SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* Algemeen: https://www.uefa.com/uefachampionsleague/
* Coëfficiënten: https://kassiesa.home.xs4all.nl/bert/uefa/seedcl2019.html
Dit is het algemene Champions League topic. 'We gaan beginnen!', in Pauw-voice.What can change the nature of a man?
Dankje!quote:Op zaterdag 8 augustus 2020 21:11 schreef Coco. het volgende:
[..]
Normaal hang jij alleen rond in DRT.
Bij deze welkom!
[ afbeelding ]
Napoli moest toch al scoren.quote:
Maar dat is geen sport.quote:
Ik schakelde net ook al over... Oh nevermind...quote:Op zaterdag 8 augustus 2020 21:12 schreef Tagliano het volgende:
Oh Chelsea is ook allang klaar
Dan is de avond dus alweer afgelopen
Ze moeten ipv VAR gewoon publiek laten sms'en. SMS NO PENAL of YES PENAL naar 5646 (5eu per stem)quote:
Dit leent zich voor een je moeder grapjequote:Op zaterdag 8 augustus 2020 21:13 schreef Coco. het volgende:
Schuld van @:tagliano Die komt ineens in dit topic.
Goed album.quote:Op zaterdag 8 augustus 2020 21:15 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik schakelde net ook al over... Oh nevermind...
In Utero is veel beter.quote:
Net als hun spel. Doods.quote:Op zaterdag 8 augustus 2020 21:17 schreef Tagliano het volgende:
Qua geluid klinkt het wel als een normale wedstrijd van Barcelona overigens
Het is warm en het is gespeeld.quote:
Aaron Winterquote:Op zaterdag 8 augustus 2020 21:23 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
Huh wie van Barca herfst rood gekregen? :S
https://streamable.com/ylg5grquote:
Dan gaat mijn hele YouTube algoritme naar de kloten. Daarom klik ik ook nooit op die troep van @Muskusboktor57quote:
2-1 inmiddels. CHO maakt even reclame voor zichzelf nadat Bayern in het verleden op hem had geboden.quote:Op zaterdag 8 augustus 2020 21:27 schreef Frozen-assassin het volgende:
Bayern ook al 2-0. Wat een feest
Streep doorheen.quote:Op zaterdag 8 augustus 2020 21:29 schreef Bolasie het volgende:
[..]
2-1 inmiddels. CHO maakt even reclame voor zichzelf nadat Bayern in het verleden op hem had geboden.
Heel mooiquote:Op zaterdag 8 augustus 2020 21:29 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
[..]
Hey ik ken die otter (lol)
Hoe heet die dan?quote:Op zaterdag 8 augustus 2020 21:29 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
[..]
Hey ik ken die otter (lol)
quote:
Alleen Lyon nog een dingetje voor Ajaxquote:Op zaterdag 8 augustus 2020 21:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
Napoli gaat de CL niet winnen denk ik.
Ik maak me er geen zorgen over neequote:Op zaterdag 8 augustus 2020 21:33 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Die maken er gehakt van lijkt me.
Dat zou ik dan ergens nog grappig vinden ook.quote:Op zaterdag 8 augustus 2020 21:33 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Alleen Lyon nog een dingetje voor Ajax
City heeft het wel altijd lastig gehad tegen Lyon, maar dit moeten ze wel winnen inderdaadquote:Op zaterdag 8 augustus 2020 21:33 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Die maken er gehakt van lijkt me.
Leuker zou zijn dat AZ dat juridische geleuter wint en dan alsnog de voorronde in moetquote:Op zaterdag 8 augustus 2020 21:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat zou ik dan ergens nog grappig vinden ook.
Dat het over 1 wedstrijd gaat is wel gunstig voor Lyon maar ik vond ze niet indrukwekkend tegen Juventus.quote:Op zaterdag 8 augustus 2020 21:34 schreef Bolasie het volgende:
[..]
City heeft het wel altijd lastig gehad tegen Lyon, maar dit moeten ze wel winnen inderdaad
Die competitie lag natuurlijk ook al tijden plat.quote:Op zaterdag 8 augustus 2020 21:35 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dat het over 1 wedstrijd gaat is wel gunstig voor Lyon maar ik vond ze niet indrukwekkend tegen Juventus.
Dat is Grueter, hansworstquote:Op zaterdag 8 augustus 2020 21:37 schreef wolfrolf het volgende:
Heeft iemand die messi fap jpg met frank snoeks
je moeder is juist in vorm als ze plat ligtquote:Op zaterdag 8 augustus 2020 21:36 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Die competitie lag natuurlijk ook al tijden plat.
Grueterquote:Op zaterdag 8 augustus 2020 21:37 schreef wolfrolf het volgende:
Heeft iemand die messi fap jpg met frank snoeks
alleen in thuiswedstijden met publiek.quote:Op zaterdag 8 augustus 2020 21:37 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
je moeder is juist in vorm als ze plat ligt
Inderdaad.quote:
kuipvreesquote:Op zaterdag 8 augustus 2020 21:46 schreef Frozen-assassin het volgende:
Kan toch niet dat de fans dit 4 minuten eerder zien dan de VAR...
quote:Op zaterdag 8 augustus 2020 21:46 schreef Tagliano het volgende:
Definitief einde tijdperk van deze pot
hahahaquote:Op zaterdag 8 augustus 2020 21:33 schreef Tagliano het volgende:
Nu pienantie alsnog voor Napoli zou wel leuk zijn
hij kan misquote:Op zaterdag 8 augustus 2020 21:46 schreef Tagliano het volgende:
Definitief einde tijdperk van deze pot
Links een foto van Frits met het Nederlands journalistenelftal?quote:
JAAAAAAAAAAAAAquote:Op zaterdag 8 augustus 2020 21:33 schreef Tagliano het volgende:
quote:Op zaterdag 8 augustus 2020 21:33 schreef Tagliano het volgende:
Dat zou genot zijn.quote:Op zaterdag 8 augustus 2020 21:51 schreef El-Stinho het volgende:
Hopelijk voetbalt Bayern het heel lelijke Barça aan gort vrijdag.
Dit was echt een eftelingovertreding. Een volwassen mens zou blijven staan.quote:
Er staan ook wel aanvallers formaatje laaf bij Napoli dus in dat opzicht gaat de vergelijking wel opquote:Op zaterdag 8 augustus 2020 21:52 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Dit was echt een eftelingovertreding. Een volwassen mens zou blijven staan.
quote:Op zaterdag 8 augustus 2020 21:51 schreef El-Stinho het volgende:
Hopelijk voetbalt Bayern het heel lelijke Barça aan gort vrijdag.
quote:Op zaterdag 8 augustus 2020 21:52 schreef Coco. het volgende:
[..]
Zoet ook, en daarna zelf over de lijn getrokken.
ga niet de hele zak leegetenquote:Op zaterdag 8 augustus 2020 22:06 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Met dit weer hoef ik geen snacks.
Mensen die Zero drinken zijn geen mensen.quote:Op zaterdag 8 augustus 2020 22:07 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Zero? Ik vraag dit voor @:KingRoland
Daarom drink ik Light.quote:Op zaterdag 8 augustus 2020 22:08 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Mensen die Zero drinken zijn geen mensen.
Je spreekt jezelf tegenquote:Op zaterdag 8 augustus 2020 22:08 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Mensen die Zero drinken zijn geen mensen.
My Morning Jacketquote:
het is in de war of door elkaarquote:Op zaterdag 8 augustus 2020 22:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
My Morning Jacket![]()
![]()
(haalde ik vroeger altijd door de war met My Brightest Diamond)
Jeetje, dat haal ik ook al door de war.quote:
Kwam die koelie ook uit Suriname?quote:Op zaterdag 8 augustus 2020 22:11 schreef Zipportal het volgende:
In 2015 was er ook een Coulibaly.
Charlie Hebdo allen.
Had te weinig gif en energie.quote:Op zaterdag 8 augustus 2020 22:11 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Een van de 87 foute inschattingen van Frank de Boer.
Speelde niet vaak genoeg terug op de keeperquote:Op zaterdag 8 augustus 2020 22:12 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Had te weinig gif en energie.
Creativiteit brrr, daar kan je de bal mee verliezen.quote:Op zaterdag 8 augustus 2020 22:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Speelde niet vaak genoeg terug op de keeper
Frank "balbezit" de Boerquote:Op zaterdag 8 augustus 2020 22:13 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Creativiteit brrr, daar kan je de bal mee verliezen.
quote:Op zaterdag 8 augustus 2020 22:16 schreef Bolasie het volgende:
Toch behoorlijk wat glijpartijtjes op dit veld
Oja, we hebben gedomineerd (lol)quote:
Wel de koning van het domineren van de middencirkel.quote:
2012/13 was dat volgens mij in zo'n midweekse ronde dat bijna de gehele top-6 punten verspeelde op Ajax na die toen met 0-5 wonnen bij Heerenveen.quote:Op zaterdag 8 augustus 2020 22:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
Tien jaar geleden was de eredivisie zoveel lolliger. Throwback naar dat ene weekend toen 7 ploegen de koppositie konden overnemen maar uiteindelijk niemand het deed.
nee, 2013/14. Ajax speelde toen keurig 0-0 tegen RKC. Misten een type Antony.quote:Op zaterdag 8 augustus 2020 22:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
2012/13 was dat volgens mij in zo'n midweekse ronde dat bijna de gehele top-6 punten verspeelde op Ajax na die toen met 0-5 wonnen bij Heerenveen.
Genot was dat.
Pfffff. wat weet jij eigenlijk toch veel.quote:
En het leuke is dat hij nog precies hetzelfde deed bij Atlanta United.quote:
Traumatische ervaring was dat welquote:Op zaterdag 8 augustus 2020 22:21 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Pfffff. wat weet jij eigenlijk toch veel.
Eens kijken welke club het nog met hem aandurftquote:Op zaterdag 8 augustus 2020 22:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
En het leuke is dat hij nog precies hetzelfde deed bij Atlanta United.
Stelletje debielen daar ook aan het roer trouwens die dachten een spektakeltrainer binnen te halen met Fronsie.
Dat seizoen was echt het slechtste Eredivisie-seizoen ooit.quote:Op zaterdag 8 augustus 2020 22:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
nee, 2013/14. Ajax speelde toen keurig 0-0 tegen RKC. Misten een type Antony.
Of naar dat ene weekend waarin alle ploegen de koppositie konden nemenquote:Op zaterdag 8 augustus 2020 22:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
Tien jaar geleden was de eredivisie zoveel lolliger. Throwback naar dat ene weekend toen 7 ploegen de koppositie konden overnemen maar uiteindelijk niemand het deed.
quote:Op zaterdag 8 augustus 2020 22:20 schreef Tagliano het volgende:
Volgens mij was dat ook het interview waarin hij continu benadrukte dat je twee ploegen nodig hebt voor een leuke wedstrijd en dat Ajax een stuk makkelijker zou voetballen als de tegenstander de deur wagenwijd open zou zetten
Maar toen deed ook 1 van de ploegen dat!quote:Op zaterdag 8 augustus 2020 22:22 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Of naar dat ene weekend waarin alle ploegen de koppositie konden nemen
Oh wacht dat is elke eerste speelronde
Hij wil in Nederland alleen Ajax trainen dus hoop dat hij hier nooit meer aan de bak komt.quote:Op zaterdag 8 augustus 2020 22:22 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Eens kijken welke club het nog met hem aandurft
Niks aan gelogenquote:Op zaterdag 8 augustus 2020 22:20 schreef Tagliano het volgende:
Volgens mij was dat ook het interview waarin hij continu benadrukte dat je twee ploegen nodig hebt voor een leuke wedstrijd en dat Ajax een stuk makkelijker zou voetballen als de tegenstander de deur wagenwijd open zou zetten
Zouaven.quote:Op zaterdag 8 augustus 2020 22:22 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Eens kijken welke club het nog met hem aandurft
Anita die het geweldig deed op '6' er vanaf halen om Theo Janssen daar te posteren die dat helemaal niet kon.quote:Op zaterdag 8 augustus 2020 22:22 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Sightorsson moet zichzelf belonen.
Sightorsson bij Nac.gif
"Druk zetten heeft geen zin want dan geeft de tegenstander toch een lange haal naar voren"quote:Op zaterdag 8 augustus 2020 22:24 schreef Tagliano het volgende:
"We moeten wat opportunistischer gaan spelen" was mij dan wel weer even ontschoten
Zie nu pas dat ze op tribune More than a club hebben geplaktquote:Op zaterdag 8 augustus 2020 22:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
Barcelona is een enge voetbalclub.
Een kutclub ja.quote:Op zaterdag 8 augustus 2020 22:26 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Zie nu pas dat ze op tribune More than a club hebben geplakt
En dan werd ie weer gered door een paar blessures.quote:Op zaterdag 8 augustus 2020 22:25 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Anita die het geweldig deed op '6' er vanaf halen om Theo Janssen daar te posteren die dat helemaal niet kon.
De projectjes van Frank
Ik moet zeggen dat het knap is als je dat nu pas ziet.quote:Op zaterdag 8 augustus 2020 22:26 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Zie nu pas dat ze op tribune More than a club hebben geplakt
Özbiliz speelt een beetje als Messiquote:Op zaterdag 8 augustus 2020 22:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
"Druk zetten heeft geen zin want dan geeft de tegenstander toch een lange haal naar voren"
Was ook een mooie.
Hij werd vooral gered door Fred Rutte en Koedetti die z'n shirt uit deed.quote:Op zaterdag 8 augustus 2020 22:27 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
En dan werd ie weer gered door een paar blessures.
Ik kijk ook maar halfquote:Op zaterdag 8 augustus 2020 22:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat het knap is als je dat nu pas ziet.
quote:Op zaterdag 8 augustus 2020 22:28 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Özbiliz speelt een beetje als Messi
Wat een pareltjes toch ook
Fascinerend altijd dat fans het al maandenlang kunnen zien maar een technische staf blijkbaar niet.quote:Op zaterdag 8 augustus 2020 22:27 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
En dan werd ie weer gered door een paar blessures.
quote:Op zaterdag 8 augustus 2020 22:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Een kutclub ja.
Dus ze hebben wel een punt.
Wat is jullie meest dramatische aankoop/speler ooit?quote:Op zaterdag 8 augustus 2020 22:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Fascinerend altijd dat fans het al maandenlang kunnen zien maar een technische staf blijkbaar niet.
Dat leverde wel een topgifje op.quote:Op zaterdag 8 augustus 2020 22:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hij werd vooral gered door Fred Rutte en Koedetti die z'n shirt uit deed.
Atouba, Luque, Urzaizquote:Op zaterdag 8 augustus 2020 22:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wat is jullie meest dramatische aankoop/speler ooit?
Oleguer? Kuffour? Sulejmani? Zimling?
Sanogoalquote:
Sulejmani is voor een te hoog bedrag gehaald maar had hier en daar nog wel een aardig potjequote:Op zaterdag 8 augustus 2020 22:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik denk nog nooit. Ik weet in ieder geval niet eens waar hij zit.quote:Op zaterdag 8 augustus 2020 22:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hoe vaak hebben jullie de zender SBS9 op gehad.
Zeg het maar.
Magallan vind ik qua aankoop het meest schrijnend eigenlijk.quote:Op zaterdag 8 augustus 2020 22:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat is altijd relatief. Heb mij denk ik het meest geërgerd aan Sightorsson , die bleef maar in de basis staan.quote:Op zaterdag 8 augustus 2020 22:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |