JIj dus ook, dus dan toch maar kamperen met Cali in het bosquote:Op dinsdag 11 augustus 2020 14:47 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Je had met de rest van het volk op vakantie moeten gaan. Kans verkeken nu.
HAHAquote:Op dinsdag 11 augustus 2020 14:52 schreef gcjoel het volgende:
[..]
JIj dus ook, dus dan toch maar kamperen met Cali in het bos
Onweerquote:Op dinsdag 11 augustus 2020 14:57 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Wij gaan komend weekend en de week erop, ga je mee?
Ik open net mijn weerapp en het lijkt deze week al te gaan onweren.. Ik wilde woensdag nog gaan zwemmenquote:
HAHAquote:Op dinsdag 11 augustus 2020 14:57 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Wij gaan komend weekend en de week erop, ga je mee?
Vanavond.quote:Op dinsdag 11 augustus 2020 15:04 schreef rival het volgende:
[..]
Ik open net mijn weerapp en het lijkt deze week al te gaan onweren.. Ik wilde woensdag nog gaan zwemmen
Volgens mij alleen lokaal dus gewoon app in de gaten houden. Als het bij jou niet is kun je lekker zwemmen.quote:Op dinsdag 11 augustus 2020 15:04 schreef rival het volgende:
[..]
Ik open net mijn weerapp en het lijkt deze week al te gaan onweren.. Ik wilde woensdag nog gaan zwemmen
Undertoadquote:Op dinsdag 11 augustus 2020 15:20 schreef MissMSX het volgende:
Gisteren nog tot de knietjes in zee. Niet verder hč, want the undertoad
ik ook, het was leuk voor een weekendquote:
Nou, zolang ze hier de brug nog koelen met liters en liters water is er niks aan de handquote:Op dinsdag 11 augustus 2020 15:20 schreef STING het volgende:
[..]
Straks geen drinkwater meer door al die zwembadjes
Het enige leuke in dat hele boekquote:
Ik vond hem mooi.quote:
werk nu 2 dagen op kantoor en vanaf donderdag onweer en afkoeling dus vind het wel best.quote:Op dinsdag 11 augustus 2020 15:21 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik ook, het was leuk voor een weekend
Waarom spreekt het je aan?quote:Op dinsdag 11 augustus 2020 15:22 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik vond hem mooi.
heb nog een paar boeken van hem liggen maar ik doe er een half jaar over
Geen idee. Ik heb ook The Cider House Rules gelezen en dat was ook zo'n heel levensverhaal.quote:
Ik hoorde net dat ik er misschien nog een derde kantoor bij krijgquote:Op dinsdag 11 augustus 2020 15:22 schreef gcjoel het volgende:
[..]
werk nu 2 dagen op kantoor en vanaf donderdag onweer en afkoeling dus vind het wel best.
Ik vind mijn levensverhaal nog interessanter. En dat zegt heel watquote:
denk niet dat dat kanquote:Op dinsdag 11 augustus 2020 15:24 schreef Yvie_lu het volgende:
Iemand een idee hoe je een printscreen kan maken van een bewegend beeld (lees: tv uitzending via Ziggo)?
Edit: Als ik er nu een printscreen van maak dan krijg ik gewoon een zwart beeld als foto.
de ziggogo site of echt van tv?quote:Op dinsdag 11 augustus 2020 15:24 schreef Yvie_lu het volgende:
Iemand een idee hoe je een printscreen kan maken van een bewegend beeld (lees: tv uitzending via Ziggo)?
Edit: Als ik er nu een printscreen van maak dan krijg ik gewoon een zwart beeld als foto.
ZiggoGo. Had iets opgenomen en uit dat programma wil ik graag een printscreen maken (als foto of plaatje).quote:
zal wel beveiligd zijn. Heel misschien met de kniptool als je hem op pauze zet?quote:Op dinsdag 11 augustus 2020 15:27 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
ZiggoGo. Had iets opgenomen en uit dat programma wil ik graag een printscreen maken (als foto of plaatje).
https://www.screentogif.com/quote:Op dinsdag 11 augustus 2020 15:24 schreef Yvie_lu het volgende:
Eerst pauzeren en dan screenshot?quote:Op dinsdag 11 augustus 2020 15:27 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
ZiggoGo. Had iets opgenomen en uit dat programma wil ik graag een printscreen maken (als foto of plaatje).
quote:Op dinsdag 11 augustus 2020 15:28 schreef gcjoel het volgende:
[..]
zal wel beveiligd zijn. Heel misschien met de kniptool als je hem op pauze zet?
Nee, dit al geprobeerd in meerdere opties. Blijft zwart. Zal inderdaad wel iets van beveiliging zijn ja. Wel slim gedaanquote:
We hebben het gekraakt met een speciaal darkweb tooltje, ook wel 'Google Chrome' genoemd.quote:Op dinsdag 11 augustus 2020 15:34 schreef Citizen.Erased het volgende:
Proberen jullie nu allemaal beveiliging te omzeilen waaraan ik werk
Dat zou inderdaad wel moeten werken bij Ziggo.quote:Op dinsdag 11 augustus 2020 15:38 schreef STING het volgende:
[..]
We hebben het gekraakt met een speciaal darkweb tooltje, ook wel 'Google Chrome' genoemd.
Wehe ik moet juist screenshots maken van bugsquote:Op dinsdag 11 augustus 2020 15:34 schreef Citizen.Erased het volgende:
Proberen jullie nu allemaal beveiliging te omzeilen waaraan ik werk
Degene die het heeft beveiligd.quote:Op dinsdag 11 augustus 2020 15:38 schreef STING het volgende:
[..]
We hebben het gekraakt met een speciaal darkweb tooltje, ook wel 'Google Chrome' genoemd.
Google Chrome gebruikt toch niemandquote:Op dinsdag 11 augustus 2020 15:41 schreef rival het volgende:
[..]
Degene die het heeft beveiligd.
[ afbeelding ]
Welke streamingdiensten heb je, wil je sitcoms of wat langere series, met of zonder lachband, of geef een voorbeeld van iets wat je al hebt gezien en leuk vond?quote:Op dinsdag 11 augustus 2020 15:47 schreef Samzz het volgende:
Weet iemand een leuke, luchtige serie? Er is zoveel keuze, heb een system overload hier.
Leuk en luchtig? Inmiddels al klaar met Dark?quote:Op dinsdag 11 augustus 2020 15:47 schreef Samzz het volgende:
Weet iemand een leuke, luchtige serie? Er is zoveel keuze, heb een system overload hier.
Ik hier op werkquote:Op dinsdag 11 augustus 2020 15:45 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Google Chrome gebruikt toch niemand
quote:Op dinsdag 11 augustus 2020 15:45 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Google Chrome gebruikt toch niemand
Norsemen op netflix. lekker droogquote:Op dinsdag 11 augustus 2020 15:47 schreef Samzz het volgende:
Ga je een eigen meme maken?quote:Op dinsdag 11 augustus 2020 15:27 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Hoax.quote:Op dinsdag 11 augustus 2020 15:55 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Nee, straks kom ik er dan achter dat ik helemaal niet grappig ben.
Netflix en Disney+, alles is welkom.quote:Op dinsdag 11 augustus 2020 15:50 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Welke streamingdiensten heb je, wil je sitcoms of wat langere series, met of zonder lachband, of geef een voorbeeld van iets wat je al hebt gezien en leuk vond?
Ja joh! Al lang. Binnenkort nog een keer kijken.quote:Op dinsdag 11 augustus 2020 15:51 schreef STING het volgende:
[..]
Leuk en luchtig? Inmiddels al klaar met Dark?
Joequote:
Ja? Ik twijfel een beetje... Vikings en The Last Kingdom vond ik ontzettend tof, maar ik heb zin in een serie zonder een hoop bloedquote:
Je hebt je looks om dat te compenseren.quote:Op dinsdag 11 augustus 2020 15:55 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Nee, straks kom ik er dan achter dat ik helemaal niet grappig ben.
Ik moet alleen nog de laatste aflevering kijken.quote:Op dinsdag 11 augustus 2020 15:58 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja joh! Al lang. Binnenkort nog een keer kijken.
You can get the person out of Zeeland, but Zeeland not out of the personquote:Vrijdag gaan we weer richting Friesland. t Water is goes bevallen, haha.
Ja, het is geen makkelijke seriequote:Op dinsdag 11 augustus 2020 16:00 schreef STING het volgende:
[..]
Ik moet alleen nog de laatste aflevering kijken.
Het laatste seizoen ben ik wel echt helemaal lost
[..]
You can get the person out of Zeeland, but Zeeland not out of the person
Deze is totaal niet serieus zag ik in de trailer. Weet niets over het bloedgehalte helaas.quote:Op dinsdag 11 augustus 2020 15:59 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja? Ik twijfel een beetje... Vikings en The Last Kingdom vond ik ontzettend tof, maar ik heb zin in een serie zonder een hoop bloed.
Oh. Eens kijken.quote:Op dinsdag 11 augustus 2020 16:05 schreef rival het volgende:
[..]
Deze is totaal niet serieus zag ik in de trailer. Weet niets over het bloedgehalte helaas.
Heb je Kimmy schmidt al gezien? Die vind ik heerlijk luchtig en lekker korte afleveringen waardoor je erdooheen vliegt.quote:Op dinsdag 11 augustus 2020 16:10 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh. Eens kijken.
Ben nu The Umbrella Academy aan het kijken. Ik weet nog steeds niet wat ik ervan vind. Ik zoek wat luchtig vermaak voor ernaast.
Die ken ik niet, staat op Netflix?quote:Op dinsdag 11 augustus 2020 16:13 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Heb je Kimmy schmidt al gezien? Die vind ik heerlijk luchtig en lekker korte afleveringen waardoor je erdooheen vliegt.
Het is heel simpel, je moet ervan houden. Ik vind het echt leuk. Gewoon allemaal rare types bij elkaar ofzo.quote:Op dinsdag 11 augustus 2020 16:16 schreef Samzz het volgende:
Oh, gevonden. En op de lijst gezet. Vanavond eens kijken.
Schitt's Creekquote:Op dinsdag 11 augustus 2020 16:10 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh. Eens kijken.
Ben nu The Umbrella Academy aan het kijken. Ik weet nog steeds niet wat ik ervan vind. Ik zoek wat luchtig vermaak voor ernaast.
Niks mis met simpel, naast al die series waar je haast een doctoraat moet hebben om ze te kunnen volgen.quote:Op dinsdag 11 augustus 2020 16:20 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Het is heel simpel, je moet ervan houden. Ik vind het echt leuk. Gewoon allemaal rare types bij elkaar ofzo.
Effe checken!quote:Op dinsdag 11 augustus 2020 16:20 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Schitt's Creek
Umbrella Academy vond ik wel tof trouwens.
Die staat niet op Netflix?quote:Op dinsdag 11 augustus 2020 16:20 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Schitt's Creek
Umbrella Academy vond ik wel tof trouwens.
Klinkt als deze SC.quote:Op dinsdag 11 augustus 2020 16:20 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Het is heel simpel, je moet ervan houden. Ik vind het echt leuk. Gewoon allemaal rare types bij elkaar ofzo.
quote:Op dinsdag 11 augustus 2020 16:41 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Alleen zijn de mensen in die serie wel leuk
quote:Op dinsdag 11 augustus 2020 16:41 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ouch!quote:Op dinsdag 11 augustus 2020 16:41 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Oei burn baby burnquote:Op dinsdag 11 augustus 2020 16:41 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Hier wel...quote:
Hier nietquote:
Je woont echt lekker dichtbij hequote:Op dinsdag 11 augustus 2020 17:54 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hier niet.
Ik geloof dat we een onweertje aan komt...
https://www.startpagina.n(...)m-dicht-open-onweer/quote:Op dinsdag 11 augustus 2020 18:05 schreef CherryLips het volgende:
Heel raar, het is gewoon zonnig maar net wel een harde knal. En het waait lekker, maar ik heb geleerd dat je met onweer beter niet je huis kunt luchten. Of dat was zo'n angstpraatje van m'n moeder.
https://www.anwb.nl/eropuit/dagje-uit/tips/onweer-wat-te-doenquote:Op dinsdag 11 augustus 2020 18:05 schreef CherryLips het volgende:
Heel raar, het is gewoon zonnig maar net wel een harde knal. En het waait lekker, maar ik heb geleerd dat je met onweer beter niet je huis kunt luchten. Of dat was zo'n angstpraatje van m'n moeder.
Yes! Zwaaide nog toen ik vorige week langs je huis reed.quote:Op dinsdag 11 augustus 2020 17:58 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Je woont echt lekker dichtbij he
Ik heb alles nog open staan, eindelijk een koele bries door t huisquote:Op dinsdag 11 augustus 2020 18:16 schreef MissMSX het volgende:
[..]
https://www.anwb.nl/eropuit/dagje-uit/tips/onweer-wat-te-doen
O was jij dat!quote:Op dinsdag 11 augustus 2020 18:19 schreef Samzz het volgende:
[..]
Yes! Zwaaide nog toen ik vorige week langs je huis reed.
Het waait zo hard dat de mat bij de achterdeur naar buiten vloog en m'n planten omvielen, en toen klapte de deur dichtquote:Op dinsdag 11 augustus 2020 18:21 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb alles nog open staan, eindelijk een koele bries door t huis.
Oei. Dan ga ik e.e.a. maar naar binnen doen denk ikquote:Op dinsdag 11 augustus 2020 18:24 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Het waait zo hard dat de mat bij de achterdeur naar buiten vloog en m'n planten omvielen, en toen klapte de deur dicht
Nu hagel dus RIP balkonplanten, en veel geflits.
Leuk als 2 mensen elkaar mailen met automatisch antwoorden aan.quote:Op dinsdag 11 augustus 2020 18:24 schreef CherryLips het volgende:
'Hey ik heb mail.'
Nog steeds je eigen mailtje, CL.
pic van je hondquote:Op dinsdag 11 augustus 2020 18:35 schreef Citizen.Erased het volgende:
Sinds ik een hond heb ben ik geen fan meer van onweer. Die ligt nu weer bij me op de bank.
pic van je bankquote:Op dinsdag 11 augustus 2020 18:35 schreef Citizen.Erased het volgende:
Sinds ik een hond heb ben ik geen fan meer van onweer. Die ligt nu weer bij me op de bank.
Hier waaide het dus net als een gek. Maar nu niet meer.quote:Op dinsdag 11 augustus 2020 18:37 schreef MissMSX het volgende:
Staat ook echt geen zuchtje wind, dus dat onweer blijft lekker hangen.
Zou anders niet eerlijk zijn voor de rest van het landquote:Op dinsdag 11 augustus 2020 18:39 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Hier waaide het dus net als een gek. Maar nu niet meer.
Moet je nagaan hoe traag sms gaat.quote:Op dinsdag 11 augustus 2020 18:39 schreef CherryLips het volgende:
Wel maf, m'n ouders wonen vijf km verderop ofzo en het regende hier al drie kwartier voor ik een sms'je kreeg "het begint hier nu te regenen".
Hier nog wel.quote:Op dinsdag 11 augustus 2020 18:39 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Hier waaide het dus net als een gek. Maar nu niet meer.
Gelukkig maar.quote:Op dinsdag 11 augustus 2020 18:43 schreef CherryLips het volgende:
Nu is het klaar geloof ik. Het wordt alweer lekker klam.
Wel knap hoe ze die blokjes krijgt maar ik vind het niet zo mooiquote:
quote:
Sorry had me een beetje verslapen, of nouja, ik voel geen haast meer 's ochtendsquote:Op woensdag 12 augustus 2020 07:38 schreef gcjoel het volgende:
Hier ook. Kom er net achter dat er niemand op kantoor is om half 8.
Psychologen kunnen ook niet heksen hč.quote:Op woensdag 12 augustus 2020 07:40 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Yes!
Ben je toch naar de psych geweest? Eindelijk een positief geluid.
quote:Op woensdag 12 augustus 2020 07:53 schreef rival het volgende:
[..]
Sorry had me een beetje verslapen, of nouja, ik voel geen haast meer 's ochtends
Gelijk heb je!quote:Op woensdag 12 augustus 2020 08:22 schreef gcjoel het volgende:
[..]uiteindelijk kwart voor 8 binnen. prima hoor. Ik ga gewoon om 5 uur weg.
Is er een livestream?quote:Op woensdag 12 augustus 2020 09:48 schreef Q. het volgende:
Spanning en sensatie bij de buren op de eerste hier, volgens mij iets van ontruiming gaande, 6 potige mannen plus politie, er wordt nu een nieuw slot in gezet.
For great justice!quote:Op woensdag 12 augustus 2020 09:48 schreef Q. het volgende:
Spanning en sensatie bij de buren op de eerste hier, volgens mij iets van ontruiming gaande, 6 potige mannen plus politie, er wordt nu een nieuw slot in gezet.
wel videobellen?quote:Op woensdag 12 augustus 2020 09:52 schreef gcjoel het volgende:
Ik zit op kantoor: Want de collega's willen dingen vragen en dat is fijner face to face.
Bellen ze alsnog
Kut dus ik heb niks meer aan m'n sleutel?quote:Op woensdag 12 augustus 2020 09:48 schreef Q. het volgende:
hier wordt het wel eens gedaan.quote:
Hier wel bij werkoverleg achtige dingen. Maar niet als iemand gewoon iets wil vragen.quote:Op woensdag 12 augustus 2020 10:02 schreef gianni61 het volgende:
[..]
hier wordt het wel eens gedaan.
Om het beeld te delen van de laptop is het handig, maar om zo het gezicht van een collega voor me te zien, zie ik eigenlijk geen nut in
Ohja je moest zelfs naar een ander kantoor ervoor?quote:Op woensdag 12 augustus 2020 09:52 schreef gcjoel het volgende:
Ik zit op kantoor: Want de collega's willen dingen vragen en dat is fijner face to face.
Bellen ze alsnog
Cookiesquote:Op woensdag 12 augustus 2020 10:02 schreef CherryLips het volgende:
Zat te twijfelen of ik deze wilde:
https://www.amazon.nl/Fir(...)id=1597219126&sr=8-1
Vanmorgen was hij nog 25
Dus ik op m'n telefoon kijken, daar was hij nog wel 25. Raaaaar.
jaquote:Op woensdag 12 augustus 2020 10:12 schreef rival het volgende:
[..]
Ohja je moest zelfs naar een ander kantoor ervoor?
Rainbow cookiesquote:
Die van mijn voordeur werkt nog steeds hoor.quote:Op woensdag 12 augustus 2020 10:01 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Kut dus ik heb niks meer aan m'n sleutel?
Nou, het is dat de dems hun best hebben gedaan om alle debatten te cancelled, anders hadden ze het heeeeel moeilijk gekregen.quote:
quote:Op woensdag 12 augustus 2020 10:27 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nou, het is dat de dems hun best hebben gedaan om alle debatten te cancelled, anders hadden ze het heeeeel moeilijk gekregen.
Ze gaat toch gewoon met Mike Pence in debat, dacht ik?quote:Op woensdag 12 augustus 2020 10:27 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nou, het is dat de dems hun best hebben gedaan om alle debatten te cancelled, anders hadden ze het heeeeel moeilijk gekregen.
Mag dat wel van de vrouw van Mike Pence?quote:Op woensdag 12 augustus 2020 10:27 schreef STING het volgende:
[..]
Ze gaat toch gewoon met Mike Pence in debat, dacht ik?
Zoals de waard is.....quote:Op woensdag 12 augustus 2020 10:21 schreef gcjoel het volgende:
[..]
ja
Volgens mij was het dus gewoon het wantrouwen van de manager daar. Die is niet zo voor het thuiswerken.
Alle collega's hier werken gewoon voluit op kantoor.
Ja ik op de pc ook en op de telefoon eerst ook, maar toen het linkje van vanmorgen opgezocht en daar was hij 25.quote:Op woensdag 12 augustus 2020 10:27 schreef rival het volgende:
[..]
Ik zag op die link van je 39. Goeie deal dus
Ja ik ook! wel handig want ze verhogen en dan bestel je meteenquote:Op woensdag 12 augustus 2020 10:27 schreef rival het volgende:
[..]
Ik zag op die link van je 39. Goeie deal dus
Staat dat Al vast?quote:Op woensdag 12 augustus 2020 10:27 schreef STING het volgende:
[..]
ff de druk opvoerenquote:Op woensdag 12 augustus 2020 10:29 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ja ik ook! wel handig want ze verhogen en dan bestel je meteen
Ja eigenlijk goede truc, want eerst twijfelde ik nog en nu heb ik alsnog besteldquote:Op woensdag 12 augustus 2020 10:29 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ja ik ook! wel handig want ze verhogen en dan bestel je meteen
Als je niet met Pence in debat gaat, ben je niet zwartquote:Op woensdag 12 augustus 2020 10:27 schreef STING het volgende:
[..]
Geen idee.quote:Op woensdag 12 augustus 2020 10:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Staat dat Al vast?
Vorige maand zag ik alleen maar overal paniekerige pogingen om alle debatten af te lasten.
Had je gelezen over de Hagia Sophia?quote:Op woensdag 12 augustus 2020 10:35 schreef Faxie het volgende:
[..]
Als je niet met Pence in debat gaat, ben je niet zwart
Ik had Harris wel verwacht als keuze als tegenhanger van de conservatieve Biden. Dit kan leuk vuurwerk op gaan leveren omdat ze nogal controversieel is. Met haar grote vriend Jussie Smollet.quote:Op woensdag 12 augustus 2020 10:38 schreef STING het volgende:
[..]
Geen idee.
Het zou mij iig zeer verbazen als er geen debatten gaan plaatsvinden.
Jep, let the mud throwing beginquote:Op woensdag 12 augustus 2020 10:42 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik had Harris wel verwacht als keuze als tegenhanger van de conservatieve Biden. Dit kan leuk vuurwerk op gaan leveren omdat ze nogal controversieel is. Met haar grote vriend Jussie Smollet.
Da's wel een zwakke plek van haar als running mate inderdaad.quote:Op woensdag 12 augustus 2020 10:53 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Altijd wel een goeie om mee te beginnen.
[ afbeelding ]
Nee?quote:Op woensdag 12 augustus 2020 10:40 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Had je gelezen over de Hagia Sophia?
Wat nu weer?quote:Op woensdag 12 augustus 2020 11:03 schreef Citizen.Erased het volgende:
Is Danny weer een nieuwe privacy policy aan het introduceren?
Erdogan had tijdje geleden het weer benoemd (laten benoemen?) tot moskee. NOS pakte hier groots mee uit natuurlijk.quote:
Vreemd, zie dat hier niet. Foutje in de lay-out gok ik.quote:Op woensdag 12 augustus 2020 11:04 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Op mobiel heb ik ineens een enorm lelijk “FOK! Privacy” icon in beeld.
Of haar betrokkenheid bij de zaak Smollet. Of dat het begin van haar politieke carriere tot stand is gekomen door haar relatie met een veel oudere getrouwde burgemeester van SF die haar allemaal functies toeschoof.quote:Op woensdag 12 augustus 2020 10:58 schreef STING het volgende:
[..]
Da's wel een zwakke plek van haar als running mate inderdaad.
Kandidaten werden toen al geadviseerd om er niet te hard erin te gaan zitten, want dat zou nadelig kunnen uitpakken voor de uiteindelijke nominee. Ben benieuwd.
quote:Op woensdag 12 augustus 2020 11:06 schreef STING het volgende:
[..]
Vreemd, zie dat hier niet. Foutje in de lay-out gok ik.
quote:Op woensdag 12 augustus 2020 11:05 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Erdogan had tijdje geleden het weer benoemd (laten benoemen?) tot moskee. NOS pakte hier groots mee uit natuurlijk.
Nou is 2 weken terug de opening geweest, en degene die de moskee moet leiden (Osman Aslan) is overleden aan een hartaanval. En hierna kwam naar buiten dat er 3000 Corona besmettingen geschat worden bij de mensen die aanwezig waren bij de opening.
hebben we net 1 maand gehadquote:Op woensdag 12 augustus 2020 14:31 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik wil gewoon normaal zomerweer zoals ik het ken uit mijn jeugd.
Flink zon met temperaturen van rond de 25? Waar dan?quote:
Zo waren de zomers toen ook niet. paar warme dagen van rond de 25, dan mocht je met de sproeiers enzo.quote:Op woensdag 12 augustus 2020 14:39 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Flink zon met temperaturen van rond de 25? Waar dan?
quote:Op woensdag 12 augustus 2020 14:59 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik kon niet inloggen en m'n munteenheid stond op Chileense roebels ofzo.
Vaak genoeg gehad hoor. Alleen niet van deze achterlijke periodes waarin alles verdroogt en je niets kan door de extreme hitte.quote:Op woensdag 12 augustus 2020 14:57 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Zo waren de zomers toen ook niet. paar warme dagen van rond de 25, dan mocht je met de sproeiers enzo.
Meer niet.
Sowieso niet zo heet als dit nee. Maar daar schijnen we aan te moeten wennen dusquote:Op woensdag 12 augustus 2020 15:01 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Vaak genoeg gehad hoor. Alleen niet van deze achterlijke periodes waarin alles verdroogt en je niets kan door de extreme hitte.
So sad.quote:Op woensdag 12 augustus 2020 15:02 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Sowieso niet zo heet als dit nee. Maar daar schijnen we aan te moeten wennen dus
Je vergeet deze helemaal.quote:Op woensdag 12 augustus 2020 15:01 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Vaak genoeg gehad hoor. Alleen niet van deze achterlijke periodes waarin alles verdroogt en je niets kan door de extreme hitte.
quote:Op woensdag 12 augustus 2020 15:15 schreef gcjoel het volgende:
allemaal bij CE op visite met zijn airco
Vergeet de zomer van 1947 niet.quote:Op woensdag 12 augustus 2020 15:20 schreef Lospedrosa het volgende:
Je vergeet deze helemaal.
08 aug 1911t/m 14 aug 1911 t=33.0C op 10 aug 1911
Gratis tip: vraag een tettenpic entree van de damesquote:
Denk dat ik even een Ring deurbel koop. Dan kunnen ze daarmee aanbellen.quote:Op woensdag 12 augustus 2020 15:21 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Gratis tip: vraag een tettenpic entree van de dames
oeh waarquote:Op woensdag 12 augustus 2020 14:59 schreef gcjoel het volgende:
[..]knap wel.
je kan nog een spelletje doen voor korting he!
Beveiligingstechnisch dusdanig zwak dat ik er vanuit huis ook van kan meegenieten.quote:Op woensdag 12 augustus 2020 15:26 schreef Citizen.Erased het volgende:
Denk dat ik even een Ring deurbel koop. Dan kunnen ze daarmee aanbellen.
Die heeft al maanden geen gifts meer geopend of verstuurd.quote:Op woensdag 12 augustus 2020 15:34 schreef Debsterr het volgende:
He @:Ang3l poeppie, als je PoGo speelt, open dan mijn gift eindelijk eens! Je hebt nog steeds dat poesje van me tegoed!
Eikel.quote:Op woensdag 12 augustus 2020 15:35 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Die heeft al maanden geen gifts meer geopend of verstuurd.
Geen interesse in poesjes.quote:Op woensdag 12 augustus 2020 15:35 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Die heeft al maanden geen gifts meer geopend of verstuurd.
Ik ook niet.quote:Op woensdag 12 augustus 2020 15:41 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik ben niet verrast dat hij geen moeite doet voor jouw poesje.
[ afbeelding ]
Of sowieso naar iemand die wel kan beffen wellicht? Of zou Los wat tips willen vragen?quote:Op woensdag 12 augustus 2020 16:06 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zoekt je vriendin naar een man voor een MMV trio?
quote:Op woensdag 12 augustus 2020 16:13 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Of sowieso naar iemand die wel kan beffen wellicht? Of zou Los wat tips willen vragen?
Sex Education al gekeken?quote:Op woensdag 12 augustus 2020 16:36 schreef Lospedrosa het volgende:
Ja meh rare vraag wel eigenlijk.
Maar tips zijn altijd welkom, zou er een goede standaard procedure geschreven kunnen worden of is het toch maatwerk?
Bij KM merkte je verschil na afloop?quote:
Iedereen kan leren!quote:Op woensdag 12 augustus 2020 17:13 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Bij KM merkte je verschil na afloop?
Nee want vandaag al geen code oranje meer, dus minder heet dan afgelopen dagenquote:Op donderdag 13 augustus 2020 08:52 schreef STING het volgende:
[..]
Nog wel een dagje op wachten helaas.
Merkte ik inderdaad meteen vanmorgen.quote:Op donderdag 13 augustus 2020 08:53 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Nee want vandaag al geen code oranje meer, dus minder heet dan afgelopen dagen![]()
Het is vanochtend ook echt koeler dan gister bijvoorbeeld.
Het is nu maar 29 graden binnen ipv 29,5 gisteren!quote:Op donderdag 13 augustus 2020 08:53 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Nee want vandaag al geen code oranje meer, dus minder heet dan afgelopen dagen![]()
Het is vanochtend ook echt koeler dan gister bijvoorbeeld.
Dan moet je wat open zettenquote:Op donderdag 13 augustus 2020 09:02 schreef Q. het volgende:
[..]
Het is nu maar 29 graden binnen ipv 29,5 gisteren!
Nu luchten dan gek! we hebben er al bijna 2 graden afgekregen vanochtendquote:Op donderdag 13 augustus 2020 09:02 schreef Q. het volgende:
[..]
Het is nu maar 29 graden binnen ipv 29,5 gisteren!
Alles heeft de hele nacht open gestaan.quote:Op donderdag 13 augustus 2020 09:12 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Nu luchten dan gek! we hebben er al bijna 2 graden afgekregen vanochtend
Ik heb maar 1 klein raampjequote:Op donderdag 13 augustus 2020 09:14 schreef Q. het volgende:
[..]
Alles heeft de hele nacht open gestaan.
Je kan altijd nog....quote:Op donderdag 13 augustus 2020 09:14 schreef Q. het volgende:
[..]
Lekker dood gaan!quote:Op donderdag 13 augustus 2020 09:15 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb maar 1 klein raampje
Heb wel de achterdeur opengezet. Scheelde een halve graad.
Wij zitten nu zelfs met de voordeur open. En ventilator net buiten de tuindeur om de koele lucht binnen te trekken.quote:Op donderdag 13 augustus 2020 09:14 schreef Q. het volgende:
[..]
Slim! hahaquote:Op donderdag 13 augustus 2020 09:15 schreef rival het volgende:
[..]
Je kan altijd nog....
https://www.dumpert.nl/item/7964967_7ab5372a
Heb ventilator net voor het raam staan in de hoop dat deze nog wat koude lucht naar binnen blaast.quote:Op donderdag 13 augustus 2020 09:16 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Wij zitten nu zelfs met de voordeur open. En ventilator net buiten de tuindeur om de koele lucht binnen te trekken.
Jij zeurt elk jaar over warmte maar een split airco kopen ho maar.quote:Op donderdag 13 augustus 2020 09:18 schreef Q. het volgende:
[..]
Heb ventilator net voor het raam staan in de hoop dat deze nog wat koude lucht naar binnen blaast.
zeuren is veel leuker dan geld uitgevenquote:Op donderdag 13 augustus 2020 09:20 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Jij zeurt elk jaar over warmte maar een split airco kopen ho maar.
Uitslapen.quote:Op donderdag 13 augustus 2020 09:31 schreef gcjoel het volgende:
Gelukkig wel geslapen door de airco. Maar morgen eindelijk uitslapen, dat is pas fijn
Wel beetje aso na alle verzoeken om voorzichtig met water om te springen. (alsof anderen zich daar aan houdenquote:
Eindelijk geen wekker. Ik haat dat dingquote:Op donderdag 13 augustus 2020 09:31 schreef gcjoel het volgende:
Gelukkig wel geslapen door de airco. Maar morgen eindelijk uitslapen, dat is pas fijn
Ja en het helpt ook geen moer zo midden in de brandende zon volgens mij. Dus behoorlijk zonde.quote:Op donderdag 13 augustus 2020 09:33 schreef rival het volgende:
[..]
Wel beetje aso na alle verzoeken om voorzichtig met water om te springen. (alsof anderen zich daar aan houden)
Ik was half bang dat het beste hardloopmoment 's ochtends vroeg zou zijn, maar het is zo te zien lood om oud ijzer, dus ik ga later wel. Slapen.quote:
In welke regio woon je?quote:Op donderdag 13 augustus 2020 09:36 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik was half bang dat het beste hardloopmoment 's ochtends vroeg zou zijn, maar het is zo te zien lood om oud ijzer, dus ik ga later wel. Slapen.
Fu, het schijnt hier nog helemaal niet af te koelen vannacht. Alle regen zal wel weer langswaaien.
vannacht nauwelijks gedaanquote:Op donderdag 13 augustus 2020 09:30 schreef IJsdraakje het volgende:
Slaap, ik verheug me erop.
29.5 nu.
Kop van Noord-Holland.quote:
Zelfde, stom geplak.quote:
ik vond het vannacht nog meevallen qua geplak, maar ik was veel minder moe dan de afgelopen dagenquote:Op donderdag 13 augustus 2020 09:39 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Zelfde, stom geplak.
Inb4 koop een airco: dat is geen optie.
Voor kustbegrippen geen wind en hoge dauwpunten.quote:Op donderdag 13 augustus 2020 09:40 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik vond het vannacht nog meevallen qua geplak, maar ik was veel minder moe dan de afgelopen dagen
Nee zou dat lekker doen als je fris vanuit jezelf wakker wordtquote:Op donderdag 13 augustus 2020 09:36 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik was half bang dat het beste hardloopmoment 's ochtends vroeg zou zijn, maar het is zo te zien lood om oud ijzer, dus ik ga later wel. Slapen.
Fu, het schijnt hier nog helemaal niet af te koelen vannacht. Alle regen zal wel weer langswaaien.
Ze hebben het over onder de 20 graden 's nachts vanaf morgen zo'n beetje.quote:Op donderdag 13 augustus 2020 09:45 schreef rival het volgende:
[..]
Nee zou dat lekker doen als je fris vanuit jezelf wakker wordt
Bij mij zeggen ze 22 graden voor vannacht, dat is koud zat
Ja zonde.quote:Op donderdag 13 augustus 2020 09:48 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ze hebben het over onder de 20 graden 's nachts vanaf morgen zo'n beetje.
Temperaturen waarbij ik weer dingen kan doen.quote:Op donderdag 13 augustus 2020 09:54 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Volgende week 19 zeggen ze. Overdag he. omg
Ik zie overal alleen 24 ofzo staan.quote:Op donderdag 13 augustus 2020 09:54 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Volgende week 19 zeggen ze. Overdag he. omg
Is ook pas vanaf zondag volgende week. Dus tegen die tijd voorspellen ze vast weer 30quote:Op donderdag 13 augustus 2020 09:59 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik zie overal alleen 24 ofzo staan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |