Oud nieuwsquote:Op zondag 9 augustus 2020 23:11 schreef chufi het volgende:
[..]
k probeer in te halen dat wat we als kind misten ... nooit knoflook
Oeh bij jullie thuis vroeger alleen maar aardappelen, vlees groente dus?quote:Op zondag 9 augustus 2020 23:11 schreef chufi het volgende:
[..]
k probeer in te halen dat wat we als kind misten ... nooit knoflook
Mijn pa keek klanten in hun mond , toen was dat nog zonder mondkapjes ...quote:Op zondag 9 augustus 2020 23:24 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Oeh bij jullie thuis vroeger alleen maar aardappelen, vlees groente dus?
Daar was ik na mijn jeugd ook even klaar mee, maar ik moet je eerlijk zeggen dat ik daar tegenwoordig echt naar verlang.
Ik snap m nu, choef!quote:Op zondag 9 augustus 2020 23:25 schreef chufi het volgende:
[..]
Mijn pa keek klanten in hun mond , toen was dat nog zonder mondkapjes ...
Ik vind kip lekker als het van binnen nog rauw roze is. Alleen aan de zijkanten aangebakken.quote:
Op het randje ... Ik heb ooit eens salmonella gehad van een tortilla ... iets van 4 dagen ziek van geweestquote:Op maandag 10 augustus 2020 00:31 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Ik vind kip lekker als het van binnen nog rauw roze is. Alleen aan de zijkanten aangebakken.
Helaas is dat geen optie
Overleef ik wel.quote:Op maandag 10 augustus 2020 00:36 schreef chufi het volgende:
Hola Haags lekker slapen, 5"15 gaat je wekker weer
quote:Op maandag 10 augustus 2020 00:37 schreef chufi het volgende:
Ja je slaapt gewoon de eerste 2 uur op de zaak door, tot je mensen langzaam binnendruppelen
Je durft geen risico's te nemen in de trein ?quote:Op maandag 10 augustus 2020 00:37 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]![]()
Pak wel de auto dus ben wat later.
Dan voel je je echt smerig ziek he. Ik ben normaal niet bang, maar heb ook wel vaker verkeerde dingen gegeten. Ik probeer wel wat voorzichtiger te zijn.quote:Op maandag 10 augustus 2020 00:33 schreef chufi het volgende:
[..]
Op het randje ... Ik heb ooit eens salmonella gehad van een tortilla ... iets van 4 dagen ziek van geweest
Nou met deze hitte zit ik liever niet in de trein nee.quote:Op maandag 10 augustus 2020 00:39 schreef chufi het volgende:
[..]
Je durft geen risico's te nemen in de trein ?
BTW: Wat voor auto heb je die zo traag gaat ?
Ik heb met spinazie altijd een vrij directe reactie ... verder geen last van ..quote:Op maandag 10 augustus 2020 00:39 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Dan voel je je echt smerig ziek he. Ik ben normaal niet bang, maar heb ook wel vaker verkeerde dingen gegeten. Ik probeer wel wat voorzichtiger te zijn.
Dan ben je toch sneller in U danmet het OV ..quote:Op maandag 10 augustus 2020 00:40 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Nou met deze hitte zit ik liever niet in de trein nee.
Maar ik vertrek denk ik rond kwart voor 6.
Ja nu helemaal, vakantie tijdquote:Op maandag 10 augustus 2020 00:41 schreef chufi het volgende:
[..]
Dan ben je toch sneller in U danmet het OV ..
Vlakbij de Galgenwaardquote:Op maandag 10 augustus 2020 00:42 schreef chufi het volgende:
Ik weet niet waar je bedrijf zit, in het centrum bij het Station?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |