Zelfs het centraal had een bak. Ik niksquote:Op vrijdag 14 augustus 2020 17:42 schreef chufi het volgende:
Nu is het pas over en kan ik de boel weer open gooien
Op vrijdag 14 augustus 2020 17:40 schreef Adrie072 het volgende:
Die zitten niet in het regengebied. Ik heb een balkon boven mequote:Op vrijdag 14 augustus 2020 17:54 schreef chufi het volgende:
Gelukkig... Wel zonde van de moeite om de ramen te doen vandaag ..
Nou met de storm waarmee het bij mij gepaard ging waren die ook nat geworden .. Nadeel is nu wel de hoge luchtvochtigheid buitenquote:Op vrijdag 14 augustus 2020 17:55 schreef Soury het volgende:
[..]
Die zitten niet in het regengebied. Ik heb een balkon boven me
Daardoor werden mijn ramen gezandstraald op het vorige adres. Die ramen waren niet echt schoon te maken. Erosiequote:Op vrijdag 14 augustus 2020 17:57 schreef chufi het volgende:
[..]
Nou met de storm waarmee het bij mij gepaard ging waren die ook nat geworden .. Nadeel is nu wel de hoge luchtvochtigheid buiten
Ja doeg he? Ik kon die ramen niet lappen (kiep ramen) en lappers kwamen niet meer. Maar dat is niet meer mijn probleemquote:
Ik heb dat ook met mijn ramenquote:Op vrijdag 14 augustus 2020 18:11 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja doeg he? Ik kon die ramen niet lappen (kiep ramen) en lappers kwamen niet meer. Maar dat is niet meer mijn probleem
Ik heb ze na een verbouwing om laten zetten zodat ik ze open kon doen. Maar die ramen waren al verpestquote:
Ik had die ramen losgeschroefd om ze te kunnen lappen. Loeizwaar dus we deden dat met zijn tweetjes.quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 19:07 schreef chufi het volgende:
Ik kan de mijnen (bovenste helft) verticaal kiepen of horizontaal openen.. Dat laatste heb je nodig om ze te lappen. Echter in 1 slaapkamer en in de keuken kan dat niet volledig waardoor behelpen
Ja dat kan dan komt het raam naar beneden.quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 19:14 schreef chufi het volgende:
Geen idee of ik ze los kan schroeven .. Zal vast wel maar begin er niet aan
Weet ik nietquote:
Het kiep gedeelte was aan de bovenkant dus losschroeven ging het raam in geheel naar beneden.quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 19:19 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat is het beweegbare gedeelte .. de onderste helft is vast
Nah ja .. ik begin er niet aanquote:Op vrijdag 14 augustus 2020 19:22 schreef Soury het volgende:
[..]
Het kiep gedeelte was aan de bovenkant dus losschroeven ging het raam in geheel naar beneden.
Groot gelijkquote:
En dunner, het lijkt meer op een salamanderquote:
quote:
Wat een schatjes, en wat knipoogt die witte charmantquote:
Ladies man datquote:Op vrijdag 14 augustus 2020 20:32 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Wat een schatjes, en wat knipoogt die witte charmant
quote:
Playertje hoor.quote:
Hey marioquote:
Nopequote:Op vrijdag 14 augustus 2020 20:36 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Playertje hoor.
Is het een beetje afgekoeld bij jou?
Ronaldo?quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 20:37 schreef mario390 het volgende:
[..]
weet je wie nog