Siquote:Op maandag 10 augustus 2020 00:45 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat moet ik googlen, waar dat ligt .. Das toch van FC Utreg
Ik doe het voor mezelf, ik wil het netjes doenquote:Op maandag 10 augustus 2020 01:00 schreef chufi het volgende:
Je daar druk om maken B&A ik weet het niet eens meer hoe dat zit ..
Ik spreek maar een beetje Spaans en wil het graag goed doen, maar bij dezen heb ik weer wat geleerd dusquote:Op maandag 10 augustus 2020 01:14 schreef chufi het volgende:
Bij het gebruik in het geval van ja, ja dan klopt dat accentje .. Maar ik zie dat nooit
Trouwens weet je ... Bij een gesprek zie je het helemaal nooitquote:Op maandag 10 augustus 2020 01:28 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Ik spreek maar een beetje Spaans en wil het graag goed doen, maar bij dezen heb ik weer wat geleerd dus
Vale, dat streepje kan ik dus weglatenquote:Op maandag 10 augustus 2020 01:30 schreef chufi het volgende:
[..]
Trouwens weet je ... Bij een gesprek zie je het helemaal nooit
In een gesprek zekers jaquote:Op maandag 10 augustus 2020 01:32 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Vale, dat streepje kan ik dus weglaten
Vader, paus, aardappel...quote:
Aardappel dusquote:Op maandag 10 augustus 2020 01:37 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Vader, paus, aardappel...
Soms maken accenten een verschil.
Ik snap wel wat je bedoelt maar in het gewone schrijven doe ik niet of nauwelijks aan die accenten , of de auto-refill komt er meequote:
Jij bepaald dat toch?quote:
Het heeft niet zo veel zin. Over een paar maanden is het te nat en te koudquote:
Nee ja klopt en ow ik ben zwaargewond.quote:Op maandag 10 augustus 2020 19:05 schreef Soury het volgende:
[..]
Het heeft niet zo veel zin. Over een paar maanden is het te nat en te koud
Nou vertel?quote:Op maandag 10 augustus 2020 19:07 schreef espri het volgende:
[..]
Nee ja klopt en ow ik ben zwaargewond.
quote:Op maandag 10 augustus 2020 19:09 schreef espri het volgende:
[ link | afbeelding ]
Teveel gehaakt geloof ik...
AAARGH BLOED!!quote:Op maandag 10 augustus 2020 19:09 schreef espri het volgende:
[ link | afbeelding ]
Teveel gehaakt geloof ik...
Ja dat is heftig.quote:
Emmertje er onderquote:
Nee deze is wel wat leuker om naar te kijkenquote:Op maandag 10 augustus 2020 19:10 schreef espri het volgende:
Daar kan @:Tonja niet tegenop met haar velvingertjes.
quote:Op maandag 10 augustus 2020 19:11 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee deze is wel wat leuker om naar te kijken
Ok dan gaan we er nog even over doorquote:Op maandag 10 augustus 2020 19:11 schreef espri het volgende:
[..]
IK WIL NIET DAT HET AL EEN SLOTJE IS
quote:Op maandag 10 augustus 2020 19:13 schreef pullup het volgende:
[..]
Ok dan gaan we er nog even over door
Je haakt niet snel af hè?quote:Op maandag 10 augustus 2020 19:11 schreef espri het volgende:
[..]
IK WIL NIET DAT HET AL EEN SLOTJE IS
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |