Oh zo erg heb ik het niet gelukkigquote:Op zondag 9 augustus 2020 22:01 schreef Cee het volgende:
[..]
Mijn zusje heeft dat ook. Is ook bang van foto’s van vissen, of als er vissen op tv zijn.
Hopelijk is ze niet in februari/maart geboren...quote:Op zondag 9 augustus 2020 22:01 schreef Cee het volgende:
[..]
Mijn zusje heeft dat ook. Is ook bang van foto’s van vissen, of als er vissen op tv zijn.
Oeiquote:Op zondag 9 augustus 2020 21:59 schreef Momo het volgende:
Ik heb een trauma van een keer dat ik als kind uit de zee stapte en er kwal vast zat op mijn bovenbeen, ik heb toen het hele strand bij elkaar geschreeuwd.
Er zijn ook beesten die het op het droge kunnen!quote:
quote:Op zondag 9 augustus 2020 22:02 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Bij een keer duiken kreeg ik een stuk zee-egel in mijn knie. Die had ik niet gezien en ik landde er bovenop
Omdat ik het wel leuk vind om even in de zee verkoeling te zoekenquote:Op zondag 9 augustus 2020 22:02 schreef Dave het volgende:
[..]
Waarom zou je dan überhaupt naar de zee lopen? Ik ging wel bij het zwembad liggen.
Ja maar dan fik ik echt af, dat stil liggen is echt niks voor me. Houd ik hooguit een kwartier vol.quote:Op zondag 9 augustus 2020 22:01 schreef Dave het volgende:
[..]
Tenzij je alleen op het strand/gras gaat liggen...
quote:Op zondag 9 augustus 2020 22:03 schreef Dave het volgende:
[..]
Hopelijk is ze niet in februari/maart geboren...
Integendeel, ze is vandaag jarig.quote:Op zondag 9 augustus 2020 22:03 schreef Dave het volgende:
[..]
Ben ik toch een keer later dan jobi.quote:Op zondag 9 augustus 2020 22:03 schreef Dave het volgende:
[..]
Auw...quote:Op zondag 9 augustus 2020 22:02 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Bij een keer duiken kreeg ik een stuk zee-egel in mijn knie. Die had ik niet gezien en ik landde er bovenop
Gefeliciteerd! Is ze ouder of jonger dan jij bent?quote:
Ze is twee jaar jonger, 18 dus.quote:Op zondag 9 augustus 2020 22:05 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Gefeliciteerd! Is ze ouder of jonger dan jij bent?
En, hoe voelt het?quote:Op zondag 9 augustus 2020 22:05 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Ben ik toch een keer later dan jobi.
![]()
Wij hadden een camping aan het Gardameer, ik ben één keer het meer in geweest, tot halverwege mijn kuiten, jaja. En toen weer veilig het zwembad opgezocht.quote:Op zondag 9 augustus 2020 22:02 schreef Dave het volgende:
[..]
Waarom zou je dan überhaupt naar de zee lopen? Ik ging wel bij het zwembad liggen.
Oeh ze is nu volwassen!quote:
Zo voelt het dus om mij te zijnquote:
Die Trump ook....quote:White House aides reached out to South Dakota Gov. Kristi Noem last year about the process of adding additional presidents to Mount Rushmore
Duurt niet lang meer nee.quote:Op zondag 9 augustus 2020 22:07 schreef Aoibhin het volgende:
Gefeliciteerd trouwens @:Cee!
Jij bent toch ook bijna jarig?
20 is een mooie leeftijdquote:
Ik stel voor dat wij Duncan, Getty, Lenny, Teddy en Corry uithakken in de Vaalserberg.quote:
Als het er niet zo warm was, was ik nu naar boven gehold om Photoshop te startenquote:Op zondag 9 augustus 2020 22:17 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ik stel voor dat wij Duncan, Getty, Lenny, Teddy en Corry uithakken in de Vaalserberg.
quote:Op zondag 9 augustus 2020 22:17 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ik stel voor dat wij Duncan, Getty, Lenny, Teddy en Corry uithakken in de Vaalserberg.
Nu je het zo zegt, eigenlijk jammer dat Duncan geen Dunny heet. Paste beter in het patroon.quote:Op zondag 9 augustus 2020 22:17 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Cee++quote:
quote:Op zondag 9 augustus 2020 22:17 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Die werken niet als alternatief voor +1quote:
Slaap lekker! Ik heb voorlopig niet de hoop dat dat gaat lukken, dus ik blijf nog even wakkerquote:Op zondag 9 augustus 2020 22:35 schreef Dave het volgende:
Ik ga eens proberen te slapen, zodat ik morgen mogelijk vroeg kan beginnen.
Omdat je door de duivel bezeten was, dat kan niet anders!quote:Op zondag 9 augustus 2020 23:05 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Morgen om 8 uur bij de fitness.
Waarom heb ik daarvoor gekozen?
Hier 27quote:Op zondag 9 augustus 2020 23:30 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Volgens het internet is het nog steeds 24 graden buiten
Ik 18 graden gedownload in PDF formaat.quote:Op zondag 9 augustus 2020 23:30 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Volgens het internet is het nog steeds 24 graden buiten
Duncy kunnen we er van van maken.quote:Op zondag 9 augustus 2020 22:21 schreef Dave het volgende:
[..]
Nu je het zo zegt, eigenlijk jammer dat Duncan geen Dunny heet. Paste beter in het patroon.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |