Zien zien zien!quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 13:27 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Die Ponyta net uit een raid gevist, it's so pretty![]()
![]()
Nee ik ook niet, alleen bij heeeeeeele grote pokemonquote:Op vrijdag 23 oktober 2020 11:36 schreef Vermecelli het volgende:
Ben geen ster in excellent gooien. Die evolutie komt ooit wel.
omg so cute!quote:
Ik had in de pauze ff gelopen naar een pokestop, maar toen was ie netw egquote:
Je kunt bij jou vandaan toch wel genoeg remote raiden?quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 14:19 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik had in de pauze ff gelopen naar een pokestop, maar toen was ie netw eg
In me upsie?quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 14:20 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Je kunt bij jou vandaan toch wel genoeg remote raiden?
quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 13:27 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Die Ponyta net uit een raid gevist, it's so pretty![]()
![]()
Oh ik moet 'm nog evolven maar wil wel een goeiese.quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 14:30 schreef Ang3l het volgende:
Hebbes. Als rapidash ziet ie er wel meteen minder cute uit.
Ik ga d'r toch niks mee doenquote:Op vrijdag 23 oktober 2020 14:50 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Oh ik moet 'm nog evolven maar wil wel een goeiese.
Zijn er geen andere apps die wellicht invloed hebben op je telling?quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 15:52 schreef superkimmi het volgende:
Het is zo gek dat in mn weekly progress wel staat dat ik 5 km gelopen heb, maar bij buddy, eieren en total distance niks. Dus hij registreert het ergens wel maar zet her niet door ofzo
Ik denk dat laatste. Want ik heb eergisteren gedownload en er is nog geen meter bij gekomen, maar wel bij het totaal van deze week.quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 16:04 schreef Vermecelli het volgende:
[..]
Zijn er geen andere apps die wellicht invloed hebben op je telling?
Er zit soms een beetje delay tussen nadat er km's aan je Weekly total zijn toegevoegd en bepaalde triggers (zoals eieren hatchen, buddy candy). Anders heb je, als je km's wel worden opgeteld ingame een bugje te pakken.
Giratina raids doen dan... Ik gooi daar 8 van de 10 ballen excellent curveballs..quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 14:08 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee ik ook niet, alleen bij heeeeeeele grote pokemon
Ik kom meestal maar tot Great.
en je moet hem ook als buddy hebben dan toch?quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 08:52 schreef Debsterr het volgende:
10 excellent throws.. ik evolve dat ding wel ergens in 2025. Jammer, want heb een hundo.
quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 20:26 schreef rubbereend het volgende:
[..]
en je moet hem ook als buddy hebben dan toch?
Doe ik morgen wel ff voor je. Ik had ze binnen het half uur voor mijzelf.quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 08:52 schreef Debsterr het volgende:
10 excellent throws.. ik evolve dat ding wel ergens in 2025. Jammer, want heb een hundo.
Muntjes verdienen met Pokémon op gyms. Zo ook altijd gedaan.quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 22:04 schreef PzKpfw het volgende:
Op zich grappig spel maar zodra je in de 20-levels komt begint die beperkte pokemon/item opslag van 300 wel een erg beperkende factor te worden.
Geen gym te bekennen hier, alleen enkele Poké-stops.quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 22:38 schreef Miniem het volgende:
[..]
Muntjes verdienen met Pokémon op gyms. Zo ook altijd gedaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |