Bofkontenquote:
quote:Op donderdag 13 augustus 2020 15:45 schreef Lucky_Strike het volgende:
We zijn nu bij Subway voorde lunch en eten vanavond Griekse afhaal.
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 13 augustus 2020 18:06 schreef maily het volgende:
Hier in BoZ zijn net 3 druppels gevallen
Jeey!quote:Op donderdag 13 augustus 2020 18:02 schreef Pinnenmutske het volgende:
Onweer hier.
Btw, ik ben 2kg afgevallen.
Hier in Moerdijk wat wind maar nog geen regen. We blijven hopen.quote:Op donderdag 13 augustus 2020 18:06 schreef maily het volgende:
Hier in BoZ zijn net 3 druppels gevallen
Gaat hier al beter ... regent een beetje door en af en toe gedonder uit Zeeland.quote:Op donderdag 13 augustus 2020 18:16 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Hier in Moerdijk wat wind maar nog geen regen. We blijven hopen.
Maar we zijn dinsdagavond al half verzopen dus eigenlijk is de rest van het land aan de beurt.
Hier tussenin wel meer dan 5 druppels. Maar de wind is ook al lekker.quote:Op donderdag 13 augustus 2020 18:16 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Hier in Moerdijk wat wind maar nog geen regen. We blijven hopen.
Maar we zijn dinsdagavond al half verzopen dus eigenlijk is de rest van het land aan de beurt.
Ohmijngod, mag ik tussen jullie in slapen?quote:Op donderdag 13 augustus 2020 18:24 schreef Lucky_Strike het volgende:
In een half uur tijd is de temperatuur in de slaapkamer van 30 graden naar 24 graden gegaan
Ook voor deze deksels was hak 10 tot 15 duurder dan een eigenmerk. Dit is met de komst van de speciale deksels niet veranderd.quote:Op donderdag 13 augustus 2020 17:49 schreef golfer het volgende:
[..]
Hak moet waarschijnlijk ook patent betalen aan de ontwerpers.
https://www.crowncork.com(...)osures/orbit-closure
quote:Op donderdag 13 augustus 2020 18:25 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ohmijngod, mag ik tussen jullie in slapen?
Hoe werkt dat?quote:Op donderdag 13 augustus 2020 18:24 schreef Lucky_Strike het volgende:
In een half uur tijd is de temperatuur in de slaapkamer van 30 graden naar 24 graden gegaan
Waaat?!quote:Op donderdag 13 augustus 2020 18:24 schreef Lucky_Strike het volgende:
Haha zoiets heb ik ook.. niet van de c&a trouwens.quote:Op donderdag 13 augustus 2020 17:56 schreef Blues het volgende:
Jongens ik had 2 nieuwe broeken.
Eentje bij BP en eentje bij de c en a (gisteren in mijn lunchpauze gekocht) van die dunne lange broeken die ik het allerlekkerst vind zitten en die ook goed zijn voor naar het werk.
Maar die van BP heeft een zo hoog pyamabroek gehalte dat ik hem wel heb gekocht maar niet naar het werk aantrek
Vast geen dik betonnen woning. Hier zit inmiddels zo veel warmte in de muren en vloer dat het niet snel meer afkoelt.quote:
Je bent niet goed wijs!quote:Op donderdag 13 augustus 2020 18:40 schreef PdeHoog het volgende:
G en mini-G zijn naar zwemles. Ik ga me maar aan mijn taak kwijten: pannekoeken bakkenIn deze heerlijke warmte
Met zulke dagen is het gewoon tijd voor kant en klare zakken poffertjes hoor.quote:Op donderdag 13 augustus 2020 18:40 schreef PdeHoog het volgende:
G en mini-G zijn naar zwemles. Ik ga me maar aan mijn taak kwijten: pannekoeken bakkenIn deze heerlijke warmte
Gewoon een stenen huis inderdaad. Maar het is voornamelijk de wind en de ramen die helemaal open staan. Als ze straks dicht moeten, warmt het gewoon weer op.quote:Op donderdag 13 augustus 2020 18:31 schreef z80 het volgende:
[..]
Vast geen dik betonnen woning. Hier zit inmiddels zo veel warmte in de muren en vloer dat het niet snel meer afkoelt.
Dat dachten wij ook vanmiddagquote:Op donderdag 13 augustus 2020 18:51 schreef golfer het volgende:
Volgens de buienradar worden wij hier helaas overgeslagen.
Net tien druppels gevallen hier, maar daar blijft het bij...quote:Op donderdag 13 augustus 2020 18:51 schreef golfer het volgende:
Sterkte....je bent wel een beetje gekquote:Op donderdag 13 augustus 2020 18:40 schreef PdeHoog het volgende:
Heerlijk. Ik had mager rundergehakt gebruikt om de Friese Kruiden te omzeilen, dat gehakt is het vet allemaal uit gegrilld.quote:Op donderdag 13 augustus 2020 19:01 schreef Myraela het volgende:
[..]
Gaaf! Lekker? Lijkt ietsjes droog.
Wij ook volgens buienradar. Toen ik twee minuten geleden de stekker van de pomp er in deed begon het te druppen. Maar het mag geen naam hebben.quote:Op donderdag 13 augustus 2020 18:51 schreef golfer het volgende:
Is dat paleis van jou zo groot?quote:Op donderdag 13 augustus 2020 19:03 schreef z80 het volgende:
Apart weer. Zijkant van het huis staat vol in de wind. Achter valt wat regen. En aan de voorkant windstil,geen regen enkel bliksemflitsen.
Oh, zou eten!quote:
quote:Op donderdag 13 augustus 2020 20:02 schreef fietsie het volgende:
De mannen van Jumbo Visma hadden wat meer hagel tijdens de tweede etappe:
[ afbeelding ]
Wat de fuck. Is dit echt?quote:Op donderdag 13 augustus 2020 20:02 schreef fietsie het volgende:
[ afbeelding ]
Jup , gevolg van hagelstenenquote:
quote:Op donderdag 13 augustus 2020 20:02 schreef fietsie het volgende:
[ afbeelding ]
Sommigen wel, er zijn er ook buiten de tijd terecht gekomen en een aantal stond 500 meter voor de finish te schuilenquote:Op donderdag 13 augustus 2020 20:10 schreef Myraela het volgende:
[..]
Jeetje, dat moet flink pijnlijk zijn. Zijn ze gewoon doorgefietst?
Enkel een motor met een dikke schakelaar? Die heeft er niet heel veel last van. Zit er regelelektronica bij dan is het wel einde oefening bij een inslag. En dan hoeft het niet eens een voltreffer te zijn.quote:Op donderdag 13 augustus 2020 20:22 schreef derLudolf het volgende:
Het giet inmiddels behoorlijkOok met onweer. Niet conform buienradar voorspelling, gelukkig de pomp net op tijd opgeruimd, geen idee hoe fijn die eventuele blikseminslag vind...
Zelfs geen schakelaarquote:Op donderdag 13 augustus 2020 20:27 schreef z80 het volgende:
[..]
Enkel een motor met een dikke schakelaar? Die heeft er niet heel veel last van. Zit er regelelektronica bij dan is het wel einde oefening bij een inslag. En dan hoeft het niet eens een voltreffer te zijn.
Hier nu wel mooie rollende donder. Een flink lage langgerekte donder.
Dit vraagt om een toelichtingquote:Op donderdag 13 augustus 2020 20:13 schreef Candaasje het volgende:
Ik heb net of geholpen met het herenigen van poes en gezin, of geholpen met een poezenontvoering. We gaan maar van het eerste uit.
Wat ik wel weet is dat poes met dr nagel in mijn shirt is blijven hangen.
Heldin!quote:Op donderdag 13 augustus 2020 18:30 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Haha zoiets heb ik ook.. niet van de c&a trouwens.
Maar puntje bij paaltje heb ik hem dus aangehouden toen ik uiteten ging zondag
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Meer pyama dan hippie
En die van c en a is wel geschikt voor naar werkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het verschil alleen.al tussen.de 3 uur vooruit en de 24 uur vooruit ....quote:Op donderdag 13 augustus 2020 20:36 schreef fietsie het volgende:
Buienradar getalletjes en grafiekjes beloven regen.
Buienradar radarbeelden tonen geen regen.
Tot nu toe nog geen druppel.
Nee. Maar een blok staal waar een koperen wikkeling in zit gaat niet heel er snel stuk. Zo goed als alle lading gaat er door de buitmantel omheen. Enkel een voltreffer zal de motor slopen. Maar dan heb je vaak ook meer schade.quote:Op donderdag 13 augustus 2020 20:33 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Zelfs geen schakelaarOf bedoel je met dik een condensator voor het inschakelen? Want die is wel behoorlijk dik ja.
😳quote:Op donderdag 13 augustus 2020 20:24 schreef golfer het volgende:
[..]
Yups, zie dit filmpje:
https://nos.nl/video/2343(...)dauphine-finish.html
Heel NL zit te checkenquote:Op donderdag 13 augustus 2020 20:39 schreef AnneX het volgende:
[..]
😳
Van schrik of van inslag is weeronline.nl down.
P leeft nogquote:Op donderdag 13 augustus 2020 19:25 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Oh, zou eten!
Leeft P nog?Ik moet er niet aan denken om nu pannenkoeken te bakken.
Tot nu toe worden wij ook enorm overgeslagen qua regen en onweer. Ik hoorde net in de verte veel gerommel, maar het is al weer even helemaal stil.
Hier is het af en toe een rustig buitje. En een bult gerommel, windstil met 25 graden.quote:Op donderdag 13 augustus 2020 20:36 schreef fietsie het volgende:
Tot nu toe nog geen druppel.
quote:Op donderdag 13 augustus 2020 20:34 schreef Blues het volgende:
[..]
Heldin!
Dit is de mijne
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Meer pyama dan hippie
En die van c en a is wel geschikt voor naar werkHeerlijke broeken zijn datSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb ook een kleine collectie maar zie dat ik C&A waarts moet gaan.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Oh wauwquote:Op donderdag 13 augustus 2020 20:02 schreef fietsie het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
Heldin!
Dit is de mijne
En die van c en a is wel geschikt voor naar werkHet zijn eigenlijk mijn favobroeken, inderdaad is het ontwerp een beetje pyjama like.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Strandbroeken heten ze geloof ik. Ik heb er twee van de hema.
Hema heeft het niet meer online.
Cornelis & Anton ( vlg. Vaders) wel. https://www.c-and-a.com/n(...)8/1?categoryId=16471
[ Bericht 7% gewijzigd door AnneX op 13-08-2020 20:52:50 ]
Ja lekker he! Die van de hema zijn ook leuk.. maar die zitten nog net iets te strak.quote:Op donderdag 13 augustus 2020 20:47 schreef AnneX het volgende:
[..]
Het zijn eigenlijk mijn favobroeken, inderdaad is het ontwerp een beetje pyjama like.
Strandbroeken heten ze geloof ik. Ik heb er twee van de hema.
Ik liep terug van de supermarkt en werd opeens enthousiast begroet door een kleine rood/witte kat, die al luid miauwend naar me toe kwam gerend en mijn benen maar kopjes bleef geven.quote:Op donderdag 13 augustus 2020 20:34 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Dit vraagt om een toelichting
Buiten is flink afgekoeld 24 graden en een luchtvochtigheid van wel 55%. Binnen is nog steeds warm.quote:Op donderdag 13 augustus 2020 21:04 schreef fietsie het volgende:
De temp blijft gelijk..... de luchtvochtigheid loopt op......
Hier geen buienquote:Op donderdag 13 augustus 2020 21:10 schreef z80 het volgende:
[..]
Buiten is flink afgekoeld 24 graden en een luchtvochtigheid van wel 55%. Binnen is nog steeds warm.
Eens kijken of de slaapkamer een paar graden koeler is.
[..]
Heldin!
Dit is de mijne
En die van c en a is wel geschikt voor naar werkHmm die van c&a heb ik met streepjes.. uit de collectie van vorig jaar.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hee fijne broeken...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Uiteindelijk hebben we wel een bui gehad, had meer mogen zijn. Verder veel gerommel in de luchtquote:Op donderdag 13 augustus 2020 20:36 schreef fietsie het volgende:
Tot nu toe nog geen druppel.![]()
Temperatuur in huis iets gedaald.
Luchtvochtigheid flink gestegen... dus het is nu harder zweten dan een uur geleden.![]()
Nog steeds niks.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer![]()
Hertogjan bastaard hier.quote:Op donderdag 13 augustus 2020 21:31 schreef Goitske het volgende:
Krijg zelfs zin om weer te bakken en koken....
Vind het wel mooi geweest.
Reserves genoeg dus ik kan wel wat missen.
(En braaf net lamskotelet en groenten staan bakken trouwens. Maar de hoeveelheid was matigjes.. En ik eet al niet zo veel.. dus dit was een redelijke muizenhap.)![]()
Lekker hoor!quote:Op donderdag 13 augustus 2020 21:37 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Hertogjan bastaard hier.
Vind het wel mooi geweest.
Reserves genoeg dus ik kan wel wat missen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |