Ik vind het een beetje een rare foto. net of haar hoofd te klein voor het lichaam is.quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 20:49 schreef mario390 het volgende:
[..]
wat is an deze foto zo vor lachen?
Of dat haar benen te dik lijken voor de rest van haar lichaamquote:Op vrijdag 14 augustus 2020 20:50 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik vind het een beetje een rare foto. net of haar hoofd te klein voor het lichaam is.
Ik hoorde het op de radio toen ik naar huis reedquote:
Bemerk mijn subtiliteitquote:Op vrijdag 14 augustus 2020 20:51 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Of dat haar benen te dik lijken voor de rest van haar lichaam
vanmiddagquote:Op vrijdag 14 augustus 2020 20:46 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Chufi liep gisteren tussen de druppels door, das ook knap.
quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 20:52 schreef mario390 het volgende:
die heeft zeker meer als
20 kilo meer nu de makay
Doe er je voordeel meequote:Op vrijdag 14 augustus 2020 20:51 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik hoorde het op de radio toen ik naar huis reed
Wij zijn vanmiddag weer eens lekker wezen tennissen.quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 20:41 schreef pullup het volgende:
[..]
Ja gedaan al, voel een heeeel klein briesjeMoet nog wel verder afkoelen. Wat niet helpt is dat ik aan het eind van de middag nog een redelijk rap rondje hebt gefietst.
Zweet nog wat na geloof ik
middeninquote:Op vrijdag 14 augustus 2020 20:48 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Jij zit op de bovenste verdieping toch?
Haha dat zou ik dan weer weigeren.quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 20:53 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Wij zijn vanmiddag weer eens lekker wezen tennissen.![]()
Zelfs met deze winterse omstandigheden kun je nog leuke dingen doen.
quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 20:52 schreef mario390 het volgende:
die heeft zeker meer als
20 kilo meer nu de makay
Deportivo La Coruņaquote:Op vrijdag 14 augustus 2020 20:55 schreef mario390 het volgende:
en hij was ook niet barca?
[ afbeelding ]
Voetballen is toch eigenlijk maar een dom spelletje. 22 man die om het hardst proberen een bal te pakken te krijgen en hebben ze 'm eindelijk, schoppen ze 'm weer weg.quote:
quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 20:38 schreef pullup het volgende:
[..]![]()
Nog even en dan beginnen we hier ook weer met echt voetballen
Dat zei je eerder deze week ook alquote:Op vrijdag 14 augustus 2020 20:56 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Voetballen is toch eigenlijk maar een dom spelletje. 22 man die om het hardst proberen een bal te pakken te krijgen en hebben ze 'm eindelijk, schoppen ze 'm weer weg.
quote:
haiquote:Op vrijdag 14 augustus 2020 20:56 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Voetballen is toch eigenlijk maar een dom spelletje. 22 man die om het hardst proberen een bal te pakken te krijgen en hebben ze 'm eindelijk, schoppen ze 'm weer weg.
Volgens mij zei @espri dat.quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 20:57 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat zei je eerder deze week ook alJe favoriete uitspraak over voetbal vermoed ik
Denk het nietquote:
Attenoje! Daar zijn volgens mij meer groeihormonen ingepompt dan in een varken uit een Belgische mesterij.quote:
quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 21:00 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Attenoje! Daar zijn volgens mij meer groeihormonen ingepompt dan in een varken uit een Belgische mesterij.
Het enige leuke aan voetbal is VI, vooropgesteld dat er over andere zaken wordt gesproken dan over balletjetrap.quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 20:57 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat zei je eerder deze week ook alJe favoriete uitspraak over voetbal vermoed ik
Ik? nee hoor, ik ben de vrolijkheid zelve.quote:
Alle kleine beetjes helpen, en anders een weekje doorsparen.quote:
Op de boot van Texel naar Den Helder bedoel je?quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 21:13 schreef D. het volgende:
[..]
Alle kleine beetjes helpen, en anders een weekje doorsparen.
Volgens mij had je vorige week pech, als ik goed gok
Nee, maar ook jaquote:Op vrijdag 14 augustus 2020 21:14 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Op de boot van Texel naar Den Helder bedoel je?
Ik stond niet bovenaan neequote:Op vrijdag 14 augustus 2020 21:15 schreef D. het volgende:
[..]
Nee, maar ook ja
Met jouw F1-team bedoelde ik dus
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |