Siquote:Op maandag 10 augustus 2020 00:45 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat moet ik googlen, waar dat ligt .. Das toch van FC Utreg
Ik doe het voor mezelf, ik wil het netjes doenquote:Op maandag 10 augustus 2020 01:00 schreef chufi het volgende:
Je daar druk om maken B&A ik weet het niet eens meer hoe dat zit ..
Ik spreek maar een beetje Spaans en wil het graag goed doen, maar bij dezen heb ik weer wat geleerd dusquote:Op maandag 10 augustus 2020 01:14 schreef chufi het volgende:
Bij het gebruik in het geval van ja, ja dan klopt dat accentje .. Maar ik zie dat nooit
Trouwens weet je ... Bij een gesprek zie je het helemaal nooitquote:Op maandag 10 augustus 2020 01:28 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Ik spreek maar een beetje Spaans en wil het graag goed doen, maar bij dezen heb ik weer wat geleerd dus
Vale, dat streepje kan ik dus weglatenquote:Op maandag 10 augustus 2020 01:30 schreef chufi het volgende:
[..]
Trouwens weet je ... Bij een gesprek zie je het helemaal nooit
In een gesprek zekers jaquote:Op maandag 10 augustus 2020 01:32 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Vale, dat streepje kan ik dus weglaten
Vader, paus, aardappel...quote:
Aardappel dusquote:Op maandag 10 augustus 2020 01:37 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Vader, paus, aardappel...
Soms maken accenten een verschil.
Ik snap wel wat je bedoelt maar in het gewone schrijven doe ik niet of nauwelijks aan die accenten , of de auto-refill komt er meequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |