Dat lijkt me zo ergquote:Op vrijdag 14 augustus 2020 21:31 schreef Meke het volgende:
[..]
Nouu genant is een groot woord hoor![]()
Maar ik wist gewoon na vijf seconden dat het niks was en toen moest ik nog uit beleefdheid even door omdat hij helemaal uit Drenthe was komen rijden![]()
Neequote:Op vrijdag 14 augustus 2020 21:34 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
AhhDat is wel awkward ja. Maar dan gewoon niemand uit Drenthe kiezen joh
Of was dit ook een boer met kleine schaapjes?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 9 september 2020 20:31 en op maandag 13 januari 2025 21:00 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod (die we nooit hebben gehad.)
Patat heeft gewonnen.quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 21:35 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Die is ergens op een heuvel in een kuil aan het verwerken dat het toch echt friet heet.
Het was middag gelukkigquote:Op vrijdag 14 augustus 2020 21:35 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Dat lijkt me zo erg
Dat je dan de hele avond nog moet uitzitten![]()
Of je moet een migraine faken
Ik had al een heel plan klaarliggen. Koop een bakfiets, ga posten bij een ophaalpunt en zie wie de bakfiets wil lenen.quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 21:23 schreef Meke het volgende:
[..]
Haha, nee, die was ook ouder dan m'n vader denk ik
Die zit aan de koffiequote:
quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 21:37 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Ik had al een heel plan klaarliggen. Koop een bakfiets, ga posten bij een ophaalpunt en zie wie de bakfiets wil lenen.
Maar dat zullen jonge blommen zoals jij zijn.
Dat is mij enige simpatico voor Barca jaquote:Op vrijdag 14 augustus 2020 21:38 schreef Cee het volgende:
Oh ja, ons Frenkie is Barca ja nou weet ik niet meer wat ik met m’n gevoelens moet.
Dat had ik vorige week. Ik was voor Hulkenberg op het podium, maar dat gaat ten koste van Verstappen op het podium.quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 21:38 schreef Cee het volgende:
Oh ja, ons Frenkie is Barca ja nou weet ik niet meer wat ik met m’n gevoelens moet.
Maar ze motten nog zo langquote:
Veronderstel je nu dat niet al mijn posts kwaliteit hebben?quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 21:33 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja was echt leukBen inmiddels wel weer gestopt, vanaf nu doe ik écht alleen kwaliteitsposts
Frenkie over zijn bolletje aaien en hem zeggen dat hij volgend jaar beter naar bijv. Bayern kan gaanquote:Op vrijdag 14 augustus 2020 21:38 schreef Cee het volgende:
Zeker, alleen de eckte eckte krijgen likesquote:Op vrijdag 14 augustus 2020 21:40 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Veronderstel je nu dat niet al mijn posts kwaliteit hebben?
Ja. En ik vind Messi ook leukquote:Op vrijdag 14 augustus 2020 21:38 schreef Cee het volgende:
Posts met een hoge kwaliteitquote:
Het gros van Iberogast.quote:
quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 21:35 schreef Meke het volgende:
[..]
Nee![]()
Je was zeker niet op Jitsi toen ik uitgebreid het verhaal deed
Nee toen was ik inderdaad (nog) niet op JitsiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
Oh wauwquote:Op vrijdag 14 augustus 2020 21:36 schreef Meke het volgende:
[..]
Het was middag gelukkig![]()
En hij was wel heel aardig hoorDus was ook weer niet zo'n straf, heb ergere dates gehad
![]()
En hij heeft dus naast z'n benzinekosten en parkeerkosten ook nog m'n lunch betaaldNadat ik al had gezegd dat het niks ging worden
Dus er gaat wel ooit een vrouw heel gelukkig met hem worden, want het is echt een lieve man
Lewis Hamilton is toch geen kwaliteitquote:Op vrijdag 14 augustus 2020 21:42 schreef Meke het volgende:
[..]
Posts met een hoge kwaliteit![]()
Zoals Hamiltonreferenties
Alleen maar over z’n bolletje aaien?quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 21:41 schreef Arizona het volgende:
[..]
Frenkie over zijn bolletje aaien en hem zeggen dat hij volgend jaar beter naar bijv. Bayern kan gaan
quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 21:43 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Nee toen was ik inderdaad (nog) niet op Jitsi
Was al een paar weken geleden hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hij was denk ik nog wel even leuk, want was echt een toffe gastMaar ik had er gewoon geen interesse meer in. Komt denk ik ook wel voor een deel omdat het gewoon veel gedoe in m'n leven zou zijn
Als hij hier in de buurt woonde was het misschien anders geweest, dan had ik sowieso wel vaker willen afspreken
Op woensdag 9 september 2020 20:31 en op maandag 13 januari 2025 21:00 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod (die we nooit hebben gehad.)
Had gezegd dat 'ie een tikkie voor de helft van alles moest sturen, maar dat heeft ie niet gedaanquote:
quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 21:43 schreef F1gamer het volgende:
[..]
Lewis Hamilton is toch geen kwaliteit
quote:
Het is wel echt zo’n jochie nogquote:Op vrijdag 14 augustus 2020 21:44 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Alleen maar over z’n bolletje aaien?
Dat klinkt inderdaad als een lieve ventquote:Op vrijdag 14 augustus 2020 21:36 schreef Meke het volgende:
En hij heeft dus naast z'n benzinekosten en parkeerkosten ook nog m'n lunch betaaldNadat ik al had gezegd dat het niks ging worden
Dus er gaat wel ooit een vrouw heel gelukkig met hem worden, want het is echt een lieve man
Misschien moet ik dit eens onthouden als ik me weer eens schaam voor mijn accentquote:Op vrijdag 14 augustus 2020 20:17 schreef Cee het volgende: Terug van twee daagjes Ameland, was genot, pootjebaden in de Noordzee op een warme zomernamiddag staat voor nu op #1 van geluksmomentjes van dit jaar. Die lijst is niet lang.
Heb ook besloten dat Friezen het mooiste Nederlands spreken (is niet stom bedoeld, ik weet dat ze vaak liever Fries spreken dan Nederlands maar als een Fries Nederlands spreekt komt dat voor mij het mooist over qua accent en zo, oké dat was mijn oordeel, u doet er maar mee wat u wilt). Overigens waren we iets vroeger vertrokken ivm verwachte ONHEILBUIEN DES DOODS die recht over het eiland werden verwacht maar, zoals bij veel mensen het geval was: geen druppel. Ben nu wel een beetje kapot van de reis, 5 uur er over gedaan, ben sneller in Parijs.
![]()
Nee, dat is nu wel voorbijquote:Op vrijdag 14 augustus 2020 21:48 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Dat klinkt inderdaad als een lieve ventBlijven jullie wel contact houden of is dat nu ook voorbij?
Ah gelukkig was het dan nog niet al te ergquote:Op vrijdag 14 augustus 2020 21:44 schreef Meke het volgende:
[..]
Was al een paar weken geleden hoor![]()
Hij was denk ik nog wel even leuk, want was echt een toffe gastMaar ik had er gewoon geen interesse meer in. Komt denk ik ook wel voor een deel omdat het gewoon veel gedoe in m'n leven zou zijn
Als hij hier in de buurt woonde was het misschien anders geweest, dan had ik sowieso wel vaker willen afspreken
quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 21:45 schreef Meke het volgende:
[..]
Had gezegd dat 'ie een tikkie voor de helft van alles moest sturen, maar dat heeft ie niet gedaan
Alright alright that’s what I’m talking about!quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 21:42 schreef Meke het volgende:
[..]
Posts met een hoge kwaliteit![]()
Zoals Hamiltonreferenties
Vind het zo’n leuk jochquote:Op vrijdag 14 augustus 2020 21:47 schreef Meridiaan het volgende:
[..]
Het is wel echt zo’n jochie nog
Like én reaquote:Op vrijdag 14 augustus 2020 21:50 schreef Cee het volgende:
[..]
Alright alright that’s what I’m talking about!
Haha nee hij is best leuk en heeft ook wel een leuke vriendin (en schattige kindjesquote:Op vrijdag 14 augustus 2020 21:54 schreef Aoibhin het volgende:
@:Meke ik heb net dat stukje over boer Jan gezien (kijk dat hele programma verder nooit), maar vind hem best meevallen eigenlijkNiet dat ik er persé van de bank af glibber, maar na jouw woorden had ik een of ander gedrocht verwacht
Oh vriendin en kindjesquote:Op vrijdag 14 augustus 2020 21:56 schreef Meke het volgende:
[..]
Haha nee hij is best leuk en heeft ook wel een leuke vriendin (en schattige kindjes) nu, maar was gewoon niet m'n type
Nu heb ik hem ook maar opgezocht en ik begrijp Meke wel. Mannen met een oorbel vind ik een afknapperquote:Op vrijdag 14 augustus 2020 21:54 schreef Aoibhin het volgende:
@:Meke ik heb net dat stukje over boer Jan gezien (kijk dat hele programma verder nooit), maar vind hem best meevallen eigenlijkNiet dat ik er persé van de bank af glibber, maar na jouw woorden had ik een of ander gedrocht verwacht
Met allemaal toffe vragen die ze gaan beantwoorden, zoals:quote:Three rude boys ruin pop culture through dumb questions. Ever wanted to know the answer to what would make better hands than scissor hands for Edward Scissorhands? Of course not! But we'll tell you. Somehow this podcast is a world-wide phenomenon.
Ja gewoon die uit BZVquote:Op vrijdag 14 augustus 2020 21:59 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Oh vriendin en kindjesLeuk voor hem
Ik ookquote:Op vrijdag 14 augustus 2020 22:00 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Nu heb ik hem ook maar opgezocht en ik begrijp Meke wel. Mannen met een oorbel vind ik een afknapper
Kan ik hier trouwens makkelijk zeggen met al die lange mensenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |