Schneider?quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 20:37 schreef mario390 het volgende:
[..]
weet je wie nog
daar zit deze keer met
20 kilo meer?
Enige Lothar die ik kenquote:
Ik wist het, ik wist het...quote:
Boeltje tegen elkaar open zetten helpt niet of is dat niet mogelijk? Hier is het binnen 4 graden gezakt naar 24 graden, maar alles staat open en ik denk dat als we straks gaan slapen en de voordeur dicht gaat het morgenochtend wel weer 26 zal zijn.quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 20:37 schreef pullup het volgende:
[..]
Nope![]()
Niet meer helemaal zo'n drama als gisteren maar het is nog niet koel te krijgen hier
Ronald Koeman danquote:Op vrijdag 14 augustus 2020 20:38 schreef mario390 het volgende:
nee en de bij barca spelte
en van jullie
Ja ik ook en Mario had het over voetbal dus het kon niet missen......dacht ik.quote:
Ja gedaan al, voel een heeeel klein briesjequote:Op vrijdag 14 augustus 2020 20:40 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Boeltje tegen elkaar open zetten helpt niet of is dat niet mogelijk? Hier is het binnen 4 graden gezakt naar 24 graden, maar alles staat open en ik denk dat als we straks gaan slapen en de voordeur dicht gaat het morgenochtend wel weer 26 zal zijn.
Logischquote:Op vrijdag 14 augustus 2020 20:40 schreef D. het volgende:
Stond gisteren de hele gemeente onder water, vanmorgen waren ze vanuit de gemeente alweer de plantsoenen water aan het geven
Ahjaquote:
Niet nat geregend?quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 20:41 schreef pullup het volgende:
[..]
Ja gedaan al, voel een heeeel klein briesjeMoet nog wel verder afkoelen. Wat niet helpt is dat ik aan het eind van de middag nog een redelijk rap rondje hebt gefietst.
Zweet nog wat na geloof ik
Ik ken wel Giovanni van Bronkhorst maar die heeft niet bij Barvelona gevoetbald.quote:
Nee maar op de terugweg was de weg wel goed kledderquote:
Misschien dat er straks nog wat valt ..quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 20:42 schreef pullup het volgende:
[..]
Nee maar op de terugweg was de weg wel goed kledder![]()
Ik heb geloof ik de enige bui net ontweken
Je hebt je innerlijke kachel een opgepord, lekkerquote:Op vrijdag 14 augustus 2020 20:41 schreef pullup het volgende:
[..]
Ja gedaan al, voel een heeeel klein briesjeMoet nog wel verder afkoelen. Wat niet helpt is dat ik aan het eind van de middag nog een redelijk rap rondje hebt gefietst.
Zweet nog wat na geloof ik
Terwijl er zuunig met water gedaan moet worden.quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 20:42 schreef D. het volgende:
[..]
Ja, de afspraak stond al, dus het 'moest'
Hoe deed max de eerste training?quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 20:43 schreef D. het volgende:
Oja, dadelijk nog maar even naar de F1-manager kijken
*hint
Ja en in een complex als dat van mij nog erger .. 7 hoogquote:Op vrijdag 14 augustus 2020 20:44 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Je hebt je innerlijke kachel een opgepord, lekker
De warmte zit zo in de huizen ook.
Het zal wel 'afvalwater' zijnquote:Op vrijdag 14 augustus 2020 20:45 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Terwijl er zuunig met water gedaan moet worden.
Chufi liep gisteren tussen de druppels door, das ook knap.quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 20:42 schreef pullup het volgende:
[..]
Nee maar op de terugweg was de weg wel goed kledder![]()
Ik heb geloof ik de enige bui net ontweken
Geen idee nog, ik moet nog kijken, en daar mogelijk de boel op afstemmenquote:
Zeker met zijn formaatquote:Op vrijdag 14 augustus 2020 20:46 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Chufi liep gisteren tussen de druppels door, das ook knap.
Lolquote:
Mmmm misschien ook nog even kijken.quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 20:43 schreef D. het volgende:
Oja, dadelijk nog maar even naar de F1-manager kijken
*hint
quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 20:46 schreef D. het volgende:
[..]
Chufi heeft gekeken dus die weet het vast
quote:
Beterquote:
Jij zit op de bovenste verdieping toch?quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 20:45 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja en in een complex als dat van mij nog erger .. 7 hoog
Kijken kan nooit kwaadquote:Op vrijdag 14 augustus 2020 20:47 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Mmmm misschien ook nog even kijken.
wat is an deze foto zo vor lachen?quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 20:46 schreef pullup het volgende:
[..]
Lol![]()
Als ik haar was had ik die niet geplaatst
Robert J Crumb zou trots op haar zijn, dat dan weer wel
Je maakt het wel spannend. Wie is het dan?quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 20:48 schreef mario390 het volgende:
het is niet van
bronckhorst
maar zo heb ik
hem nog niet
gezien
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |