Je kunt hier wel op uitmaken, dat Verstappen zijn positie dit jaar veel sterker is dan vorig jaar, toen nog met een veel sterker Ferrari, met andere woorden, hoeveel wedstrijdpunten zal Max dit jaar meer halen ten koste van Ferrari dan vorig jaar, en zal dit genoeg zijn om Hamilton van zijn troon te stoten.quote:Op donderdag 13 augustus 2020 19:21 schreef Tinos85 het volgende:
[..]
Vier races op het podium, 3,2,2,1. Dat loopt aardig op qua puntenaantal. Vorig jaar twee keer een derde plek en drie keer een vierde plek.
Mja, vind het niet heel fair om halverwege de spelregels te veranderen. Max vind het ook niet helemaal eerlijk voor de fabrikanten die daar geld en hard werk aan besteed hebben.quote:
Alsof Ferrari nooit punten van Mercedes af paktequote:Op donderdag 13 augustus 2020 20:34 schreef MakkieR het volgende:
[..]
Je kunt hier wel op uitmaken, dat Verstappen zijn positie dit jaar veel sterker is dan vorig jaar, toen nog met een veel sterker Ferrari, met andere woorden, hoeveel wedstrijdpunten zal Max dit jaar meer halen ten koste van Ferrari dan vorig jaar, en zal dit genoeg zijn om Hamilton van zijn troon te stoten.
Vorig jaar pakte Ferrari veel meer punten af van RBR.
quote:Op donderdag 13 augustus 2020 20:36 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Mja, vind het niet heel fair om halverwege de spelregels te veranderen. Max vind het ook niet helemaal eerlijk voor de fabrikanten die daar geld en hard werk aan besteed hebben.
Renault heeft ook veel genvesteerd in party mode heb ik 't idee.
Zie ook de discussie in het andere topic.quote:Op donderdag 13 augustus 2020 20:56 schreef beantherio het volgende:
Ik vraag me af hoe ze het precies willen doen. Er wordt wel eens gedaan alsof "party mode" een knopje is in de auto waarmee simpelweg de limiet van het toerental wat wordt opgeschroefd, maar volgens mij is het wat ingewikkelder. En ik weet ook niet of het echt zoveel helpt om het te verbieden.
edit: wat ik ervan begrijp is dat ze het middels de parc ferme regels willen afdekken. Dus: je mag na de kwalificatie niks meer aan de auto veranderen en dus voortaan ook niet meer aan de motorinstellingen (wat een van de uitzonderingen was).
Volledig mee eens, hoewel het voor ons een stuk leuker gaat worden om races te kijken is het gewoon competitievervalsing om dat nu ineens door te voeren. Doe dat dan vanaf volgend seizoen. Of eigenlijk drie seizoenen geleden al.. Maargoedquote:Op donderdag 13 augustus 2020 20:36 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Mja, vind het niet heel fair om halverwege de spelregels te veranderen. Max vind het ook niet helemaal eerlijk voor de fabrikanten die daar geld en hard werk aan besteed hebben.
Renault heeft ook veel genvesteerd in party mode heb ik 't idee.
Heb je ooit weleens een F1 race op Imola gezien? Het is doorgaans spannender om naar opdrogende verf te kijken.quote:Op donderdag 20 augustus 2020 10:06 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Imola wordt goddelijk ja.
Zeker bovengemiddeld aan de usual kalender.
Meermaals.quote:Op donderdag 20 augustus 2020 10:31 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Heb je ooit weleens een F1 race op Imola gezien? Het is doorgaans spannender om naar opdrogende verf te kijken.
En van de beste races die ik me kan herinneren was op Imolaquote:Op donderdag 20 augustus 2020 10:31 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Heb je ooit weleens een F1 race op Imola gezien? Het is doorgaans spannender om naar opdrogende verf te kijken.
Kut Mercedesquote:"Vijf kwalificatieronden die minder gereden worden, geeft ons gedurende 25 ronden meer performance in de race.
Mercedes ploft in de laatste ronde.quote:Op donderdag 20 augustus 2020 11:45 schreef vosss het volgende:
https://www.gpblog.com/nl(...)formance-in-gp-.html
[..]
Kut Mercedes
Ja 1 bocht voor de finish zodat die alsnog kruipend als eerste over de streep komtquote:Op donderdag 20 augustus 2020 11:49 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Mercedes ploft in de laatste ronde.
1 ronde eerder dan om het zeker te weten.quote:Op donderdag 20 augustus 2020 11:50 schreef vosss het volgende:
[..]
Ja 1 bocht voor de finish zodat die alsnog kruipend als eerste over de streep komt
Ok. Eens. Waar kan ik tekenen?quote:Op donderdag 20 augustus 2020 11:53 schreef Nattekat het volgende:
[..]
1 ronde eerder dan om het zeker te weten.
Kun je uit de doeken doen in welk jaar deze race waaraan je refereert plaats heeft gevonden?quote:Op donderdag 20 augustus 2020 11:32 schreef Nattekat het volgende:
[..]
En van de beste races die ik me kan herinneren was op Imola
Ik hoop dattie niet op 1 mei 1994 doeltquote:Op donderdag 20 augustus 2020 12:01 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Kun je uit de doeken doen in welk jaar deze race waaraan je refereert plaats heeft gevonden?
Hij zal wel op 2005 Alonso vs Schumacher doelen. Al werd toen ook pijnlijk duidelijk dat je op Imola niet of nauwelijks in kunt halen.quote:Op donderdag 20 augustus 2020 12:07 schreef vosss het volgende:
[..]
Ik hoop dattie niet op 1 mei 1994 doelt
In plaats daarvan mogen ze geen betrouwbaarheidsupdates doorvoeren waardoor ze het nog langer kunnen volhouden.quote:Op donderdag 20 augustus 2020 11:45 schreef vosss het volgende:
https://www.gpblog.com/nl(...)formance-in-gp-.html
[..]
Kut Mercedes
https://www.racefans.net/(...)-italian-grand-prix/quote:Under F1’s rules performance upgrades are tightly restricted. However appendix four of the sporting regulations allows manufacturers to “apply to the FIA” to make alterations to their power units “for the [purpose] of reliability”.
The FIA suspects some reliability changes requested by teams have arisen because ‘quali modes’ were used to run engines beyond their normal parameters. The requests for reliability changes may therefore be an indirect means of unlocking more performance.
U gaat door voor de koelkast.quote:Op donderdag 20 augustus 2020 12:15 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Hij zal wel op 2005 Alonso vs Schumacher doelen. Al werd toen ook pijnlijk duidelijk dat je op Imola niet of nauwelijks in kunt halen.
We wachten in spanning af.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |