Natte benen, ga ik ook doen!quote:Op dinsdag 11 augustus 2020 21:29 schreef jerney het volgende:
[..]
Nice!!
Hij is onderwegNa mijn benen wat te verkoelen
Wuuuuut?????quote:Op dinsdag 11 augustus 2020 21:29 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wedden dat je het geluid uit hebt?
Gofferquote:Op dinsdag 11 augustus 2020 21:31 schreef jerney het volgende:
[..]
Wuuuuut?????
Ik ga met haar trouwen en ze mag de hele dag tegen me aan... zingen
De blonde trekt het meest maar zou voor die kleine gaan.quote:Op dinsdag 11 augustus 2020 21:37 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Het heeft wat huisvrouwerigs maar daar kan ik wel mee leven
Als u klaar bent met de regen, blaas deze kant op aub.quote:Op dinsdag 11 augustus 2020 21:37 schreef jerney het volgende:
[..]
Oeh
Yaaaas meer regen! Nu nog een beetje meer briesje mijn kant op!!
Hahaha I see what you meanquote:Op dinsdag 11 augustus 2020 21:37 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Het heeft wat huisvrouwerigs maar daar kan ik wel mee leven
Ik heb geen richtingsgevoel to save my life, maar ik doe mijn bestquote:Op dinsdag 11 augustus 2020 21:39 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Als u klaar bent met de regen, blaas deze kant op aub.
Ja is een lastige keuze dit, om wat te lachen zou je ook nog voor de grote kunnen gaan.quote:Op dinsdag 11 augustus 2020 21:38 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
De blonde trekt het meest maar zou voor die kleine gaan.
Lekkerquote:Op dinsdag 11 augustus 2020 21:39 schreef jerney het volgende:
[..]
Hahaha I see what you mean
Nu wil ik deze
quote:Op dinsdag 11 augustus 2020 21:40 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja is een lastige keuze dit, om wat te lachen zou je ook nog voor de grote kunnen gaan.
Oh misschien moest ik het filmpje uitkijkenquote:Op dinsdag 11 augustus 2020 21:46 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nee niet gemeen, ik bedoel om lol mee te trappen, die lijkt me wel goed gezelschap.
quote:
Wow die ogen! Is dat echt? Om in te verdrinken!quote:
Geil man, kunnen we wel gebruiken in deze hitte!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |