Ze namen Wouter Weylandt ook vol in beeld toenquote:Op zaterdag 15 augustus 2020 17:25 schreef Cee het volgende:
Italiaanse regie wil persoonlijk drama ipv sport, wat een walgzakken.
Echt totaal onacceptabel inderdaad.quote:Op zaterdag 15 augustus 2020 17:25 schreef Cee het volgende:
Italiaanse regie wil persoonlijk drama ipv sport, wat een walgzakken.
Het scheelde ca 3mm of ik had mogen gaan hozen! Verder niet echt last van gehad gelukkig!quote:Op zaterdag 15 augustus 2020 17:23 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Sympathiek! Ik wist niet dat ze dat konden.
OT: heb jij er nog last van gehad?
Wat dacht je van Senna op Imola? Close-ups terwijl dokters vochten voor zijn leven.quote:Op zaterdag 15 augustus 2020 17:26 schreef Momo het volgende:
[..]
Ze namen Wouter Weylandt ook vol in beeld toen
Fijn ook met al die commercial breaks, kanniewachten tot de OS weer, was ook een daverend succes.quote:
quote:Op zaterdag 15 augustus 2020 16:49 schreef Strani het volgende:
[..]
Sommige mensen houden met die gedachte hun huwelijk vol.
Stuur ze vandaag maar niet onze kant op, mijn dochter viert haar feest vanavond in de tuin.quote:
Wilde ik ook gaan doen, maar ik wilde nog even iets bekijken op mijn telefoon, maar dat kon al niet meer.quote:Op zaterdag 15 augustus 2020 17:55 schreef Strani het volgende:
[..]
Goed dat je het zegt, even inpluggen.
Echt hè... we zitten in Italië hoorquote:Op zaterdag 15 augustus 2020 18:03 schreef Redefine het volgende:
Dat kan er ook nog wel bij. Een personenauto die Schachmann omver omrijdt
quote:Op zaterdag 15 augustus 2020 18:04 schreef Strani het volgende:
[..]
Echt hè... we zitten in Italië hoor
Ze hadden haar niet verteld dat de wedstrijd verplaatst was zekerquote:Op zaterdag 15 augustus 2020 18:04 schreef Strani het volgende:
[..]
Echt hè... we zitten in Italië hoor
Oh jaquote:Op zaterdag 15 augustus 2020 18:06 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ze hadden haar niet verteld dat de wedstrijd verplaatst was zeker
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |