abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_194513572
< Geen zin om een plaatje te zoeken>
pi_194513576
Ik sloot hem met:


quote:
0s.gif Op dinsdag 11 augustus 2020 23:06 schreef PdeHoog het volgende:
Je opmerking over het skippen van de thuisquarantaine want de nertsenboerderijen worden ook niet gesloten is gewoon kinderachtig. Daar ging mijn reactie over.

En verder probeer ik hier uit alle macht zo voorzichtig mogelijk te blijven. De enige keer dat ik in Rotterdam kom is om G weg te brengen naar werk. En daar vermijd ik zo veel mogelijk contact verder.

Die thuisquarantaine is bedoeld voor mensen die perse naar het buitenland moeten omdat ze het EEEEEEEECHT nodig hebben......die gewoon niet een jaartje in Nederland kunnen blijven maar zoooo graag hun ding willen doen: rotzooi trappen in Spanje, feesten in Cherso. Ik Vraag me af of deze groep zich daar uberhaupt iets van aan gaat trekken.
Ik heb al uitgelegd dat er meer achter steekt, achter die opmerking.

Ik denk dat ik me het grootste deel van de tijd echt nog heel braaf aan de maatregelen hou, en dat zal ik ook niet veranderen. Ook niet vanwege de Jonge die met twee maten meet. Natuurlijk niet, zo'n idioot ben ik echt niet.

Maar ik vind het echt wel verregaande, enorm beperkende maatregelen. En die gelden dan dus ook voor jou en mij hè, niet enkel voor de anderen omdat het jou beter uitkomt dat het enkel voor hen geldt.
Binnen NL zullen waarschijnlijk geen grenscontroles volgen, tussen BE en NL voor mij wel. Mag ik mooi mijn contactgegevens inleveren. Dat vind ik gewoon zuur en dan spui ik hier even mijn ongenoegen over ongelijke behandelingen.

[ Bericht 16% gewijzigd door Candaasje op 11-08-2020 23:20:09 ]
pi_194513655
Afijn, ik ga naar bed. Morgen een beetje bijtijds op. :)
pi_194513831
Druk aan het typen en volgende topic.
@Candaasje, is Er voor jou niet een soort vrijstelling, net als voor de grensmensen die in het ene land wonen en in het andere werken? Z80 heeft/had toch zoiets?
En ik had niet het idee dat jij de adviezen aan je laars lapte

@Lucky_Strike, ik vond het helemaal lastig leesbaar maar de heren hebben dus wel straf gekregen. Maar willens en wetens Onbeschermde sex hebben terwijl je Hiv hebt zou wmb wel strafbaar mogen zijn, en weten dat je besmet bent met corona en toch naar feestjes gaan en zo andere (kunnen) besmetten, daar mag wel wat mee gedaan worden.

@FutureFairytale, ik vind het ook fijn dat men het hier serieus neemt
We have far more in common than that which devides us..
pi_194513933
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 augustus 2020 23:30 schreef Kaatje1 het volgende:
Druk aan het typen en volgende topic.
@:Candaasje, is Er voor jou niet een soort vrijstelling, net als voor de grensmensen die in het ene land wonen en in het andere werken? Z80 heeft/had toch zoiets?
En ik had niet het idee dat jij de adviezen aan je laars lapte

@:Lucky_Strike, ik vond het helemaal lastig leesbaar maar de heren hebben dus wel straf gekregen. Maar willens en wetens Onbeschermde sex hebben terwijl je Hiv hebt zou wmb wel strafbaar mogen zijn, en weten dat je besmet bent met corona en toch naar feestjes gaan en zo andere (kunnen) besmetten, daar mag wel wat mee gedaan worden.

@:FutureFairytale, ik vind het ook fijn dat men het hier serieus neemt
De wet moet geloof ik nog aangenomen worden. Geen idee hoe het precies gaat uitpakken. Ik weet dat ik in BE in elk geval wel formulieren moet invullen omdat ik langer dan 48 uur blijf. En we krijgen wel attesten van de uni omdat het om essentiële verplaatsingen gaat, dus dan krijgen we daar geen gezeur mee.

Maar echt enkel woon-werkverkeer is het dan ook niet meer, als je meerdere nachten/dagen blijft. Denk ik? :?

Nu, ik ben er niet echt bang voor verder hoor. Ze kunnen m'n gegevens bij de grens noteren, maar verder...als het hier in de wijk allemaal gecontroleerd moet worden mogen ze wel een blik extra agenten opentrekken :D .
(Ik bedoel, die hebben het hier al druk genoeg met wietplantages en dat soort ongein :P ).

En vanzelfsprekend, als ik het idee heb dat ik echt risico heb gelopen (of dit nu in NL of in BE was) blijf ik zelf wel even binnen tot ik een test heb laten doen. Maar anders, enkel uit een soort algemene voorzorg, niet.
(Het staat ieder vrij daar wat van te vinden natuurlijk. ).

Goed, nu ga ik echt slapen. :D
pi_194513999
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 augustus 2020 23:30 schreef Kaatje1 het volgende:

@:Lucky_Strike, ik vond het helemaal lastig leesbaar maar de heren hebben dus wel straf gekregen. Maar willens en wetens Onbeschermde sex hebben terwijl je Hiv hebt zou wmb wel strafbaar mogen zijn, en weten dat je besmet bent met corona en toch naar feestjes gaan en zo andere (kunnen) besmetten, daar mag wel wat mee gedaan worden.

Ik meen dat ze uiteindelijk lage straffen hebben gekregen omdat het feit dat hun slachtoffers HIV kregen niet met zekerheid hen viel aan te rekenen. Ze kregen straffen omdat ze mensen wílden besmetten, en daar bij hen drogeerden en verkrachtten.
Spoilers!
pi_194514001
Ik lees op 9GAG dat de Mad Max film in 2021 in de tijd was gezet....
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_194514080
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 augustus 2020 23:06 schreef FutureFairytale het volgende:

Sowieso 'intelligente' lockdown was fout want de meesten zijn oerstom heb ik gemerkt door dit virus helaas. En mij maar raar aankijken. Wacht ik tot iemand voorbij gaat, zegt die (vrouw van begin 60) 'oeee oeee' van dat ik me aanstel. Was vandaag. En nee, ik wil niet naar werk zolang ze hier niks mee doen.

Kan wel janken om dat ik al 4 maanden zo mn best doe en anderen (zelfs mn zussen) dit niet doen. 2 zusjes gingen naar een feest en na afloop naar mn ouders waarvan er een 4 nachten bij hen bleef slapen.

Kan alleen naar mezelf kijken. Heb helaas geen invloed op mensen -O-
Je hebt groot gelijk en ik vind je dapper dat je gewoon vasthoudt aan wat voor jou veilig lijkt te zijn. :*
Hopelijk krijg je ze op jouw werk ook zover dat ze minder risico's gaan nemen en anders daar inderdaad niet naartoe gaan.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_194514611
Jasses...neemt mn.X een waarschijnlijk phishing mail van Ziggo serieus. -O-
En krijg ik een mail: er is ingelogd vanaf een vreemd apparaat (?) .
En het verzendadres van de mail is niet conform met de vertrouwde ziggo adressen op hun site.
Zelf heb ik nergens opgeklikt ín die mail.
Morgen maar eens bellen.

En eerder zeilde het onweer voorbij, nu rommelt het zwaar en weerlichten. Bah.
Nou moeten dakramen dicht.

Tot morgen, goede nacht.
pi_194515268
Mogguh :O Slapen ging best ok. Tot 5 uur :P
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_194515544
Slapen ging hier ruk. Alweer. Hoofdpijn boven het linkeroog en een hand vol nieuwe dikke muggenbulten.
Sterkheidsbaas van alles.
pi_194515612
quote:
1s.gif Op woensdag 12 augustus 2020 00:51 schreef AnneX het volgende:
Jasses...neemt mn.X een waarschijnlijk phishing mail van Ziggo serieus. -O-
En krijg ik een mail: er is ingelogd vanaf een vreemd apparaat (?) .
En het verzendadres van de mail is niet conform met de vertrouwde ziggo adressen op hun site.
Zelf heb ik nergens opgeklikt ín die mail.
Morgen maar eens bellen.

En eerder zeilde het onweer voorbij, nu rommelt het zwaar en weerlichten. Bah.
Nou moeten dakramen dicht.

Tot morgen, goede nacht.
Oh, zo een heb ik ook ooit gehad! Zag er super netjes, serieus en van Ziggo afkomstig uit :o En ik was helemaal confuus, want ik moest nog een rekening betalen, maar dat ging automagisch en er stond ook genoeg op de rekening. Dus vlak voor ik op het linkje klikte bedacht ik: Nee, Isa, nee dit kán niet! En toen op de Ziggo site gekeken bij voorbeelden van dit soort neppe mails en daar stond ie tussen :X

Gisteren toen mijn oom naar me toe kwam heeft hij me direct beet gepakt en een enorme knuffel gegeven. Er flitsten allerlei doomscenario's direct door me heen :{ Terwijl het een heel natuurlijke, normale reactie was. Voor maart 2020. Nou ja, hij leek fit en niet ziek, dus de kans is natuurlijk miniminimaal.

Zo naar de huisarts. Een nieuwe. Een vrouw. En ik was dus 100% tevreden met mijn vorige. Ik ben benieuwd. Ik kom met iets kleins, dat leek me een goed begin :+
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_194515621
Overigens, en dit vond ik voor corona ook al, @fietsie je kan door door te werken met griep of bij je grootouders op visite met griep ook mensen doden. En dat is altijd al zo. Maar niemand die dat ooit zo heeft lopen communiceren. Moet dat dan ook strafbaar worden? Waar leg je de grens.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_194515657
quote:
0s.gif Op woensdag 12 augustus 2020 07:38 schreef Isabeau het volgende:
Overigens, en dit vond ik voor corona ook al, @:fietsie je kan door door te werken met griep of bij je grootouders op visite met griep ook mensen doden. En dat is altijd al zo. Maar niemand die dat ooit zo heeft lopen communiceren. Moet dat dan ook strafbaar worden? Waar leg je de grens.
Ik ben daar sinds corona sowieso wel meer over na gaan denken. Ik vond mensen altijd een beetje aanstellers als ze bij een kuchje al thuis bleven. Maar eigenlijk zou dat veel gebruikelijker moeten zijn. Als je werkzaamheden het toelaten, waarom niet lekker thuis werken zodra je iets van eventuele besmettelijke symptomen hebt.
pi_194515756
quote:
0s.gif Op woensdag 12 augustus 2020 07:43 schreef Myraela het volgende:

Ik ben daar sinds corona sowieso wel meer over na gaan denken. Ik vond mensen altijd een beetje aanstellers als ze bij een kuchje al thuis bleven. Maar eigenlijk zou dat veel gebruikelijker moeten zijn. Als je werkzaamheden het toelaten, waarom niet lekker thuis werken zodra je iets van eventuele besmettelijke symptomen hebt.
Bij ons op het werk werd het credo 'ziek thuis blijven is een keuze' en dat je met allerlei kwaaltjes nog best op je werk kan komen. Daar hoorden virusinfecties waar je niet doodziek van was ook gewoon bij. Lekker, in een ziekenhuis en fijn, je collega's besmetten. Ik ben de afgelopen 2 jaar zó vaak zó ziek geweest en dat komt dan allemaal doordat je aangestoken bent door iemand anders. Daar kan je zelf amper tegen handen wassen en dingen niet met je handen aanraken in de trein.
Als er iemand om me heen zat te hoesten, dan dacht ik al: daar gaan we weer :'( Hoesten was al cringe bij mij voor corona :+ en ik gaf al liever geen handen.

Overigens, de collega die iedereen altijd handen schudt en mij geloof ik maar stom vond dat ik dat niet wilde, die doet nu aan 'fistbumps'. Heb ik (uiteraard) ook geweigerd. Want nog steeds 10% besmettingskans |:(
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_194515763
quote:
7s.gif Op dinsdag 11 augustus 2020 22:27 schreef Candaasje het volgende:
Wat betreft de houding: ik heb al aangegeven dat ik minder risico loop in BE dan in NL. En ik vind dat je best kritisch mag zijn op maatregelen die wel de gewone burger hard treffen, terwijl je andere besmettingsbronnen vrijuit laat gaan.
Het ging me met mijn opmerking over je houding niet over de inhoud. Ik vind dat niet dat nertsenfokkerijen en slachthuizen open laten in verhouding staat tot het wel of niet een maatregel willen opvolgen. Dat was het enige.

Ik vind het verder ook stom dat nertsenfokkerijen en slachthuizen open blijven, en dat dat nu toevallig besmettingshaarden zijn is een geldig argument om te gebruiken, maar dat zijn veel meer bedrijven en die hoeven van mij dan weer niet dicht, zolang ze maar passende maatregelen treffen om veilig te werken. Dus ik weet niet eens hoeveel dat écht met corona te maken heeft.

En over extra wetten of maatregelen over een verplichte quarantaine. Dat moet ik nog maar zien gebeuren. Kan me niet voorstellen dat daar geen nuances inkomen. Als ze het al rond krijgen. Ik denk dat in een bepaalde mate handhaving wel fijn zou zijn. En een algemene verplichting (zonder de daadwerkelijke handhaving) geeft mensen wel weer meer houvast wanneer ze zich bijvoorbeeld moeten afmelden bij een werkgever.
pi_194515782
quote:
7s.gif Op dinsdag 11 augustus 2020 23:12 schreef Candaasje het volgende:
Ik sloot hem met:
[..]

Ik heb al uitgelegd dat er meer achter steekt, achter die opmerking.

Ik denk dat ik me het grootste deel van de tijd echt nog heel braaf aan de maatregelen hou, en dat zal ik ook niet veranderen. Ook niet vanwege de Jonge die met twee maten meet. Natuurlijk niet, zo'n idioot ben ik echt niet.

Maar ik vind het echt wel verregaande, enorm beperkende maatregelen. En die gelden dan dus ook voor jou en mij hè, niet enkel voor de anderen omdat het jou beter uitkomt dat het enkel voor hen geldt.

Binnen NL zullen waarschijnlijk geen grenscontroles volgen, tussen BE en NL voor mij wel. Mag ik mooi mijn contactgegevens inleveren. Dat vind ik gewoon zuur en dan spui ik hier even mijn ongenoegen over ongelijke behandelingen.

Nog even hierop reageren: voor de mensen die het wel serieus nemen (zoals jij en ik ;) ) verandert er weinig, lijkt me. Want die beperken nu al hun sociale contacten, doen geen niet noodzakelijke verplaatsingen, gaan niet met het vliegtuig op vakantie.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_194515783
quote:
0s.gif Op woensdag 12 augustus 2020 07:56 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Bij ons op het werk werd het credo 'ziek thuis blijven is een keuze' en dat je met allerlei kwaaltjes nog best op je werk kan komen. Daar hoorden virusinfecties waar je niet doodziek van was ook gewoon bij. Lekker, in een ziekenhuis en fijn, je collega's besmetten. Ik ben de afgelopen 2 jaar zó vaak zó ziek geweest en dat komt dan allemaal doordat je aangestoken bent door iemand anders. Daar kan je zelf amper tegen handen wassen en dingen niet met je handen aanraken in de trein.
Als er iemand om me heen zat te hoesten, dan dacht ik al: daar gaan we weer :'( Hoesten was al cringe bij mij voor corona :+ en ik gaf al liever geen handen.

Overigens, de collega die iedereen altijd handen schudt en mij geloof ik maar stom vond dat ik dat niet wilde, die doet nu aan 'fistbumps'. Heb ik (uiteraard) ook geweigerd. Want nog steeds 10% besmettingskans |:(
Ik vind een elleboog ook 'stom' en je staat ook nog steeds te dicht bij elkaar.

Bij ons in het zkh werken we nog steeds te dicht op elkaar vind ik, maar het is gewoon logistiek niet te doen om afstand te houden. Steeds meer van ons dragen ook op de werkvloer in het secretariaat mondkapjes, niet alleen met patiëntencontact. Ik doe het nu ook met bloeddrukken, ik kom zo dichtbij de mensen, ik wil het niet meer. (oh en met handschoentjes. En alles weer ontsmetten als ze weg zijn.

Speaking of, ik ga :W
pi_194515796
quote:
0s.gif Op woensdag 12 augustus 2020 08:02 schreef Blues het volgende:

Ik vind een elleboog ook 'stom' en je staat ook nog steeds te dicht bij elkaar.

Bij ons in het zkh werken we nog steeds te dicht op elkaar vind ik, maar het is gewoon logistiek niet te doen om afstand te houden. Steeds meer van ons dragen ook op de werkvloer in het secretariaat mondkapjes, niet alleen met patiëntencontact. Ik doe het nu ook met bloeddrukken, ik kom zo dichtbij de mensen, ik wil het niet meer. (oh en met handschoentjes. En alles weer ontsmetten als ze weg zijn.

Speaking of, ik ga :W
Ja, een elleboog is óók stom :Y Heel stom zelfs. Want mijn bovenarmen + jouw bovenarmen zijn heel gek, samen geen 1.5 m |:(

Wij mogen geen mondkapjes :7 Verboten. Maar iedereen staat wel continu te dicht bij elkaar. En we hebben een vierkant plastic scherm voor ons hangen bij de balie. Maar daar gaat iedereen, incl artsen, naast staan *) Dat praat vast makkelijker.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  woensdag 12 augustus 2020 @ 08:05:21 #20
13783 Anthraxx
When you see the robot, drink!
pi_194515800
quote:
0s.gif Op woensdag 12 augustus 2020 07:57 schreef Myraela het volgende:

[..]

Het ging me met mijn opmerking over je houding niet over de inhoud. Ik vind dat niet dat nertsenfokkerijen en slachthuizen open laten in verhouding staat tot het wel of niet een maatregel willen opvolgen. Dat was het enige.

Ik vind het verder ook stom dat nertsenfokkerijen en slachthuizen open blijven, en dat dat nu toevallig besmettingshaarden zijn is een geldig argument om te gebruiken, maar dat zijn veel meer bedrijven en die hoeven van mij dan weer niet dicht, zolang ze maar passende maatregelen treffen om veilig te werken. Dus ik weet niet eens hoeveel dat écht met corona te maken heeft.

En over extra wetten of maatregelen over een verplichte quarantaine. Dat moet ik nog maar zien gebeuren. Kan me niet voorstellen dat daar geen nuances inkomen. Als ze het al rond krijgen. Ik denk dat in een bepaalde mate handhaving wel fijn zou zijn. En een algemene verplichting (zonder de daadwerkelijke handhaving) geeft mensen wel weer meer houvast wanneer ze zich bijvoorbeeld moeten afmelden bij een werkgever.
Ze moeten per 2024 al dicht. Dan heb je alleen nog de discussie over het vervroegd dichtgooien.
pi_194515815
Wij krijgen eind deze maand te horen hoe ze het vanaf september willen doen met vanuit huis werken. Daar ben ik wel benieuwd naar. Ik verwacht eigenlijk het hele jaar nog niet op regelmatige basis naar kantoor te gaan. Maar om heel eerlijk te zijn kan het me ook niets verbazen als dat nog veeeeeeel langer gaat duren.
pi_194515824
Goeiemorgen
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
  woensdag 12 augustus 2020 @ 08:10:10 #23
13783 Anthraxx
When you see the robot, drink!
pi_194515831
quote:
0s.gif Op woensdag 12 augustus 2020 08:07 schreef Myraela het volgende:
Wij krijgen eind deze maand te horen hoe ze het vanaf september willen doen met vanuit huis werken. Daar ben ik wel benieuwd naar. Ik verwacht eigenlijk het hele jaar nog niet op regelmatige basis naar kantoor te gaan. Maar om heel eerlijk te zijn kan het me ook niets verbazen als dat nog veeeeeeel langer gaat duren.
Ja, daar was ik ook benieuwd naar. Ik hoorde al via een andere weg (eind september moet ik weer beginnen met een aantal lessen bij de Belastingdienst) dat er maximaal 1 kantoor dag komt. Maar dat zal niet de officiële communicatie worden.

Ik verwacht overigens zelf dat het nog wel even duurt voordat ik op kantoor zit.
  woensdag 12 augustus 2020 @ 08:12:03 #24
63722 z80
I fink you freaky
pi_194515844
quote:
0s.gif Op woensdag 12 augustus 2020 07:38 schreef Isabeau het volgende:
Overigens, en dit vond ik voor corona ook al, @:fietsie je kan door door te werken met griep of bij je grootouders op visite met griep ook mensen doden. En dat is altijd al zo. Maar niemand die dat ooit zo heeft lopen communiceren. Moet dat dan ook strafbaar worden? Waar leg je de grens.
Fiets gooit strafrecht en civielrecht door elkaar. Strafrechtelijk vervolgen gaat een grote uitdaging worden. Maar civiel rechtelijk door door de getroffen bedrijven is wel een mogelijkheid. Daar zijn de mogelijkheden bijna eindeloos.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
pi_194515874
quote:
0s.gif Op woensdag 12 augustus 2020 08:10 schreef Anthraxx het volgende:
Ja, daar was ik ook benieuwd naar. Ik hoorde al via een andere weg (eind september moet ik weer beginnen met een aantal lessen bij de Belastingdienst) dat er maximaal 1 kantoor dag komt. Maar dat zal niet de officiële communicatie worden.

Ik verwacht overigens zelf dat het nog wel even duurt voordat ik op kantoor zit.
Bij ons op de directie willen ze ook afwisselend per team ofzo afspreken op kantoor. Maar het is nog even wachten op de landelijke richtlijn voordat die plannen concreet gemaakt kunnen worden. Ik ben echt heel benieuwd. Het is me wel echt gaan bevallen zo, eigenlijk. Af en toe naar kantoor zou ik wel sociaal fijn vinden, maar verder krijg ik zo echt meer gedaan, flexibeler qua uren en hou ik ook gewoon veel meer vrije tijd over.
  woensdag 12 augustus 2020 @ 08:17:23 #26
13783 Anthraxx
When you see the robot, drink!
pi_194515890
quote:
0s.gif Op woensdag 12 augustus 2020 08:15 schreef Myraela het volgende:

[..]

Bij ons op de directie willen ze ook afwisselend per team ofzo afspreken op kantoor. Maar het is nog even wachten op de landelijke richtlijn voordat die plannen concreet gemaakt kunnen worden. Ik ben echt heel benieuwd. Het is me wel echt gaan bevallen zo, eigenlijk. Af en toe naar kantoor zou ik wel sociaal fijn vinden, maar verder krijg ik zo echt meer gedaan, flexibeler qua uren en hou ik ook gewoon veel meer vrije tijd over.
Dat. Mijn werk kan uitstekend thuis gedaan worden. Ik mis alleen wel de sociale dingen en wat contact momenten met alle trainees die ik opleid. Dat is handiger om in een ruimte te doen met een Whiteboard en een beamer. Maar daar buiten zie ik echt weinig redenen om 4 dagen op kantoor te gaan rondhangen.
pi_194515906
quote:
0s.gif Op woensdag 12 augustus 2020 07:36 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Oh, zo een heb ik ook ooit gehad! Zag er super netjes, serieus en van Ziggo afkomstig uit :o En ik was helemaal confuus, want ik moest nog een rekening betalen, maar dat ging automagisch en er stond ook genoeg op de rekening. Dus vlak voor ik op het linkje klikte bedacht ik: Nee, Isa, nee dit kán niet! En toen op de Ziggo site gekeken bij voorbeelden van dit soort neppe mails en daar stond ie tussen :X

Gisteren toen mijn oom naar me toe kwam heeft hij me direct beet gepakt en een enorme knuffel gegeven. Er flitsten allerlei doomscenario's direct door me heen :{ Terwijl het een heel natuurlijke, normale reactie was. Voor maart 2020. Nou ja, hij leek fit en niet ziek, dus de kans is natuurlijk miniminimaal.

Zo naar de huisarts. Een nieuwe. Een vrouw. En ik was dus 100% tevreden met mijn vorige. Ik ben benieuwd. Ik kom met iets kleins, dat leek me een goed begin :+
Ook al was dit normaal paar maanden geleden, lijkt me dit idd raar/gevaarlijk aanvoelen.

@golfer; dankje, dat doet me goed :*

Hoop zo op n vaccin. Kan ik ook m'n ouders weer een knuffel geven en naar Seoul op vakantie om daar alles te eten O+ Denk wel dat ik heel erg moet wennen als het weer veilig is.

Vannacht over liggen piekeren maar nu vrij en dag om te zwemmen en zonnebaden :) En 's avonds naar t zwembad voor aquafitness en banen (ik zwem banen in n ander bad waar ik alleen ben :P) dus genoeg in t water vandaag.

Zal t ergens vandaag in NL nog onweren?
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_194516000
quote:
1s.gif Op woensdag 12 augustus 2020 08:19 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

Ook al was dit normaal paar maanden geleden, lijkt me dit idd raar/gevaarlijk aanvoelen.

@:golfer; dankje, dat doet me goed :*

Hoop zo op n vaccin. Kan ik ook m'n ouders weer een knuffel geven en naar Seoul op vakantie om daar alles te eten O+ Denk wel dat ik heel erg moet wennen als het weer veilig is.

Vannacht over liggen piekeren maar nu vrij en dag om te zwemmen en zonnebaden :) En 's avonds naar t zwembad voor aquafitness en banen (ik zwem banen in n ander bad waar ik alleen ben :P) dus genoeg in t water vandaag.

Zal t ergens vandaag in NL nog onweren?
Ja

https://www.buienradar.nl/nederland/neerslag/buienradar/24uurs
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
pi_194516049
quote:
0s.gif Op woensdag 12 augustus 2020 07:57 schreef Myraela het volgende:

[..]

Het ging me met mijn opmerking over je houding niet over de inhoud. Ik vind dat niet dat nertsenfokkerijen en slachthuizen open laten in verhouding staat tot het wel of niet een maatregel willen opvolgen. Dat was het enige.

Ik vind het verder ook stom dat nertsenfokkerijen en slachthuizen open blijven, en dat dat nu toevallig besmettingshaarden zijn is een geldig argument om te gebruiken, maar dat zijn veel meer bedrijven en die hoeven van mij dan weer niet dicht, zolang ze maar passende maatregelen treffen om veilig te werken. Dus ik weet niet eens hoeveel dat écht met corona te maken heeft.
Ja ik snap dat die opmerking een beetje flauw was ('want hunnie doen het ook'), nu ik weer even met een fris hoofd kijk moet ik dat wel toegeven, maar mijn frustratie is wel echt en ik denk wel legitiem als we het hebben over met 2 maten meten.

Enerzijds mensen dus willen verplichten om 14 dagen thuis te blijven (ook al ben je niet per se besmet), anderzijds dus wel brandhaarden openhouden. Het vervroegd sluiten van die (alreeds besmette) nertsenfarms wegens coronabrandhaard, was een motie voor aangenomen door de hele kamer. Maar Schouten en de Jonge hebben 'fuck you' gezegd. Dus die farms mogen nu gewoon doorgaan. Sterker nog; er mogen weer nieuwe dieren ingezet worden. En ondertussen blijven de besmettingen maar doorgaan. (29 bedrijven nu, meer dan een miljoen dieren vergast. Collateral damage....)

Dan heb ik natuurlijk een belachelijke bias tegen dit soort bedrijven, dat weet ik, maar het schiet dan wel even verkeerd als ik straks mijn gegevens mag doorgeven en dus in overtreding ben als ik even naar buiten wil, terwijl ook bijvoorbeeld Westfort hier weer eens het handje boven het hoofd wordt gehouden. Niet dat ik verwacht dat ze iedereen gelijk zullen oppakken, maar toch. Ze mogen het dan wel doen.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
En over extra wetten of maatregelen over een verplichte quarantaine. Dat moet ik nog maar zien gebeuren. Kan me niet voorstellen dat daar geen nuances inkomen. Als ze het al rond krijgen. Ik denk dat in een bepaalde mate handhaving wel fijn zou zijn. En een algemene verplichting (zonder de daadwerkelijke handhaving) geeft mensen wel weer meer houvast wanneer ze zich bijvoorbeeld moeten afmelden bij een werkgever.
Ja dat laatste is wel fijn denk ik, kijkend naar FFT bijvoorbeeld. :Y
pi_194516068
Quoten is moeilijk op de vroege ochtend :')
pi_194516121
quote:
1s.gif Op woensdag 12 augustus 2020 08:02 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Nog even hierop reageren: voor de mensen die het wel serieus nemen (zoals jij en ik ;) ) verandert er weinig, lijkt me. Want die beperken nu al hun sociale contacten, doen geen niet noodzakelijke verplaatsingen, gaan niet met het vliegtuig op vakantie.
In de praktijk denk ik het ook niet, maar het idee dat je dus opgepakt mág worden en dat mijn gegevens dan genoteerd zouden worden aan de grens.... ik vind het een naar idee.
Ik heb over het algemeen weinig te verbergen, ben een vrij open boek (de politie en infiltranten zijn blij met mevermoed ik :P ) maar ik heb ook wel gemerkt hoe regelgeving soms onjuist tegen je gebruikt wordt en je in je vrijheden beperkt. En vecht het dan allemaal weer eens aan.

(Ervaring hier met de gemeenten. Die willen je nog wel eens in het Europese demonstratierecht beperken. Onze advocaat doet ongeveer 50 zaken per jaar naast zijn betaalde baan om dat recht te trekken. Maar dat kan dus eigenlijk alleen omdat het zijn vorm van actievoeren is, en dus gratis voor ons doet. Anders ben je elke keer een godsvermogen kwijt. En het gaat dan echt om de stomste dingen. Maar je hebt je er wel tot de zaak voorkomt aan te houden, anders mag de politie je arresteren. / frustratie :P )
pi_194516204
Even ter verduidelijking: ik heb geen problemen met de politie in Nederland verder hè. :)
Ik had een onwijs gezellig en goed gesprek toen ik aangifte deed, en als ze er tijdens demonstraties zijn, dan valt er vaak nog best een beetje te overleggen en voeren ze enkel uit wat de gemeenten en burgemeester besloten hebben, en dan nog vaak met een beetje water van de wijn vanaf hun kant. (Dat we die besluiten dan later wel eens aanvechten staat dus los van de politie)

Zo, kwartet. Tijd om eens op zoek te gaan naar een doos en bubbeltjesplastic. Hopelijk heeft de boekenwinkel/postpunt dat te koop.
pi_194516215
quote:
0s.gif Op woensdag 12 augustus 2020 08:12 schreef z80 het volgende:

[..]

Fiets gooit strafrecht en civielrecht door elkaar. Strafrechtelijk vervolgen gaat een grote uitdaging worden. Maar civiel rechtelijk door door de getroffen bedrijven is wel een mogelijkheid. Daar zijn de mogelijkheden bijna eindeloos.
Strafrechtelijk vervolgen kan nog steeds, zodra de juiste wetgeving is geïmplementeerd.
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_194516239
Goedemorgen :W

Voor het eerst s nachts wakker geworden van de warmte. Daarna wel weer gewoon verder geslapen.

Zometeen terug lezen, ik zie veel moeilijke gesprekken op de vroege ochtend :D
pi_194516265
Gisteravond trouwens weer naar de Maasvlakte geweest O+ G en mini-G waren weer druk bezig met krabbetjes vangen _O- Wel leuk spul om voor je macrolens te krijgen :P Heb een supertoffe foto gemaakt O+



Dit beestje was in werkelijkheid denk ik 10-15 cm :+ Had ik al gezegd dat ik mijn nieuwe hardware-speelgoed echt tof vind O+
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_194516281
quote:
0s.gif Op woensdag 12 augustus 2020 08:54 schreef PdeHoog het volgende:
Gisteravond trouwens weer naar de Maasvlakte geweest O+ G en mini-G waren weer druk bezig met krabbetjes vangen _O- Wel leuk spul om voor je macrolens te krijgen :P Heb een supertoffe foto gemaakt O+
Moet je hem wel even laten zien natuurlijk O+
pi_194516286
quote:
0s.gif Op woensdag 12 augustus 2020 08:56 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Moet je hem wel even laten zien natuurlijk O+
Toegevoegd :P JE was te snel :P
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_194516301
P. Misschien een wat vreemde vraag. Maar ik vind het zo mooi om je verhalen over G én mini-G te lezen. Hoe vind je het, om met zo'n mini samen te leven?
pi_194516317
quote:
0s.gif Op woensdag 12 augustus 2020 08:57 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Toegevoegd :P JE was te snel :P
Gaaf :D

En klinkt wel echt als hele fijne avonden
pi_194516357
quote:
0s.gif Op woensdag 12 augustus 2020 08:57 schreef Myraela het volgende:
P. Misschien een wat vreemde vraag. Maar ik vind het zo mooi om je verhalen over G én mini-G te lezen. Hoe vind je het, om met zo'n mini samen te leven?
Na 17 jaar vrijgezellig leven met alleen een neefje en twee kids van mijn beste vriendin in de buurt vind ik het af en toe lastig om samen te wonen met een 8-jarige :P Hij kan met vlagen echt het bloed onder mijn nagels vandaan halen en je moet continue rekening houden met hem :D Maar goed....er staan voldoende leuke dingen tegenover.
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_194516408
gatverdamme die mensen die het nog steeds maar een griepje vinden, ik ben daar zo klaar mee :r
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
pi_194516413
Ik kan me voorstellen dat het soms echt wel wennen is, maar wel tof dat je ook de moeite kanten er wel van ziet. Ik vind het wel knap. :Y Vraagt toch een behoorlijke aanpassing.
pi_194516468
quote:
0s.gif Op woensdag 12 augustus 2020 08:07 schreef Myraela het volgende:
Wij krijgen eind deze maand te horen hoe ze het vanaf september willen doen met vanuit huis werken. Daar ben ik wel benieuwd naar. Ik verwacht eigenlijk het hele jaar nog niet op regelmatige basis naar kantoor te gaan. Maar om heel eerlijk te zijn kan het me ook niets verbazen als dat nog veeeeeeel langer gaat duren.
Ik ben ook heel benieuwd hoe lang mijn man nog thuis 'moet' werken. Dit jaar lijkt wel vrij zeker, maar het lijkt langer te gaan duren.
pi_194516472
quote:
14s.gif Op woensdag 12 augustus 2020 09:07 schreef Myraela het volgende:
Ik kan me voorstellen dat het soms echt wel wennen is, maar wel tof dat je ook de moeite kanten er wel van ziet. Ik vind het wel knap. :Y Vraagt toch een behoorlijke aanpassing.
Na de vakantie was ik wel blij dat iedereen weer ff wieberde hoor :+ Dan merk je dat dit huis toch net ff te klein is. Ik denk dat het beter wordt als we verhuizen.
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_194516487
quote:
0s.gif Op woensdag 12 augustus 2020 09:06 schreef drakin het volgende:
gatverdamme die mensen die het nog steeds maar een griepje vinden, ik ben daar zo klaar mee :r
Ik ook.
Irriteer me ook aan alle mensen die wat te klagen hebben omdat hun 'vrijheid' zo beperkt wordt. Wat een luxe poesjes zijn we hier toch allemaal.
Mee doen is belangrijker dan winnen!
pi_194516500
quote:
0s.gif Op woensdag 12 augustus 2020 09:11 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Na de vakantie was ik wel blij dat iedereen weer ff wieberde hoor :+ Dan merk je dat dit huis toch net ff te klein is. Ik denk dat het beter wordt als we verhuizen.
Maar dat hebben volgens mij alle ouders :D tenminste als ik om mij heen hoor.
pi_194516504
quote:
0s.gif Op woensdag 12 augustus 2020 08:49 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Strafrechtelijk vervolgen kan nog steeds, zodra de juiste wetgeving is geïmplementeerd.
Je kunt alleen dingen vervolgen die plaatsvinden ná strafbaarstelling.

Mogge.
Spoilers!
pi_194516505
quote:
0s.gif Op woensdag 12 augustus 2020 09:13 schreef dezomervoorbij het volgende:

[..]

Ik ook.
Irriteer me ook aan alle mensen die wat te klagen hebben omdat hun 'vrijheid' zo beperkt wordt. Wat een luxe poesjes zijn we hier toch allemaal.
Nou het ontbreken van enig iq straalde bij deze persoon ervan af. pfff
En ik hou me al zoveel mogelijk afzijdig van die oeverloze discussie steeds.
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
pi_194516558
quote:
0s.gif Op woensdag 12 augustus 2020 09:11 schreef PdeHoog het volgende:
Na de vakantie was ik wel blij dat iedereen weer ff wieberde hoor :+ Dan merk je dat dit huis toch net ff te klein is. Ik denk dat het beter wordt als we verhuizen.
Ach, daar mag je ook gewoon even van genieten hoor. :D Ik denk dat mensen dat al hebben wanneer ze zelf een kind krijgen, terwijl je dan toch (meestal) een soort van groeit in een relatie en daarna langzaam het hele proces van een kind erbij krijgen. Voor was het gewoon een package deal. :D
pi_194516640
Mogge!
Prachtig plaatje P. Kan me voorstellen dat je er heel blij mee bent (wij ook :P )

En ja, ik erger me ook kapot aan mensen die denken dat het maar een griepje is en net als @FutureFairytale hoop ik op een vaccin. Heb best veel mensen om me heen die dat niet zullen nemen, maar die vaccineren ook hun dieren niet (die kunnen een ziek dier niet ontlopen o|O ) en hebben spijt dat ze hun kinderen hebben laten vaccineren.

En vrijheid beperken...er zijn weer concerten (ok minder mensen), bios zit minder vol maar je kunt er heen, als je een tafeltje wilde reserveren moest je altijd al je naam/tel/emailadres achter laten. Tja knuffelen zit er even niet in en dat vind ik ook best lastig. Maar aan de beademing (andere uiterste) is ook geen pretje. Kiezen uit 2 kwaaien en hopelijk komt het wel weer.
Maar die (ik heb er geen woorden voor) .....die alle kennis van wetenschappers in twijfel trekken en het beter denken te weten. Wetenschap begint met vragen stellen en volgens mij is het een loopbaan van aan een stuk door vragen stellen. En dan zo'n engel die denkt dat hij het allemaal beter weet en godbeterd van een "medicijnloze arts"(wtf) een ontheffing heeft gekregen om in het OV en in het vliegtuig zonder mondkapje te reizen. Ik hoop zo dat hij de eerste is waar ze iets aan doen wegens wangedrag.

Zo..ik ben weer (een beetje) rustig
We have far more in common than that which devides us..
pi_194516658
quote:
0s.gif Op woensdag 12 augustus 2020 09:28 schreef Kaatje1 het volgende:
Mogge!
Prachtig plaatje P. Kan me voorstellen dat je er heel blij mee bent (wij ook :P )

En ja, ik erger me ook kapot aan mensen die denken dat het maar een griepje is en net als @:FutureFairytale hoop ik op een vaccin. Heb best veel mensen om me heen die dat niet zullen nemen, maar die vaccineren ook hun dieren niet (die kunnen een ziek dier niet ontlopen o|O ) en hebben spijt dat ze hun kinderen hebben laten vaccineren.

En vrijheid beperken...er zijn weer concerten (ok minder mensen), bios zit minder vol maar je kunt er heen, als je een tafeltje wilde reserveren moest je altijd al je naam/tel/emailadres achter laten. Tja knuffelen zit er even niet in en dat vind ik ook best lastig. Maar aan de beademing (andere uiterste) is ook geen pretje. Kiezen uit 2 kwaaien en hopelijk komt het wel weer.
Maar die (ik heb er geen woorden voor) .....die alle kennis van wetenschappers in twijfel trekken en het beter denken te weten. Wetenschap begint met vragen stellen en volgens mij is het een loopbaan van aan een stuk door vragen stellen. En dan zo'n engel die denkt dat hij het allemaal beter weet en godbeterd van een "medicijnloze arts"(wtf) een ontheffing heeft gekregen om in het OV en in het vliegtuig zonder mondkapje te reizen. Ik hoop zo dat hij de eerste is waar ze iets aan doen wegens wangedrag.

Zo..ik ben weer (een beetje) rustig
Hier werd begonnen over nanodeeltjes in het vaccin omdat er iets van Poetin werd gelezen 8)7
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
pi_194516721
quote:
0s.gif Op woensdag 12 augustus 2020 09:28 schreef Kaatje1 het volgende:
En dan zo'n engel die denkt dat hij het allemaal beter weet en godbeterd van een "medicijnloze arts"(wtf) een ontheffing heeft gekregen om in het OV en in het vliegtuig zonder mondkapje te reizen. Ik hoop zo dat hij de eerste is waar ze iets aan doen wegens wangedrag.

:X

En hij heeft zo veel volgers
pi_194516788
quote:
1s.gif Op woensdag 12 augustus 2020 09:15 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Je kunt alleen dingen vervolgen die plaatsvinden ná strafbaarstelling.

Mogge.
Uiteraard.
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
  Official ESF Kreviewer woensdag 12 augustus 2020 @ 09:49:22 #54
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_194516899
quote:
0s.gif Op woensdag 12 augustus 2020 09:06 schreef drakin het volgende:
gatverdamme die mensen die het nog steeds maar een griepje vinden, ik ben daar zo klaar mee :r
Nu ja. In Rotterdam waren in de afgelopen 2 weken 1200 nieuwe gevallen. 9 daarvan zijn opgenomen in het ziekenhuis, 1 is overleden.

Het is geen griep maar het is ook niet de meest dodelijke aids op aarde.
If at first you don't succeed, skydiving is not for you.
pi_194516990
quote:
88s.gif Op woensdag 12 augustus 2020 09:49 schreef Kreator het volgende:

[..]

Nu ja. In Rotterdam waren in de afgelopen 2 weken 1200 nieuwe gevallen. 9 daarvan zijn opgenomen in het ziekenhuis, 1 is overleden.

Het is geen griep maar het is ook niet de meest dodelijke aids op aarde.
Klopt, maar al die complottheorieren wordt je intussen ook echt wel zat.

Zelf doe ik zodra ik de kans heb mijn mondkapje af in het ov, al reis ik nauwelijks meer(2 keer sinds coronagedoe)
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
pi_194516998
Mooie foto, P _O_ Ik snap dat je heel blij bent met je nieuwe speelgoed!
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_194517006
quote:
0s.gif Op woensdag 12 augustus 2020 09:54 schreef drakin het volgende:

Klopt, maar al die complottheorieren wordt je intussen ook echt wel zat.

Zelf doe ik zodra ik de kans heb mijn mondkapje af in het ov, al reis ik nauwelijks meer(2 keer sinds coronagedoe)
Wat bedoel je met 'zodra ik de kans heb'? Want een mondkapje is gewoon verplicht in het OV, incl boete als je het niet doet.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_194517039
quote:
0s.gif Op woensdag 12 augustus 2020 09:55 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Wat bedoel je met 'zodra ik de kans heb'? Want een mondkapje is gewoon verplicht in het OV, incl boete als je het niet doet.
Zodra ik alleen zit gaat ie gewoon af. Niet als ik bij iemand in de buurt zit
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
pi_194517147
In Brussel moeten we vanaf vandaag overal buiten een mondkapje op. Daar zie ik wel tegen op, eigenlijk.
pi_194517167
quote:
0s.gif Op woensdag 12 augustus 2020 09:58 schreef drakin het volgende:

Zodra ik alleen zit gaat ie gewoon af. Niet als ik bij iemand in de buurt zit
Dat mag ook gewoon niet.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_194517204
quote:
0s.gif Op woensdag 12 augustus 2020 10:04 schreef Jagärtrut het volgende:
In Brussel moeten we vanaf vandaag overal buiten een mondkapje op. Daar zie ik wel tegen op, eigenlijk.
Is jullie nieuwe huis ook in dat gebied?
We have far more in common than that which devides us..
pi_194517221
Hier komen vandaag of morgen nog wat extra mondkapjes binnen. Nu het steeds meer verplicht is, wil ik er wel voldoende hebben liggen voor als ik ze eens vergeet meteen in de was te doen.
pi_194517239
quote:
0s.gif Op woensdag 12 augustus 2020 10:08 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Is jullie nieuwe huis ook in dat gebied?
Nee, dat niet. Maar goed, we verhuizen pas in December, dus dat duurt nog even.
pi_194517253
quote:
0s.gif Op woensdag 12 augustus 2020 10:09 schreef Myraela het volgende:
Hier komen vandaag of morgen nog wat extra mondkapjes binnen. Nu het steeds meer verplicht is, wil ik er wel voldoende hebben liggen voor als ik ze eens vergeet meteen in de was te doen.
Als ik thuis kom doe ik de waterkoker aan, mondkapjes in bakje, kokend water er over en een druppel wasmiddel. Beetje roeren, laten staan, spoelen, ophangen en 's avonds weer droog. Want ik kan niet voor één of twee mondkapjes steeds een wasje doen.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_194517264
quote:
0s.gif Op woensdag 12 augustus 2020 10:05 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Dat mag ook gewoon niet.
Ik ben een rebel
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
pi_194517293
quote:
0s.gif Op woensdag 12 augustus 2020 09:11 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Na de vakantie was ik wel blij dat iedereen weer ff wieberde hoor :+ Dan merk je dat dit huis toch net ff te klein is. Ik denk dat het beter wordt als we verhuizen.
:D Ja maar dat is niet gek. Zeker na zo lang anders te hebben geleefd; ik ben na een dag al onder de indruk van het energieniveau (en de oplettendheid die dat vergt) van neefje.

Maar je klinkt vooralsnog wel gelukkig.

En mooie foto!
pi_194517298
quote:
0s.gif Op woensdag 12 augustus 2020 09:37 schreef Sarabi het volgende:

[..]

:X

En hij heeft zo veel volgers
Wait what, wie? :o
pi_194517303
quote:
0s.gif Op woensdag 12 augustus 2020 10:11 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Als ik thuis kom doe ik de waterkoker aan, mondkapjes in bakje, kokend water er over en een druppel wasmiddel. Beetje roeren, laten staan, spoelen, ophangen en 's avonds weer droog. Want ik kan niet voor één of twee mondkapjes steeds een wasje doen.
Oh, dat is eigenlijk nog wel makkelijker. Al vind ik het dan alsnog fijn om er meer te hebben zodat ik ze een beetje op kan sparen. :D #lui
pi_194517318
quote:
7s.gif Op woensdag 12 augustus 2020 10:14 schreef Candaasje het volgende:

[..]

Wait what, wie? :o
Willem Engel
pi_194517326
Vrijdag komt hier wat spul binnen van Ikea (extra kledingkast in de slaapkamer en een klein open kastje ook voor slaapkamer), maar ik denk dat ik alles in de grote hal laat staan en pas als het huis wat koeler is, het spul in elkaar ga zetten.
We have far more in common than that which devides us..
pi_194517339
quote:
0s.gif Op woensdag 12 augustus 2020 10:14 schreef Myraela het volgende:

Oh, dat is eigenlijk nog wel makkelijker. Al vind ik het dan alsnog fijn om er meer te hebben zodat ik ze een beetje op kan sparen. :D #lui
Ja, ik wil er ook wel meer -O- maar er zijn geen braderieën en de stoffen kapjes die ik in de winkels heb gezien hebben 1 laag en zijn voor rond de oortjes. Brrrrr. De mensen die dat hebben verzonnen hebben nooit urenlang zo'n mondkapje hoeven dragen.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_194517347
quote:
0s.gif Op woensdag 12 augustus 2020 10:16 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Willem Engel
Zelfs mensen waar je van dacht dat ze redelijk zelfdenkend waren (maar nu blijk ik een volger van wie dan ook te zijn _O- ).
We have far more in common than that which devides us..
pi_194517359
quote:
0s.gif Op woensdag 12 augustus 2020 10:16 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Willem Engel
Ik moet even onder mijn steen vandaan komen. Geen idee wie dat is :@ *Gaat googlen*
pi_194517366
quote:
0s.gif Op woensdag 12 augustus 2020 10:17 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Zelfs mensen waar je van dacht dat ze redelijk zelfdenkend waren (maar nu blijk ik een volger van wie dan ook te zijn _O- ).
Veel mensen die ik ken die hem volgen zijn wel het type zweefteef, dus had niet anders verwacht.
Maar ook enkele 'normale' mensen.
pi_194517367
quote:
0s.gif Op woensdag 12 augustus 2020 10:11 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Als ik thuis kom doe ik de waterkoker aan, mondkapjes in bakje, kokend water er over en een druppel wasmiddel. Beetje roeren, laten staan, spoelen, ophangen en 's avonds weer droog. Want ik kan niet voor één of twee mondkapjes steeds een wasje doen.
Goeie methode!

Wij hebben er nu 9 en om de dag gaan de gebruikte mee met een was. Dus zit eigenlijk nooit meer zonder.
pi_194517380
quote:
7s.gif Op woensdag 12 augustus 2020 10:18 schreef Candaasje het volgende:

[..]

Ik moet even onder mijn steen vandaan komen. Geen idee wie dat is :@ *Gaat googlen*
Alleen maar fijn als jij geen aanhangers van hem in je omgeving hebt :D
pi_194517391
Wij hebben een doos papieren maskers gekocht voor in de auto, voor als we onverhoopt vergeten hebben maskers mee te nemen. Heb er ook meestal wel 1 in m'n tas. Maargoed, vanaf nu is het makkelijker, gewoon masker op bij de deur uitgaan...
pi_194517392
quote:
0s.gif Op woensdag 12 augustus 2020 10:17 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ja, ik wil er ook wel meer -O- maar er zijn geen braderieën en de stoffen kapjes die ik in de winkels heb gezien hebben 1 laag en zijn voor rond de oortjes. Brrrrr. De mensen die dat hebben verzonnen hebben nooit urenlang zo'n mondkapje hoeven dragen.
Kijk even op de fb pagina Mondkapjes Maken Nederland. Een paar maanden geleden maakten veel mensen die voor een paar euro, excl verzend kosten.
We have far more in common than that which devides us..
pi_194517397
Ik ken die dude ook niet :o
pi_194517409
quote:
1s.gif Op woensdag 12 augustus 2020 10:20 schreef Aure het volgende:
Ik ken die dude ook niet :o
De uitvinder/opruier van viruswaanzin/nu viruswaarheid
We have far more in common than that which devides us..
pi_194517411
Hoe zijn die van jou dan Isa?
pi_194517431
quote:
0s.gif Op woensdag 12 augustus 2020 10:21 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

De uitvinder/opruier van viruswaanzin/nu viruswaarheid
Aaaaah!
pi_194517438
Oh wacht, ja nee, ik ken hem wel. Vanuit de media dan. De meeste FB-'vriendjes' die dit soort waanzin aanhangen heb ik op ontvolgen gezet, dus daarvan krijg ik het niet zo mee.

Zonde wel. Hij heeft wel wat.
pi_194517538
quote:
7s.gif Op woensdag 12 augustus 2020 10:23 schreef Candaasje het volgende:
Oh wacht, ja nee, ik ken hem wel. Vanuit de media dan. De meeste FB-'vriendjes' die dit soort waanzin aanhangen heb ik op ontvolgen gezet, dus daarvan krijg ik het niet zo mee.

Zonde wel. Hij heeft wel wat.
momenteel vooral grootheidswaanzin
We have far more in common than that which devides us..
pi_194517651
quote:
0s.gif Op woensdag 12 augustus 2020 10:17 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ja, ik wil er ook wel meer -O- maar er zijn geen braderieën en de stoffen kapjes die ik in de winkels heb gezien hebben 1 laag en zijn voor rond de oortjes. Brrrrr. De mensen die dat hebben verzonnen hebben nooit urenlang zo'n mondkapje hoeven dragen.
Ik heb geen last van rond de oortjes mondkapjes :D
Maar dat is bij iedereen anders natuurlijk en zal ook van het soort mondkapje afhangen.

Ik heb nu drie stoffen exemplaren (met ruimte voor filter) en toch ook maar een pakje papieren mondkapjes gekocht die nu standaard in mijn tas zit. Ik kom niet in het OV of drukte, maar je weet nooit wanneer je ze opeens nodig hebt.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_194517663
quote:
0s.gif Op woensdag 12 augustus 2020 10:20 schreef Jagärtrut het volgende:
Wij hebben een doos papieren maskers gekocht voor in de auto, voor als we onverhoopt vergeten hebben maskers mee te nemen. Heb er ook meestal wel 1 in m'n tas. Maargoed, vanaf nu is het makkelijker, gewoon masker op bij de deur uitgaan...
Plastic zakje mee om hem veilig op te bergen. En na maximaal drie uur wisselen he ;)
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  woensdag 12 augustus 2020 @ 10:43:59 #87
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_194517743
Wij moeten hier dus nu ook mondkapjes op.. mooi ook dat je een mondkapje op moet van de rand van het terras naar je tafel en daar mag ie dan weer af. En op als je naar binnen gaat voor het toilet.. :+
Ik gebruik nu de afgelopen 4 dagen een papieren mondkapje .. 1 en hetzelfde masker.. en dat prop ik dan steeds in mijn handtasje..
En bij ieder terras wel naam en contact gegevens (tel. Nr of email) opgeven..
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_194517766
quote:
1s.gif Op woensdag 12 augustus 2020 10:21 schreef Aure het volgende:
Hoe zijn die van jou dan Isa?
Imgur is broken, wilde een foto laten zien. Maar ik heb twee langere elastiekjes die dus over je hoofd heen gaan, Eén in je nek en één wat meer bovenop (bij mij beetje rustend op de bovenkant van mijn paardenstaart :+ ).
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_194517770
quote:
0s.gif Op woensdag 12 augustus 2020 10:29 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

momenteel vooral grootheidswaanzin
Virusgrootheidswaanzin dan zeker :D
pi_194517771
Ik heb een paar papieren in m'n tas (met een paar plastic zakjes). Ga het OV niet in, maar als ik fiets en ik krijg een lekke band moet ik toch verder kunnen.

Pfff, poes Elin heeft heel veel last van de warmte, maar de domme tut drinkt ook nauwelijks. Die geef ik nu steeds wat natvoer met water, en uiteraard wil Nika dat ook. Politie-agent spelen nu
We have far more in common than that which devides us..
pi_194517781
quote:
1s.gif Op woensdag 12 augustus 2020 10:36 schreef Cat-astrophe het volgende:

Ik heb geen last van rond de oortjes mondkapjes :D
Maar dat is bij iedereen anders natuurlijk en zal ook van het soort mondkapje afhangen.

Ik heb nu drie stoffen exemplaren (met ruimte voor filter) en toch ook maar een pakje papieren mondkapjes gekocht die nu standaard in mijn tas zit. Ik kom niet in het OV of drukte, maar je weet nooit wanneer je ze opeens nodig hebt.
Ik heb in elke rugzak/tas die ik heb wel 1 papieren mondkapje zitten :Y als ik eens onverwacht met het ov ga of bij iemand in de auto, dan heb ik een mondkapje bij me.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_194517790
quote:
7s.gif Op woensdag 12 augustus 2020 10:46 schreef Candaasje het volgende:

[..]

Virusgrootheidswaanzin dan zeker :D
Hij denkt er nu over om de politiek in te gaan (werkt ook veel samen met fdf en fvd)
We have far more in common than that which devides us..
pi_194517812
quote:
0s.gif Op woensdag 12 augustus 2020 10:47 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Hij denkt er nu over om de politiek in te gaan (werkt ook veel samen met fdf en fvd)
Oh gadver. Ik kan best wat door de vingers zien of het accepteren dat we niet helemaal hetzelfde gedachtegoed hebben... maar dat is echt teveel van het goede :X
pi_194517817
quote:
0s.gif Op woensdag 12 augustus 2020 10:47 schreef Kaatje1 het volgende:

Hij denkt er nu over om de politiek in te gaan (werkt ook veel samen met fdf en fvd)
In mijn omgeving ook best veel complotheorie mensen. Zoals iemand hierboven al zei: vooral de meer zweverige types, de antivaxxers en een enkel iemand waarvan ik dacht dat ze normaal waren :+

Oh, zo'n beetje alle extra ingehuurde beveiligers in het ziekenhuis zijn van het type 'wat een onzin allemaal, aan de griep sterven meer mensen'.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_194517821
quote:
0s.gif Op woensdag 12 augustus 2020 10:45 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Imgur is broken, wilde een foto laten zien. Maar ik heb twee langere elastiekjes die dus over je hoofd heen gaan, Eén in je nek en één wat meer bovenop (bij mij beetje rustend op de bovenkant van mijn paardenstaart :+ ).
Ahh ik heb er ook 2 van zulk soort! Zit wel fijn ja, alleen bij mij zitten die wel strakker rond mijn neus dan die oordingen.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bij die onderste zie je het een beetje, dat het 2 grote elastieken heeft :P
pi_194517836
quote:
1s.gif Op woensdag 12 augustus 2020 10:49 schreef Aure het volgende:

Ahh ik heb er ook 2 van zulk soort! Zit wel fijn ja, alleen bij mij zitten die wel strakker rond mijn neus dan die oordingen.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bij die onderste zie je het een beetje, dat het 2 grote elastieken heeft :P
Die van mij sluiten ook gewoon echt heel goed af :Y Geen kieren opzij en zo.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_194517857
quote:
1s.gif Op woensdag 12 augustus 2020 10:49 schreef Aure het volgende:

[..]

Ahh ik heb er ook 2 van zulk soort! Zit wel fijn ja, alleen bij mij zitten die wel strakker rond mijn neus dan die oordingen.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bij die onderste zie je het een beetje, dat het 2 grote elastieken heeft :P
Leuke stofjes
pi_194517862
quote:
0s.gif Op woensdag 12 augustus 2020 10:49 schreef Isabeau het volgende:

[..]

In mijn omgeving ook best veel complotheorie mensen. Zoals iemand hierboven al zei: vooral de meer zweverige types, de antivaxxers en een enkel iemand waarvan ik dacht dat ze normaal waren :+

Oh, zo'n beetje alle extra ingehuurde beveiligers in het ziekenhuis zijn van het type 'wat een onzin allemaal, aan de griep sterven meer mensen'.
Ik ben ook best een beetje een zweefteef...althans, ik heb lang in dat wereldje gezeten...en echt, daar zitten de meest hypocriete en gevaarlijke lui tussen die ik ooit heb ontmoet.

(Niet allemaal, maar wel veel.)
pi_194517885
Overigens moest ik gisteren meer dan 4 uur met de trein en heb ik 2 papieren mondkapjes gebruikt. Zo'n stoffen kapje wil prima voor woon-werk verkeer, maar als je die langdurig op hebt dan wordt het toch wel erg warm en wat nattig en zo.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_194517896
Ja en zeker met dit weer.
pi_194517918
quote:
1s.gif Op woensdag 12 augustus 2020 10:53 schreef Aure het volgende:
Ja en zeker met dit weer.
De treinen waren super koel *O*
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_194517936
quote:
0s.gif Op woensdag 12 augustus 2020 10:54 schreef Isabeau het volgende:

[..]

De treinen waren super koel *O*
Oh dat is wel beter!

Als ik van huis naar kantoor loop moet ik tegenwoordig een mondkapje op en dat is maar 7min ofzo, maar dat ding is echt al helemaal klam als ik op kantoor aan kom :')
pi_194517948
Ik had laatst zo'n papieren, maar dat was nogal dun materiaal en ik zoog het steeds naar binnen met ademen/praten :')
(Kwam uit de cleanroom van vriend zijn werk, was dunner dan de medische mondkapjes die ik bij de DA droeg)

Ik moet er eigenlijk nog wel even één of twee bij kopen, want 1 wasbare is toch wat lastig straks. Eerst op de fiets al op, dan wachten op de parkeerplaats, 2,5 uur examen en dan weer terug op de fiets. En dan heb ik nog geen boodschappen gedaan.
pi_194517966
quote:
1s.gif Op woensdag 12 augustus 2020 10:56 schreef Aure het volgende:

Oh dat is wel beter!

Als ik van huis naar kantoor loop moet ik tegenwoordig een mondkapje op en dat is maar 7min ofzo, maar dat ding is echt al helemaal klam als ik op kantoor aan kom :')
Ja, buiten snap ik dat direct :X Ben blij dat we hier op een paar plaatsen na geen mondkapjes plicht buiten hebben.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_194517968
Ik probeer het trouwens zoveel mogelijk te vermijden nu, om een mondkapje te dragen. Sinds een week ofzo trek ik het heel slecht en ga ik heel snel over mijn nek door de geur en het benauwende. Komt denk ik door de zwangerschap }:|

Dus als ik weet dat ik meteen de straat uit loop dan doe ik hem heel illegaal niet op :@ maar naar de Albert heijn dan weer wel.
pi_194517988
quote:
7s.gif Op woensdag 12 augustus 2020 10:57 schreef Candaasje het volgende:
Ik had laatst zo'n papieren, maar dat was nogal dun materiaal en ik zoog het steeds naar binnen met ademen/praten :')
(Kwam uit de cleanroom van vriend zijn werk, was dunner dan de medische mondkapjes die ik bij de DA droeg)

Ik moet er eigenlijk nog wel even één of twee bij kopen, want 1 wasbare is toch wat lastig straks. Eerst op de fiets al op, dan wachten op de parkeerplaats, 2,5 uur examen en dan weer terug op de fiets. En dan heb ik nog geen boodschappen gedaan.
Ja, als je daar 1 voor gebruikt dan is dat vast enorm vies tegen de tijd dat je weer thuis bent :Y
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_194517996
Hadden we op 1 januari verwacht dat we hele gesprekken hier over mondkapjes zouden hebben in 2020? :')
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_194518023
quote:
0s.gif Op woensdag 12 augustus 2020 10:59 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ja, als je daar 1 voor gebruikt dan is dat vast enorm vies tegen de tijd dat je weer thuis bent :Y
Enorm smerig inderdaad. Zeker met dit weer. Brrr!

De UA verstrekt voor de komende examens geen mondkapjes, die nam ik de vorige keer wel om zo te kunnen afwisselen.

quote:
0s.gif Op woensdag 12 augustus 2020 11:00 schreef Isabeau het volgende:
Hadden we op 1 januari verwacht dat we hele gesprekken hier over mondkapjes zouden hebben in 2020? :')
Het heeft wel een beetje een hoog VIVA-forumgehalte ja :D :@
pi_194518028
quote:
0s.gif Op woensdag 12 augustus 2020 11:00 schreef Isabeau het volgende:
Hadden we op 1 januari verwacht dat we hele gesprekken hier over mondkapjes zouden hebben in 2020? :')
:D

Ik zei laatst nog tegen (8> dat ik iedereen voor gek had verklaard als ze een jaar geleden hadden gezegd dat ik een hele rij mondkapjes op mijn wasrek zou hebben deze zomer :D
pi_194518254
We have far more in common than that which devides us..
pi_194518321
quote:
Dit is geen variant van De Speld ofzo? :')

Misschien moet ik dit eens opschrijven op het examen cytologie. Ben wel benieuwd of ze ook minpunten geven.
pi_194518353
quote:
7s.gif Op woensdag 12 augustus 2020 11:23 schreef Candaasje het volgende:

[..]

Dit is geen variant van De Speld ofzo? :')

Je zou het bijna gaan denken.
pi_194518369
quote:
:X

Hij studeerde 12 jaar. Zou hij ooit afgestudeerd zijn?
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_194518394
Ik vraag me af hoeveel mensen die in de middeleeuwen stierven aan polio magnetrons enzo gebruikten.
Die man is compleet de weg kwijt. Niets mis met gezond leven, maar er zijn grenzen aan wat het lichaam kan doen
We have far more in common than that which devides us..
pi_194518405
quote:
1s.gif Op woensdag 12 augustus 2020 11:26 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

:X

Hij studeerde 12 jaar. Zou hij ooit afgestudeerd zijn?
Waarvan 6 jaar natuurgeneeskunde.....een inmiddels vage kennis van me deed dat ook. Lieve en intelligente meid (deed geloof ik ooit daarvoor natuurkunde als studie). Inmiddels fruitariër, anti-vaxxer en gelooft dat kieswortelontstekingen er uit gehummmmd kunnen worden.

(Ik vermoed dat die andere 6 jaar van deze man gewoon 6x het eerste jaar opnieuw was...)
pi_194518439
quote:
7s.gif Op woensdag 12 augustus 2020 11:29 schreef Candaasje het volgende:

[..]

Waarvan 6 jaar natuurgeneeskunde.....een inmiddels vage kennis van me deed dat ook. Lieve en intelligente meid (deed geloof ik ooit daarvoor natuurkunde als studie). Inmiddels fruitariër, anti-vaxxer en gelooft dat kieswortelontstekingen er uit gehummmmd kunnen worden.

(Ik vermoed dat die andere 6 jaar van deze man gewoon 6x het eerste jaar opnieuw was...)
Die heeft ze dan ook nooit gehad (sommige mensen gun je dat dan)
We have far more in common than that which devides us..
pi_194518505
quote:
Oh dear :o En hoeveel mensen zouden deze meneer geloven :X :X
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_194518539
quote:
0s.gif Op woensdag 12 augustus 2020 11:37 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Oh dear :o En hoeveel mensen zouden deze meneer geloven :X :X
Ik las dat hij ergens in australie in op de kieslijst van een locaal parlement (of gemeenteraad) staat. Artsen hadden bezwaar gemaakt, maar het is in een gebied waar van de 2 jarigen nog niet de helft gevaccineerd is.
We have far more in common than that which devides us..
pi_194518591
quote:
0s.gif Op woensdag 12 augustus 2020 11:31 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Die heeft ze dan ook nooit gehad (sommige mensen gun je dat dan)
Nee de onfortuinlijke was haar vriend.... :')
pi_194518619
quote:
7s.gif Op woensdag 12 augustus 2020 11:43 schreef Candaasje het volgende:

[..]

Nee de onfortuinlijke was haar vriend.... :')
werkte het?
We have far more in common than that which devides us..
pi_194518654
quote:
0s.gif Op woensdag 12 augustus 2020 11:46 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

werkte het?
Na ongeveer 3 dagen had 'ie inderdaad geen pijn meer. Waren wel slapeloze nachten. En ik vermoed dat ie gewoon geen wortels meer heeft bij die kies.

(Ik heb dat ooit zelf gehad :@ . Mijn tandarts vond dat er niks aan de hand was. Een paar dagen zenuwpijn, en daarna af en toe een ranzige smaak in mijn mond. Dus naïef als ik was wel elk jaar even aangekaart, maar nooit echt doorgepakt. Bij de nieuwe tandarts bleek dat de betreffende kies gewoon compleet was weggerot vanbinnen. Er was zelfs een sinus gevormd om de zooi weg te werken door mijn lichaam. Dus euh ja...in die zin werkte die zelfheling bij die vriend van haar vast ook. Je verliest er alleen wel een kies door, op den duur :') )
pi_194518703
quote:
7s.gif Op woensdag 12 augustus 2020 11:49 schreef Candaasje het volgende:

[..]

Na ongeveer 3 dagen had 'ie inderdaad geen pijn meer. Waren wel slapeloze nachten. En ik vermoed dat ie gewoon geen wortels meer heeft bij die kies.

(Ik heb dat ooit zelf gehad :@ . Mijn tandarts vond dat er niks aan de hand was. Een paar dagen zenuwpijn, en daarna af en toe een ranzige smaak in mijn mond. Dus naïef als ik was wel elk jaar even aangekaart, maar nooit echt doorgepakt. Bij de nieuwe tandarts bleek dat de betreffende kies gewoon compleet was weggerot vanbinnen. Er was zelfs een sinus gevormd om de zooi weg te werken door mijn lichaam. Dus euh ja...in die zin werkte die zelfheling bij die vriend van haar vast ook. Je verliest er alleen wel een kies door, op den duur :') )
En als die zooi je bloedbaan in gaat kan je ook nog je leven verliezen
We have far more in common than that which devides us..
  woensdag 12 augustus 2020 @ 11:54:56 #124
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_194518718
quote:
0s.gif Op woensdag 12 augustus 2020 10:11 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Als ik thuis kom doe ik de waterkoker aan, mondkapjes in bakje, kokend water er over en een druppel wasmiddel. Beetje roeren, laten staan, spoelen, ophangen en 's avonds weer droog. Want ik kan niet voor één of twee mondkapjes steeds een wasje doen.
Ik heb zo'n kekke wasmachine van de tv sinds kort, met zo'n gaaf "bijvoer klepje" in de deur....

Eerst de was erin, dan starten, dan het deurtje open en demonstratief een of twee kapjes erin, deurtje dicht en verder wassen :P Omdat het kan.
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_194518744
quote:
0s.gif Op woensdag 12 augustus 2020 11:53 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

En als die zooi je bloedbaan in gaat kan je ook nog je leven verliezen
Lekker op je hartkleppen en nieren gaan etteren, die bacteriën. Maar dat is vast goed voor de weerstand! *O* (Dat is bij honden/katten een veel genoemd argument voor het laten behandelen van het gebit, naast de pijn natuurlijk. Bij mensen neem ik aan net zo)

Ik vraag me nu alleen af hè....die lui van die website...zouden die dan wel hun puistjes uitknijpen? Als dat allemaal virussen zijn.....(hoewel, het was niet besmettelijk...dus dan kan het geen kwaad natuurlijk)
pi_194518799
Wat een vreemde tandarts Candaasje.
Onlangs hoorde ik (ook) van iemand met een waardeloze ta.
Zij met rottend gebit en angst. Neuh, er was niks aan de hand.
En het was zo’n aardige tandarts.
Totdat haar dochter uiteindelijk naar een ander stapte en bleek sprake van al 2 jaar onbehandelde paradontitis en moeders erheen ‘stuurde’ en inderdaad rottende kiezen.

Wat een rare mensen zijn er toch, zoals die hierboven wordt genoemd.
Worden die ook beschreven in de bestseller Alle Mensen deugen?
  woensdag 12 augustus 2020 @ 12:03:02 #127
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_194518848
Hier deel 2 van de vakantie; 5 dagen aaneengesloten vrij, voor de grote etappe naar de kerst begint...
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_194519051
quote:
1s.gif Op woensdag 12 augustus 2020 12:00 schreef AnneX het volgende:
Wat een vreemde tandarts Candaasje.
Onlangs hoorde ik (ook) van iemand met een waardeloze ta.
Zij met rottend gebit en angst. Neuh, er was niks aan de hand.
En het was zo’n aardige tandarts.
Totdat haar dochter uiteindelijk naar een ander stapte en bleek sprake van al 2 jaar onbehandelde paradontitis en moeders erheen ‘stuurde’ en inderdaad rottende kiezen.

Wat een rare mensen zijn er toch, zoals die hierboven wordt genoemd.
Worden die ook beschreven in de bestseller Alle Mensen deugen?
Het was een heel aardige, goedlachse man. Alleen altijd gehaast, altijd énorm lang wachten (45 minuten was echt geen uitzondering, en dan had je dus gewoon wel een afspraak gemaakt), en nouja..... ik ben blij dat ik nu bij een andere tandarts zit. Er moest heel wat geboord en gevuld worden om de boel te herstellen. En mijn tanden staan helaas weer scheef, ondanks toch wel enkele jaren 'beugelen' bij die eerstgenoemde. (Ik kreeg geen spalkje...)

Ik baal er nog steeds van, want ik vind mijn gebit echt heel storend om te zien, vooral aan één zijde dan ;(
pi_194519251
quote:
Hehehe.
Waarschijnlijk eng :')
Sterkheidsbaas van alles.
pi_194519283
quote:
0s.gif Op woensdag 12 augustus 2020 10:17 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ja, ik wil er ook wel meer -O- maar er zijn geen braderieën en de stoffen kapjes die ik in de winkels heb gezien hebben 1 laag en zijn voor rond de oortjes. Brrrrr. De mensen die dat hebben verzonnen hebben nooit urenlang zo'n mondkapje hoeven dragen.
Ik haal ze gewoon in het magazijn hieronder bij het ziekenhuis! Dozen vol, van die blauwe papieren. Zitten ook niet zo warm als katoen.
  woensdag 12 augustus 2020 @ 12:31:44 #131
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_194519297
Ook al reis ik nooit met t OV; ik heb zó'n megadoos papieren maskers bij de Praxis meegepakt laatst.
Ieder voertuig (auto, fiets) heeft hier nu een zakje met nieuwe maskertjes aan boord.
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_194519299
quote:
Het wordt geinjecteerd !!!!!!!11111111111111eizznnzzzzzzzzz

Jezus :|W
pi_194519324
quote:
0s.gif Op woensdag 12 augustus 2020 12:31 schreef Blues het volgende:

[..]

Het wordt geinjecteerd !!!!!!!11111111111111eizznnzzzzzzzzz

Jezus :|W
hij heeft wel 1 goed punt: Ik geef je nog een laatste tip. Gebruik je gezonde verstand, probeer zelf na te denken en doe meer onderzoek. Als je niet zelfstandig nadenkt, gaat iemand anders dat voor je doen...
pi_194519398
Ben ik dan de enige zonder mondkapjes? :o

Ik ga niet met het OV dus voor mijn gevoel heb ik er geen nodig, of mis ik iets cq ben ik slecht voorbereid?
Sterkheidsbaas van alles.
pi_194519431
Ik heb heel veel stof en wil ze zelf maken die mondkapjes. Ik heb alleen geen naaimachine meer :P
Dus misschien een middagje op visite bij schoonmoeder.... Maar dan moet het wel koeler zijn :D
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
pi_194519440
quote:
2s.gif Op woensdag 12 augustus 2020 12:39 schreef Lonaa het volgende:
Ben ik dan de enige zonder mondkapjes? :o

Ik ga niet met het OV dus voor mijn gevoel heb ik er geen nodig, of mis ik iets cq ben ik slecht voorbereid?
Wij gaan ook nooit met OV. Maar ik heb ze wel gekocht om voorbereid te zijn moet het toch moeten.
En vorige week gingen we naar Roermond outlet en daar hebben we ze gedragen omdat het nog druk werd later op de dag. :o
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
pi_194519441
quote:
2s.gif Op woensdag 12 augustus 2020 12:39 schreef Lonaa het volgende:
Ben ik dan de enige zonder mondkapjes? :o

Ik ga niet met het OV dus voor mijn gevoel heb ik er geen nodig, of mis ik iets cq ben ik slecht voorbereid?
Als jij er vanuit gaat dat je het niet nodig gaat hebben, dan is het toch prima. Als ik spontaan toch een keer naar kantoor moet, wil ik het wel in huis hebben. Dat is de belangrijkste reden. Alle andere uitjes zou ik net zo goed niet kunnen doen, mocht het ineens verplicht zijn ergens.
pi_194519443
quote:
2s.gif Op woensdag 12 augustus 2020 12:39 schreef Lonaa het volgende:
Ben ik dan de enige zonder mondkapjes? :o

Ik ga niet met het OV dus voor mijn gevoel heb ik er geen nodig, of mis ik iets cq ben ik slecht voorbereid?
Ik ga ook niet met het OV, maar stel dat ik ergens kom te stranden met de fiets (jij of F met de auto) en je moet verder met OV (geen idee of je in een taxi een mondkapje moet), dan heb je niets
We have far more in common than that which devides us..
  woensdag 12 augustus 2020 @ 12:46:28 #139
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_194519478
quote:
0s.gif Op woensdag 12 augustus 2020 12:29 schreef Blues het volgende:

Ik haal ze gewoon in het magazijn hieronder bij het ziekenhuis! Dozen vol, van die blauwe papieren. Zitten ook niet zo warm als katoen.
En dankzij dat hebben we ze overal in voorraad liggen, ook in de auto, voor het geval dat we ze ergens nodig hebben of willen/moeten dragen.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_194519543
Ik vind het geloof ik ook wel een 'drempel', een kapje aanschaffen.
Sterkheidsbaas van alles.
  woensdag 12 augustus 2020 @ 12:54:05 #141
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_194519574
quote:
2s.gif Op woensdag 12 augustus 2020 12:51 schreef Lonaa het volgende:
Ik vind het geloof ik ook wel een 'drempel', een kapje aanschaffen.
Waarom?
Beter mee verlegen dan om verlegen toch?
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  woensdag 12 augustus 2020 @ 12:54:46 #142
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_194519588
quote:
2s.gif Op woensdag 12 augustus 2020 12:51 schreef Lonaa het volgende:
Ik vind het geloof ik ook wel een 'drempel', een kapje aanschaffen.
Ik deed het ook niet voor mezelf per se, maar meer dat mocht er wat dan ook gebeuren onderweg je niet hoeft na te denken op dat moment.

Stel je loopt zware autoshit op; de wegenwacht is vast ook blij als je dan netjes ff zo'n papiertje op je snoet plakt.
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
  woensdag 12 augustus 2020 @ 12:55:10 #143
370431 drakin
vurig typje
pi_194519598
quote:
0s.gif Op woensdag 12 augustus 2020 11:37 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Oh dear :o En hoeveel mensen zouden deze meneer geloven :X :X
veel, ik kwam dit al tegen op mijn tijdlijn :(
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
pi_194519608
Ik kom er zojuist achter dat de UA onderzoek doet naar BDSM :D Nooit geweten, grappig wel. Die Belgen toch ~O>
pi_194519624
quote:
2s.gif Op woensdag 12 augustus 2020 12:51 schreef Lonaa het volgende:
Ik vind het geloof ik ook wel een 'drempel', een kapje aanschaffen.
Hier in NL is het wel een 'ding' ja, in elk geval op straat voor velen.
Maar nooit weg om er eentje op zak te hebben (jaja, in een plastic zakje :P ) voor het geval je toch een keer met het OV moet. Ik vond het in het begin wat onwenning, zo buiten een OK, maar het went best snel :)
  woensdag 12 augustus 2020 @ 12:58:07 #146
370431 drakin
vurig typje
pi_194519636
quote:
7s.gif Op woensdag 12 augustus 2020 12:55 schreef Candaasje het volgende:
Ik kom er zojuist achter dat de UA onderzoek doet naar BDSM :D Nooit geweten, grappig wel. Die Belgen toch ~O>
Kun je je aanmelden voor het onderzoek ergens?
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
pi_194519668
quote:
0s.gif Op woensdag 12 augustus 2020 12:58 schreef drakin het volgende:

[..]

Kun je je aanmelden voor het onderzoek ergens?
Hm, ik denk dat het onderzoek al is afgerond. Ze waren er 10 maanden geleden al 2,5 jaar mee bezig.
Maar meer info: https://www.uantwerpen.be(...)sm-positieve-stress/
pi_194519669
quote:
0s.gif Op woensdag 12 augustus 2020 12:54 schreef fietsie het volgende:

[..]

Ik deed het ook niet voor mezelf per se, maar meer dat mocht er wat dan ook gebeuren onderweg je niet hoeft na te denken op dat moment.

Stel je loopt zware autoshit op; de wegenwacht is vast ook blij als je dan netjes ff zo'n papiertje op je snoet plakt.
Mja, Kaatje zei net ook al zo iets. Is ook wel zo.
Sterkheidsbaas van alles.
pi_194519683
quote:
7s.gif Op woensdag 12 augustus 2020 12:57 schreef Candaasje het volgende:

[..]

Hier in NL is het wel een 'ding' ja, in elk geval op straat voor velen.
Maar nooit weg om er eentje op zak te hebben (jaja, in een plastic zakje :P ) voor het geval je toch een keer met het OV moet. Ik vond het in het begin wat onwenning, zo buiten een OK, maar het went best snel :)
Ik vind het ook wel een onwennig idee. En een benauwd idee. En, tot nu toe voor mij, nog een niet zo hoge prioriteit.
Sterkheidsbaas van alles.
pi_194519686
Goed, tijd voor een douche, straks naar de fysio.
Sterkheidsbaas van alles.
  woensdag 12 augustus 2020 @ 13:03:45 #151
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_194519696
quote:
2s.gif Op woensdag 12 augustus 2020 13:02 schreef Lonaa het volgende:
Goed, tijd voor een douche, straks naar de fysio.
En bij de fysio hoef je ook geen mondkapje op en draagt de fysio die zelf ook niet?
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  woensdag 12 augustus 2020 @ 13:03:58 #152
370431 drakin
vurig typje
pi_194519701
quote:
7s.gif Op woensdag 12 augustus 2020 13:00 schreef Candaasje het volgende:

[..]

Hm, ik denk dat het onderzoek al is afgerond. Ze waren er 10 maanden geleden al 2,5 jaar mee bezig.
Maar meer info: https://www.uantwerpen.be(...)sm-positieve-stress/
Kut toen was ik nog niet single.

Gemiste kans -O-
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
pi_194519742
quote:
0s.gif Op woensdag 12 augustus 2020 13:03 schreef golfer het volgende:

[..]

En bij de fysio hoef je ook geen mondkapje op en draagt de fysio die zelf ook niet?
Nee.
Sterkheidsbaas van alles.
pi_194519768
quote:
0s.gif Op woensdag 12 augustus 2020 13:03 schreef golfer het volgende:

[..]

En bij de fysio hoef je ook geen mondkapje op en draagt de fysio die zelf ook niet?
Bij mij niet. Van de week had de DA wel een kapje op
We have far more in common than that which devides us..
  woensdag 12 augustus 2020 @ 13:13:22 #155
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_194519814
Vreemd. Kappers en tandartsen moeten wel een mondkapje op, maar iemand die heel fysiek met je bezig is zoals een fysio niet?
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  woensdag 12 augustus 2020 @ 13:15:10 #156
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_194519843
quote:
11s.gif Op woensdag 12 augustus 2020 13:13 schreef golfer het volgende:
Vreemd. Kappers en tandartsen moeten wel een mondkapje op, maar iemand die heel fysiek met je bezig is zoals een fysio niet?
Kappers niet, volgens mij.
The love you take is equal to the love you make.
pi_194519888
quote:
11s.gif Op woensdag 12 augustus 2020 13:13 schreef golfer het volgende:
Vreemd. Kappers en tandartsen moeten wel een mondkapje op, maar iemand die heel fysiek met je bezig is zoals een fysio niet?
Bij kappers zijn ze ook niet verplicht, daar kiezen sommige zelf voor.
pi_194519901
quote:
11s.gif Op woensdag 12 augustus 2020 13:13 schreef golfer het volgende:
Vreemd. Kappers en tandartsen moeten wel een mondkapje op, maar iemand die heel fysiek met je bezig is zoals een fysio niet?
Kappers niet, tenzij de klant daarom vraagt
We have far more in common than that which devides us..
  woensdag 12 augustus 2020 @ 13:19:49 #159
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_194519916
Inderdaad, jullie hebben gelijk. Bij kappers is het een 'dringend advies', maar geen verplichting.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_194519920
quote:
0s.gif Op woensdag 12 augustus 2020 13:03 schreef golfer het volgende:

[..]

En bij de fysio hoef je ook geen mondkapje op en draagt de fysio die zelf ook niet?
Fysio bij mijn moeder doet dat wel.
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
  woensdag 12 augustus 2020 @ 13:46:32 #161
370431 drakin
vurig typje
pi_194520264
Nog bij geen enkel contactberoep gezien.

Maar ben nog niet bij de pedicure geweest
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
  woensdag 12 augustus 2020 @ 13:53:01 #162
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_194520400
quote:
0s.gif Op woensdag 12 augustus 2020 13:46 schreef drakin het volgende:
Nog bij geen enkel contactberoep gezien.

Maar ben nog niet bij de pedicure geweest
Zelfs niet bij een sekswerker? :+
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  woensdag 12 augustus 2020 @ 13:55:54 #163
370431 drakin
vurig typje
pi_194520454
quote:
80s.gif Op woensdag 12 augustus 2020 13:53 schreef golfer het volgende:

[..]

Zelfs niet bij een sekswerker? :+
Nee daar ook nog niet meegemaakt.
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
pi_194520823
Oh jongens wat irritant, van die tijdsvakken van 'tussen 10 en 17 uur' (en dan valt het nog mee..).
Ik heb voor 10en vanochtend geregeld dat alles in 37 lagen bubbeltjesfolie ingepakt zit zodat ik op tijd zou zijn om het mee te geven.....
En ik wil echt heel graag boodschappen doen, want honger }:| Maar dan zal je net zien dat ze dán precies langskomen natuurlijk.
  woensdag 12 augustus 2020 @ 14:24:26 #165
370431 drakin
vurig typje
pi_194520929
Proefverlof(restaurant vlakbij) dicht hier omdat de kok Corona heeft :o
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
  woensdag 12 augustus 2020 @ 14:28:32 #166
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_194521000
quote:
0s.gif Op woensdag 12 augustus 2020 14:24 schreef drakin het volgende:
Proefverlof(restaurant vlakbij) dicht hier omdat de kok Corona heeft :o
Die behoort tot t "Dokkum cluster"
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_194521056
Mondkapjes:
hier in Frankrijk moet je in winkels en restaurants een mondkapje op, ook hier op de camping in de bar en het winkeltje. En er wordt netjes afstand gehouden in de rij voor het winkeltje. We laten één klant tegelijk naar binnen. Degene die in de winkel staat krijgt soms wel de zenuwen van de lengte van de rij, maar stiekem is de rij dus helemaal niet zo lang. Als je 1-1.5 m afstand houdt, gaat je rij al gauw de halve parkeerplaats over. :P

De mondkapjes gaan hier op 90° na elk gebruik; de camping verstrekt wasbare aan z'n medewerkers. Best goede, heel bedekkend en ook meerlaags van verschillende materialen.

Tandartsen:
Ik ben rond m'n 11e van tandarts gewisseld door verhuizing. Die tweede ontdekte dat ik tandenknarste en toen hoefde ik ineens niet meer aan de beugel, want door de druk van het knarsen weg te nemen gingen m'n tanden normaal staan ipv naar buiten :o bij m'n broertje heeft hij iets vergelijkbaars gevonden -- die kreeg logopedie om z'n tong op de juiste plek te houden en toen ging z'n gebit goed staan (eerder duwde z'n tong te veel tegen de tanden). Echt blij met deze tandarts O+
  woensdag 12 augustus 2020 @ 14:32:49 #168
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_194521077
Ik las ergens dat de "mondkap oorbel" een dingetje was in Frankrijk, geinig dat je dat bevestigt ;)
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_194521143
quote:
0s.gif Op woensdag 12 augustus 2020 14:32 schreef fietsie het volgende:
Ik las ergens dat de "mondkap oorbel" een dingetje was in Frankrijk, geinig dat je dat bevestigt ;)
Mondkap oorbel? :?
  woensdag 12 augustus 2020 @ 14:40:05 #170
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_194521159
quote:
0s.gif Op woensdag 12 augustus 2020 14:38 schreef Tele6 het volgende:

[..]

Mondkap oorbel? :?
Ja was een opiniestuk overgenomen uit een Frans blad, waarin al werd gesproken over de mondkap oorbel als een soort teken van recalcitrant gedrag: "Zie ik heb een kapje maar ik draag het niet als voorgeschreven".

Heb de bron niet meer, wellicht struikel ik er vandaag nog eens over.
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
  woensdag 12 augustus 2020 @ 14:41:15 #171
370431 drakin
vurig typje
pi_194521175
quote:
0s.gif Op woensdag 12 augustus 2020 14:28 schreef fietsie het volgende:

[..]

Die behoort tot t "Dokkum cluster"
Ik was laatst in Dokkum -O-
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
pi_194521179
Naar Barendrecht geweest, daar zitten twee ijssalons bij elkaar in de buurt. Beide waren prima. Eentje had bolus ijs. En die was wel superlekker met knisperend kaneelsuiker erin en stukjes bolus erin. :9
  woensdag 12 augustus 2020 @ 14:45:13 #173
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_194521227
quote:
0s.gif Op woensdag 12 augustus 2020 14:41 schreef Myraela het volgende:
Naar Barendrecht geweest, daar zitten twee ijssalons bij elkaar in de buurt. Beide waren prima. Eentje had bolus ijs. En die was wel superlekker met knisperend kaneelsuiker erin en stukjes bolus erin. :9
Alleen het woord bolus zou mij tegenhouden het te eten. ;)
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_194521231
Wij hebben ook een daar mondkapjes liggen. We gaan nooit met het OV maar als we met de auto gaan rijden dan voor het geval dat nemen we ze mee.
pi_194521239
ik ben nog steeds op zoek naar het bolus bier van Kees :9
pi_194521260
quote:
0s.gif Op woensdag 12 augustus 2020 14:45 schreef golfer het volgende:
Alleen het woord bolus zou mij tegenhouden het te eten. ;)
Why?
pi_194521264
quote:
0s.gif Op woensdag 12 augustus 2020 14:40 schreef fietsie het volgende:

[..]

Ja was een opiniestuk overgenomen uit een Frans blad, waarin al werd gesproken over de mondkap oorbel als een soort teken van recalcitrant gedrag: "Zie ik heb een kapje maar ik draag het niet als voorgeschreven".

Heb de bron niet meer, wellicht struikel ik er vandaag nog eens over.
Ik zie alleen niet waar Tele daar ergens over schrijft. In België zie je ze ook veel, met een mondkapje aan 1 oor.

Ik zie echt wel op tegen de algehele mondkapjes plicht in Brussel nu. Zelfs in een speeltuin oid een mondkapje op voelt wel belemmerend. Maar goed, zo is het.

Wat ik ook gek vind is het culturele verschil. In alle landen om NL heen worden toch veel mondkapjes gedragen, maar in NL denken heel veel mensen zoals Lonaa denk ik.
  woensdag 12 augustus 2020 @ 14:48:32 #178
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_194521270
quote:
0s.gif Op woensdag 12 augustus 2020 14:47 schreef Myraela het volgende:

Why?
Bolus is een ander woord voor drol.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_194521290
quote:
3s.gif Op woensdag 12 augustus 2020 14:48 schreef golfer het volgende:

[..]

Bolus is een ander woord voor drol.
Ze hebben het in de lessen altijd over de 'voedselbolus' die...nouja..... goed....ik had dezelfde associatie :P
  woensdag 12 augustus 2020 @ 14:51:21 #180
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_194521310
quote:
0s.gif Op woensdag 12 augustus 2020 14:48 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

Ik zie alleen niet waar Tele daar ergens over schrijft.
quote:
De mondkapjes gaan hier op 90° na elk gebruik; d
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_194521348
quote:
0s.gif Op woensdag 12 augustus 2020 14:51 schreef fietsie het volgende:

[..]

[..]

ah, ok. haha, grappig.
pi_194521416
Er is een zacht briesje buiten :o *O*
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
  woensdag 12 augustus 2020 @ 14:59:56 #183
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_194521433
quote:
0s.gif Op woensdag 12 augustus 2020 14:51 schreef fietsie het volgende:

[..]

90 graden is de wastemperatuur. :6
zo dom zal ie toch niet zijn, dat hij dat niet begreep?

[ Bericht 6% gewijzigd door golfer op 12-08-2020 15:01:37 (toevoeging.) ]
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_194521467
quote:
3s.gif Op woensdag 12 augustus 2020 14:48 schreef golfer het volgende:

[..]

Bolus is een ander woord voor drol.
Behalve in zeeland.
pi_194521532
quote:
0s.gif Op woensdag 12 augustus 2020 14:58 schreef PdeHoog het volgende:
Er is een zacht briesje buiten :o *O*
Ja O+ best lekker nu, in de schaduw.
  woensdag 12 augustus 2020 @ 15:10:51 #186
370431 drakin
vurig typje
pi_194521596
En wat is dan een Bolus voor mensen die er nog nooit van gehoord hebben?

En nee ik bedoel niet drol
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
  woensdag 12 augustus 2020 @ 15:12:03 #187
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_194521612
quote:
0s.gif Op woensdag 12 augustus 2020 15:10 schreef drakin het volgende:
En wat is dan een Bolus voor mensen die er nog nooit van gehoord hebben?

En nee ik bedoel niet drol
The love you take is equal to the love you make.
  woensdag 12 augustus 2020 @ 15:13:35 #188
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_194521634
quote:
0s.gif Op woensdag 12 augustus 2020 14:59 schreef golfer het volgende:

[..]

90 graden is de wastemperatuur. :6
zo dom zal ie toch niet zijn, dat hij dat niet begreep?
_O-
The love you take is equal to the love you make.
  woensdag 12 augustus 2020 @ 15:14:16 #189
370431 drakin
vurig typje
pi_194521642
quote:
1s.gif Op woensdag 12 augustus 2020 15:12 schreef Lienekien het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Soort kaneelbroodje?
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
pi_194521680
quote:
3s.gif Op woensdag 12 augustus 2020 14:48 schreef golfer het volgende:
Bolus is een ander woord voor drol.
Ah, dat wist ik. Maar dacht dat jij de leeftijd voor poep en plas humor al gepasseerd was.
  woensdag 12 augustus 2020 @ 15:16:52 #191
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_194521682
quote:
0s.gif Op woensdag 12 augustus 2020 15:14 schreef drakin het volgende:

[..]

Soort kaneelbroodje?
Ja, en plakkerig. Is typisch Zeeuws.
The love you take is equal to the love you make.
  woensdag 12 augustus 2020 @ 15:19:00 #192
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_194521720
quote:
0s.gif Op woensdag 12 augustus 2020 15:16 schreef Myraela het volgende:

Ah, dat wist ik. Maar dacht dat jij de leeftijd voor poep en plas humor al gepasseerd was.
Troost je, dat gaat nooit over en het was trouwens niet humoristisch bedoeld.
Jij vroeg "why" en daar antwoordde ik op, in de veronderstelling dat jij dat niet wist.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_194521804
quote:
0s.gif Op woensdag 12 augustus 2020 14:41 schreef Myraela het volgende:
Naar Barendrecht geweest, daar zitten twee ijssalons bij elkaar in de buurt. Beide waren prima. Eentje had bolus ijs. En die was wel superlekker met knisperend kaneelsuiker erin en stukjes bolus erin. :9
Jij bent echt een ijsjesronde aan het doen _O_
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_194521843
quote:
7s.gif Op woensdag 12 augustus 2020 14:49 schreef Candaasje het volgende:

Ze hebben het in de lessen altijd over de 'voedselbolus' die...nouja..... goed....ik had dezelfde associatie :P
Dit is ook mijn associatie :Y Een bolus = voedselbolus in maagdarmkanaal.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_194521851
quote:
7s.gif Op woensdag 12 augustus 2020 14:49 schreef Candaasje het volgende:

[..]

Ze hebben het in de lessen altijd over de 'voedselbolus' die...nouja..... goed....ik had dezelfde associatie :P
Mijn associaties (in volgorde): grotere hoeveelheid medicatie in één keer toedienen - gebak - drol

Voedselbolus is nieuw voor me :D
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_194521858
quote:
0s.gif Op woensdag 12 augustus 2020 15:10 schreef drakin het volgende:
En wat is dan een Bolus voor mensen die er nog nooit van gehoord hebben?

En nee ik bedoel niet drol
Mja de enige juiste manier... is naar zeeland rijden en daar bij de nieuwerkerkse bakker er eentje halen.

Want alle omschrijvingen klinken gewoon vies _O-
En het is echt lekker :)
Althans die van de bakker dan.. zag ze tijdje terug ook bij de AH.
Op verzoek van dochterlief meegenomen.. maar dat is het echt niet. Voornaamste overeenkomst is dat er ook suiker op zit. Verder is het yuk.
  woensdag 12 augustus 2020 @ 15:27:22 #197
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_194521861
quote:
0s.gif Op woensdag 12 augustus 2020 15:25 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Dit is ook mijn associatie :Y Een bolus = voedselbolus in maagdarmkanaal.
Even iets heeeeel anders; hoe ervaar jij de tekenparade op jouw wandelroutes?

Hier nu tegen de avond twee keer bosrondje gedaan, en twee keer "bingo" -O-
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_194521862
quote:
10s.gif Op woensdag 12 augustus 2020 15:26 schreef Cat-astrophe het volgende:

Mijn associaties (in volgorde): grotere hoeveelheid medicatie in één keer toedienen - gebak - drol

Voedselbolus is nieuw voor me :D
Google maar :Y Geen rare term.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_194521864
En nu blij dat kitten heeft besloten dat op mijn voeten liggen toch echt te warm is :%
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_194521874
quote:
0s.gif Op woensdag 12 augustus 2020 15:25 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Dit is ook mijn associatie :Y Een bolus = voedselbolus in maagdarmkanaal.
Jup, dat dus. Zie, ik ben niet gek! Isa zegt het ook! *O*
  woensdag 12 augustus 2020 @ 15:27:56 #201
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_194521875
Bij ‘bolus’ loopt mij onmiddellijk het water in de mond. :9

#zeeuwsevader
The love you take is equal to the love you make.
pi_194521876
quote:
0s.gif Op woensdag 12 augustus 2020 15:27 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Google maar :Y Geen rare term.
Ik geloof jullie hoor. Het is meer een verbazing over mijn kennisgebrek op dit gebied.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_194521881
quote:
0s.gif Op woensdag 12 augustus 2020 15:27 schreef fietsie het volgende:

[..]

Even iets heeeeel anders; hoe ervaar jij de tekenparade op jouw wandelroutes?

Hier nu tegen de avond twee keer bosrondje gedaan, en twee keer "bingo" -O-
Heb ze van het weekend in zeeland niet gespot..
pi_194521893
quote:
1s.gif Op woensdag 12 augustus 2020 15:27 schreef Lienekien het volgende:
Bij ‘bolus’ loopt mij onmiddellijk het water in de mond. :9

#zeeuwsevader
Zeeuwse ex hier.

Nahja... officieel zuidhollands maar opgegroeid als.
Ik kom nog regelmatig in zeeland.. heerlijk :)
pi_194521895
quote:
0s.gif Op woensdag 12 augustus 2020 15:27 schreef fietsie het volgende:

Even iets heeeeel anders; hoe ervaar jij de tekenparade op jouw wandelroutes?

Hier nu tegen de avond twee keer bosrondje gedaan, en twee keer "bingo" -O-
Als ik ga wandelen en ik weet niet zeker of ik door hoog gras oid moet dan doe ik een lange broek aan. Ik heb zo'n witte flanellen broek. Maar ik douche ook na het wandelen met als belangrijkste reden: overal voelen of er geen teken zitten. Dit jaar nog nul. Voorgaande jaren wel een paar. Eé'n keer één over het hoofd gezien die zich al aardig vol had gezogen en daar antibiotica voor genomen.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  woensdag 12 augustus 2020 @ 15:29:08 #206
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_194521899
quote:
0s.gif Op woensdag 12 augustus 2020 15:28 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Heb ze van het weekend in zeeland niet gespot..
Wellicht dat t Zout daar meespeelt?
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_194521909
quote:
0s.gif Op woensdag 12 augustus 2020 15:29 schreef fietsie het volgende:

[..]

Wellicht dat t Zout daar meespeelt?
Uh.. ja zou kunnen.
Maar zeeland is niet standaard teek-vrij kan ik uit eerste hands ervaring melden :)
  woensdag 12 augustus 2020 @ 15:29:54 #208
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_194521912
quote:
0s.gif Op woensdag 12 augustus 2020 15:28 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Als ik ga wandelen en ik weet niet zeker of ik door hoog gras oid moet dan doe ik een lange broek aan. Ik heb zo'n witte flanellen broek. Maar ik douche ook na het wandelen met als belangrijkste reden: overal voelen of er geen teken zitten. Dit jaar nog nul. Voorgaande jaren wel een paar. Eé'n keer één over het hoofd gezien die zich al aardig vol had gezogen en daar antibiotica voor genomen.
Ik dus nu 2 uit twee en direct bij constateren (bij de auto) met tekentangetje verwijderd... Nog geen kringetje gespot...

De antibiotica dan via de huisarts? Levert dat nog discussie of gewoon: "Ah, geconstateerd dus AB"?
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_194521944
quote:
0s.gif Op woensdag 12 augustus 2020 15:29 schreef fietsie het volgende:

Ik dus nu 2 uit twee en direct bij constateren (bij de auto) met tekentangetje verwijderd... Nog geen kringetje gespot...
Als je er binnen 24 uur bij bent is die kans ook heel klein. Maar ja, het blijft toch een eng idee, vind ik -O-

Ik heb dit: https://www.ehabo.nl/safecard-tekenkaart-met-vergrootglas
Bevalt me super goed, is heel makkelijk.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  woensdag 12 augustus 2020 @ 15:33:09 #210
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_194521961
quote:
0s.gif Op woensdag 12 augustus 2020 15:31 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Als je er binnen 24 uur bij bent is die kans ook heel klein. Maar ja, het blijft toch een eng idee, vind ik -O-

Ik heb dit: https://www.ehabo.nl/safecard-tekenkaart-met-vergrootglas
Bevalt me super goed, is heel makkelijk.
Ah ok, ook eens proberen. Ik heb nu dat setje wat ook op die pagina staat ; kunstof tangetje met desinfectie doekjes.
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_194522010
Oh, ha was geen enkele discussie. Uitgelegd dat dikke met bloed volgezogen teek er al zeker langer dan een dag had gezeten (kon me het moment herinneren: ik stond namelijk met korte broek in lange gras naast een graf) en ik kon langs de apotheek voor ab.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  woensdag 12 augustus 2020 @ 15:37:08 #212
370431 drakin
vurig typje
pi_194522023
quote:
1s.gif Op woensdag 12 augustus 2020 15:16 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Ja, en plakkerig. Is typisch Zeeuws.
Ik krijg trek,even naar de winkel :W
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
  woensdag 12 augustus 2020 @ 15:38:44 #213
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_194522041
quote:
0s.gif Op woensdag 12 augustus 2020 15:36 schreef Isabeau het volgende:
Oh, ha was geen enkele discussie. Uitgelegd dat dikke met bloed volgezogen teek er al zeker langer dan een dag had gezeten (kon me het moment herinneren: ik stond namelijk met korte broek in lange gras naast een graf) en ik kon langs de apotheek voor ab.
Ah ok, da's fijn. Ik moet binnenkort toch ff bij 'm zijn, zal ik het er gelijk even over hebben zodat ie weet waar het om draait als ik bel.
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
  Moderator woensdag 12 augustus 2020 @ 15:41:01 #214
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_194522071
Teken... Nog nooit gehad.
Als ik met korte broek een stuk ga fietsen of ga vissen, spuit ik me sowieso in met Balistol Stichfrei, wat ook tegen teken zou werken.

Verder inderdaad douchen na een "verdachte situatie" met als doel overal goed voelen.
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_194522098
Mijn vader heeft in zijn jonge jaren in de bosbouw gewerkt en zat dan elke avond van top tot teen onder der teken. Mijn moeder kan mooi vertellen hoe ze de teken van zijn balzak af moest plukken :+ Maar toen was er nog geen Lyme, dus lang zo eng niet.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  Moderator woensdag 12 augustus 2020 @ 15:47:07 #216
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_194522156
quote:
0s.gif Op woensdag 12 augustus 2020 15:43 schreef Isabeau het volgende:
Mijn vader heeft in zijn jonge jaren in de bosbouw gewerkt en zat dan elke avond van top tot teen onder der teken. Mijn moeder kan mooi vertellen hoe ze de teken van zijn balzak af moest plukken :+ Maar toen was er nog geen Lyme, dus lang zo eng niet.
Hehe, ja dat is een geliefd plekje, dus die controleer ik zeker.
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_194522175
Zitten er in het zuiden minder teken? Zelf nog nooit eentje gehad en mijn man tijdens zijn 4daagse trainingen ook nooit. En hij ging toch altijd in korte broek door bos en hoog gras.
pi_194522300
quote:
0s.gif Op woensdag 12 augustus 2020 15:48 schreef Sarabi het volgende:
Zitten er in het zuiden minder teken? Zelf nog nooit eentje gehad en mijn man tijdens zijn 4daagse trainingen ook nooit. En hij ging toch altijd in korte broek door bos en hoog gras.
Ik geloof dat Drenthe wel een hotspot is ja -O-
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_194522308
Ik ben een keer getest op antistoffen omdat ze dachten dat ik lyme kon hebben, op het hoogtepunt van m'n puberlamlendigheid :+

Geen antistoffen gevonden, geen antibiotica gekregen. Ben ik wel blij om -- later had ik een keer antibiotica voor een uit de hand gelopen puist en ik voelde me echt hondsberoerd. :(
pi_194522316
Gaan we nu echt elke keer dat de browser afsluit en opent een privacy-scherm krijgen :{
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_194522320
Tekenencefalitis en vleesallergie overgebracht door teken, dat zijn ook nog leuke. Blij dat die in NL in ieder geval nog niet aan de orde zijn.
pi_194522322
Och mensen wat een heerlijk weer he O+ Net lekker een tijdje in het zwembadje gehangen...
Nu binnen.. Echt super lekker zo...
Jammer alleen dat mijn nekspieren zo straks staan dat ik er hoofdpijn van heb...
Pijnstillers helpen niet.. Misschien maar eens zoeken naar wat spierverslappers :')
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
pi_194522346
Pffft. Mail en instellingen gefikst.
Mail naar Europeesche verzekr. eruit met vraag n.a.v. boeking en verzekering pre corona.
En het FoK icoontje gefikst linksbeneden.
Vanavond shakshuka en ventilator gericht op de keuken.
Dat Ging gister goed.

@Myraela ...volg je dan ook het kamerdebat nu.
Of kun je ‘gewoon’ afwachten tot er iets(?) verandert voor je werk.
pi_194522365
Antibiotica.. Van de één werd ik nog zieker.. En de ander mocht ik op dat moment niet gebruiken.
Tijdens de zwangerschap een blaasontsteking opgelopen en dat ging maar niet over.. Ik heb geloof ik 12 weken lang AB geslikt. Hele hoop verschillende die mocht op dat moment en na de bevalling nog meer verschillende.
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
pi_194522383
quote:
0s.gif Op woensdag 12 augustus 2020 16:00 schreef PdeHoog het volgende:
Gaan we nu echt elke keer dat de browser afsluit en opent een privacy-scherm krijgen :{
Zie in header boven het topic.
FB / Het FOK!logo privacy icoontje of hiero.
pi_194522406
quote:
0s.gif Op woensdag 12 augustus 2020 16:00 schreef PdeHoog het volgende:
Gaan we nu echt elke keer dat de browser afsluit en opent een privacy-scherm krijgen :{
En echt een heel lelijk uitgeknipt logo daarna.
pi_194522407
Ik heb dus nog nooit een teek gehad. Ondanks dat ik gewoon overal doorheen stamp. Dora heeft er 2 gehad, paar weken geleden.

Sally in 8 jaar ook 2.

Zowel de honden als ik hebben verder geen bescherming of gif. :o
Sterkheidsbaas van alles.
pi_194522418
quote:
0s.gif Op woensdag 12 augustus 2020 16:01 schreef Tele6 het volgende:
Tekenencefalitis en vleesallergie overgebracht door teken, dat zijn ook nog leuke. Blij dat die in NL in ieder geval nog niet aan de orde zijn.
Er was in Drenthe toch ook zo'n killer teek oid gevonden? Nou ja, klok-klepel bij mij :+
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_194522435
quote:
1s.gif Op woensdag 12 augustus 2020 16:02 schreef AnneX het volgende:
@:Myraela ...volg je dan ook het kamerdebat nu.
Of kun je ‘gewoon’ afwachten tot er iets(?) verandert voor je werk.
Soms luister ik mee, maar het is zoveel gelul altijd. De belangrijke punten zie ik vanzelf wel voorbij komen op Twitter, daar lees ik dan wel de hele tijd mee.
pi_194522436
quote:
0s.gif Op woensdag 12 augustus 2020 16:01 schreef Tally het volgende:
Och mensen wat een heerlijk weer he O+ Net lekker een tijdje in het zwembadje gehangen...
Nu binnen.. Echt super lekker zo...
Jammer alleen dat mijn nekspieren zo straks staan dat ik er hoofdpijn van heb...
Pijnstillers helpen niet.. Misschien maar eens zoeken naar wat spierverslappers :')
Pssst, valium kopen?
Sterkheidsbaas van alles.
pi_194522451
Ook nog nooit een teek gehad. Wel eens een wandeling gemaakt in Zuid Afrika in een bos waar heel veel teken waren, kleding moesten we daarna uittrekken en die werd gewassen (kregen van de lodge een kledingzak en ze hadden gezegd dat je het beste al vaak gewassen kleding aan kon doen). In mijn broek en shirt zaten er wel een paar, maar het waren "baby tics", Lijf een paar keer geïnspecteerd (deden we bij elkaar, was een single's reis) en geen vastzittende teek gevonden.
We have far more in common than that which devides us..
pi_194522454
quote:
2s.gif Op woensdag 12 augustus 2020 16:07 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Pssst, valium kopen?
Ik zit te denken aan een Oxa... Maar ik heb altijd wel wat bijwerkingen als het uitgewerkt is :D
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
pi_194522476
ik krijg jeuk van dat gepraat over teken.

en dan jeuken teken niet eens...
pi_194522484
quote:
0s.gif Op woensdag 12 augustus 2020 16:09 schreef Tally het volgende:

[..]

Ik zit te denken aan een Oxa... Maar ik heb altijd wel wat bijwerkingen als het uitgewerkt is :D
Diazepam (Valium) heeft een meer spierontspannende werking dan Oxazepam. :Y
Sterkheidsbaas van alles.
pi_194522501
quote:
2s.gif Op woensdag 12 augustus 2020 16:10 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Diazepam (Valium) heeft een meer spierontspannende werking dan Oxazepam. :Y
Ja dat weet ik. Als ik goed zoek heb ik er ergens nog eentje liggen gekregen van mijn moeder :D
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
  woensdag 12 augustus 2020 @ 16:13:38 #236
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_194522518
Apothekers :P
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
  woensdag 12 augustus 2020 @ 16:17:34 #237
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_194522575
1600ml "roomijs" in de maak inmiddels, nog 1 smaak te gaan.

Moet nu eerst de vriezer reorganiseren om de bakjes horizontaal te kunnen neerzetten tijdens het bevriezen.
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_194522600
quote:
0s.gif Op woensdag 12 augustus 2020 16:17 schreef fietsie het volgende:
1600ml "roomijs" in de maak inmiddels, nog 1 smaak te gaan.

Moet nu eerst de vriezer reorganiseren om de bakjes horizontaal te kunnen neerzetten tijdens het bevriezen.
Ik heb gister in 15 minuten mijn vriezer ontdooit.. Was erg fijn met dit weer <3
En gewoon een volle emmer ijs er uit :D
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
  woensdag 12 augustus 2020 @ 16:19:35 #239
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_194522602
quote:
0s.gif Op woensdag 12 augustus 2020 07:36 schreef Isabeau het volgende:

Zo naar de huisarts. Een nieuwe. Een vrouw. En ik was dus 100% tevreden met mijn vorige. Ik ben benieuwd. Ik kom met iets kleins, dat leek me een goed begin :+
En? Goedgekeurd? Die HA dan?
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  woensdag 12 augustus 2020 @ 16:21:09 #240
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_194522635
quote:
0s.gif Op woensdag 12 augustus 2020 16:19 schreef Tally het volgende:

[..]

Ik heb gister in 15 minuten mijn vriezer ontdooit.. Was erg fijn met dit weer <3
En gewoon een volle emmer ijs er uit :D
Zou met mn Chinese vriezer ook geen gek idee zijn.... alleen waar laat ik dan de inhoud?
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_194522652
quote:
0s.gif Op woensdag 12 augustus 2020 16:21 schreef fietsie het volgende:

[..]

Zou met mn Chinese vriezer ook geen gek idee zijn.... alleen waar laat ik dan de inhoud?
Dit is ook een beetje mijn issue. Wat leuk dat mijn vriezer met 15 minuten ontdooit, maar dat doet de inhoud dan dus ook :')
Sterkheidsbaas van alles.
pi_194522670
quote:
0s.gif Op woensdag 12 augustus 2020 16:21 schreef fietsie het volgende:

[..]

Zou met mn Chinese vriezer ook geen gek idee zijn.... alleen waar laat ik dan de inhoud?
hier toch maar poging nummer 384 tot leeg eten aan het doen.
  woensdag 12 augustus 2020 @ 16:23:29 #243
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_194522675
quote:
2s.gif Op woensdag 12 augustus 2020 16:21 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Dit is ook een beetje mijn issue. Wat leuk dat mijn vriezer met 15 minuten ontdooit, maar dat doet de inhoud dan dus ook :')
Het is ook te warm om serieuze bbq gerechten te gaan maken met alles...

Ik zit al aan te hikken tegen het maken van avondeten erop, voor vanavond.
Mn terras thermometer staat boven de 40
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_194522710
quote:
0s.gif Op woensdag 12 augustus 2020 16:21 schreef fietsie het volgende:

[..]

Zou met mn Chinese vriezer ook geen gek idee zijn.... alleen waar laat ik dan de inhoud?
Ik heb het gedaan in een koeltas met koelelementen en omdat het maar ffies duurder was het meer dan genoeg.
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
pi_194522720
quote:
0s.gif Op woensdag 12 augustus 2020 16:23 schreef fietsie het volgende:

[..]

Het is ook te warm om serieuze bbq gerechten te gaan maken met alles...

Ik zit al aan te hikken tegen het maken van avondeten erop, voor vanavond.
Mn terras thermometer staat boven de 40
Ik moet nog was ophangen en inderdaad wat mealpreppen aan het avondeten enzo maar man wat heb ik daar weinig zin in. ;(
Sterkheidsbaas van alles.
  woensdag 12 augustus 2020 @ 16:26:44 #246
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_194522732
Ik ga zo'n bloemkoolbom maken. Terminste dat is het plan.

Er is bloemkool, gehakt, spek en BBQ saus.
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_194522772
Ik ben het voor het eerst in 1 week tijd aan het koken. Hierna kan ik de komende dagen weer uit de vriezer eten :D bevalt wel goed met deze warmte.
pi_194522961
Ik kreeg het in m’n hoofd om bij de (calorie arme) maaltijd van vanavond broodjes te maken. Even vergeten dat je dan de oven moet aanzetten. Ga de combimagnetron gebruiken, die staat in een apart hok, minder warmte (hoop ik) in de keuken/kamer
We have far more in common than that which devides us..
pi_194522993
quote:
0s.gif Op woensdag 12 augustus 2020 16:40 schreef Kaatje1 het volgende:
Ik kreeg het in m’n hoofd om bij de (calorie arme) maaltijd van vanavond broodjes te maken. Even vergeten dat je dan de oven moet aanzetten. Ga de combimagnetron gebruiken, die staat in een apart hok, minder warmte (hoop ik) in de keuken/kamer
Ik gebruik nu ook alleen mijn oven, die staat in de bijkeuken.
pi_194523101
Nox gaf me net ongeveer een hartstilstand (die lag languit met dr ogen echt weggedraaid. En als je dan geschrokken wat dichterbij komt kijken, beledigd weg huppelen }:|

En de koerier is nog niet geweest. Hij heeft nog 10 minuten }:|

*Pakt een Festini perenijsje*
pi_194523115
Fok!-wet :D Ik had dit eerder moeten typen.
Koerier net weg met pakketje.
  woensdag 12 augustus 2020 @ 16:54:32 #252
370431 drakin
vurig typje
pi_194523164
Ik heb geen idee hoeveel calorieën ik kook vanavond, geen zin om die beestjes te tellen.

Maar ik heb wel eindelijk kroketten meegenomen *O* *O*
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
pi_194523165
quote:
7s.gif Op woensdag 12 augustus 2020 16:49 schreef Candaasje het volgende:
Nox gaf me net ongeveer een hartstilstand (die lag languit met dr ogen echt weggedraaid. En als je dan geschrokken wat dichterbij komt kijken, beledigd weg huppelen }:|

En de koerier is nog niet geweest. Hij heeft nog 10 minuten }:|

*Pakt een Festini perenijsje*
Dat is wel schrikken -O-
pi_194523239
quote:
11s.gif Op woensdag 12 augustus 2020 13:13 schreef golfer het volgende:
Vreemd. Kappers en tandartsen moeten wel een mondkapje op, maar iemand die heel fysiek met je bezig is zoals een fysio niet?
Tandartsen dragen sowieso al spatbescherming (mondkapjes en brillen), die zijn recht boven je gezicht met hun gezicht. Fysio's zijn 9 van de 10 keer geen contactberoep meer (want massages mogen niet meer) en kunnen dus ook best afstand houden.
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_194523310
Wij hobbelden vandaag een Erlebnispfad, met een speurtocht en gezellige dingetjes om te doen onderweg. En toen Heidelbeertopfenstrudel met vanillesaus :9 En de rest van de middag hingen we in de tuin bij het zwembad. Inmiddels hangt er weer onweer in de lucht.
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_194523332
Hier moet je ook mondkapjes in supermarkten, we hebben ze in de auto liggen in een zakje. In Nederland staan er op veel stations trouwens ook automaten met wegwerpmondkapjes :Y Ik ben met 3x per week trein echt wel over de drempel heen, het stoort me niet meer. Maar ik heb de heetste dagen ook niet gewerkt, ik kan me voorstellen dat het nu anders is.
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_194523375
Geen <500 kcal maaltje hier. Echt te warm voor due kookopdrachten. :D pizzaatje afhalen. :9
pi_194523425
Ik kook op vakantie altijd heel improviseerderig. Thuis lukt met dat nooit, dan bedenk ik echt welke recepten ik wil koken en zorg dat die boodschappen in huis zijn. Maar nu is het allemaal heel ecletisch en niet bij elkaar passend :+ Relaxed wel. Vanavond gegrillde groente uit de diepvries, met pesto, vegaworstjes, tortellini en salade.
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
  woensdag 12 augustus 2020 @ 17:26:10 #259
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_194523622
Mijn uk staat Lasagna te maken.
Ik blijf uit de keuken :P
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_194523715
Ik kocht konijnenorensnacks voor Dora, met vacht. Maar ze is er bang voor. :') O+
Sterkheidsbaas van alles.
pi_194523813
quote:
2s.gif Op woensdag 12 augustus 2020 17:31 schreef Lonaa het volgende:
Ik kocht konijnenorensnacks voor Dora, met vacht. Maar ze is er bang voor. :') O+
Ze klinken ook wel heel erg eng :o
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_194523878
quote:
1s.gif Op woensdag 12 augustus 2020 17:36 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Ze klinken ook wel heel erg eng :o
Niet.
Sterkheidsbaas van alles.
pi_194523895
quote:
2s.gif Op woensdag 12 augustus 2020 17:39 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Niet.
Wel :( /teamDora
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_194523913
quote:
1s.gif Op woensdag 12 augustus 2020 17:40 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Wel :( /teamDora


Ga je nu ook schuchter kijken en wil je niet meer bij mij, of de plek waar het oor nu ligt, in de buurt komen?
Sterkheidsbaas van alles.
pi_194523929
quote:
2s.gif Op woensdag 12 augustus 2020 17:41 schreef Lonaa het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Ga je nu ook schuchter kijken en wil je niet meer bij mij, of de plek waar het oor nu ligt, in de buurt komen?
*stapje achteruit doet* :@
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_194523938
quote:
2s.gif Op woensdag 12 augustus 2020 17:41 schreef Lonaa het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Ga je nu ook schuchter kijken en wil je niet meer bij mij, of de plek waar het oor nu ligt, in de buurt komen?
:Y / TeamDora
pi_194523950
quote:
7s.gif Op woensdag 12 augustus 2020 17:43 schreef Candaasje het volgende:

[..]

:Y / TeamDora
Ja, ik twijfelde nog of ik m in een spoiler moest zetten voor je. :@
Sterkheidsbaas van alles.
pi_194523955
quote:
1s.gif Op woensdag 12 augustus 2020 17:42 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

*stapje achteruit doet* :@
* Lonaa steekt konijnenoor richting Cat en zwaait er een beetje mee
Sterkheidsbaas van alles.
pi_194523965
quote:
2s.gif Op woensdag 12 augustus 2020 17:43 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Ja, ik twijfelde nog of ik m in een spoiler moest zetten voor je. :@
Ik heb niet meer moeite met konijnenoren dan met een stuk varkensvlees of kippenpoot, al dan niet rauw of al bereid op de BBQ ;)
pi_194523981
quote:
2s.gif Op woensdag 12 augustus 2020 17:41 schreef Lonaa het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Ga je nu ook schuchter kijken en wil je niet meer bij mij, of de plek waar het oor nu ligt, in de buurt komen?
Sta helemaal achter Dora, dit is eng
We have far more in common than that which devides us..
pi_194523987
quote:
7s.gif Op woensdag 12 augustus 2020 17:44 schreef Candaasje het volgende:

[..]

Ik heb niet meer moeite met konijnenoren dan met een stuk varkensvlees of kippenpoot, al dan niet rauw of al bereid op de BBQ ;)
Fair enough. :Y Die mensen zijn er wel zat, zo gauw het huisdier is/was/kan zijn is het extra zielig of lastig.
Sterkheidsbaas van alles.
pi_194524002
quote:
2s.gif Op woensdag 12 augustus 2020 17:44 schreef Lonaa het volgende:

[..]

* Lonaa steekt konijnenoor richting Cat en zwaait er een beetje mee
*bovenlip optrekt*
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_194524012
Moment, even een eendagskuiken uit de vriezer halen voor mijn poezen :P
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_194524034
@Candaasje wat is erger, kaas eten of een wesp doodmeppen?

/ Ik had geen zin om een discussie aan te gaan met de vegetariër die lasagne met bechamel en kaas zat te eten maar die het zo superzielig vond dat we een wesp doodmepten die iedere keer in ons eten kroop. :X
pi_194524082
quote:
1s.gif Op woensdag 12 augustus 2020 17:47 schreef Cat-astrophe het volgende:
Moment, even een eendagskuiken uit de vriezer halen voor mijn poezen :P
Die zal Dora ook wel eng vinden. Of zielig. #watje
Sterkheidsbaas van alles.
pi_194524109
quote:
0s.gif Op woensdag 12 augustus 2020 17:26 schreef fietsie het volgende:
Mijn uk staat Lasagna te maken.
Ik blijf uit de keuken :P
Om te voorkomen dat er oorlog uitbreekt? :P
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
  woensdag 12 augustus 2020 @ 17:55:16 #277
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_194524156
quote:
0s.gif Op woensdag 12 augustus 2020 17:51 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Om te voorkomen dat er oorlog uitbreekt? :P
Dat ook :P

Het is bv nodig om de bladen met een schaar passend te knippen. (...)
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_194524173
quote:
2s.gif Op woensdag 12 augustus 2020 17:45 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Fair enough. :Y Die mensen zijn er wel zat, zo gauw het huisdier is/was/kan zijn is het extra zielig of lastig.
Ja, identificeren meer mensen zich (makkelijker) mee. Net zoals dat paardenmeisjes vaak geen paard willen eten, maar dan wel biefstuk van het rund, of een kippenpoot.

Het idee van hondenvlees vinden we hier ook vaak verwerpelijk, in China hebben ze daar ook niet zo'n moeite mee.

De enige reden dat ik écht, écht nog minder fan ben van konijnenvlees dan van extensief gehouden limousain koeien, (en daar ben ik ook geen fan van natuurlijk), is dat konijnenfokkerijen niet gecontroleerd worden door de NVWA door personeelstekorten, en de leefomstandigheden qua leed niet onderdoen voor kooikippen.
(Maar 'jouw' oren lijken een ander ras te zijn)

Maar niet omdat ik zelf konijnen in huis heb :)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
(Disclaimer: dit betekent niet dat alle dierenhetzelfde zijn, qua natuurlijke gedragingen, behoeften. Het gaat erom dat we ze ongelijk behandelen op basis van soort. Speciecisme.
pi_194524200
quote:
0s.gif Op woensdag 12 augustus 2020 17:48 schreef Tele6 het volgende:
@:Candaasje wat is erger, kaas eten of een wesp doodmeppen?

/ Ik had geen zin om een discussie aan te gaan met de vegetariër die lasagne met bechamel en kaas zat te eten maar die het zo superzielig vond dat we een wesp doodmepten die iedere keer in ons eten kroop. :X
:D

Ik zou het allebei niet doen, maar inderdaad, als je net je mond vol hebt met kalver-en koeienleed, dan moet je misschien ook niet wijzen naar een ander.

(Objectief gezien denk ik dat de wesp minder te lijden heeft gehad dan alle koeien betrokken bij de kaasproductie samen.)
pi_194524203
quote:
7s.gif Op woensdag 12 augustus 2020 17:56 schreef Candaasje het volgende:

[..]

Ja, identificeren meer mensen zich (makkelijker) mee. Net zoals dat paardenmeisjes vaak geen paard willen eten, maar dan wel biefstuk van het rund, of een kippenpoot.

Het idee van hondenvlees vinden we hier ook vaak verwerpelijk, in China hebben ze daar ook niet zo'n moeite mee.

De enige reden dat ik écht, écht nog minder fan ben van konijnenvlees dan van extensief gehouden limousain koeien, (en daar ben ik ook geen fan van natuurlijk), is dat konijnenfokkerijen niet gecontroleerd worden door de NVWA door personeelstekorten, en de leefomstandigheden qua leed niet onderdoen voor kooikippen.
(Maar 'jouw' oren lijken een ander ras te zijn)

Maar niet omdat ik zelf konijnen in huis heb :)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
(Disclaimer: dit betekent niet dat alle dierenhetzelfde zijn, qua natuurlijke gedragingen, behoeften. Het gaat erom dat we ze ongelijk behandelen op basis van soort. Speciecisme.
Ik snap je. En ik ben het ook nog wel met je eens. :Y In zoverre, ik vind die beelden uit China wel zielig, maar ik vind de beelden uit het varkensslachthuis ook zielig.

Ik heb niet precies die oren van de foto. Dit was een duidelijk, niet te groot, plaatje.
Sterkheidsbaas van alles.
pi_194524277
quote:
0s.gif Op woensdag 12 augustus 2020 15:26 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Mja de enige juiste manier... is naar zeeland rijden en daar bij de nieuwerkerkse bakker er eentje halen.

Want alle omschrijvingen klinken gewoon vies _O-
En het is echt lekker :)
Althans die van de bakker dan.. zag ze tijdje terug ook bij de AH.
Op verzoek van dochterlief meegenomen.. maar dat is het echt niet. Voornaamste overeenkomst is dat er ook suiker op zit. Verder is het yuk.
:D Zeeuwse wortels hier en bij mij werd er al van jongs af aan in gestampt dat de bolus niet "bij ons" te koop was, al zeiden de supermarkten van wel :D

Overigens maakt voedselbolus het voor mij niet duidelijker agz je een bolus eet :?
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_194524354
quote:
7s.gif Op woensdag 12 augustus 2020 16:49 schreef Candaasje het volgende:
Nox gaf me net ongeveer een hartstilstand (die lag languit met dr ogen echt weggedraaid. En als je dan geschrokken wat dichterbij komt kijken, beledigd weg huppelen }:|

En de koerier is nog niet geweest. Hij heeft nog 10 minuten }:|

*Pakt een Festini perenijsje*
Mijn konijn deed dat ook vaak _O- met de ogen heel eng wegdraaien als hij lag te slapen/relaxen.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  woensdag 12 augustus 2020 @ 18:12:45 #283
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_194524435
Nu is het wel jammer dat mn ijs nog zo lang in de vriezer moet....
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_194524866
quote:
0s.gif Op woensdag 12 augustus 2020 18:03 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

:D Zeeuwse wortels hier en bij mij werd er al van jongs af aan in gestampt dat de bolus niet "bij ons" te koop was, al zeiden de supermarkten van wel :D

Overigens maakt voedselbolus het voor mij niet duidelijker agz je een bolus eet :?
Mja hier zijn er inmiddels ook wat dingen ingeslopen :)
Oa het woord voor hutspot dat ik echt niet kan typen :)
En een voorliefde voor zeeuwse(!) bolussen.
Bij voorkeur uit nieuwerkerk O+
Maar ook lekker wandelen in het krekengebied en eten in Brouwershaven.

Voor ik mijn ex leerde kennen was ik precies 1x in zeeland geweest...
toch wat gemist al die jaren :)

En laatst wel vermakelijk.. iemand die zei: oh daar kwam ik vroeger altijd.. waar was je dan van het weekend.
Maar het durp bleek toch gegoogled te moeten worden _O-
Heerlijk weekend gehad dus.
Buiten de buren niemand gesproken :)

Wel heerlijk gewandeld en gewoon minder verlammend heet daar
  woensdag 12 augustus 2020 @ 18:49:18 #285
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_194525057
Lasagna is goed gelukt.

Ik wil dit wel vaker per week, kan uk mooi koken :P
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_194525541
Ik wil ook een uk die kan koken. :9
pi_194525546
En schoonmaken.
  woensdag 12 augustus 2020 @ 19:19:17 #288
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_194525554
quote:
10s.gif Op woensdag 12 augustus 2020 19:18 schreef Myraela het volgende:
En schoonmaken.
Helaas, dat is een nog niet doorontwikkelde feature.
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_194525582
Even de upgrade afwachten dan maar.
pi_194525687
Nu begin ik die kinderwens (deels) te begrijpen.... :o

Maar niet helemaal, want mijn vriend kookt al. :+
  woensdag 12 augustus 2020 @ 19:28:31 #291
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_194525720
quote:
7s.gif Op woensdag 12 augustus 2020 19:26 schreef Candaasje het volgende:
Nu begin ik die kinderwens (deels) te begrijpen.... :o

Maar niet helemaal, want mijn vriend kookt al. :+
Netto moet je meer opruimen dan er voor je wordt opgeruimd....
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_194525723
quote:
7s.gif Op woensdag 12 augustus 2020 16:49 schreef Candaasje het volgende:
Nox gaf me net ongeveer een hartstilstand (die lag languit met dr ogen echt weggedraaid. En als je dan geschrokken wat dichterbij komt kijken, beledigd weg huppelen }:|

En de koerier is nog niet geweest. Hij heeft nog 10 minuten }:|

*Pakt een Festini perenijsje*
Dat doen mijn kinderen ook. Of slapen met ogen open. Praten tegen je om 04:00 ‘s nachts (zoals vannacht). }:| :')
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
pi_194525749
quote:
0s.gif Op woensdag 12 augustus 2020 19:28 schreef fietsie het volgende:

[..]

Netto moet je meer opruimen dan er voor je wordt opgeruimd....
Dat schiet dan toch niet op?

quote:
1s.gif Op woensdag 12 augustus 2020 19:28 schreef Tally het volgende:

[..]

Dat doen mijn kinderen ook. Of slapen met ogen open. Praten tegen je om 04:00 ‘s nachts (zoals vannacht). }:| :')
Creepy :D
pi_194525763
De mijne hielp me gister op het werk waardoor ik echt een stuk sneller klaar was. O+

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
pi_194525766
quote:
1s.gif Op woensdag 12 augustus 2020 19:28 schreef Tally het volgende:

[..]

Dat doen mijn kinderen ook. Of slapen met ogen open. Praten tegen je om 04:00 ‘s nachts (zoals vannacht). }:| :')
Mijn ex deed dat inderdaad. :X Kon je hele gesprekken mee voeren terwijl ie sliep.

F. slaapt soms met ogen open (heel eng) of hij kan zich INEENS oprichten in bed en dan...niks en gaat ie weer liggen.
WTF dude.
Sterkheidsbaas van alles.
  woensdag 12 augustus 2020 @ 19:31:47 #296
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_194525778
quote:
1s.gif Op woensdag 12 augustus 2020 19:31 schreef Tally het volgende:
De mijne hielp me gister op het werk waardoor ik echt een stuk sneller klaar was. O+

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heheheh jij zet die van jou ook in voor klusjes dicht bij de grond? :P
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_194525783
quote:
1s.gif Op woensdag 12 augustus 2020 19:31 schreef Tally het volgende:
De mijne hielp me gister op het werk waardoor ik echt een stuk sneller klaar was. O+

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat een haar O+

En handig ^O^
pi_194525802
quote:
2s.gif Op woensdag 12 augustus 2020 19:31 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Mijn ex deed dat inderdaad. :X Kon je hele gesprekken mee voeren terwijl ie sliep.

F. slaapt soms met ogen open (heel eng) of hij kan zich INEENS oprichten in bed en dan...niks en gaat ie weer liggen.
WTF dude.
De jongste riep vannacht: Mam, kom eens snel. Heel lul verhaal over der vriendinnen. En draait zich om een slaapt.
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
pi_194525817
quote:
1s.gif Op woensdag 12 augustus 2020 19:33 schreef Tally het volgende:

[..]

De jongste riep vannacht: Mam, kom eens snel. Heel lul verhaal over der vriendinnen. En draait zich om een slaapt.
Zo krijg je misschien wel ooit de sappige verhalen te horen. Dingen ze eigenlijk geheim wil houden. :D
pi_194525832
quote:
0s.gif Op woensdag 12 augustus 2020 19:31 schreef fietsie het volgende:

[..]

Heheheh jij zet die van jou ook in voor klusjes dicht bij de grond? :P
Ze heeft alle pc’s die afgevoerd losgekoppeld. Ik alle beugels opgehangen voor de nieuwe pc’s. Zij de pc’s er ingeschoven en vast gemaakt. Monitoren losgehaald. O+ Dus kreeg ze van mij Sims huisdieren/katten en honden vandaag omdat ze me zo goed geholpen had.
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
pi_194525833
quote:
1s.gif Op woensdag 12 augustus 2020 19:33 schreef Tally het volgende:

[..]

De jongste riep vannacht: Mam, kom eens snel. Heel lul verhaal over der vriendinnen. En draait zich om een slaapt.
:X :')
Sterkheidsbaas van alles.
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')