is in groep 3. Ze moest voor de vakantie al een keertje wennen in haar nieuwe klas en daar had niemand pantoffels aanLijkt me apart dat die pantoffel regels alleen voor kleuters is (ze zit op een Montessorischool)?
Pantoffels horen bij het Montessori onderwijs voor zover ik weet. Kwestie van een huiselijke sfeer te creëren voor de kinderen.quote:Op woensdag 26 augustus 2020 15:08 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
Is ze toevallig gaan wennen in een ander seizoen? Wellicht is het pantoffelseizoen nog niet begonnen
Bij mijn dochter op school zijn pantoffels ook een ding, maar feitelijk komt het vooral neer op je schoenen uitdoen als je binnenkomt en dan verder maar kijken of je op je blote voeten, sokken of pantoffels rond wil lopen. Wellicht dat voor de vakantie er veel kinderen pantoffels te warm vonden?quote:Op woensdag 26 augustus 2020 15:29 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Pantoffels horen bij het Montessori onderwijs voor zover ik weet. Kwestie van een huiselijke sfeer te creëren voor de kinderen.
Sinds corona mogen er bij onze montessori geen pantoffels gedragen meer worden, misschien is het dat?quote:Op woensdag 26 augustus 2020 15:29 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Pantoffels horen bij het Montessori onderwijs voor zover ik weet. Kwestie van een huiselijke sfeer te creëren voor de kinderen.
Geloof dat katten zich inderdaad heel lang sterk houden en doen alsof er niets is. En dan ineens kakken ze in. Sommige zoeken een rustig plekje om te sterven en anderen niet.quote:Op woensdag 26 augustus 2020 13:36 schreef Gaoxing het volgende:
[..]
Katten lopen vaak al een hele tijd ziek te zijn totdat het dan opeens echt helemaal niet meer gaat, en dan lijkt het inderdaad heel snel te gaan.
Sterkte exode. Naar!
Bij mijn oudste moeten ze "iets anders dan hun buitenschoenen" aan. Hij had sloffen, maar heeft sinds het voorjaar slippers. (badslippers).quote:Op woensdag 26 augustus 2020 15:32 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Bij mijn dochter op school zijn pantoffels ook een ding, maar feitelijk komt het vooral neer op je schoenen uitdoen als je binnenkomt en dan verder maar kijken of je op je blote voeten, sokken of pantoffels rond wil lopen. Wellicht dat voor de vakantie er veel kinderen pantoffels te warm vonden?
Ik moet maandag weer werken na 4 weken vrij, heb er helemaal geen zin in maar ik moet ook eerlijk toegeven dat ik enorm behoefte heb aan andere mensen om me heen ipv het gezin.quote:Op donderdag 27 augustus 2020 19:08 schreef BE het volgende:
Hier ook allemaal wel stevig toe aan het einde van de vakantie.
Vorig jaar zijn we die zes weken toch relaxter doorgekomen met halverwege de onderbreking van 2wk Frankrijk en dagelijks naar het strand met surfen etc.
Maar... ik zou het ook erg toejuichen als mijn lieftallige weer meer dan 1 dag per week ophoepelde.![]()
Of jou ja, ook hij is erg toe aan dat het spul weer naar school gaat, dus wellicht dat het volgende week al weer meer zen is als iig de kinders overdag weer naar school gaan.
Dat is natuurlijk nog beter!quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 07:17 schreef SQ het volgende:
Ik vlucht nu ook weer (voor de laatste keer dit jaar) naar kantoor.
Nou, klinkt toch wel goed.quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 09:39 schreef exode het volgende:
Kat slaapt eigenlijk de hele dag MAAR eet wel weer. Wilt ook echt graag eten. Ik hoop dat dat een goed teken is. Medicijnen gaan er ook makkelijk in. De andere kat is redelijk van de leg en volgt zijn broer overal en gaat steeds tegen hem aan liggen.
Geen wateroverlast verder?quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 12:37 schreef amaranta het volgende:
Ik loop net bij ons achter naar buiten. Ligt heel de straat open.
Blijkbaar is er gisterenavond een leiding gesprongen. Brandweer is geweest. En een of andere takelwagen.
Ik hoorde laat op de avond wel een zwaar voertuig door de straat rijden. En ik was ook wel verbaasd dat er zo laat nog een vrachtwagen reed. Maar ben niet opgestaan om te gaan kijken.
Nu ik er over nadenk. Ik hoorde ook wel rare geluiden. Heb nog door het badkamerraam gekeken toen ik ging slapen maar ik kon niks zien.
Wel bijzonder hoe je soms niks meekrijgt.
Jaaaaquote:Op vrijdag 28 augustus 2020 19:25 schreef MevrouwCactus het volgende:
Ja hoi, zijn er hier mensen die WIDM volgen en mee willen doen in de poule (in de app)? Stuur dan even een berichtje
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vooral de dingen waar J zelf last van heeft, vind ik zo sneu. De rest probeer ik maar even te laten.
quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 20:35 schreef Hupje het volgende:
Oh jongens, wat is het hebben van een schoolkind toch ingewikkeld.Moeilijk he... Wij werden na dag 1 al uitgenodigd voor een gesprek met de juf op dag 2. We worden gezien als ‘erg betrokken ouders’ en ik probeer dat maar positief op te vatten. Ik vind jouw dingen overigens erg terecht en zou daar ook contact over opnemen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vooral de dingen waar J zelf last van heeft, vind ik zo sneu. De rest probeer ik maar even te laten.
quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 20:35 schreef Hupje het volgende:
Oh jongens, wat is het hebben van een schoolkind toch ingewikkeld.Nu ik jouw berichtje lees bedenk ik me ineens dat J. ook een paar dagen met een volle beker water thuis is gekomen, dus ik heb ook gelijk maar een mailtje gestuurd naar zn juffen. En ik had gisteren al gemaild omdat ik door de BSO werd gebeld dat J. had overgegeven tijdens schooltijd, maar daarna wel naar de BSO gestuurd was dusSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vooral de dingen waar J zelf last van heeft, vind ik zo sneu. De rest probeer ik maar even te laten.Nou ja, dat bleek te zijn omdat het precies aan einde schooltijd gebeurde en de juf niet direct mij kon bellen want er waren nog kindjes die nog niet opgehaald waren. Maar ik heb alsnog geen spijt dat ik gemaild heb
![]()
Je bent geen zeurouder (of anders ik ook) Maar ik ben het met je eens dat het lastig is, zeker nu met alle maatregelen.
Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
Wat een heerlijke logicaquote:Op vrijdag 28 augustus 2020 21:43 schreef Franny_G het volgende:
Tot ze op een dag op een argeloos moment vertelde dat ze een jongetje dat naast haar zit wel eens uit haar beker laat drinken, omdat die dan sneller leeg is..
Niet direct bij ons. Het is een pleintje. Op een andere hoek was de straat verzakt.quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 19:24 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
Geen wateroverlast verder?
Hier zeilde een paar dagen geleden, overdag toen het stormde, in de tuin onze gigantische grote zwarte zweefparasol om, met verzwaarde voet en al, vol op de schutting. Niks.van,gemerkt![]()
we zaten binnen in de woonkamer, nog geen drie meter verderop
In our defence, wij hebben van dat turbodikke driedubbelglas. je hoort het ook niet als iemand tegen je praat ofzo als het dicht is![]()
Handen wassenquote:Op vrijdag 28 augustus 2020 22:51 schreef amaranta het volgende:
Welke Corona regels leven ze niet na? Hupje?
quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 23:05 schreef Malteser het volgende:
Tot zover corona.... en mijn hoogrisico-kind.
Dat heb ik nu dus ook gedaan. Als school schrijft dat ze handen wassen, ga ik er van uit dat ze dat doen vóór het eten. Maar dat was dus niet zo. Reden: het kost zoveel tijd.quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 23:21 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ah oke. Das wel suf.
Kun je geen gelletje of spraytje meegeven in z’n tas?
Dat wilde ik eerst ook posten, maar toen bedacht ik me dat jonge kinderen onderling sowieso niet erg hygiënisch te werk gaan.quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 23:25 schreef Mariposas het volgende:
Zelfs zonder coronavirus vind ik het al merkwaardig om een beker drinken te delen met een ander kind.
Bij mij in de klas tot treurens toe. Kost heeeel veel tijd. Maar dat is dan maar zo.quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 23:35 schreef Hupje het volgende:
[..]
Dat heb ik nu dus ook gedaan. Als school schrijft dat ze handen wassen, ga ik er van uit dat ze dat doen vóór het eten. Maar dat was dus niet zo. Reden: het kost zoveel tijd.
Correct.quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 23:37 schreef Viv het volgende:
[..]
Dat wilde ik eerst ook posten, maar toen bedacht ik me dat jonge kinderen onderling sowieso niet erg hygiënisch te werk gaan.
Maar in dit specifieke geval, bij een kind waarover overleg is geweest met een kinderarts (toch?) over het al dan niet in een bubbel moeten blijven, en waarbij de juf ongetwijfeld op de hoogte is van die zorgen, en het kind nota bene een eigen beker in de tas had zitten, kan ik me haast niet voorstellen dat een juf dit de beste oplossing vond.
Bijvullen is zo gebeurt.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 07:33 schreef Malteser het volgende:
[..]
Correct.
Argument van de juf: “We leren de kinderen te delen wat ze hebben en samen te werken.”
Prima. Met speelgoed en zulks. Maar niet met drinken uit een beker. How about no in deze gekke corona tijd. Hij had zijn eigen beker notabene gewoon in zijn tas.
En ja, onze fout dat er geen water in zat. Absoluut. Maar toch...
ah gossiequote:Op zaterdag 29 augustus 2020 13:59 schreef lily het volgende:
Onze Maine Coon is gisteren geschoren en nu negeert onze zwarte kater haar. Zo zielig.
Het waren dikke vriendjes dus ze snapt er waarschijnlijk niks van.
Hij ligt naast de salontafel en zij zit eronder. Af en toe steekt ze (een nog wollige) poot eronderdoor om die van hem aan te raken. Maar hij geeft geen kik. Loopt gewoon langs haar heen en ze slapen ook niet meer samen. Hoop maar dat het tijdelijk is.
Oh ja, dat moet nu natuurlijk ook ivm corona. Extra vest meegeven ofzo.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 11:14 schreef FlyingFish het volgende:
Wij kregen gisteren een brief van school met de procedures van komend schooljaar, waarin oa stond dat kinderen in de winter warmer gekleed moeten omdat het raam ook dan open zal staan om te luchten.
Ah gossie. Ze ruikt nu even andersquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 13:59 schreef lily het volgende:
Onze Maine Coon is gisteren geschoren en nu negeert onze zwarte kater haar. Zo zielig.
Hij ligt naast de salontafel en zij zit eronder. Af en toe steekt ze (een nog wollige) poot eronderdoor om die van hem aan te raken. Maar hij geeft geen kik. Loopt gewoon langs haar heen en ze slapen ook niet meer samen. Hoop maar dat het tijdelijk is.
Ahw, wat zielig!quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 13:59 schreef lily het volgende:
Als je je, buiten de thuiszorg om, wel in staat zou voelen om te gaan kun je ook kijken of je daar thuiszorg kunt krijgen.quote:Op maandag 31 augustus 2020 10:07 schreef Tink89 het volgende:
Ik heb van 14-18 september een midweek bad bentheim in de aanbieding voor max 7 personen. Als ik iemand er blij mee kan maken, roep maar. Wij kunnen niet gaan doordat ik afhankelijk ben van thuiszorg nu. Takkezooi....
Ja, stom he. Wij hadden na 1 week school ook al twee verkouden kinderenquote:Op maandag 31 augustus 2020 06:56 schreef vencodark het volgende:
@:lily Hoe gaat het nu met de Main Coon?![]()
In ander nieuws: mijn 7 jarige hoest.![]()
Dat is normaal niet zo’n ramp maar nu mag hij vanwege die stomme Corona gelijk al niet meer naar school.![]()
1 week school gehad en alweer thuis.
Morgen zou ik bij iemand op kraambezoek gaan, zal ook wel niet kunnen.
Man, man, man. Zijn soms het die kleine dingen die dan zo jammer zijn.
Hopelijk kan school iets betekenen voor jullie. Dit is geen werkdag voor mij. Dus in die zin heb ik alle tijd voor haar.quote:Op maandag 31 augustus 2020 10:38 schreef Phaidra het volgende:
Bye bye huishouden is nog tot daar aan toe. De combi met thuiswerken vind ik vervelender.
Donderdag ging mijn lief de oudste helpen met schoolwerk, maar gelijk alweer enorme boosheid en frustratie. We willen nu bespreken met school of het misschien mogelijk is om begeleiding te krijgen voor faalangst. Het is voor ons eigenlijk niet meer te doen om hem thuis te begeleiden. Zeker niet als het vaker voorkomt dit schooljaar en wij ook gewoon moeten werken.
Ik zit de hele dag vast aan een infuuspaal en kan niet zelf traplopen of douchen, daarvoor krijg ik te weinig binnen. Een dagje leuk doen op vakantie, of dat nog zwembad of dierentuin of een stuk wandelen is, zit er helaas niet in.quote:Op maandag 31 augustus 2020 10:21 schreef het-is-mij het volgende:
[..]
Als je je, buiten de thuiszorg om, wel in staat zou voelen om te gaan kun je ook kijken of je daar thuiszorg kunt krijgen.
(Kan de huidige thuiszorgorganisatie je bij helpen of voor je doen).
What happened? Ik heb ergens iets gemist. Sterktequote:Op maandag 31 augustus 2020 18:15 schreef Tink89 het volgende:
[..]
Ik zit de hele dag vast aan een infuuspaal en kan niet zelf traplopen of douchen, daarvoor krijg ik te weinig binnen. Een dagje leuk doen op vakantie, of dat nog zwembad of dierentuin of een stuk wandelen is, zit er helaas niet in.
Mijn aanbod staat dus voor wie er dan ook blij van wordt
In een notendop: Ik ben zwanger van de tweede en heb (weer) hyperemesis gravidarum. Ik heb nu 4 opnames gehad, twee keer een sonde geprobeerd (die spuugde ik mee uit) en heb nu een infuus. Ik krijg te weinig binnen en geef veel over en heb daardoor weinig energie.quote:Op maandag 31 augustus 2020 18:25 schreef Vicky het volgende:
[..]
What happened? Ik heb ergens iets gemist. Sterkte
Hopelijk lukt het om de midweek kwijt te raken.
Jeetje dat is niet mis!!quote:Op maandag 31 augustus 2020 19:35 schreef Tink89 het volgende:
[..]
In een notendop: Ik ben zwanger van de tweede en heb (weer) hyperemesis gravidarum. Ik heb nu 4 opnames gehad, twee keer een sonde geprobeerd (die spuugde ik mee uit) en heb nu een infuus. Ik krijg te weinig binnen en geef veel over en heb daardoor weinig energie.
Ja en van de vakantie hoop ik vooral dat iemand er blij mee is. Hoef er niks voor te hebben ofzo.
Sterkte!quote:Op maandag 31 augustus 2020 18:15 schreef Tink89 het volgende:
[..]
Ik zit de hele dag vast aan een infuuspaal en kan niet zelf traplopen of douchen, daarvoor krijg ik te weinig binnen. Een dagje leuk doen op vakantie, of dat nog zwembad of dierentuin of een stuk wandelen is, zit er helaas niet in.
Mijn aanbod staat dus voor wie er dan ook blij van wordt
Och tochquote:Op maandag 31 augustus 2020 19:35 schreef Tink89 het volgende:
[..]
In een notendop: Ik ben zwanger van de tweede en heb (weer) hyperemesis gravidarum. Ik heb nu 4 opnames gehad, twee keer een sonde geprobeerd (die spuugde ik mee uit) en heb nu een infuus. Ik krijg te weinig binnen en geef veel over en heb daardoor weinig energie.
Ja en van de vakantie hoop ik vooral dat iemand er blij mee is. Hoef er niks voor te hebben ofzo.
Had ik met een bh beugelquote:Op dinsdag 1 september 2020 12:43 schreef _NIKKI_ het volgende:
F_r, je kunt vaak vrij eenvoudig de achterkant eraf schroeven, misschien dat je daar iets wijzer van wordt. Op youtube kun je best veel assemble video's terugvinden.
Zo heb ik vorig jaar zo'n beetje de hele machine uit elkaar gehaald omdat er na 2 maanden gebruikeen schoefbitje van mijn man tussen de binnen en buitentrommel muurvast zat. Een herrie dat de trommel maakte.
Reparatie kostte 275 euro en dat vond ik te veel.
Na een uurtje porrelen en overal foto's van maken zodat ik 'm ook weer in elkaar zou kunnen zetten deed hij het weer.
Ik heb er net bij staan kijken en heb het gevonden. Het bochtje in de afvoerslang lekt. Dus ik gok een nieuwe slang.quote:Op dinsdag 1 september 2020 12:43 schreef _NIKKI_ het volgende:
F_r, je kunt vaak vrij eenvoudig de achterkant eraf schroeven, misschien dat je daar iets wijzer van wordt. Op youtube kun je best veel assemble video's terugvinden.
Zo heb ik vorig jaar zo'n beetje de hele machine uit elkaar gehaald omdat er na 2 maanden gebruikeen schoefbitje van mijn man tussen de binnen en buitentrommel muurvast zat. Een herrie dat de trommel maakte.
Reparatie kostte 275 euro en dat vond ik te veel.
Na een uurtje porrelen en overal foto's van maken zodat ik 'm ook weer in elkaar zou kunnen zetten deed hij het weer.
Op die van mij zit geen garantie meer.quote:Op dinsdag 1 september 2020 13:44 schreef Mariposas het volgende:
Gaat dan de garantie er niet van af als je ‘m zelf open maakt?
Ik ben mijn verlovingsring kwijtgeraakt in de wasmachine en die zou ik wel weer eens terug willen.
Nou ik zou m'n verlovingsring geloof ik wel belangrijker vinden dan de garantie van m'n wasmachinequote:Op dinsdag 1 september 2020 13:44 schreef Mariposas het volgende:
Ik ben mijn verlovingsring kwijtgeraakt in de wasmachine en die zou ik wel weer eens terug willen.
De kans is overigens groot dat de ring gewoon in de holte waar het verwarmingselement zit ligt. Daar kun je waarschijnlijk ook vrij simpel bij door het verwarmingselement even los te schroeven. Daar hoef je dan niet de hele trommel voor open te maken.quote:Op dinsdag 1 september 2020 13:44 schreef Mariposas het volgende:
Of bij het filter?quote:Op dinsdag 1 september 2020 14:21 schreef _NIKKI_ het volgende:
De kans is overigens groot dat de ring gewoon in de holte waar het verwarmingselement zit ligt. Daar kun je waarschijnlijk ook vrij simpel bij door het verwarmingselement even los te schroeven. Daar hoef je dan niet de hele trommel voor open te maken.
Ik vind het altijd een uitdaging om iets zelf te maken.quote:Op dinsdag 1 september 2020 20:16 schreef Roosgeluk het volgende:
Ben blij te lezen dat ik niet de enige vrouw ben die dingen gewoon open schroeft.
En idd lang leve youtube. Ook ideaal met koplampjes vervangen of afzuigkap open schroeven.
Te veel wasmiddel is maar voor een ding goed: de omzet van je wasmiddelfabrikant.
3x vouwen, vloeken, proppen. Volgend jaar weer proberenquote:Op woensdag 2 september 2020 21:17 schreef Hupje het volgende:
Iemand tips of een duidelijke site voor het opvouwen van een frame zwembad? Ik snap het boekje niet
Dank voor ditquote:Op dinsdag 1 september 2020 15:03 schreef Viv het volgende:
[..]
Of bij het filter?
SOP / Wasmachinefilterfototopic
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |