Om voor het zoveelste jaar te fucken met mensen hun Tour poultjes.quote:Op woensdag 12 augustus 2020 15:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
Werd van Garderen hier vorig jaar 2e?
Hoe dan.
Mensen die nog in de klassieke valkuil Tejay trappenquote:Op woensdag 12 augustus 2020 15:34 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Om voor het zoveelste jaar te fucken met mensen hun Tour poultjes.
Hahaha jongens, hier kijkt iemand op Eurosport!quote:
Mijn 2012 Scorito poule is hem nog altijd dankbaar.quote:Op woensdag 12 augustus 2020 15:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Mensen die nog in de klassieke valkuil Tejay trappen
Wtf.quote:
Dat is volgens mij 1 van de 2x dat ik hem ooit heb opgesteld.quote:Op woensdag 12 augustus 2020 15:37 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Mijn 2012 Scorito poule is hem nog altijd dankbaar.
Combaud kan niks.quote:Op woensdag 12 augustus 2020 15:38 schreef Momo het volgende:
[..]
Ze hebben daar natuurlijk wel goede ervaringen met Fransen in het team.
Clement Hotellerij?quote:Op woensdag 12 augustus 2020 15:38 schreef Momo het volgende:
[..]
Ze hebben daar natuurlijk wel goede ervaringen met Fransen in het team.
Mwah, niet slecht maar ook niet goed.quote:Op woensdag 12 augustus 2020 15:39 schreef Frozen-assassin het volgende:
FPCL technisch gezien is Combaud een goede renner.
Ze hebben dezelfde naam dus dat lijkt me wel.quote:
Die zijn veuls te duurquote:Op woensdag 12 augustus 2020 15:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Mwah, niet slecht maar ook niet goed.
Het is geen Hofstetter of Dupont, zullen we maar zeggen.
Dat valt vaak best wel mee. Van Avermaet of Pogacar, die zijn veel te duur.quote:
Loterij.quote:Op woensdag 12 augustus 2020 15:41 schreef Frozen-assassin het volgende:
FPCL 2021 wordt wel echt fantastisch
Voor wimderon wel ja.quote:Op woensdag 12 augustus 2020 15:41 schreef Frozen-assassin het volgende:
We houden toch onze huidige teams?quote:Op woensdag 12 augustus 2020 15:41 schreef Frozen-assassin het volgende:
Liever nietquote:Op woensdag 12 augustus 2020 15:43 schreef Steven184 het volgende:
[..]
We houden toch onze huidige teams?
Valverde is met pensioen dan, genot.quote:
De Speek denkt dat hij iedereen tot grote hoogte kan stuwen. Als ze maar luisteren naar het evangelie.quote:
Daarom. Daar moet ik van af. Drukt zwaar op m'n begroting.quote:Op woensdag 12 augustus 2020 15:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Valverde is met pensioen dan, genot.
Vooral zijn koelkast met enige regelmaat aangevuld vermoed ik.quote:Op woensdag 12 augustus 2020 15:53 schreef The_Undertone het volgende:
De Gendt lijkt mij ook zo iemand die tijdens de lockdown geen klap heeft uitgevoerd.
koelkastquote:Op woensdag 12 augustus 2020 15:54 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Vooral zijn koelkast met enige regelmaat aangevuld vermoed ik.
En gemijmerd over een nieuwe tattoo die hij kon laten zetten.quote:Op woensdag 12 augustus 2020 15:54 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Vooral zijn koelkast met enige regelmaat aangevuld vermoed ik.
Random quickstep truitje dat weer ergens iets onmogelijks presteert. Vermoeiend tot de max.quote:Op woensdag 12 augustus 2020 15:55 schreef Koffieplanter het volgende:
Asgreen werd ooit tweede in California.
Derde, toch?quote:Op woensdag 12 augustus 2020 15:55 schreef Koffieplanter het volgende:
Asgreen werd ooit tweede in California.
Zou me niets verbazen als ze toch voor Wout gaan.quote:Op woensdag 12 augustus 2020 15:57 schreef Momo het volgende:
Gaat jumbo voor Wout of Rogla deze etappe?
Roglic denk ikquote:Op woensdag 12 augustus 2020 15:57 schreef Momo het volgende:
Gaat jumbo voor Wout of Rogla deze etappe?
Asgreen heeft op kop gereden totdat Remi ging.quote:Op woensdag 12 augustus 2020 15:55 schreef Koffieplanter het volgende:
Asgreen werd ooit derde in California.
Een prima knecht inderdaad.quote:Op woensdag 12 augustus 2020 15:58 schreef wimderon het volgende:
[..]
Asgreen heeft op kop gereden totdat Remi ging.
Dat weet ik, maar ik wilde graag nog even benadrukken hoe bizar zijn presteren in California was.quote:Op woensdag 12 augustus 2020 15:58 schreef wimderon het volgende:
[..]
Asgreen heeft op kop gereden totdat Remi ging.
Asgroen is wel meer dan een 'prima knecht'.quote:
Alleen dankzij Vanmol en Ibarguren.quote:Op woensdag 12 augustus 2020 15:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Asgroen is wel meer dan een 'prima knecht'.
Nu doen er in Californië altijd wel een hoop non-valuers mee. Jesper Hansen werd ook 7e.quote:Op woensdag 12 augustus 2020 15:59 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Dat weet ik, maar ik wilde graag nog even benadrukken hoe bizar zijn presteren in California was.
Jesper Hansen is een lichtgewicht in verhouding tot reus Asgreen.quote:Op woensdag 12 augustus 2020 16:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nu doen er in Californië altijd wel een hoop non-valuers mee. Jesper Hansen werd ook 7e.
Maar sommige renners die hij versloeg konden er toch zeker wel wat van ja.
Sporza dus.quote:Op woensdag 12 augustus 2020 15:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hahaha jongens, hier kijkt iemand op Eurosport!
Allemaal even lachen!
Mee eens.quote:Op woensdag 12 augustus 2020 16:02 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Jesper Hansen is een lichtgewicht in verhouding tot reus Asgreen.
quote:
Jumbots*quote:
Zijn de ronde wielen alleen voor de kopmannen?quote:Op woensdag 12 augustus 2020 16:02 schreef Columbiafan het volgende:
Lenny die lost terwijl Oss voorin zit...
quote:Op woensdag 12 augustus 2020 16:05 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Met de Nier aan het roer zijn de tegenstanders vissenvoer.
@groenenquote:Op woensdag 12 augustus 2020 16:05 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
quote:Op woensdag 12 augustus 2020 16:05 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |