Ik ga voor AlafPolakquote:Op woensdag 12 augustus 2020 15:16 schreef Koffieplanter het volgende:
Cosnefroy gaat vandaag overigens winnen.
Elke Belg die vandaag wint zal volgens Michel geinspireerd zijn geweest door Remco.quote:
Doet hij ook niet haha. Die jongen neemt fietsen echt niet serieus, ik las een tijdje terug dat hij niet eens hoogtestages doet omdat hij liever thuis is.quote:Op woensdag 12 augustus 2020 15:21 schreef TLC het volgende:
Ik wist niet eens meer dat TJS nog aan wielrennen deed
Wat hij doet kan je ook moeilijk wielrennen noemenquote:Op woensdag 12 augustus 2020 15:21 schreef TLC het volgende:
Ik wist niet eens meer dat TJS nog aan wielrennen deed
Dit volg ik niet.quote:Op woensdag 12 augustus 2020 15:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ben benieuwd hoe zwaar het einde is en of het voor de Roog wordt of voor bijvoorbeeld Juul of Wout.
Slaaf Wout mag niks.quote:Op woensdag 12 augustus 2020 15:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ben benieuwd hoe zwaar het einde is en of het voor de Roog wordt of voor bijvoorbeeld Juul of Wout.
Dat heeft in geen enkele krant gestaan.quote:
Dat begrijp ik.quote:
Ik snap niet zo goed waarom er verstreken tijd bij staat.quote:Op woensdag 12 augustus 2020 15:23 schreef Jason22 het volgende:
Wat is het druk in de linkerbovenhoek.
De tijd sinds Evenepoel over de finish is gekomen.quote:Op woensdag 12 augustus 2020 15:25 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik snap niet zo goed waarom er verstreken tijd bij staat.
Wat is het verschil tussen een aankomst voor Roglic en een aankomst voor Alaphilippe?quote:Op woensdag 12 augustus 2020 15:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat begrijp ik.
Ik heb het profiel van de laatste 3 km nog niet gezien, misschien dat dat meer duidelijkheid biedt.
De lengte van de klim, zou ik zeggen.quote:Op woensdag 12 augustus 2020 15:28 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Wat is het verschil tussen een aankomst voor Roglic en een aankomst voor Alaphilippe?
Misschien heeft die wat extra pillen genomen, weet jij veel.quote:Op woensdag 12 augustus 2020 15:31 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Als Pacher zo makkelijk aansluit valt het wel mee.
Krak is zijn wonderbenen alweer maanden kwijt.quote:Op woensdag 12 augustus 2020 15:32 schreef Frozen-assassin het volgende:
Zo goed is Cavagna niet en SKA
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |