Hangt een beetje van de wedstrijd af. En het is dubbelen. Dus dat is echt meer hobby dan sport.quote:Op dinsdag 11 augustus 2020 18:45 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Dat is toch niet te doen nu joh
Dat scheelt, maar alsnog pittig (zeg ik als EXPERT)quote:Op dinsdag 11 augustus 2020 18:53 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Hangt een beetje van de wedstrijd af. En het is dubbelen. Dus dat is echt meer hobby dan sport.
Oh bahquote:
HIer is de bui al langsgeweestquote:Op dinsdag 11 augustus 2020 19:13 schreef Charrell het volgende:
ZOEK DEKKINGGGGG DE HEMEL BREEKT OPEEEEEEEEEN
Hij is Feyenoordsupporter...quote:Op dinsdag 11 augustus 2020 18:35 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
straks huilen als karma met de payback komt
@RensAjacied zal het hier wel mee eens zijn.quote:Op dinsdag 11 augustus 2020 18:38 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Je karma moet schoon blijven van Lange Frans.
Paul H. en Jacco E. zijn nu woest.quote:Op dinsdag 11 augustus 2020 18:53 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Hangt een beetje van de wedstrijd af. En het is dubbelen. Dus dat is echt meer hobby dan sport.
Gadverdamme, iemand uit het kamp @Iwanius gespot.quote:
Hallo Rotterdam Zuid.quote:Op dinsdag 11 augustus 2020 19:34 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Gadverdamme, iemand uit het kamp @:Iwanius gespot.
Dat is toch die user die fake restaurant plaatjes gebruikte?quote:Op dinsdag 11 augustus 2020 19:34 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Gadverdamme, iemand uit het kamp @:Iwanius gespot.
Dat is wel erg cru gelijkquote:
Ik ken hem niet zo goed, hij reageerde soms zomaar op alle topics hier. In dat kooksubforumgroepje keek ik wel eens naar zijn posts en vond ik zijn foto's van zijn vliegende sigaren wel grappig. En dat hij voor ongeveer 4 personen per dag at in goede restaurants.quote:Op dinsdag 11 augustus 2020 19:40 schreef Coco. het volgende:
[..]
Dat is toch die user die fake restaurant plaatjes gebruikte?
Harinkjes als ontbijtquote:Op dinsdag 11 augustus 2020 19:40 schreef Coco. het volgende:
[..]
Dat is toch die user die fake restaurant plaatjes gebruikte?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |