quote:
Break Free, daarna moet ik het ook opzoekenquote:Op zaterdag 15 augustus 2020 23:53 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ja Ariana Grande kan ik dan weer wel!!! Denk ik
-One Last Time
-NASA
-Bang Bang
ok verder kom ik ook niet
Oh ja Break Free die ook nogquote:Op zaterdag 15 augustus 2020 23:55 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Break Free, daarna moet ik het ook opzoeken
Maar die kunnen wel echt zingen, in tegenstelling tot dat walgelijke Femke Louise geval. En meerdere soortgelijkenquote:Op zaterdag 15 augustus 2020 23:55 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat. Maar ook van die net niet beatjes of basslijntjes. Dan hoor ik zelfs nog liever Tino Martin en Emma Heesters die ik beide verschrikkelijk vind.
Mid-‘90s ESF is misschien wel mijn minst favoriete ESF periode, paar uitschieters in het deelnemersveld buiten beschouwing gelaten (wel op één hand te tellen). Dat is mijn unpopular ESF opinion.quote:Op zaterdag 15 augustus 2020 23:54 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Met zo weinig tekst komen is eigenlijk gewoon valsspelen
En ik ben trouwens voor @Cee haar suggestie gegaan. Di-rect met Times are changing is mijn inzending deze keer.quote:Op zaterdag 15 augustus 2020 23:50 schreef usagi414 het volgende:
[..]
En daardoor ontdek je zelf ook weer nieuwe dingen. Door het online songcontest waar ik aan mee doe, heb ik deze Portugese groep nu ontdekt. Wat een nummer is dit.
Ik vind de jaren '90 juist fantastisch qua ESF-jarenquote:Op zaterdag 15 augustus 2020 23:57 schreef Cee het volgende:
[..]
Mid-‘90s ESF is misschien wel mijn minst favoriete ESF periode, paar uitschieters in het deelnemersveld buiten beschouwing gelaten (wel op één hand te tellen). Dat is mijn unpopular ESF opinion.
Emma Heesters kan ook niet zingen. Die kan alleen maar hijgenquote:Op zaterdag 15 augustus 2020 23:57 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Maar die kunnen wel echt zingen, in tegenstelling tot dat walgelijke Femke Louise geval. En meerdere soortgelijken
ik zou ze m'n bed niet uittrappenquote:Op zaterdag 15 augustus 2020 23:56 schreef Redefine het volgende:
Oh ja, Unpopulair opinion: Emma Heesters en Scarlett Johansen zijn niet knap.
Goede keuzequote:Op zaterdag 15 augustus 2020 23:58 schreef usagi414 het volgende:
[..]
En ik ben trouwens voor @:Cee haar suggestie gegaan. Di-rect met Times are changing is mijn inzending deze keer.
Daarom ook unpopular.quote:Op zaterdag 15 augustus 2020 23:58 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik zou ze m'n bed niet uittrappen
Scarlett snap ik, vind ik ook niet knap. Emma welquote:Op zaterdag 15 augustus 2020 23:56 schreef Redefine het volgende:
Oh ja, Unpopulair opinion: Emma Heesters en Scarlett Johansen zijn niet knap.
Held,quote:Op zaterdag 15 augustus 2020 23:58 schreef usagi414 het volgende:
[..]
En ik ben trouwens voor @:Cee haar suggestie gegaan. Di-rect met Times are changing is mijn inzending deze keer.
Popmuziek is inderdaad heel breed. En inderdaad erg stom als mensen daar zo negatief over doen. Sowieso is de kans groot dat diegene muziek leuk vind wat ook gewoon popmuziek is.quote:Op zaterdag 15 augustus 2020 23:59 schreef Cyan9 het volgende:
Ik vind het trouwens wel merkwaardig (en dan doel ik niet op iemand hier) dat als je tegenwoordig aangeeft van popmuziek te houden je vaak behandeld wordt alsof je een simpel persoon bent zonder enige diepgang. Non mainstream lijkt altijd zo elitair, als in lijk mij eens bijzonder zijn en afwijken van de rest.
Daarnaast slaat het eigenlijk ook nergens op, want popmuziek is zo'n brede stroming. Het is alleen zo jammer dat er zo veel radiostations zijn met een heel beperkte playlist.
Eens welquote:Op zaterdag 15 augustus 2020 23:59 schreef Cyan9 het volgende:
Ik vind het trouwens wel merkwaardig (en dan doel ik niet op iemand hier) dat als je tegenwoordig aangeeft van popmuziek te houden je vaak behandeld wordt alsof je een simpel persoon bent zonder enige diepgang. Non mainstream lijkt altijd zo elitair, als in lijk mij eens bijzonder zijn en afwijken van de rest.
Daarnaast slaat het eigenlijk ook nergens op, want popmuziek is zo'n brede stroming. Het is alleen zo jammer dat er zo veel radiostations zijn met een heel beperkte playlist.
Er is natuurlijk ook genoeg muziek te vinden die wel onder "pop" valt, maar ook totaal niet door radio op wordt gepakt o.i.d. Ik vind mezelf niet bepaald elitair overkomen met een "afwijkende" muzieksmaak, ik luister gewoon graag wat ik leuk vind. En ik kan daarom met weinig mensen over "mijn" muziek praten, wat ik ergens ook best jammer vind. Die paar mensen die veel van de muziek die ik lusiter wel kent, spam ik dan ook wel helemaal vol met reccommendations en zoquote:Op zaterdag 15 augustus 2020 23:59 schreef Cyan9 het volgende:
Ja, en ik vind ook niet popmuziek in de breedste zin tof. Ik vind gewoon de huidige mainstream muziek - een beetje dus wat in de top 40 staat of in de Spotify top 50 Nederland - echt voor bijna 100% helemaal niks.quote:Op zondag 16 augustus 2020 00:01 schreef Redefine het volgende:
[..]
Popmuziek is inderdaad heel breed. En inderdaad erg stom als mensen daar zo negatief over doen. Sowieso is de kans groot dat diegene muziek leuk vind wat ook gewoon popmuziek is.
Ik vind popmuziek heerlijkquote:Op zaterdag 15 augustus 2020 23:59 schreef Cyan9 het volgende:
Ik erger me soms meer aan snobs dan aan mensen met een mainstreammeningquote:Op zaterdag 15 augustus 2020 23:59 schreef Cyan9 het volgende:
Eens. Ik luisterde een tijdje geleden een playlist af met de grootste hits van 2019. De meeste nummers kende ik niet eens, terwijl de naam mij wel wat zei. Zo weinig indruk hebben ze op mij gemaakt. En de nummers die ik wel kende vond ik dan ook nog drie keer niks.quote:Op zondag 16 augustus 2020 00:03 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ja, en ik vind ook niet popmuziek in de breedste zin tof. Ik vind gewoon de huidige mainstream muziek - een beetje dus wat in de top 40 staat of in de Spotify top 50 Nederland - echt voor bijna 100% helemaal niks.
De Belgische krant DeMorgen heeft een lijst gemaakt met de 21 beste albums van de 21st eeuw,quote:Op zaterdag 15 augustus 2020 23:59 schreef Cyan9 het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |