Ja en nu negatief. Dus weinig bijzonder aan.quote:Op donderdag 13 augustus 2020 10:03 schreef Tinos85 het volgende:
[ twitter ]
Bijzonder dat hij gelijk weer terug mag komen op de paddock terwijl hij zaterdag nog positief testte.
Wel als je na een positieve test 10 dagen in quarantaine moet. Het is nog geen 10 dagen sinds zijn laatste positieve test.quote:Op donderdag 13 augustus 2020 10:13 schreef Dven het volgende:
[..]
Ja en nu negatief. Dus weinig bijzonder aan.
Hij is toch negatief getest? Lijkt mij veilig genoeg.quote:Op donderdag 13 augustus 2020 10:14 schreef DKUp het volgende:
Ik zou hem lekker de volgende race pas laten rijden. Is toch wat veiliger.
Nou ja waarschijnlijk wel, maar voor de zekerheid zou ik het risico toch wat indammen.quote:Op donderdag 13 augustus 2020 10:45 schreef 4-elements het volgende:
[..]
Hij is toch negatief getest? Lijkt mij veilig genoeg.
Bovendien had hij zelf geen last van symptomen, dus ik neem aan dat hij gewoon fit aan het weekend kan beginnen.
Hoeveel meer bewijs wil je dat het veilig is om iemand te laten rijden? Anders hadden ze hem net zo goed niet laten testen.quote:Op donderdag 13 augustus 2020 10:14 schreef DKUp het volgende:
Ik zou hem lekker de volgende race pas laten rijden. Is toch wat veiliger.
Als hij ook maar een klein beetje een risico zou vormen, zouden ze hem niet tot de paddock toelaten. Dat risico willen ze niet nemen.quote:Op donderdag 13 augustus 2020 10:50 schreef DKUp het volgende:
[..]
Nou ja waarschijnlijk wel, maar voor de zekerheid zou ik het risico toch wat indammen.
Het is veel minder strikt dan bijv. de regels die we hier in Nederland hebben: daar moet je na een negatieve test nog steeds 14 dagen in quarantaine. Ik vraag me af wat de regels in Spanje zijn.quote:Op donderdag 13 augustus 2020 10:53 schreef 4-elements het volgende:
[..]
Als hij ook maar een klein beetje een risico zou vormen, zouden ze hem niet tot de paddock toelaten. Dat risico willen ze niet nemen.
Engeland =/= Spanjequote:Op donderdag 13 augustus 2020 10:23 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Wel als je na een positieve test 10 dagen in quarantaine moet. Het is nog geen 10 dagen sinds zijn laatste positieve test.
Niets aan de hand. Zo lang hij negatief test is hij daar gewoon welkom.quote:Op donderdag 13 augustus 2020 11:02 schreef beantherio het volgende:
[..]
Het is veel minder strikt dan bijv. de regels die we hier in Nederland hebben: daar moet je na een negatieve test nog steeds 14 dagen in quarantaine. Ik vraag me af wat de regels in Spanje zijn.
Gezien de voorzichtigheid denk ik dat ook niet.quote:Op donderdag 13 augustus 2020 10:53 schreef 4-elements het volgende:
[..]
Als hij ook maar een klein beetje een risico zou vormen, zouden ze hem niet tot de paddock toelaten. Dat risico willen ze niet nemen.
Tenzij je in de zorg werkt. Ik mocht na m'n negatieve test gelijk weer beginnen (niet dat het lichamelijk al ging, dus uiteindelijk nog veel langer dan die 14 dagen thuis gezetenquote:Op donderdag 13 augustus 2020 11:02 schreef beantherio het volgende:
[..]
Het is veel minder strikt dan bijv. de regels die we hier in Nederland hebben: daar moet je na een negatieve test nog steeds 14 dagen in quarantaine. Ik vraag me af wat de regels in Spanje zijn.
De Ferrari's zijn er tussen uit gevallen.quote:Op donderdag 13 augustus 2020 19:12 schreef MakkieR het volgende:
Best wel opmerkelijk, in 2019 had Max Verstappen over 5 wedstrijden zonder uitvalbeurt 76 wedstrijdpunten, nu in 2020 heeft Max met een uitvalbeurt al meer wedstrijdpunten dan vorig jaar.
Vier races op het podium, 3,2,2,1. Dat loopt aardig op qua puntenaantal. Vorig jaar twee keer een derde plek en drie keer een vierde plek.quote:Op donderdag 13 augustus 2020 19:12 schreef MakkieR het volgende:
Best wel opmerkelijk, in 2019 had Max Verstappen over 5 wedstrijden zonder uitvalbeurt 76 wedstrijdpunten, nu in 2020 heeft Max met een uitvalbeurt al meer wedstrijdpunten dan vorig jaar.
^^ Dat.quote:Op donderdag 13 augustus 2020 19:17 schreef Starflyer het volgende:
[..]
De Ferrari's zijn er tussen uit gevallen.
Goed nieuws!quote:Op woensdag 12 augustus 2020 21:08 schreef Starflyer het volgende:
De FIA wil de speciale partymode voor de kwalificatie gaan verbieden door de engine mappings onder de parc fermé regels te scharen waardoor de mappings in de kwalificatie hetzelfde moeten zijn als in de race.
https://www.racefans.net/(...)ne-settings-in-2021/
Je kunt hier wel op uitmaken, dat Verstappen zijn positie dit jaar veel sterker is dan vorig jaar, toen nog met een veel sterker Ferrari, met andere woorden, hoeveel wedstrijdpunten zal Max dit jaar meer halen ten koste van Ferrari dan vorig jaar, en zal dit genoeg zijn om Hamilton van zijn troon te stoten.quote:Op donderdag 13 augustus 2020 19:21 schreef Tinos85 het volgende:
[..]
Vier races op het podium, 3,2,2,1. Dat loopt aardig op qua puntenaantal. Vorig jaar twee keer een derde plek en drie keer een vierde plek.
Mja, vind het niet heel fair om halverwege de spelregels te veranderen. Max vind het ook niet helemaal eerlijk voor de fabrikanten die daar geld en hard werk aan besteed hebben.quote:
Alsof Ferrari nooit punten van Mercedes af paktequote:Op donderdag 13 augustus 2020 20:34 schreef MakkieR het volgende:
[..]
Je kunt hier wel op uitmaken, dat Verstappen zijn positie dit jaar veel sterker is dan vorig jaar, toen nog met een veel sterker Ferrari, met andere woorden, hoeveel wedstrijdpunten zal Max dit jaar meer halen ten koste van Ferrari dan vorig jaar, en zal dit genoeg zijn om Hamilton van zijn troon te stoten.
Vorig jaar pakte Ferrari veel meer punten af van RBR.
quote:Op donderdag 13 augustus 2020 20:36 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Mja, vind het niet heel fair om halverwege de spelregels te veranderen. Max vind het ook niet helemaal eerlijk voor de fabrikanten die daar geld en hard werk aan besteed hebben.
Renault heeft ook veel geïnvesteerd in party mode heb ik 't idee.
Zie ook de discussie in het andere topic.quote:Op donderdag 13 augustus 2020 20:56 schreef beantherio het volgende:
Ik vraag me af hoe ze het precies willen doen. Er wordt wel eens gedaan alsof "party mode" een knopje is in de auto waarmee simpelweg de limiet van het toerental wat wordt opgeschroefd, maar volgens mij is het wat ingewikkelder. En ik weet ook niet of het echt zoveel helpt om het te verbieden.
edit: wat ik ervan begrijp is dat ze het middels de parc ferme regels willen afdekken. Dus: je mag na de kwalificatie niks meer aan de auto veranderen en dus voortaan ook niet meer aan de motorinstellingen (wat een van de uitzonderingen was).
Volledig mee eens, hoewel het voor ons een stuk leuker gaat worden om races te kijken is het gewoon competitievervalsing om dat nu ineens door te voeren. Doe dat dan vanaf volgend seizoen. Of eigenlijk drie seizoenen geleden al.. Maargoedquote:Op donderdag 13 augustus 2020 20:36 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Mja, vind het niet heel fair om halverwege de spelregels te veranderen. Max vind het ook niet helemaal eerlijk voor de fabrikanten die daar geld en hard werk aan besteed hebben.
Renault heeft ook veel geïnvesteerd in party mode heb ik 't idee.
Heb je ooit weleens een F1 race op Imola gezien? Het is doorgaans spannender om naar opdrogende verf te kijken.quote:Op donderdag 20 augustus 2020 10:06 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Imola wordt goddelijk ja.
Zeker bovengemiddeld aan de usual kalender.
Meermaals.quote:Op donderdag 20 augustus 2020 10:31 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Heb je ooit weleens een F1 race op Imola gezien? Het is doorgaans spannender om naar opdrogende verf te kijken.
Eén van de beste races die ik me kan herinneren was op Imolaquote:Op donderdag 20 augustus 2020 10:31 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Heb je ooit weleens een F1 race op Imola gezien? Het is doorgaans spannender om naar opdrogende verf te kijken.
Kut Mercedesquote:"Vijf kwalificatieronden die minder gereden worden, geeft ons gedurende 25 ronden meer performance in de race.
Mercedes ploft in de laatste ronde.quote:Op donderdag 20 augustus 2020 11:45 schreef vosss het volgende:
https://www.gpblog.com/nl(...)formance-in-gp-.html
[..]
Kut Mercedes
Ja 1 bocht voor de finish zodat die alsnog kruipend als eerste over de streep komtquote:Op donderdag 20 augustus 2020 11:49 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Mercedes ploft in de laatste ronde.
1 ronde eerder dan om het zeker te weten.quote:Op donderdag 20 augustus 2020 11:50 schreef vosss het volgende:
[..]
Ja 1 bocht voor de finish zodat die alsnog kruipend als eerste over de streep komt
Ok. Eens. Waar kan ik tekenen?quote:Op donderdag 20 augustus 2020 11:53 schreef Nattekat het volgende:
[..]
1 ronde eerder dan om het zeker te weten.
Kun je uit de doeken doen in welk jaar deze race waaraan je refereert plaats heeft gevonden?quote:Op donderdag 20 augustus 2020 11:32 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Eén van de beste races die ik me kan herinneren was op Imola
Ik hoop dattie niet op 1 mei 1994 doeltquote:Op donderdag 20 augustus 2020 12:01 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Kun je uit de doeken doen in welk jaar deze race waaraan je refereert plaats heeft gevonden?
Hij zal wel op 2005 Alonso vs Schumacher doelen. Al werd toen ook pijnlijk duidelijk dat je op Imola niet of nauwelijks in kunt halen.quote:Op donderdag 20 augustus 2020 12:07 schreef vosss het volgende:
[..]
Ik hoop dattie niet op 1 mei 1994 doelt![]()
In plaats daarvan mogen ze geen betrouwbaarheidsupdates doorvoeren waardoor ze het nog langer kunnen volhouden.quote:Op donderdag 20 augustus 2020 11:45 schreef vosss het volgende:
https://www.gpblog.com/nl(...)formance-in-gp-.html
[..]
Kut Mercedes
https://www.racefans.net/(...)-italian-grand-prix/quote:Under F1’s rules performance upgrades are tightly restricted. However appendix four of the sporting regulations allows manufacturers to “apply to the FIA” to make alterations to their power units “for the [purpose] of reliability”.
The FIA suspects some reliability changes requested by teams have arisen because ‘quali modes’ were used to run engines beyond their normal parameters. The requests for reliability changes may therefore be an indirect means of unlocking more performance.
U gaat door voor de koelkast.quote:Op donderdag 20 augustus 2020 12:15 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Hij zal wel op 2005 Alonso vs Schumacher doelen. Al werd toen ook pijnlijk duidelijk dat je op Imola niet of nauwelijks in kunt halen.
We wachten in spanning af.
Mja, maar er valt wat voor te zeggen, want getuige de vele boordradios gedurende een qualy of race heeft een formule 1 wagen tegenwoordig een ECU van een kilometer of 3 groot. Telemetry wordt van de wagen naar de pits gestuurd, daar zit een een computer programma die aangeeft wat de ideale stand van de settings is om het eind van de race zo goed mogelijk te halen. Deze informatie wordt via de boordradio aan de coureur doorgegeven, die dan weer via knopjes op het stuur die instellingen instelt. Vroeger diende het Parc Fermé ervoor dat je geen wijzigingen aan de auto kon doen om een betere afstelling voor de race te zetten. Dat gold toen ook voor de motorische afstelling aangezien er welgeteld 2 knoppen op het stuur zaten: Radio, en Ignition, en twee hendeltjes om de rembalans en ARBs mee in te stellen. Tegenwoordig zitten er meer dan 70 functies op een stuur om alles door de coureur te laten instellen, van rembalans tot hoeveel benzine er vanaf welk percentage gas ingespoten wordt.quote:Op donderdag 20 augustus 2020 13:18 schreef bianconeri het volgende:
Sowieso dat hele party mode gedoe....
Wat een onzin om daar naar te gaan kijken.
Omdat (met name) Mercedes een betere motor weet te bouwen dan de rest moet je Mercedes aanvallen op de party modus? Maak dan gewoon zelf een betere motor.
Dat is toch het hele punt ook van de F1? De hele ontwikkeling rond de auto's en er is geen enkele reden om dit weg te halen.
Dat er wordt gezegd dat dit onder Parc Ferme valt vind ik ook niet helemaal passend. Want het is niet alsof ze een andere motor er in doen die zwakker is. Het is gewoon een knopje die ze ook wel in de race schijnen te kunnen gebruiken.
Het is net als met ''overtake'' even een boost die je kunt gebruiken.
RBR had een perfecte auto met de oude voorvleugel, dat wordt ook veranderd. De banden hadden zij ook veel beter onder controle als Mercedes, dat wordt ook aangepakt.quote:Op donderdag 20 augustus 2020 13:18 schreef bianconeri het volgende:
Sowieso dat hele party mode gedoe....
Wat een onzin om daar naar te gaan kijken.
Omdat (met name) Mercedes een betere motor weet te bouwen dan de rest moet je Mercedes aanvallen op de party modus? Maak dan gewoon zelf een betere motor.
Dat is toch het hele punt ook van de F1? De hele ontwikkeling rond de auto's en er is geen enkele reden om dit weg te halen.
Dat er wordt gezegd dat dit onder Parc Ferme valt vind ik ook niet helemaal passend. Want het is niet alsof ze een andere motor er in doen die zwakker is. Het is gewoon een knopje die ze ook wel in de race schijnen te kunnen gebruiken.
Het is net als met ''overtake'' even een boost die je kunt gebruiken.
Het gaat er niet om of het kan, dat is waarschijnlijk vrij simpel of je verbiedt het omzetten van de knop voor het gebruik er van.quote:Op donderdag 20 augustus 2020 14:46 schreef TagForce het volgende:
Wat mij betreft is het heel eenvoudig om èn de partymode te verwijderen, èn de kosten omlaag te brengen. Engine parameters mogen alleen bekabeld aangepast worden terwijl de wagen in de pitbox staat. Enige uitzonderingen daarop zijn de pitlimiter, en de beschikbare ERS opslag en afgifte. Dan hou je 5 knoppies over op het stuur, vallen er weer mensen uit omdat de motor het begeeft (je kan namelijk niet meer overschakelen naar "FAIL 3 position 6, Max, Urgent. FAIL 3 position 6"). En kan Hamilton niet meer 5 rondjes partyen, om vervolgens op 80% (Engine 3, position 1, Fuel 5, Setting 4, 2 clicks left volgens Bono) de race uit te cruisen.
Krijgen ze echt hulp dan? Ze doen het toch echt zelf. Natuurlijk is er veel mapping.quote:Op donderdag 20 augustus 2020 15:33 schreef Starflyer het volgende:
En een coureur moet de auto 'alleen en zonder hulp' besturen, dus vanuit de pitbox aangeven in welke stand de motor moet staan is daarmee in tegenspraak.
De banden hebben ze nog steeds veel beter onder controle.quote:Op donderdag 20 augustus 2020 19:22 schreef mikieu het volgende:
RBR had een perfecte auto met de oude voorvleugel, dat wordt ook veranderd. De banden hadden zij ook veel beter onder controle als Mercedes, dat wordt ook aangepakt.
Als je er over zou vallen dat het midden in het seizoen gebeurt snap ik dat, maar een keer iets wat Mercedes wat harder raakt als andere lijkt me niet zo gek.
Overigens vind ik Mercedes wel erg hard schreeuwen, waar ze normaal direct de underdog spelen doen ze nu iets te stoer. Ik denk dat we daar nog wel een plof gaan zien als die engine modes weg zijn.
Er is wel redelijk wat verschil tussen een overtake knop waarmee ze tijdelijk een rijker benzinemengsel inspuiten, of een 'motormanagement mode' instellen die 50+ parameters die de motor gebruikt op maximum zet.quote:Op donderdag 20 augustus 2020 19:42 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Het gaat er niet om of het kan, dat is waarschijnlijk vrij simpel of je verbiedt het omzetten van de knop voor het gebruik er van.
Maar wat is er nou aan het veranderen dan? De party mode is niets anders dan dat je even de motor een schop geeft waardoor die meer kracht geeft. Net als de overtake button.
Het is niet alsof er op de 1 of andere manier iets aan de auto wordt veranderd voor of tijdens de race. Het is simpel een knopje die ze omzetten.
In wezen is er dus niets anders aan wat niet binnen Parc Ferme zou passen, want ze veranderen niets alleen ze gebruiken het praktisch niet omdat de motor gewoon niet langdurig zoveel kracht aan zou kunnen.
Is overigens niet alleen Hamilton hoor. Geldt net zo goed voor Max. Elke F1 auto heeft het, alleen die van Mercedes werkt beter. En zelfs zonder party mode zijn ze minstens een halve seconde sneller.
Dan moet je dus juist meerdere standen hebben, ipv altijd maar 1 conservatieve stand.quote:Op donderdag 20 augustus 2020 20:21 schreef Peterselieman het volgende:
Op zich is het wel goed dat ze al die veranderingen in de motorstanden aanpakken. Laat de coureur er lekker vrij in om de motorstanden zelf te kiezen. Handhaaf het unaided op dat gebied
Ja maar aan de motor veranderd er in wezen niets. Want die party mode is er en verdwijnt niet voor of tijdens de race. Hij wordt alleen niet gebruikt, dat is toch wel een verschil.quote:Op donderdag 20 augustus 2020 21:08 schreef TagForce het volgende:
[..]
Er is wel redelijk wat verschil tussen een overtake knop waarmee ze tijdelijk een rijker benzinemengsel inspuiten, of een 'motormanagement mode' instellen die 50+ parameters die de motor gebruikt op maximum zet.
En jawel, want in Parc Fermé mag je dus niets aan de auto veranderen. In de geest van die regel (opgezet toen er nog carburateurs op zaten) mag je dus ook de sproeier van de carburateur niet aanpassen. En laat dat nou exact het soort wijziging zijn die de party mode (en het hele engine mapping selectiescherm van het stuur) wel doet.
Niet dat ze dat ooit gaan doen, maar het zou leuker zijn als ze gewoon weer volle bak moesten rijden, zonder dat ze in een relax stand gezet kunnen worden.
Dit is gewoon pure coaching, gaat eigenlijk helemaal nergens meer over.quote:Op donderdag 20 augustus 2020 19:46 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Krijgen ze echt hulp dan? Ze doen het toch echt zelf. Natuurlijk is er veel mapping.
Maar vanuit de pitbox geven ze alleen de beste mogelijkheden aan. De coureur moet alles toch echt zelf doen.
Dit mag wat mij betreft verboden worden. Prima dat je doorgeeft als er iets op de track ligt, maar dit gaat nergens meer over.quote:Op donderdag 20 augustus 2020 23:07 schreef Dauthi het volgende:
[..]
Dit is gewoon pure coaching, gaat eigenlijk helemaal nergens meer over.
LOLquote:Op donderdag 20 augustus 2020 22:27 schreef opreis het volgende:
Deze al geplaatst? Geweldige compilatie van de geweldige spectaculaire race van de beste racer ooit.
Wilde het net postenquote:Op vrijdag 21 augustus 2020 10:24 schreef Starflyer het volgende:
Williams is verkocht aan een investeringsmaatschappij, Dorilton Capital.
https://www.williamsf1.co(...)-by-dorilton-capital
Jammer, geen familiebedrijf meer. Maar wel noodzakelijke verkoop. Hadden ze eigenlijk al eerder moeten doen.quote:Deze transactie kreeg de unanieme steun van de raad van bestuur van Williams, waaronder Sir Frank, die vaststelde dat de transactie het beste resultaat oplevert voor de aandeelhouders van het bedrijf en het succes op lange termijn van het Williams Formule 1-team verzekert.
Als je 1 stand mag instellen voor de qualy en daar ook de race mee moet rijden, wat doe je dan? Een conservatieve stand? Met het risico dat je buiten de punten eindigt omdat je te conservatief was? Of ga je voor 'no guts, no glory' met een stand die wellicht in sommige gevallen het einde van de race niet gaat halen? Maar wel met een kans om de race te winnen.quote:Op donderdag 20 augustus 2020 21:32 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Dan moet je dus juist meerdere standen hebben, ipv altijd maar 1 conservatieve stand.
[..]
Ja maar aan de motor veranderd er in wezen niets. Want die party mode is er en verdwijnt niet voor of tijdens de race. Hij wordt alleen niet gebruikt, dat is toch wel een verschil.
Het doet wellicht wel wat meer dan een overtake button doet, maar het komt niet op heel veel anders neer vind ik ten minste.
Het geeft je gewoon toegang tot het maximale uit je motor, meer niet. En omdat een motor dat niet te lang kan hebben zorg je ervoor dat die dat niet de hele tijd heeft. Simple as that.
Toch knap van Claire, in 7 jaar het familiebedrijf gesloopt maar wel een OBE binnen gehengeld.quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 10:24 schreef Starflyer het volgende:
Williams is verkocht aan een investeringsmaatschappij, Dorilton Capital.
https://www.williamsf1.co(...)-by-dorilton-capital
Wat zonde dat het zo gelopen is, net nu het ook zienderogen beter aan het gaan isquote:Op vrijdag 21 augustus 2020 10:24 schreef Starflyer het volgende:
Williams is verkocht aan een investeringsmaatschappij, Dorilton Capital.
https://www.williamsf1.co(...)-by-dorilton-capital
Ik blijf het onterecht vinden om Claire daar de schuld van te geven. De achteruitgang was, imho, al ingezet na het vertrek van BMW. Ver voordat zij de dagelijkse leiding had. Toen al waren ze regelmatig in de achterhoede terug te vinden, met achtste en negende plaatsen in het constructeurskampioenschap.quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 10:57 schreef Dauthi het volgende:
[..]
Toch knap van Claire, in 7 jaar het familiebedrijf gesloopt maar wel een OBE binnen gehengeld.
Dr Mario Theissenquote:Op vrijdag 21 augustus 2020 11:21 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Ik blijf het onterecht vinden om Claire daar de schuld van te geven. De achteruitgang was, imho, al ingezet na het vertrek van BMW. Ver voordat zij de dagelijkse leiding had. Toen al waren ze regelmatig in de achterhoede terug te vinden, met achtste en negende plaatsen in het constructeurskampioenschap.
Sterker nog, onder haar leiding had Williams zelfs een opleving met twee derde en vijfde plaatsen, voordat Paddy Lowe met de slechtste Williams ooit op de proppen kwam.
De Williams filosofie om alles zelf te willen doen (zonder veel geld te hebben) is daar volgens mij debet aan, wat dus ook al onder de tijd van Frank het geval was.
Tja, het is haar keuze geweest om te pappen en nathouden ipv haar eigen koers te varen.quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 11:21 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Ik blijf het onterecht vinden om Claire daar de schuld van te geven. De achteruitgang was, imho, al ingezet na het vertrek van BMW. Ver voordat zij de dagelijkse leiding had. Toen al waren ze regelmatig in de achterhoede terug te vinden, met achtste en negende plaatsen in het constructeurskampioenschap.
Sterker nog, onder haar leiding had Williams zelfs een opleving met twee derde en vijfde plaatsen, voordat Paddy Lowe met de slechtste Williams ooit op de proppen kwam.
De Williams filosofie om alles zelf te willen doen (zonder veel geld te hebben) is daar volgens mij debet aan, wat dus ook al onder de tijd van Frank het geval was.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |