Ik zie nu een mega lap voor me Greys.quote:Op donderdag 13 augustus 2020 22:29 schreef Greys het volgende:
Alle regen van komende nacht en morgen is ook alweer uit de kaarten hier. Lekker blij gemaakt met een dorre droge mus. Kan ik morgen alsnog dat enorme gazon van m'n op vakantie zijnde werkgever gaan sproeien.Voor de tigste keer. Geef me nou toch even één goede plens.
Ramen dicht allen. Helpt toch niet.quote:Op donderdag 13 augustus 2020 22:49 schreef Wereldgozer het volgende:
100% luchtvochtigheid om 1 uur, kan dat?
In Woensdrecht wel. Daar is het nu 100%quote:Op donderdag 13 augustus 2020 22:49 schreef Wereldgozer het volgende:
100% luchtvochtigheid om 1 uur, kan dat?
Same here. Alles lost op boven het Markermeer/IJsselmeerquote:Op donderdag 13 augustus 2020 22:53 schreef Pisces29 het volgende:
Stonden hier plotseling drie druppels in de kaart voor 01:00. Maar zo plotseling als ze erin stonden, zo plotseling zijn ze weer uit de kaarten![]()
West vlaanderen 30km van belgische kustquote:
Wat een domperquote:Op donderdag 13 augustus 2020 23:00 schreef Dagoduck het volgende:
Het klinkt wel als onweer buiten, maar dat zijn mensen die de plasticbak aan de straat zetten.
Ach wat sneu zeg.quote:Op donderdag 13 augustus 2020 22:35 schreef Tyr80 het volgende:
[..]
Denk dat er hier niet 1 persoon is die medelijden met je heeft. Integendeel zelfs.
Ik kan de helft sproeien in 2.5 uur. En dan de avond erna de andere helft. Terwijl de sproeier het gras doet (die verplaats ik af en toe) doe ik de rest van de tuin en planten zelf met de slang. En de tuin van hun buren. En hun vissen verzorgen. Het is heel leuk, maar niet als je weken lang elke avond weg bent omdat het gazon tot acht uur in de zon ligt en niet eerder gesproeid kon omdat het anders verbrandt.quote:Op donderdag 13 augustus 2020 22:50 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik zie nu een mega lap voor me Greys.![]()
Ik dacht altijd dat het een gewone tuin was, geheel met gras.
Mijn tuin kan ook wel wat gebruiken, ik gieter het minimale, om zo zuinig mogelijk te doen. (En dat is te merken, zijn best wat dingen naar de klote gegaan.) Ik vind het heerlijk om te tuinieren en gieteren, als ik in de buurt woonde, kwam ik je helpen
Ik hoop dat het gaat regenen, dat is idd echt veel tijd dat je er aan kwijt bent.quote:Op donderdag 13 augustus 2020 23:17 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik kan de helft sproeien in 2.5 uur. En dan de avond erna de andere helft. Terwijl de sproeier het gras doet (die verplaats ik af en toe) doe ik de rest van de tuin en planten zelf met de slang. En de tuin van hun buren. En hun vissen verzorgen. Het is heel leuk, maar niet als je weken lang elke avond weg bent omdat het gazon tot acht uur in de zon ligt en niet eerder gesproeid kon omdat het anders verbrandt.![]()
Dus even heel egoïstisch: een paar plensbuien geven me wat vrije avonden bij mn zieke hondje.
REGEN HUPPPPP
Ik geloof er niet meer inquote:
Dat voelt als waterboarding, zoals nu zo'n beetje.quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 00:04 schreef cosmosis het volgende:
Als de luchtvochtigheid 100% is, sta je dan onder water?
Ja lekker, ik begin nu medelijden te krijgen met al die terroristen die dit minuten lang moeten doorstaan. Gelukkig zijn wij er met 24 uur wel vanaf.quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 00:06 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Dat voelt als waterboarding, zoals nu zo'n beetje.
Ja, toch, heerlijk verkoelend. Een tropisch regenwoud is er niks bijquote:Op vrijdag 14 augustus 2020 00:12 schreef cosmosis het volgende:
[..]
Ja lekker, ik begin nu medelijden te krijgen met al die terroristen die dit minuten lang moeten doorstaan. Gelukkig zijn wij er met 24 uur wel vanaf. [ link | afbeelding ]
Trouwens dat waren heerlijke verkoelende regenbuien in het midden van Nederland. Echt genoten!
Scheelt dat je niet meer naar het buitenland hoeft om de tropen te ervaren.. Gewoon bij de buurvrouw onder de Geraniums zitten is the new tropical experience!quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 00:15 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Ja, toch, heerlijk verkoelend. Een tropisch regenwoud is er niks bij
Marja daar woont dan ook niemand...quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 00:31 schreef kree het volgende:
Niks weer gvd..... de weergoden doen niet mee voor ZH. Groningen krijgt nog wel wat zo te zien....
Dat is een spinquote:Op vrijdag 14 augustus 2020 00:28 schreef cosmosis het volgende:
[..]
Scheelt dat je niet meer naar het buitenland hoeft om de tropen te ervaren.. Gewoon bij de buurvrouw onder de Geraniums zitten is the new tropical experience!
Alleen iets meer kleding dragen dan [ link | afbeelding ]
Mjah sommige ik denk dat het voor hier alweer klaar is in ZH paar druppels verder niks.quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 00:33 schreef cosmosis het volgende:
[..]
Marja daar woont dan ook niemand...
Min of meer zelfde hier, Het is iets koeler dar weer wel. Maar nog te heet hoorquote:Op vrijdag 14 augustus 2020 00:37 schreef iamredleader het volgende:
Nou, toch nog vijf spetters en drie lichtflitsen in Amstelveen.
#itssomething
Jahaaquote:Op vrijdag 14 augustus 2020 00:39 schreef iamredleader het volgende:
Ramen open, ventilatoren aan, geduld hebben.
Hahaha geef je gelijk hoor.quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 03:05 schreef kree het volgende:
Ik ga ff klagen nog en is voor degene die dit wel allemaal ok vinden aan temp..
Wat is er nu lekker aan?
Ga je in je halve blote reet io- strand gaan liggen nu, tussen 1000 Duitsers en toeristen?
Is het lekker om te werken, nah nee hell op aarde
Is het nog leuk om sowieso een stukje te lopen. No way een vinger optillen kost me al moeite.
Dan thuis alle gordijnen dicht om maar zoveel hitte buiten te houden nog
Slapen kut
Nou ik zie er iet veel voordeel in. Afkoelen nu, week trek ik nog net maar niet langer.
Ja haha idd kan er nog om lachen en was in de Sahara em mauretanie en da is nog heter. Maar ok voor paar dagen dist is fucked up gewoon. Lol het is iets koeler als voorgaande dagen nu maar nog heet.quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 03:08 schreef TheFalloutScrollsN7 het volgende:
[..]
Hahaha geef je gelijk hoor.
Hier helemaal niets, gaat van Enkhuizen richting Texel.quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 03:28 schreef essnhills het volgende:
Zoveel geflits dat het bijna licht lijkt. Af en toe ook een harde klap.
Het zou zo nog even flink moeten gaan regenen, vooralsnog is het droog. Ben benieuwd.
(Bovenkarspel hier)
Alkmaar. Hier ook geflits, maar geen regen en geen herrie.quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 03:28 schreef essnhills het volgende:
Zoveel geflits dat het bijna licht lijkt. Af en toe ook een harde klap.
Het zou zo nog even flink moeten gaan regenen, vooralsnog is het droog. Ben benieuwd.
(Bovenkarspel hier)
Het gaat helemaal los hierquote:Op vrijdag 14 augustus 2020 03:48 schreef Dagoduck het volgende:
Het flitst lekker, helaas nog iets te ver weg.
Het begint hier nu echt te regenen met dikke druppels.quote:
Volgens die app is het hier op dit moment droogquote:Op vrijdag 14 augustus 2020 04:09 schreef essnhills het volgende:
[ afbeelding ]
Ja ok
We spoelen al volledig weg maar het kan blijkbaar nog harder
Wow wat een bui hier
Ben benieuwd of het daar ook zo hard zal faanquote:Op vrijdag 14 augustus 2020 04:13 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Het begint hier nu echt te regenen met dikke druppels.
Het is bizar zo hard het regentquote:Op vrijdag 14 augustus 2020 04:14 schreef heywoodu het volgende:
Wtf, de hele zee komt ineens naar beneden hier
Hebberdquote:Op vrijdag 14 augustus 2020 04:09 schreef essnhills het volgende:
[ afbeelding ]
Ja ok
We spoelen al volledig weg maar het kan blijkbaar nog harder
Wow wat een bui hier
quote:
Dat geflits zag ik hier (Nunspeet) al twee uur lang die kant op, nu gaat het hier ook tekeer, niet normaalquote:Op vrijdag 14 augustus 2020 04:17 schreef kermit71 het volgende:
Apart, hier in het zuidwesten van de provincie Utrecht is helemaal geen onweer en het is zelfs helder, maar in het noordoosten zie ik continue geflits (heel zwak). Zou dat de bui in Flevoland zijn? Wat een end weg, dat moet wel heel erg los gaan daar!
Ik zei toch, discozwemmen is er niks bijquote:
Damn, dit gaat los.quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 04:15 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ben benieuwd of het daar ook zo hard zal faan
Arm beestquote:Op vrijdag 14 augustus 2020 04:19 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Damn, dit gaat los.
Mijn kat is nog buiten
Ik denk dat ie onder de carport zit. Hoop ik. Ik kan de deur niet open doen, dan stroomt er een rivier naar binnen.quote:
Doe eens wel? En dan wel even filmen natuurlijk zodat wij ons kunnen vermakenquote:Op vrijdag 14 augustus 2020 04:20 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik denk dat ie onder de carport zit. Hoop ik. Ik kan de deur niet open doen, dan stroomt er een rivier naar binnen.
quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 04:23 schreef DJMO het volgende:
[..]
Doe eens wel? En dan wel even filmen natuurlijk zodat wij ons kunnen vermaken
oeps!quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 04:45 schreef Dagoduck het volgende:
Net drie keer naar buiten, kat gehaald en drie keer geprobeerd dop voor overstort van regenpijp te halen. Zat vastAnders stroomt het straks via de gootsteen de kamer in
Helaas voor jou gaat het allemaal noordwaartsquote:Op vrijdag 14 augustus 2020 04:41 schreef Nikonlover het volgende:
Boven de kop van NH is een dikke bui ontstaan. Als ie naar t zuiden gaat ben ik blij
Toch nogquote:
Je kan altijd meekijken:quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 04:41 schreef Nikonlover het volgende:
Boven de kop van NH is een dikke bui ontstaan. Als ie naar t zuiden gaat ben ik blij
Helaasquote:Op vrijdag 14 augustus 2020 04:52 schreef essnhills het volgende:
[..]
Helaas voor jou gaat het allemaal noordwaarts
Bron: we verzuipen hier al een uur
Jaaaaquote:Op vrijdag 14 augustus 2020 04:53 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Je kan altijd meekijken:
https://www.webcam-denhelder.nl/pages/cameras/dh-airport.php
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |