Hoe deed max de eerste training?quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 20:43 schreef D. het volgende:
Oja, dadelijk nog maar even naar de F1-manager kijken
*hint
Ja en in een complex als dat van mij nog erger .. 7 hoogquote:Op vrijdag 14 augustus 2020 20:44 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Je hebt je innerlijke kachel een opgepord, lekker
De warmte zit zo in de huizen ook.
Het zal wel 'afvalwater' zijnquote:Op vrijdag 14 augustus 2020 20:45 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Terwijl er zuunig met water gedaan moet worden.
Chufi liep gisteren tussen de druppels door, das ook knap.quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 20:42 schreef pullup het volgende:
[..]
Nee maar op de terugweg was de weg wel goed kledder![]()
Ik heb geloof ik de enige bui net ontweken
Geen idee nog, ik moet nog kijken, en daar mogelijk de boel op afstemmenquote:
Zeker met zijn formaatquote:Op vrijdag 14 augustus 2020 20:46 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Chufi liep gisteren tussen de druppels door, das ook knap.
Lolquote:
Mmmm misschien ook nog even kijken.quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 20:43 schreef D. het volgende:
Oja, dadelijk nog maar even naar de F1-manager kijken
*hint
quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 20:46 schreef D. het volgende:
[..]
Chufi heeft gekeken dus die weet het vast
quote:
Beterquote:
Jij zit op de bovenste verdieping toch?quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 20:45 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja en in een complex als dat van mij nog erger .. 7 hoog
Kijken kan nooit kwaadquote:Op vrijdag 14 augustus 2020 20:47 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Mmmm misschien ook nog even kijken.
wat is an deze foto zo vor lachen?quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 20:46 schreef pullup het volgende:
[..]
Lol![]()
Als ik haar was had ik die niet geplaatst
Robert J Crumb zou trots op haar zijn, dat dan weer wel
Je maakt het wel spannend. Wie is het dan?quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 20:48 schreef mario390 het volgende:
het is niet van
bronckhorst
maar zo heb ik
hem nog niet
gezien
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |