Nou dan ga je ervan uit dat iedereen via de woningbouw aan het huren is? Ik huur particulier en eisen stellen is niet echt een optie als ik de lieve vrede wil behouden hier.quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 10:44 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Nee snap ik.... maar ik vraag me serieus af of je woningbouw niet aansprakelijk kan stellen. Je huurt toch zo'n huis en hebt toch rechten. 37 graden binnen.... is echt niet normaal lijkt me.
Heb het ook maar kou 😍 is veel makkelijker om jezelf op te warmen dan af te koelenquote:Op vrijdag 14 augustus 2020 10:55 schreef kree het volgende:
[..]
Nou dan ga je ervan uit dat iedereen via de woningbouw aan het huren is? Ik huur particulier en eisen stellen is niet echt een optie als ik de lieve vrede wil behouden hier.
Maar maakt niet uit ik overleef die paar weken wel weer. Maar het is wel tering heet even. En in de winter het tegenovergestelde trouwens want tering koud. Lol. Hahaha
Klopt ja op de kou kun je nog kleden enzoquote:Op vrijdag 14 augustus 2020 10:56 schreef roos94 het volgende:
[..]
Heb het ook maar kou 😍 is veel makkelijker om jezelf op te warmen dan af te koelen
Zijn er mensen hier die ervaring hebben van vloerverwarming / vloerverkoeling? Is dat vloerverkoeling iets? Als ik over mn huidige vloer loop merk ik dat de hitte daar ook in zit, zou lekker zijn als die een graad of 20 is en blijft.quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 10:45 schreef de_boswachter het volgende:
[ afbeelding ]
op naar weer normaal zomerweer ipv sahara temperaturen
Game on
Ik heb er geen ervaring mee, maar dit lijkt me iets voor een warmte pomp? Die schijnt te kunnen koelen en verwarmen. Maar is duur geintje.quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 11:01 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Zijn er mensen hier die ervaring hebben van vloerverwarming / vloerverkoeling? Is dat vloerverkoeling iets? Als ik over mn huidige vloer loop merk ik dat de hitte daar ook in zit, zou lekker zijn als die een graad of 20 is en blijft.
Je zou het aan @TheFreshPrince kunnen vragen.quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 11:01 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Zijn er mensen hier die ervaring hebben van vloerverwarming / vloerverkoeling? Is dat vloerverkoeling iets? Als ik over mn huidige vloer loop merk ik dat de hitte daar ook in zit, zou lekker zijn als die een graad of 20 is en blijft.
Haha jij bent zo grappig. Maar idd ja zo is het ook hier. Moest met de bus gister mondkapje op hele handel. Was nog een verluchting toen ik in de bus stapte waar wel airco is. Maar toen ik eruit stapte dam’n het kan niet gezond zijn enzo dat.quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 11:29 schreef roos94 het volgende:
Verkoeling m'n reet.
31 graden binnen nu. Maar buiten is niet veel beter. Het is godsgruwelijk benauwd en plakkerig. De zon schijnt hier fel, geen wolkje aan de lucht. Geen zuchtje wind. Hoorde mensen ook al klagen over de temperatuur.
Ik moest net sokken halen bij de Zeeman. Die winkel heeft blijkbaar geen airco of wat. Het voelde daar als 40 graden. Nog erger dan mijn eigen huis. Heb medelijden met het personeel..
Met dit weer heb je geen sokken nodig roosjequote:Op vrijdag 14 augustus 2020 11:29 schreef roos94 het volgende:
Verkoeling m'n reet.
31 graden binnen nu. Maar buiten is niet veel beter. Het is godsgruwelijk benauwd en plakkerig. De zon schijnt hier fel, geen wolkje aan de lucht. Geen zuchtje wind. Hoorde mensen ook al klagen over de temperatuur.
Ik moest net sokken halen bij de Zeeman. Die winkel heeft blijkbaar geen airco of wat. Het voelde daar als 40 graden. Nog erger dan mijn eigen huis. Heb medelijden met het personeel..
Vrienden van me hebben een nieuw huis met warmtepomp op aardwarmte. Die pompen dus vloeistof rond in een buis die tot 100 meter diep gaat of zo. De zomer moeten ze zelfs die vloeistof door de vloerverwarming pompen, dan warmt de ondergrond weer op en koelt het huis. Dat zijn geen enorm kosten want je hoeft uitsluitend een pompje te laten draaien. Dat zal met 20 a 30 watt wel ophouden schat ik.quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 11:01 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Klinkt goed.quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 13:43 schreef qajariaq het volgende:
[..]
Vrienden van me hebben een nieuw huis met warmtepomp op aardwarmte. Die pompen dus vloeistof rond in een buis die tot 100 meter diep gaat of zo. De zomer moeten ze zelfs die vloeistof door de vloerverwarming pompen, dan warmt de ondergrond weer op en koelt het huis. Dat zijn geen enorm kosten want je hoeft uitsluitend een pompje te laten draaien. Dat zal met 20 a 30 watt wel ophouden schat ik.
In de winter pompen ze die vloeistof ook rond maar dan halen ze de warmte eruit om het huis te verwarmen. Zou je in de zomer de hele installatie stil zetten dan zal binnen een paar jaar de hele ondergrond bevroren raken en dat ontdooit niet zomaar weer.
Dus ja, vloerkoeling bestaat en kost je geen drol extra als je een heel dure installatie in huis hebt.
Ja, bij nieuwbouw is zo'n installatie ongeveer 15.000 duurder dan een gewone lucht/water warmtepomp, dus helaas wordt die keuze niet vaak gemaakt, en bij projectmatige bouw hier in deze regio al helemaal niet.quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 13:43 schreef qajariaq het volgende:
[..]
Vrienden van me hebben een nieuw huis met warmtepomp op aardwarmte. Die pompen dus vloeistof rond in een buis die tot 100 meter diep gaat of zo. De zomer moeten ze zelfs die vloeistof door de vloerverwarming pompen, dan warmt de ondergrond weer op en koelt het huis. Dat zijn geen enorm kosten want je hoeft uitsluitend een pompje te laten draaien. Dat zal met 20 a 30 watt wel ophouden schat ik.
In de winter pompen ze die vloeistof ook rond maar dan halen ze de warmte eruit om het huis te verwarmen. Zou je in de zomer de hele installatie stil zetten dan zal binnen een paar jaar de hele ondergrond bevroren raken en dat ontdooit niet zomaar weer.
Dus ja, vloerkoeling bestaat en kost je geen drol extra als je een heel dure installatie in huis hebt.
Wow, dat is hard gegaan. Ik sta nog maar op 28...quote:
wow, zo hard het bij jou opwarmt, zo hard koelt het ook weer af.quote:
quote:Op zaterdag 15 augustus 2020 02:34 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik ook
Ramen open gezet
Werkt voor geen meter
Ja wel irritant krijg 24/7 popupsquote:Op zaterdag 15 augustus 2020 02:42 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Cool je ziet nu dat iemand je liked
quote:Op zaterdag 15 augustus 2020 02:46 schreef roos94 het volgende:
[..]
Ja wel irritant krijg 24/7 popups
quote:Op zaterdag 15 augustus 2020 03:07 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Goddomme nog steeds 27,5, na zeven uur lang alles tegen elkaar opengezet te hebben. Begon met 29, maar ik had toch gehoopt dat de temp. inmiddels lager zou zijn
Alleen de populaire users met veel likes natuurlijk.quote:Op zaterdag 15 augustus 2020 02:46 schreef roos94 het volgende:
[..]
Ja wel irritant krijg 24/7 popups
Het is een zware klus maar iemand moet het doenquote:Op zaterdag 15 augustus 2020 05:42 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Alleen de populaire users met veel likes natuurlijk.
RIPquote:Op zaterdag 15 augustus 2020 12:12 schreef Cheeseburgert het volgende:
Afgelopen 2 uur , 2 graden erbij. 27 nu
quote:Op zaterdag 15 augustus 2020 02:19 schreef roos94 het volgende:
24
[ afbeelding ]
Overigens staat hier elke dag bij de weersvoorspelling regen en onweer maar er komt steeds niks en dan later op de dag verandert het plaatje in een zonnetjeecht de grootste lariekoek
Dat is bullshit, je kiest er zelf voor in een huis te wonen met onvoldoende ramen wat open kan, trouwens 37 graden is overdreven ik heb zelf ook in een oud huurhuis gewoont maar boven 31c kwam het niet,quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 10:44 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Nee snap ik.... maar ik vraag me serieus af of je woningbouw niet aansprakelijk kan stellen. Je huurt toch zo'n huis en hebt toch rechten. 37 graden binnen.... is echt niet normaal lijkt me.
Oh, dat gaat weer helemaal mis bij jouquote:
zo makkelijk is dat niet, aldus de bewoners van dit soort huizen in dit topic zelf.... moet je mij niet aanspreken...quote:Op zaterdag 15 augustus 2020 15:17 schreef mrevil1337 het volgende:
[..]
Dat is bullshit, je kiest er zelf voor in een huis te wonen met onvoldoende ramen wat open kan, trouwens 37 graden is overdreven ik heb zelf ook in een oud huurhuis gewoont maar boven 31c kwam het niet,
Je kan ook een mobiele airco of ventilatoren nemen, problem solved.
Ja klopt want als het bij jou niet kan kan het nergens. In mijn oude huis tikte ik met gemak de 37 graden aan met de huidige temperaturen.quote:Op zaterdag 15 augustus 2020 15:17 schreef mrevil1337 het volgende:
[..]
Dat is bullshit, je kiest er zelf voor in een huis te wonen met onvoldoende ramen wat open kan, trouwens 37 graden is overdreven ik heb zelf ook in een oud huurhuis gewoont maar boven 31c kwam het niet,
Je kan ook een mobiele airco of ventilatoren nemen, problem solved.
ripquote:Op zaterdag 15 augustus 2020 23:27 schreef Notorious_Roy het volgende:
Hele dag niet thuis geweest, dus niets open kunnen zetten. 30 graden nu. RIP.
Als je gaat janken wordt de luchtvochtigheid alleen maar hogerquote:Op zondag 16 augustus 2020 09:04 schreef roos94 het volgende:
29 met luchtvochtigheid 90%
Ben het echt ZO zat. Kan wel janken ,:( het duurt maar en het duurt maar
Komt wel goed schatjequote:Op zondag 16 augustus 2020 09:04 schreef roos94 het volgende:
29 volle zon met luchtvochtigheid 90%
Janken help niet. Wat ga je er aan doen?quote:Op zondag 16 augustus 2020 09:04 schreef roos94 het volgende:
Hoe komt die luchtvochtigheid zo hoog? Lucht je wel toch?quote:Op zondag 16 augustus 2020 09:04 schreef roos94 het volgende:
Ik heb zelf niet zo'n ding maar dat staat er steeds als ik kijk op weersites in mijn gebied. Zal wel kloppen want het is bijzonder benauwdquote:Op zondag 16 augustus 2020 09:12 schreef deadly_kiss het volgende:
[..]
Hoe komt die luchtvochtigheid zo hoog? Lucht je wel toch?
Ik zal de weergoden even appen, bedankt!quote:Op zondag 16 augustus 2020 09:10 schreef Peter het volgende:
[..]
Janken help niet. Wat ga je er aan doen?
Dat was denk ik vanwege vannacht dan? Nu is het hier 39% buiten.quote:Op zondag 16 augustus 2020 09:14 schreef roos94 het volgende:
[..]
Ik heb zelf niet zo'n ding maar dat staat er steeds als ik kijk op weersites in mijn gebied. Zal wel kloppen want het is bijzonder benauwd
Heb 3 ventilators bij de ramen. Deuren kan niet, want woon 4 hoog en de voordeur loopt uit op een dichte warme halquote:Op zondag 16 augustus 2020 11:18 schreef deadly_kiss het volgende:
[..]
Dat was denk ik vanwege vannacht dan? Nu is het hier 39% buiten.
Maar investeer anders in een paar ventilators om voor je ramen en deuren te zetten wanneer alles open staat dat scheelt echt!
weet nog een paar dagen geleden dat de hittegolf voorbij zou zijn RIPquote:Op zondag 16 augustus 2020 10:36 schreef Faraday01 het volgende:
Zelfs na 2 koelere dagen in de ochtend en avond zit er nog steeds veel warmte in de muren. De temperatuur is al weer op gelopen van 25 naar 26 graden terwijl het buiten net onder de 25 graden is. Waarschijnlijk einde van de middag ongeveer 28 graden binnen
edit: nu al 26,5
Dan ben je te beroerd om zonwering op te hangen, als het goedkoop moet pak je een laken en hang je die ervoor, geen gezicht maar wel zeer effectief, daarom 37 graden in huis is heel vreemd, zelfs in de kassen waar ik vroeger werkte als 16 jarige was het nog koeler.quote:Op zaterdag 15 augustus 2020 22:56 schreef Daksijs het volgende:
kan het nergens. In mijn oude huis tikte ik met gemak de 37 graden aan met de huidige temperaturen.
Wat een vooroordelen heb je weer. Misschien moet je je eens verdiepen in hoe vroeger huizen werden gebouwd. Ik had overal zonwering en dat had vrijwel geen nut in mijn huis zonder bijvoorbeeld spouwmuren. Ook werden houten verdiepingsvloeren toen nog niet geïsoleerd. Dan kan je het zelf nog zo koel proberen te houden, maar als je benedenburen niet mee doen trekt de warmte gewoon naar jou toe. Was het maar zo simpel als even een laken voor de ramen hangenquote:Op zondag 16 augustus 2020 17:48 schreef mrevil1337 het volgende:
[..]
Dan ben je te beroerd om zonwering op te hangen, als het goedkoop moet pak je een laken en hang je die ervoor, geen gezicht maar wel zeer effectief, daarom 37 graden in huis is heel vreemd, zelfs in de kassen waar ik vroeger werkte als 16 jarige was het nog koeler.
Ik heb tijdelijk in een jaren 60 huis gezeten met 0 isolatie en enkelglas, ik weet waar ik het over heb, 37 graden is alleen mogelijk als je alles dichthoud of mini klapraampjes hebt.quote:Op zondag 16 augustus 2020 18:23 schreef Daksijs het volgende:
[..]
Wat een vooroordelen heb je weer. Misschien moet je je eens verdiepen in hoe vroeger huizen werden gebouwd. Ik had overal zonwering en dat had vrijwel geen nut in mijn huis zonder bijvoorbeeld spouwmuren. Ook werden houten verdiepingsvloeren toen nog niet geïsoleerd. Dan kan je het zelf nog zo koel proberen te houden, maar als je benedenburen niet mee doen trekt de warmte gewoon naar jou toe. Was het maar zo simpel als even een laken voor de ramen hangen
Ligt ook helemaal aan hoe de zon staatquote:Op zondag 16 augustus 2020 18:29 schreef mrevil1337 het volgende:
[..]
Ik heb tijdelijk in een jaren 60 huis gezeten met 0 isolatie en enkelglas, ik weet waar ik het over heb, 37 graden is alleen mogelijk als je alles dichthoud of mini klapraampjes hebt.
De onderburen van mij hielden ook van warmte, mijn vloer was altijd vloerverwarming en zelf hoefde ik nooit verwarming aan te hebben, exact hetzelfde.
Maar dan zit er dus niks anders op dan een airco te nemen als het zo heftig is.
Je krabbelt al terug? Nu is het opeens wel mogelijk?quote:Op zondag 16 augustus 2020 18:29 schreef mrevil1337 het volgende:
[..]
Ik heb tijdelijk in een jaren 60 huis gezeten met 0 isolatie en enkelglas, ik weet waar ik het over heb, 37 graden is alleen mogelijk als je alles dichthoud of mini klapraampjes hebt.
hier nu ookquote:Op zondag 16 augustus 2020 20:56 schreef noodgang het volgende:
Voor het eerst sinds 7 augustus onder de 25 graden
Tering, het blijft wel heel erg hangen bij jou hè? Lucht het zo slecht door of wat?quote:
Als het bij jou buiten 27 graden is of minder: alles open.quote:Op maandag 17 augustus 2020 15:43 schreef Notorious_Roy het volgende:
27,5
De zon begint een beetje te schijnen, maar er komt ook een klein zacht verkoelend windje binnen. Ik twijfel.
[poll=259]
Waarom woon je eigenlijk in een sauna?quote:Op maandag 17 augustus 2020 21:37 schreef roos94 het volgende:
Nog steeds klam en benauwd, 28C
Luchtvochtigheid 83%
Leek me wel gezellig, maar de praktijk is minderquote:Op maandag 17 augustus 2020 21:55 schreef Merkie het volgende:
[..]
Waarom woon je eigenlijk in een sauna?
Maar dan heb je toch ook van die ijsdouches?quote:Op maandag 17 augustus 2020 21:57 schreef roos94 het volgende:
[..]
Leek me wel gezellig, maar de praktijk is minder
Daar was geen ruimte meer voorquote:Op maandag 17 augustus 2020 22:01 schreef engine het volgende:
[..]
Maar dan heb je toch ook van die ijsdouches?
ripquote:
Ik werd vannacht wakker van de sirenes (dodelijk ongeluk op de A13quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 07:53 schreef StateOfMind het volgende:
Ja toen ik op de bank lag had ik het ook af en toe koud![]()
Maar door pure lamlendigheid door slaapgebrek van de afgelopen week had ik geen zin om naar boven te lopen voor een deken
Boh!quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 08:42 schreef Cheeseburgert het volgende:
Woonkamer 20.7![]()
![]()
De wind staat er recht op.
Alleen als je bier en nootjes meebrengtquote:
quote:Op donderdag 20 augustus 2020 00:22 schreef roos94 het volgende:
Lig in ziekenhuis. Nierstuwing. 1 voordeel: het is hier lekker koelGENOT
Sterkte.quote:Op donderdag 20 augustus 2020 00:22 schreef roos94 het volgende:
Sterktequote:Op donderdag 20 augustus 2020 00:22 schreef roos94 het volgende:
Voorlopig nog bewolkt!quote:Op woensdag 19 augustus 2020 14:00 schreef Salina het volgende:
Morgen en vrijdag ook nog even doorkomen. Hoop wederom op veel bewolking, zodat de zon niet recht op mijn ramen staat 's ochtends vroeg.
Heb je alles dicht dan 's nachts?quote:Op donderdag 20 augustus 2020 08:13 schreef StateOfMind het volgende:
Toen ik om 7.00u beneden kwam was het 25,5 graden.
Meteen alles open gezet en het is nu 24,5 graden![]()
Helaas wordt het vandaag 32/33 graden, dus dat zal wel weer oplopen.
Ik heb 's nachts alles dicht.quote:Op donderdag 20 augustus 2020 09:45 schreef Salina het volgende:
[..]
Voorlopig nog bewolkt!![]()
[..]
Heb je alles dicht dan 's nachts?
Ik laat alles juist wagenwijd open 's avonds en 's nachts. Dalijk als het te warm wordt buiten snel dicht.
Nu nog 25,3. Vanmorgen 25,1.
Eerst zou het 30 graden worden hier, gisteren stond de voorspelling op 27 en nu weer op 30. Pfff.
Logisch. Ik woon in een flat, 3e verdieping. Geen last van.quote:Op donderdag 20 augustus 2020 09:49 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Ik heb 's nachts alles dicht.
Ik woon namelijk in een bovenwoning, mét een zolderverdieping.
En mijn slaapkamer is op de zolderverdieping (en daar heb ik 1 klein raampje die ik wel open heb). En ik laat liever niet beneden alles open staan als ik boven slaap.
quote:Op donderdag 20 augustus 2020 17:15 schreef gebrokenglas het volgende:
25.4, maar het voelt als tegen de 30...Als een deken hangt de warmte in huis.
Hier ook. Ik krijg t niet koelerquote:
Laatste dag. Nog even volhouden. 💪quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 07:57 schreef kree het volgende:
Ik krijg het gewoon niet koeler ook. Denk de warmte zit in de muren en alles ook wat er niet aan meehelpt/
En zelfs terwijl het volgens het weer buiten mss 20 is nu. Over een klein uurtje draait die on weer vol langs op mijn huisje de hele dag met alleen ramen aan de zuidkant.
Weet het nu al ga de 30 wel weer halen vandaag.
26,5 hier, maar net wakker en nu juist alles pas open.quote:
Hier staat altijd alles de hele nacht open. Door het hele huis. Er slaapt iemand al weken met zijn matras voor de open schuifpuiquote:Op vrijdag 21 augustus 2020 08:10 schreef vosss het volgende:
[..]
26,5 hier, maar net wakker en nu juist alles pas open.
Nou ellende van het weer in NL is dat het dan bv weer onwijs koud gaat worden met zeik regen etc.quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 08:06 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Laatste dag. Nog even volhouden. 💪
Vannacht was hier het ergst in elk geval. Blij dat het nu klaar is. Komende 2 weken max 25 graden hier en vaak maar 20 of 21quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 08:15 schreef lily het volgende:
Maar dit was toch ook wel een record nachttemperatuur zeg
quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 08:42 schreef vosss het volgende:
https://www.1limburg.nl/l(...)knacht-achter-de-rug
Geen record in Limburg.
Was echt afzien hier. Bah bah.quote:
Woon je in Limurg?quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 08:42 schreef vosss het volgende:
https://www.1limburg.nl/l(...)knacht-achter-de-rug
Geen record in Limburg.
Limburger in hart en nieren.quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 09:41 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Woon je in Limurg?Ik dacht dat jij een Fries was ofzo.
Hier ook al weer 28.5 graden en volle zon. Buiten in de zon is het al opgelopen tot 32. Maar volgens de weerapp is het 25 graden.quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 10:21 schreef roos94 het volgende:
29 en die gele vijand staat hier weer vol te branden met felblauwe lucht dus dat gaat nog leuk worden
[ afbeelding ]
Dit is de voorspelling van komende dagen maar heb er geen vertrouwen meer in. Volgens die websites is het hier nu 24 graden met volle bewolking. Ja doei
wil je ruilen? 27 graden hierquote:Op vrijdag 21 augustus 2020 12:53 schreef de_boswachter het volgende:
De koperen ploert gaat flink tekeer
24.5 binnen nu weer
Herkenbaarquote:Op vrijdag 21 augustus 2020 12:16 schreef Injetta het volgende:
[..]
Ik word er moedeloos van. Het houdt gewoon niet op!![]()
![]()
Ik meen mij te herinneren dat ze anderhalve week geleden oid zeiden dat de zomer na donderdag ofzo echt voorbij zou zijn dus pak nog snel je laatste zonnestralenquote:Op vrijdag 21 augustus 2020 12:16 schreef Injetta het volgende:
[..]
Hier ook al weer 28.5 graden en volle zon. Buiten in de zon is het al opgelopen tot 32. Maar volgens de weerapp is het 25 graden.
Ik word er moedeloos van. Het houdt gewoon niet op!![]()
![]()
Hier morgen 25 en de rest van de week fluctuerend tussen de 22 en 24. De nachten flink koeler dus hopelijk krijg ik het binnen wat omlaag.quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 13:40 schreef Salina het volgende:
En vanaf morgen is het voorbij, toch? Althans ik dacht dat het flink koeler zou worden, 21 graden ofzo. Overdag dus, niet 's nachts.
Hoop het ook voor jou en voor iedereen hier (en elders).quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 14:04 schreef lily het volgende:
[..]
Hier morgen 25 en de rest van de week fluctuerend tussen de 22 en 24. De nachten flink koeler dus hopelijk krijg ik het binnen wat omlaag.
Hier ook weer...quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 17:13 schreef Notorious_Roy het volgende:
29,5 nog maar om de een of andere vage reden.
Maar na deze week is het écht voorbij!!!!11quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 20:18 schreef lily het volgende:
Het is buiten nog 27 graden en binnen ook.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |