quote:
Whoepsquote:Op zondag 30 augustus 2020 09:41 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Suspended. Dus niks aan de hand
Onder je oude naam misschienquote:
Maar die zie ik nietquote:
Is gestopt in de pits, dus er uitquote:Op zondag 30 augustus 2020 10:04 schreef nils7 het volgende:
Hoeveelste is Doohan of ligt die er al uit?
Ik zie zijn afkorting er niet tussen staan.
Ligt er al uit.quote:Op zondag 30 augustus 2020 10:04 schreef nils7 het volgende:
Hoeveelste is Doohan of ligt die er al uit?
Ik zie zijn afkorting er niet tussen staan.
Om een Van Dammetje te doen: de spreekwoordelijke zittende eend...quote:Op zondag 30 augustus 2020 10:09 schreef Starflyer het volgende:
Verschoor / MP Motorsport mist rechte lijn snelheid. Was gisteren ook al.
Gelukkig luister ik daar niet naarquote:Op zondag 30 augustus 2020 10:10 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Om een Van Dammetje te doen: de spreekwoordelijke zittende eend...
Ik ook niet hoorquote:Op zondag 30 augustus 2020 10:11 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Gelukkig luister ik daar niet naar
Voorwaardelijke gridstraf..quote:Op zondag 30 augustus 2020 10:27 schreef heywoodu het volgende:
Ik lees nu pas dat Mazepin ook nog eens een gridstraf heeft gekregen voor het gedoe met dat bordje. Wat een enorme naaierij richting hem zeg, bah. Lekker een kamikaze-aanval plaatsen, nog eens doen als het niet lukt en dan maar blijven proberen tot je tegenstander een straf krijgt!
quote:Op zondag 30 augustus 2020 10:29 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Oh, Ronald van Dam zat fout, dat verwacht je toch ook niet.
1.001s dan tochquote:
Ohjah je hebt gelijkquote:Op zondag 30 augustus 2020 10:30 schreef Starflyer het volgende:
[..]
1.001s dan toch
Piastri staat op 16,1s en Verschoor op 17,1 sec achter Sargeant op de live timing.
Van wie ben jij toch een kloon?quote:
Wie heb je al ruim een half jaar niet gezien hier?quote:
Tongquote:Op zondag 30 augustus 2020 11:11 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Wie heb je al ruim een half jaar niet gezien hier?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |