Random quickstep truitje dat weer ergens iets onmogelijks presteert. Vermoeiend tot de max.quote:Op woensdag 12 augustus 2020 15:55 schreef Koffieplanter het volgende:
Asgreen werd ooit tweede in California.
Derde, toch?quote:Op woensdag 12 augustus 2020 15:55 schreef Koffieplanter het volgende:
Asgreen werd ooit tweede in California.
Zou me niets verbazen als ze toch voor Wout gaan.quote:Op woensdag 12 augustus 2020 15:57 schreef Momo het volgende:
Gaat jumbo voor Wout of Rogla deze etappe?
Roglic denk ikquote:Op woensdag 12 augustus 2020 15:57 schreef Momo het volgende:
Gaat jumbo voor Wout of Rogla deze etappe?
Asgreen heeft op kop gereden totdat Remi ging.quote:Op woensdag 12 augustus 2020 15:55 schreef Koffieplanter het volgende:
Asgreen werd ooit derde in California.
Een prima knecht inderdaad.quote:Op woensdag 12 augustus 2020 15:58 schreef wimderon het volgende:
[..]
Asgreen heeft op kop gereden totdat Remi ging.
Dat weet ik, maar ik wilde graag nog even benadrukken hoe bizar zijn presteren in California was.quote:Op woensdag 12 augustus 2020 15:58 schreef wimderon het volgende:
[..]
Asgreen heeft op kop gereden totdat Remi ging.
Asgroen is wel meer dan een 'prima knecht'.quote:
Alleen dankzij Vanmol en Ibarguren.quote:Op woensdag 12 augustus 2020 15:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Asgroen is wel meer dan een 'prima knecht'.
Nu doen er in Californië altijd wel een hoop non-valuers mee. Jesper Hansen werd ook 7e.quote:Op woensdag 12 augustus 2020 15:59 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Dat weet ik, maar ik wilde graag nog even benadrukken hoe bizar zijn presteren in California was.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |