Zo’n fijn nummerquote:Op dinsdag 11 augustus 2020 15:42 schreef Kanaroe het volgende:
Thx voor de reminder![]()
Jaren niet gedraaid
Wie is poppy?quote:Op dinsdag 11 augustus 2020 19:18 schreef jerney het volgende:
Poppy begint eindelijk een beetje te wennen aan m’n dansjesNu kijkt ze me alleen nog maar vol ongeloof aan ipv weg te rennen.
Awww liefquote:Op dinsdag 11 augustus 2020 19:39 schreef jerney het volgende:
[..]
Ja
Was in december nog een extreem bang asielkatje, maar ze doet het zo goed nu.
*smelt*quote:Op dinsdag 11 augustus 2020 19:46 schreef jerney het volgende:
[..]
Ja, ik zag al meteen dat er onder die bergen angst een bolletje liefde zat.
Hey mooie dame.quote:
Ahh nostalgiequote:
quote:
Hij was bij mij!!quote:
Wedden dat je het geluid uit hebt?quote:
Nice!!quote:Op dinsdag 11 augustus 2020 21:18 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Aaahhhh lekker, stuur ook hier wat hemelwater langs dan, help!
Natte benen, ga ik ook doen!quote:Op dinsdag 11 augustus 2020 21:29 schreef jerney het volgende:
[..]
Nice!!
Hij is onderwegNa mijn benen wat te verkoelen
Wuuuuut?????quote:Op dinsdag 11 augustus 2020 21:29 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wedden dat je het geluid uit hebt?
Gofferquote:Op dinsdag 11 augustus 2020 21:31 schreef jerney het volgende:
[..]
Wuuuuut?????
Ik ga met haar trouwen en ze mag de hele dag tegen me aan... zingen
De blonde trekt het meest maar zou voor die kleine gaan.quote:Op dinsdag 11 augustus 2020 21:37 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Het heeft wat huisvrouwerigs maar daar kan ik wel mee leven
Als u klaar bent met de regen, blaas deze kant op aub.quote:Op dinsdag 11 augustus 2020 21:37 schreef jerney het volgende:
[..]
Oeh
Yaaaas meer regen! Nu nog een beetje meer briesje mijn kant op!!
Hahaha I see what you meanquote:Op dinsdag 11 augustus 2020 21:37 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Het heeft wat huisvrouwerigs maar daar kan ik wel mee leven
Ik heb geen richtingsgevoel to save my life, maar ik doe mijn bestquote:Op dinsdag 11 augustus 2020 21:39 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Als u klaar bent met de regen, blaas deze kant op aub.
Ja is een lastige keuze dit, om wat te lachen zou je ook nog voor de grote kunnen gaan.quote:Op dinsdag 11 augustus 2020 21:38 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
De blonde trekt het meest maar zou voor die kleine gaan.
Lekkerquote:Op dinsdag 11 augustus 2020 21:39 schreef jerney het volgende:
[..]
Hahaha I see what you mean
Nu wil ik deze
quote:Op dinsdag 11 augustus 2020 21:40 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja is een lastige keuze dit, om wat te lachen zou je ook nog voor de grote kunnen gaan.
Oh misschien moest ik het filmpje uitkijkenquote:Op dinsdag 11 augustus 2020 21:46 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nee niet gemeen, ik bedoel om lol mee te trappen, die lijkt me wel goed gezelschap.
quote:
Wow die ogen! Is dat echt? Om in te verdrinken!quote:
Geil man, kunnen we wel gebruiken in deze hitte!quote:
Same samequote:Op dinsdag 11 augustus 2020 23:52 schreef Stray_cat het volgende:
De eerste film die ik in de bios zag, samen met mijn paMooie herinnering
Mooi heh, juist die dingen herinneren je aan je vader, niet de liefde perse, maar de kleine dingetjes. Hoe hij op zijn manier jou in zijn wereld wil betrekkenquote:
Herken je toch wel als ouder?quote:Op dinsdag 11 augustus 2020 23:57 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Mooi heh, juist die dingen herinneren je aan je vader, niet de liefde perse, maar de kleine dingetjes. Hoe hij op zijn manier jou in zijn wereld wil betrekken
Zeker, jij ook toch?quote:Op dinsdag 11 augustus 2020 23:58 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Herken je toch wel als ouder?
Paardenmeisjes, ik is er 1quote:Op woensdag 12 augustus 2020 00:03 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik had stiefdochters dus ik ruik nu vooral paard.
Ooooh God jaquote:Op woensdag 12 augustus 2020 00:06 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Paardenmeisjes, ik is er 1![]()
Helemaal fan van, toen ik nog lenig wasAl ben ik dat nog steeds wel
quote:Op woensdag 12 augustus 2020 00:06 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Paardenmeisjes, ik is er 1![]()
Helemaal fan van, toen ik nog lenig wasAl ben ik dat nog steeds wel
If you want him, come and claim himquote:
quote:
Jaquote:Op woensdag 12 augustus 2020 00:15 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
If you want him, come and claim him
En dan die golven
Laat je nu degene met de luie rokerige ogen schieten?quote:Op woensdag 12 augustus 2020 00:19 schreef jerney het volgende:
[..]
(Ben ik nog op tijd voor dibs op de brunette?)
Nee joh.quote:Op woensdag 12 augustus 2020 00:19 schreef jerney het volgende:
[..]
(Ben ik nog op tijd voor dibs op de brunette?)
Komt door de kleuren, het moment van eer en de homo erotische spanning.quote:
Ik ruik zelfs plastic strandballen en een zout frietje in een puntzak.quote:Op woensdag 12 augustus 2020 00:23 schreef Viesdik het volgende:
Als ik naar deze muziek luister, denk ik aan onbezorgde tijden.
Erg zoetsappig, maar wel erg plezierig in het gehoor.
Het tussenspel vind ik ook geniaal vanaf 1:50.
De band heeft iets weg van the Beach Boys
Jahaquote:Op woensdag 12 augustus 2020 00:23 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Komt door de kleuren, het moment van eer en de homo erotische spanning.
Zoals deze keyboardplayer op 0.14 jaquote:
Ja ik schrok er ook een beetje vanquote:Op woensdag 12 augustus 2020 00:20 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Laat je nu degene met de luie rokerige ogen schieten?
Herkansing dan.quote:Op woensdag 12 augustus 2020 00:52 schreef jerney het volgende:
[..]
Ja ik schrok er ook een beetje van
Dibs op de brunettequote:Op woensdag 12 augustus 2020 00:55 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Herkansing dan.
Ga ik mezelf kapot staren op het quirky dansje
Elke dag halloween met Rob Zombiequote:Op woensdag 12 augustus 2020 00:59 schreef UitStraling het volgende:
Krijg dit echt niet uit mijn hoofd![]()
Ja, ik ben wel een sucker voor donker haar en lichte ogen.quote:Op woensdag 12 augustus 2020 01:18 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Hahaha ok nu is het zeker, mooie ogen h?
Gooit een stuk of vier prachtige exen richting Jerney.quote:Op woensdag 12 augustus 2020 01:22 schreef jerney het volgende:
[..]
Ja, ik ben wel een sucker voor donker haar en lichte ogen.
Hoiquote:Op woensdag 12 augustus 2020 01:22 schreef jerney het volgende:
[..]
Ja, ik ben wel een sucker voor donker haar en lichte ogen.
Maar ik heb geen cola in huis :’(quote:Op woensdag 12 augustus 2020 01:23 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Gooit een stuk of vier prachtige exen richting Jerney.
Ok vrouwen met donkere haren en lichte ogen drinken ALTIJD cola.quote:Op woensdag 12 augustus 2020 01:27 schreef jerney het volgende:
[..]
Maar ik heb geen cola in huis :’(
*noteert* snapt mijn grapjes nietquote:Op woensdag 12 augustus 2020 01:29 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ok vrouwen met donkere haren en lichte ogen drinken ALTIJD cola.
Schrijft op.
Snap die preciesquote:Op woensdag 12 augustus 2020 01:30 schreef jerney het volgende:
[..]
*noteert* snapt mijn grapjes niet
quote:Op woensdag 12 augustus 2020 01:36 schreef jerney het volgende:
[..]
Aww
Ok deze dan, silver linings and what not
quote:Op woensdag 12 augustus 2020 01:43 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Voor de mensheid, dus ja ook voor jou. Arrogante bal. Ow, hardop zeker weer
Een vrouw?quote:Op woensdag 12 augustus 2020 01:40 schreef UitStraling het volgende:
Ik zoek iets en kan er niet opkomen
Ja nu moet ik weeeer klikkenquote:
Mij in jouw hoofd, doe dat maar nietquote:Op woensdag 12 augustus 2020 01:46 schreef jerney het volgende:
[..]
Oh snap![]()
Ik had jou veel liever in mijn hoofd zitten, mijn wereldbeeld weer aan diggelen
Ik kan hier wel wat meequote:Op woensdag 12 augustus 2020 01:48 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Mij in jouw hoofd, doe dat maar niet![]()
Mag ik zelf weten.quote:Op woensdag 12 augustus 2020 01:48 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Mij in jouw hoofd, doe dat maar niet![]()
Echt h.quote:Op woensdag 12 augustus 2020 01:51 schreef jerney het volgende:
[..]
Mag ik zelf weten.Helemaal na de spoiler van net
Ja ga jij je nu maar verkopen aan Jerney, ga ik nog even nadenken.quote:Op woensdag 12 augustus 2020 01:52 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Leuk voor je. Typen met links is ook een gave.
quote:Op woensdag 12 augustus 2020 01:52 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Leuk voor je. Typen met links is ook een gave.
Laat jij eerst maar even je bloed stromen naar je hersenen dan praten we verder.quote:Op woensdag 12 augustus 2020 01:53 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja ga jij je nu maar verkopen aan Jerney, ga ik nog even nadenken.
Ja mammaquote:Op woensdag 12 augustus 2020 01:56 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Laat jij eerst maar even je bloed stromen naar je hersenen dan praten we verder.
Lekker dingquote:
quote:
Ohhhh da’s lang geleden dat ik dat nog geluisterd heb!quote:
Lekker luchtig iddquote:Op woensdag 12 augustus 2020 12:06 schreef jerney het volgende:
[..]
Ohhhh da’s lang geleden dat ik dat nog geluisterd heb!
Ik heb zelf een luchtig liedje om de dag mee te beginnen
Ah ik ben dus niet de enigequote:Op woensdag 12 augustus 2020 12:52 schreef jerney het volgende:
Ja ik probeer ook al 3546x mijn zonnige muziekje te posten
Ik heb hetzelfde probleem!quote:Op woensdag 12 augustus 2020 12:55 schreef puzziepie het volgende:
Het lukt mij niet meer om muziekjes te posten . Tekst is geen probleem ,maar zodra ik een muziek video wil posten blijft ie maar bezig en gebeurt er verder niets @:Bosbeetle
Hellup
Dat dacht ik ook!!quote:Op woensdag 12 augustus 2020 12:54 schreef jerney het volgende:
[..]
Nee, ik ben blij dat jij het postte want ik dacht dat er iets met mijn account was ofzo.
Ik ookquote:Op woensdag 12 augustus 2020 12:55 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook!!![]()
Ik dacht dat ik een ban had ofzow![]()
Heb het acher de schermen gemeld.quote:
Thanks!quote:Op woensdag 12 augustus 2020 12:57 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Heb het acher de schermen gemeld.
Nu is Closer ook wel een heel geil nummer natuurlijkquote:Op woensdag 12 augustus 2020 12:57 schreef jerney het volgende:
[..]
Ik ookShadowban nog met terugwerkende kracht wegens closer v NIN en mijn naakt dansende weirdos ofzo.
Super!!! thnx!!quote:Op woensdag 12 augustus 2020 12:57 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Heb het acher de schermen gemeld.
Jaquote:Op woensdag 12 augustus 2020 12:58 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Nu is Closer ook wel een heel geil nummer natuurlijk
Melvins!!quote:Op woensdag 12 augustus 2020 13:00 schreef Bosbeetle het volgende:
Ontopic ik luister melvins/lustmord MUZ / Draai hier alle platen in je platenkast #19 (We zullen doorgaan)
We zijn voor elkaar gemaaktquote:Op woensdag 12 augustus 2020 13:07 schreef jerney het volgende:
[..]Trouwen?
Bij mij werkt het nog altijd niet!
Even een keer refreshen ofzo. Bij mij begon hij ook raar te doen over niet ingelogd zijn. Wellicht even de pagina opnieuw openen, en of een keer uit en inloggen?quote:
Jaquote:
Allemaal geprobeerdquote:Op woensdag 12 augustus 2020 13:09 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Even een keer refreshen ofzo. Bij mij begon hij ook raar te doen over niet ingelogd zijn. Wellicht even de pagina opnieuw openen, en of een keer uit en inloggen?
Oh dat vind ik wel een dingetjequote:Op woensdag 12 augustus 2020 13:09 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Even een keer refreshen ofzo. Bij mij begon hij ook raar te doen over niet ingelogd zijn. Wellicht even de pagina opnieuw openen, en of een keer uit en inloggen?
quote:Op woensdag 12 augustus 2020 13:09 schreef jerney het volgende:
[..]
Ja
En mijn ouders waren eigenlijk wel heel erg verbaasd toen ik met een vriendje thuis kwam op mijn zeventiende
Wise choice! Hielp weer niksquote:Op woensdag 12 augustus 2020 13:11 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Oh dat vind ik wel een dingetje![]()
Wachtwoorden en zo![]()
Ik wacht wel ff
Gedeelde smart.....quote:Op woensdag 12 augustus 2020 13:14 schreef Bosbeetle het volgende:
ah bij mij is hij ook weer gestopt met werken
quote:Op woensdag 12 augustus 2020 13:14 schreef Bosbeetle het volgende:
ah bij mij is hij ook weer gestopt met werken
Ja tis toch niet helemaal hetzelfdequote:Op woensdag 12 augustus 2020 13:17 schreef Bosbeetle het volgende:
Ik luister nu : dC1BiMIzvck
Minder leuk zonder een yt embed
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |